Személyesebb szintű támogatást nyújthat hívásokkal.
A LiveAgent call center funkciói a megfelelő eszköz a kapcsolatok építéséhez, és személyesebb megközelítést biztosítanak a problémamegoldáshoz. Call center rendszerünk támogatja az összes népszerű VoIP szolgáltatót, így szinte azonnal elkezdheti. Számos olyan funkció támogatja, amelyek jelentősen megkönnyítik a hívást. Próbálja ki még ma, és tapasztalja meg gyakorlatban.
00:00 / 02:02
Telefonközpontunk tökéletes kiegészítője többcsatornás ügyfélszolgálati szoftverünknek, amely hatékony ügyfélszolgálatot nyújthat. Megoldásunk ideális a személyesebb ügyfélkapcsolat-kezeléshez és a gyors ügyfélszolgálat biztosításához.
00:00 / 04:39
Szeretné működés közben látni? Vessen egy pillantást a LiveAgent call center működésére, és ismerkedjen meg termelékenységi funkcióinkkal, amelyek a munkafolyamatot egyszerűvé tehetik. Ismerje meg, milyen egyszerű a beállítása és használata. Csak pár percet vesz igénybe.
Tekintse meg, milyen zökkenőmentes az élmény a LiveAgent call centerrel. Minden eszköz és funkció könnyen elérhető közvetlenül a LiveAgent irányítópultján a legjobb ügynöki élmény és munkafolyamat érdekében.
Mit kapnak a kapcsolattartói ügynökei:
Ügyfeleiről gondoskodni fogunk, amikor a LiveAgentet használja. Nyerje el hűségüket a mindig elérhető hatékony call center szolgáltatásnak köszönhetően, és segítsen nekik gyorsabban megoldani a problémákat telefonon keresztül.
Szárnyaljon felül az ügyfelek elvárásain
Vessen egy pillantást a LiveAgent call center néhány fő funkciójára, és tanulja meg, hogyan használhatja őket nagyszerű munkafolyamat létrehozásához.
Fedezze fel telefonközpontunk összes funkcióját, és ismerje meg, hogyan használhatja őket a telefonos támogatás javítására.
A belső hívások egy olyan funkció, amely lehetővé teszi, hogy szükség esetén kommunikáljon kollégáival a műszakok alatt, illetve lehetővé teszi a hívások átadását.
További információk a belső hívásokról
Omnichannel call center szoftverünk több csatornát is képes kezelni – call center, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, élő chat, ügyfélkapu, e-mail stb.
Web alapú call centerünk bármilyen internetes számot felhívhat. Kattintson a hívni kívánt számra, és a LiveAgent elvégzi a többit. Használhatja a mail-to protokollokat is.
További információk a hívógombokról
Telefonos központunk résztvevős és tanácsadói transzferes. A résztvevős továbbítások növelik az ügyfelek elégedettségét, és biztosítják, hogy a hívó fél ügynökhöz legyen kötve a hívás befejezése előtt.
További információk a hívástovábbításról
A LiveAgent call center a VoIP szolgáltatók több mint 99%-ával integrálható a SIP Trunk használatával. Nem látja előnyben részesített VoIP-partnerét? Lépjen kapcsolatba velünk, és szívesen felvesszük a listánkra.
Növelje az ügyfelek elégedettségét azzal, hogy megbízza az ügyfeleket, hogy kérjenek visszahívást, amikor nincs idejük várni, vagy amikor az ügynökei túl elfoglaltak ahhoz, hogy válaszoljanak.
Támogassa ügyfeleit kézi kimenő telefonközpontunk segítségével. Javítsa az ügyfélkapcsolatokat, és optimalizálja a kimenő ügyfélkapcsolatokat.
Az ügynököknek lehetőségük van a bejövő hívásokat személyes eszközre, például mobiltelefonra irányítani. Használja a miénket a GSM telefonszámra vagy a LivePhone alkalmazásunkra történő továbbítással.
Csatlakoztasson korlátlan számú hívóeszközt és telefonszámot call center megoldásával. A LiveAgent hardveres és virtuális hívóeszközökkel, például szoftveres telefonokkal egyaránt kompatibilis.
További információk a támogatott hívóeszközökről
A LiveAgent all-in-one call center megoldása kontextusban gazdag asztali számítógépet kínál. Adjon átmenetet a telefonközpontnak a hívásfogadás és az ügyféladatok keresése között.
Kapcsolattartó központja biztosíthatja, hogy ügynökei mindenkor személyre szabott szolgáltatást nyújtsanak három CRM-integrációnk egyikével. Használhatja natív CRM-eszközeinket is.
Integrálja számítógépeit, laptopjait és hardveres telefonjait a LiveAgent segítségével. Könnyedén fogadhat és kezdeményezhet hívásokat, miközben ügyfeleinek nagyszerű ügyfélszolgálatot nyújt.
