Fedezze fel a LiveAgentet – egy ügyfélszolgálati szoftvert, amely számos funkcióval rendelkezik, amely több kommunikációs csatornát és közösségi médiát is lefedhet. Maradjon kapcsolatban ügyfeleivel e-mail, élő chat, call center, ügyfélkapu, Viber, WhatsApp és közösségi média segítségével. Tudjon meg többet a LiveAgentről, vagy kezdje el az ingyenes 14 napos próbaverziót, hogy élvezze az élményt.
Features | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség hitelkártyára.
|
Dixa
|
---|---|---|
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A Dixa jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
|
A LiveAgent élő csevegést kínál.
|
A Dixa élő csevegést kínál.
|
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
|
A LiveAgent Call Centert kínál.
|
A Dixa Call Centert kínál.
|
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis-tartalmaikhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A Dixa nem kínál önkiszolgáló portált.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlíti és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
A Dixa Facebook-integrációt kínál.
|
Twitter
Egy Twitter-integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
A Dixa nem kínál Twitter-integrációt.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlíti és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Instagram-integrációt kínál.
|
A Dixa nem kínál Instagram-integrációt.
|
Viber
Egy Viber-integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Dixa nem kínál Viber-integrációt.
|
WhatsApp
A WhatsApp-integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp-üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
|
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
|
A Dixa WhatsApp integrációt kínál.
|
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
|
A LiveAgent tudástárat kínál.
|
A Dixa nem kínál tudástárat.
|
Ügyfélfórum
Egy online vitafórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A Dixa nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A Dixa automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API-funkciókat kínál.
|
A Dixa API-funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívások számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Dixa IVR funkciókat kínál.
|
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Dixa nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan történelem
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A Dixa korlátlan előzményeket kínál.
|
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
|
A Dixa korlátlan számú webhelyet kínál.
|
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
A Dixa korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
A Dixa korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Dixa korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
A Dixa korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
A kivételes ügyfélszolgálatnak több olyan helyről kell érkeznie, amelyek kényelmesek az ügyfelek számára. Szerencsére egy jegykezelő rendszerből minőségi ügyfélszolgálatot tud kezelni. Kezelje az e-mailes jegykezelést és a hívásokat, állítson be élő csevegési widgetet, és csatlakoztassa a Facebookot, Twittert, Instagramot, WhatsAppot és a Vibert. Minden egy fedél alatt van, ahogy kell, így ügynökei több segítség nyújtására összpontosíthatnak anélkül, hogy az alkalmazások között váltanának.
A közösségi média egyre jobb és gyorsabb ügyfélszolgálati eszköz a támogató ügynökök számára. Ezért van a Facebook és a Facebook Messenger integrációja beépítve a LiveAgentbe, így egyszerűen csatlakoztathatja fiókját. Ugyanez vonatkozik a Twitterre és az Instagramra is. Lépjen közösségi oldalra egy felhasználóbarát jegykezelő rendszeren keresztül, kezelje bejegyzéseit, válaszoljon a megjegyzésekre, és egyszerűen tegyen többet egy helyről.
Gyorsabban oldja meg az ügyfelek problémáit a megfelelő ügyfélszolgálati megoldással. Lenyűgöző vásárlói visszajelzéseket kaphat a piac leggyorsabb élő csevegő moduljának köszönhetően. Az élő chat az egyik legjobb ügyfélszolgálati eszköz, és a LiveAgent kulcsfontosságú funkciókkal támogatja a zökkenőmentes élmény érdekében. Tekintse meg az élő csevegési funkciók teljes listáját és nézze meg, mi teszi ezt nagyszerűvé az ügyfelek elégedettsége szempontjából.
Az ügyfelekkel folytatott beszélgetéseket a hét minden napján, 24 órában kezeljük, hogy bármikor, mindenkinek segíthessünk. Hívjon minket, csevegjen velünk vagy küldjön e-mailt , ha segítségre van szüksége egy probléma megoldásához, vagy ha valami újat szeretne megtudni a LiveAgentről. Felkeresheti támogatási portálunkat is, amely tele van ügyfélszolgálati megoldásunkkal kapcsolatos hasznos cikkekkel.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Tekintse meg a bemutató videót, hogy megtudja, mire képes még a LiveAgent, vagy kezdje el ingyenes 14 napos próbaverziónkat, hogy saját maga is megtapasztalhassa. Megtekintheti megfizethető árazási csomagjainkat is, amelyek a legtöbb méretű és iparági vállalkozás számára megfelelőek. Csatlakozzon még ma a LiveAgenthez, és javítsa az ügynöki termelékenységet help desk megoldásunkkal.
Kustomer alternatíva - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent-et, a Kustomer megfizethető alternatíváját, amely kiváló jegyrendszert és többcsatornás kommunikációt kínál. Próbálja ki ingyenesen, és emelje magaslatokba ügyfélszolgálatát!
HappyFox alternatívára van szüksége?
A LiveAgent egy nagyszerű HappyFox alternatíva. A LiveAgent kompetitív árazással és rengeteg ügyfélszolgálati funkcióval, integrációkkal rendelkezik. Próbálja ki.
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Qonvo alternatíva: nincs beállítási költség, 24/7 ügyfélszolgálat, és nem szükséges bankkártya. Próbálja ki 14 napig ingyenesen! Élvezze a jegyrendszer, élő chat, hívásközpont és integrációk előnyeit, mindezt megfizethető áron. Kezdje el most kötelezettségek nélkül!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.