A LiveAgent egy webalapú help desk megoldás, amely készen áll arra, hogy jobb élményt nyújtson ügyfelei számára. Emelje új szintre ügyfélszolgálatát több mint 175 funkcióval és testreszabható ügyfélszolgálati eszközökkel, például a leggyorsabb élő chat-modullal, megbízható jegyrendszerrel, telefonközpont-szolgáltatásokkal és a tudásbázissal.
A LiveAgent emellett a Facebook, Twitter, és az Instagram közösségi média integrációját is biztosítja, hogy jobb felhasználói élményt nyújtson a közösségi médiában.
Javítsa ügyfélkezelését, és már mától segítse ügyfeleit a LiveAgent segítségével. Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni csevegő szoftverünkről, vagy elkezdheti az ingyenes 14 napos próbaverziót. Nincsenek kötöttségek, és nincs szükség hitelkártyaadatokra sem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
|
Genesys
|
---|---|---|
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A Genesys jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
|
A LiveAgent élő csevegést kínál.
|
A Genesys élő csevegést kínál.
|
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
|
A LiveAgent Call Centert kínál.
|
A Genesys Call Centert kínál.
|
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférhessenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A Genesys önkiszolgáló portált kínál.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
A Genesys Facebook integrációt kínál.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
A Genesys Twitter integrációt kínál.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Genesys nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Genesys nem kínál Viber integrációt.
|
WhatsApp
A WhatsApp és az ügyfélszolgálati integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
|
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
|
A Genesys WhatsApp integrációt kínál.
|
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
|
A LiveAgent tudástárat kínál.
|
A Genesys tudástárat kínál.
|
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A Genesys nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A Genesys automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A Genesys API funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Genesys IVR funkciókat kínál.
|
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime hívásokhoz.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Genesys videohívásokat kínál.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A Genesys korlátlan előzményeket kínál.
|
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
|
A Genesys nem kínál korlátlan számú webhelyet.
|
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
A Genesys korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
A Genesys korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Genesys nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
A Genesys nem kínál korlátlan, 24 órás támogatást.
|
Szeretné gyorsabban elküldeni üzeneteit, és több webhely látogatónak segíteni? Gyorsabban léphet kapcsolatba az ügyfelekkel a piac leggyorsabb élő csevegési widgetjének köszönhetően, amely mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.
Csevegőmodulunk olyan fejlett funkciókkal rendelkezik, amelyek minden vállalkozás számára megfelelő csevegési megoldássá teszik. Használja ki a proaktív csevegési meghívókat vagy a valós idejű gépelési nézetet és segítse gyorsabban ügyfeleit.
A munkafolyamat megkönnyítése érdekében használja a látogatók megfigyelését az olyan információk nyomon követéséhez, mint az ügyfélelőzmények, a webhely hivatkozói vagy a földrajzi hely.
Az ügyfelekkel való napi munka nehéz feladat lehet megfelelő eszközök nélkül. Az élő chat az egyik legnagyszerűbb és leghasznosabb eszköz, de mi a helyzet az ügyfelekkel, akik a kommunikáció más formáit részesítik előnyben?
Egységes ügynöki munkaterületünk megbízható jegyrendszerrel rendelkezik, amely egyetlen egységes postafiókba gyűjti az összes kommunikációt.
Csatlakoztassa e-mail fiókjait, a Facebookot, a Twittert, az Instagramot,, Vibert, WhatsAppot, hozzon létre egy telefonközpontot videocsevegési lehetőségekkel, és hozzon létre egy hasznos tartalommal teli a tudásbázist, hogy a legtöbbet hozza ki a LiveAgent által kínált többcsatornás kapcsolattartási lehetőségekből.
Javítsa az ügyfelek szegmentálását címkékkel, jegyzetekkel és kapcsolati csoportokkal miközben javítja az ügynökök termelékenységét és elkötelezettségét a díjakkal, jelvényekkel, és gamifikációs funkciókkal.
Küldjön tömeges e-maileket, készítsen e-mail sablonokat, vagy integráljon sok más olyan alkalmazást amelyeket naponta használ ügyfélkörének kielégítésére. Vegye figyelembe cége méretét, és válassza ki a megfelelő csomagot megfizethető áron. Nem kell csődbe mennie ahhoz, hogy a látogatókból elégedett ügyfelek váljanak.
A help desk szoftver megfizethető lehet, és a LiveAgent bizonyítja ezt. Menjen és tekintse meg az árakat. Válassza ki, hogy a LiveAgent tudástár szoftvert csevegési funkcióval, tökéletes telefonközpontot, vagy egyszerű jegykezelő rendszert kíván-e használni az e-mailes ügyfélszolgálathoz.
A LiveAgent egyesíti a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Ismerkedjen meg a LiveAgenttel és nézze meg, hogy megfelel-e vállalkozásának. Tesztelje élő csevegésünket, jegykezelésünket, tudásbázisunkat és egyéb képességeinket teljesen ingyen. Kattintson az alábbi gombra az ingyenes 14 napos próbaidőszak elindításához.
Nincs szükség bankkártya információra és nincsenek kötöttségek.
Megígérjük!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team