LiveHelpNow alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LiveHelpNow alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Egyszerűbb és hatékonyabb megoldást keres az ügyfélszolgálatához? A LiveAgent a megfelelő választás! Nyújtson ügyfélszolgálatot minden fontos kommunikációs csatornán keresztül egy megbízható szoftverrel. Bármiből választhat – e-mail, élő chat, közösségi média, telefonos ügyfélszolgálat és tudásbázis.

Olvasson tovább, hogy megtudja, miért érdemes a LiveAgentet választania a help desk megoldásaként.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Kimagasló Elégedettségi Ráta

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Teljesítmény növelése

Csökkentse alkalmazottai munkaidejét, miközben több ügyfélkérdést meg tud oldani az univerzális postaládánknak köszönhetően.

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkcióval az ügyfelek támogatása gyerekjáték.

LiveHelpNow vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
LiveHelpNow
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow jegykezelést kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow Élő Chat szolgáltatást kínál csomagban, $21/ügynök/hó áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
A LiveHelpNow nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow önkiszolgáló portált kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A LiveHelpNow Facebook-integrációt kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, $39/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A LiveHelpNow Twitter-integrációt kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A LiveHelpNow nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A LiveHelpNow nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A LiveHelpNow csomagban tudásbázist kínál $21/ügynök/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A LiveHelpNow nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow automatizálást és szabályokat kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow csomagban kínál API-funkciókat, havi 21 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A LiveHelpNow nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A LiveHelpNow nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A LiveHelpNow nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow korlátlan webhelyeket kínál csomagban 36 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban 36 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál 36 USD/ügynök/hónap áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A LiveHelpNow nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow korlátlan, 24/7 támogatást kínál csomagban 36 dollár/ügynök/hó áron.
report on tablet-illustration

Kiváló LiveHelpNow alternatíva

Lépjen ügyfélszolgálatával a következő szintre. A LiveAgent a legjobb eszközöket és funkciókat kínálja, amelyek a nagyszerű ügyfélszolgálatot segítik. A megbízható jegykezelő rendszer kiválogatja az összes kommunikációt, legyen szó e-mailről, élő chat-ről, vagy akár közösségi médiáról, például az Instagramról és a Facebookról.

A LiveAgent több, mint 175 funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik a munkafolyamat megkönnyítése érdekében.

A leggyorsabb élő chat alkalmazás

Az élő chat ablak az egyik legjobb módja annak, hogy az ügyfelek kapcsolatba léphessenek Önnel. Az azonnali kommunikációról van szó itt, ezért a lehető leggyorsabbnak kell lennie.

A LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élő chat alkalmazással, a csevegés sebessége 2,5 másodperc alatt megjelenik. Nyújtson támogatást villámgyorsan.

Watch the website loading time
Savings illustration

Kapjon többet, fizessen kevesebbet

A nagyszerű ügyfélszolgálatnak nem kell tönkretennie a költségvetési keretét. A LiveAgent három csomagot kínál elérhető áron, melyek a legjobb eszközöket és szolgáltatásokat kínálják az ügyfélszolgálat biztosításához. Válassza ki azt a csomagot, amelyik a leginkább megfelel az Ön igényeinek.

Abban az esetben, ha valami extra dologra vágyik, vásárolhat külön funkciókat is. Tekintse meg csomagjainkat és tudjon meg többet.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

man and woman winners-illustration

Készen áll a változásra?

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.

Hasonlítson össze minket más alternatívákkal

Kíváncsi rá, hogy hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

Kapcsolódó cikkek ehhezLiveHelpNow alternatíva
A LiveAgent egy nagyszerű Outlook alternatíva az ügyfélszolgálati csapatoknak. Fedezze fel az univerzális postaláda, a hibrid jegykezelő folyam és még több minden erejét.

Outlook alternatívátkeres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Outlook alternatíva! Nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, korlátlan tárhely, testreszabható e-mail sablonok, és számos integráció. Próbálja ki 14 napig ingyen, kötelezettségek nélkül!

A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. Megbízható jegykezelő rendszer, számos kommunikációs csatorna és még sok minden más.

Jira alternatívát keres?

Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb Jira alternatívát ügyfélszolgálati megoldásokhoz! Élvezze a beállítási díj nélküli, 24/7 ügyfélszolgálatot, és próbálja ki 14 napig ingyenesen. A LiveAgent gazdag funkciókészlettel, beleértve a jegykezelést, élő chatet, call centert, és közösségi média integrációkat, növeli a vásárlói elégedettséget és hatékonyságot. Nincs szükség bankkártyára, kezdje el most!

Szeretne áttérni a Helpshiftről egy másik ügyfélszolgálati szoftverre? Nézze meg a LiveAgent programot és derítse ki, hogy megfelelő-e az Ön számára.

Helpshift alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Helpshift alternatíva: 24/7 ügyfélszolgálat, nincs beállítási díj, ingyenes próba!

Gmail Alternativa

Gmail alternatívát keres?

Ha egy Gmail alternatívát keres a vállalata számára, akkor fontolja meg a LiveAgent használatát. A LiveAgent ereje az univerzális postafiókokan és az automatizációan rejlik.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x