További információk a számítógépes telefonálás integrációjáról
Engedélyezze a push értesítéseket a LivePhone alkalmazásban, és minden csengő csevegés, hívás vagy bejövő jegy esetén push értesítéssel figyelmezteti Önt.
További információk az alkalmazáson belüli push értesítésekről
Tekintse át az ügynökök által kezdeményezett, fogadott, fogadott vagy nem fogadott hívásokkal kapcsolatos interakcióit. A hívásnaplóknak és az előzményeknek köszönhetően kontextust kaphat az ügyfélelőzményekről.
További információk a hívások részleteiről
A LiveAgent call center szoftver támogatja az IVR fákat. Rögzítse saját üzeneteit, vagy töltsön fel előre rögzített fájlokat a LiveAgent hangreagáló rendszerébe az intelligens útválasztás érdekében.
Call center alkalmazásunk az ügynök prioritása vagy véletlenszerű hozzárendelése szerint osztja el a hívásokat. Válassza ki az Önnek megfelelő beállítást, valamint az egyéni beállításokat, például a szünetidőket.
További információk az automatikus híváselosztásról
Szerezzen kontextust az ügyfélelőzményekről a korlátlan hívásrögzítéssel, amely minden hívást tárol. Játssza le őket bármikor, hogy megtudja, hogyan biztosíthat kivételes ügyfélélményt.
Üzleti call center szoftverünk számos felhőalapú VoIP telefonrendszerrel kompatibilis. Csatlakoztassa őket a LiveAgent telefonközponthoz, és hívjon a kívánt eszközökkel.
Átfogó call center megoldásunk több eszközt is kezelhet a hívásokhoz. A rendszer minden alkalommal értesíti Önt, ha valaki bármilyen számon próbálja felhívni Önt.
A hét minden napján, 24 órában rendelkezésre álló támogatást nyújthat, és javíthatja az ügyfelek elégedettségét még akkor is, ha ügynökei offline állapotban vannak. Használja tudásbázisunkat offline támogatáshoz.
Használja előzményjelentéseinket ügyfélszolgálata javítására. Használjon grafikonokat vagy diagramokat, és szegmentálja az adatokat tetszőleges módon. Kövesse nyomon a hívásokat, az üresjárati időt és egyebeket.
Web alapú call center szoftverünk lehetővé teszi a kapcsolattartó központ ügynökei számára, hogy videocsevegést folytathassanak az ügyfelekkel. A videohívások rögzítési képesség nélkül támogatják a videót, a hangot és a csevegést.
Gyors megoldások
Telefonos központunk egyszerűen beállítható, és néhány percen belül elkezdheti használni. Teljesen integrálva van többcsatornás jegykezelő rendszerünkkel, így bármikor bekapcsolódhat a gyors, többcsatornás, hibrid kommunikációba.
20 mp
Átlagos elérési idő
Integrálja többcsatornás jegykezelő szoftverét a napi rendszerességgel használt alkalmazásokkal. Több mint 150 integráció áll rendelkezésre bővítményeken keresztül.
Jobb elérhetőség
A hívások továbbra is az egyik legnépszerűbb módja az ügyfélszolgálati szolgálatok elérésének, így a hívások az egyik leggyorsabb módja az ügyfelek elégedettségének. Szerezze be az egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs csatornát, és érjen el több ügyfelet.
Lehet, hogy a hívás nem a legmodernebb kommunikációs módszer, de mindenképpen itt maradnak. Ezek a kommunikáció egyik leggyorsabb módja, és nagyban megkönnyítik az ügyfelek elégedettségének növelését.
Az összes ügyfél 50%-a
telefonál
Előfordulhat, hogy ügyfélkörének fele arra vár, hogy e-mailek küldése helyett felhívja Önt. Már néhány telefonvonal is javíthatja az ügyfelek elégedettségét.
Minőségi szolgáltatás
Sokkal könnyebb megérteni és megoldani a problémákat telefonon keresztül. A hívások segítségével más szinten kezelheti az ügyfeleket, miközben elkerülheti a hosszadalmas e-mailes beszélgetéseket. Használhat videohívásokat is.
70 %
Átlagos megoldási arány
A kutatások azt mutatják, hogy a hívások az egyik legmegbízhatóbb csatorna a problémák megoldására. Frissítse eszközkészletét az időérzékeny problémákhoz vagy a fontos ügyfelekkel folytatott hívásokhoz.
A hívásfunkcióknak nem kell csődbe menniük, egyszerűen használja számológépünket, és megtudja, mennyit takaríthat meg a LiveAgent segítségével.
Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 14 napos ingyenes próbaverzióval
Integráljon, automatizáljon, újítson
“Minden vásárlóhoz forduljon azzal a gondolattal, hogy segítsen neki egy probléma megoldásában vagy egy cél elérésében, ne pedig egy termék vagy szolgáltatás értékesítésével.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Sales manager
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team