Front alternatívát keres?

Fedezze fel, miért LiveAgent a piac legjobb Front alternatívája.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Az ügyfélszolgálat minden sikeres vállalkozás fontos része. És valóban csodákra képes a megfelelő szoftverrel. Más megoldást szeretne az ügyfélszolgálathoz?

Próbálja ki a LiveAgentet még ma, és nézze meg, miért ez a megfelelő választás az Ön számára. A megbízható jegyrendszer, az omichannel kommunikáció, valamint a funkciók és integrációk széles választéka teszi a LiveAgentet a megfelelő megoldássá.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Beszéljen ügyfeleivel bárhonnan.
Élő közvetítés a LiveAgenttel.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Front vs LiveAgent

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
Front
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Front jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
A LiveAgent élő csevegést kínál.
A Front élő csevegést kínál.
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
A LiveAgent Call Centert kínál.
A Front nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférhessenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Front önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A Front Facebook integrációt kínál.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A Front Twitter integrációt kínál.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Front nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Front nem kínál Viber integrációt.
WhatsApp
A WhatsApp és az ügyfélszolgálati integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
A Front WhatsApp integrációt kínál.
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
A LiveAgent tudástárat kínál.
A Front nem kínál tudástárat.
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Front nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Front automatizálást és szabályokat kínál.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Front API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Front nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime hívásokhoz.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Front nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Front nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
A Front nem kínál korlátlan számú webhelyet.
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
A Front nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
A Front korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Front nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
A Front korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
Person deciding between two solutions

A Front hatékony alternatívája

Vigye tovább ügyfélszolgálatát a megfelelő szoftverrel. A LiveAgent egy help desk megoldás, amely lehetővé teszi, hogy még tovább vigye a kommunikációt az összes releváns csatornával. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és Twitter), call center és tudásbázis készen áll és az Ön rendelkezésére áll.

Mindent egy megbízható jegyrendszer kezel, így nem kell aggódnia a zavaros kommunikáció miatt. Minden automatikusan rendeződik, ahogy kell.

A leggyorsabb élő chat

Az élő csevegés az egyik legjobb és leghasznosabb eszköz, amellyel az ügynökök kommunikálhatnak ügyfeleikkel. Minden az azonnali kommunikációról szól, ezért gyorsnak kell lennie.

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chattel a piacon, 2,5 másodperces csevegési sebességgel. Ezenkívül láthatja, hogy az ügyfelek mit gépelnek, mielőtt megnyomják a küldés gombot. Most valóban gyors támogatást nyújthat, és minden helyzetnek a tetején maradhat.

The fastest live chat on the market

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Növekvő elégedettség

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Növekvő produktivitás

Csökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg több ügyfélkérést univerzális postafiókunknak köszönhetően.

Funkciókban gazdag

Több mint 175 funkció, amelyek megkönnyítik és élvezetesebbé teszik a munkafolyamatot.

Do more customer support for less money

A legjobb funkciók, elérhető áron

A nagyszerű CRM ügyfélszolgálati szoftvernek nem kell drága árcédulával járnia. Szerezze be helyette a szükséges eszközöket méltányos áron.

A LiveAgent három ésszerű árú csomaggal rendelkezik, amelyek tele vannak eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal, amelyek zökkenőmentessé és egyszerűbbé teszik a munkafolyamatot. Csak annyit kell tennie, hogy kiválasztja a vállalkozásához leginkább illőt. Tekintse meg csomagjainkat, és tudjon meg többet.

Készen áll arra, hogy kipróbáljon egy új szoftvert?

Úgy döntött, hogy váltani fog? A LiveAgent 2020-ban a legtöbbet értékelt és az első helyen értékelt help desk szoftver KKV-k számára. Maradjon közelebb ügyfeleihez, és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.

Ready to switch to LiveAgent

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgentre

Szeretne összehasonlítani minket más platformokkal?

Kíváncsi, hogy miként teljesítünk a többi népszerű help desk megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x