Szeretne közösségibbé válni, és többet szeretne eladni ügyfélszolgálatával a megfelelő ügyfélszolgálati szoftver segítségével? A Gorgias nagyszerű, de próbálta már a LiveAgentet?
Növelje az ügyfelek elégedettségét olyan szoftverrel, amely nem hagyja cserben. Hozzon ki többet jegykezelő szoftveréből, élő csevegéséből vagy tudásbázisából a LiveAgent segítségével. Használja ki a rengeteg funkció és integráció előnyeit, mint például a Shopify, a közösségi média, például az Instagram, a Facebook Messenger vagy a Twitter. Olvasson tovább, és megtudhatja, miért mi vagyunk a megfelelő többcsatornás szoftvermegoldás az ügyfélszolgálati szolgálat számára.
Tudja meg, milyen előnyei vannak a LiveAgent használatának
A jobb ügyfélkapcsolatok kiépítése jobb ügyfélbázishoz és nagyobb bevételhez vezet.
Az olyan funkciók, mint az analitika, az intuitív kezelőrendszer és a jegykezelő rendszer, segítik az erőforrások jobb kezelését.
Használjon olyan eszközöket, mint a közösségi média, a nagyszerű jegykezelő rendszer, a tudásbázis és még sok más a jobb munkafolyamat és a megbízhatóbb omnichannel ügyfélszolgálat érdekében.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
|
Gorgias
|
---|---|---|
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A Gorgias jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
|
A LiveAgent élő csevegést kínál.
|
A Gorgias élő csevegést kínál.
|
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
|
A LiveAgent Call Centert kínál.
|
A Gorgias Call Centert kínál.
|
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférhessenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A Gorgias nem kínál önkiszolgáló portált.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
A Gorgias Facebook integrációt kínál.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
A Gorgias nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Gorgias Instagram integrációt kínál.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Gorgias nem kínál Viber integrációt.
|
WhatsApp
A WhatsApp és az ügyfélszolgálati integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
|
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
|
A Gorgias WhatsApp integrációt kínál.
|
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
|
A LiveAgent tudástárat kínál.
|
A Gorgias nem kínál tudástárat.
|
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A Gorgias nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A Gorgias automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A Gorgias API funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Gorgias nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Gorgias nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A Gorgias korlátlan előzményeket kínál.
|
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
|
A Gorgias nem kínál korlátlan számú webhelyet.
|
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
A Gorgias korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
A Gorgias nem kínál korlátlan számú jegyet/postát.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Gorgias nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
A Gorgias korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
Nagyon komolyan gondoljuk. Keményen dolgoztunk az élő chat widgetünk tökéletesítésén, és megérte. Élő chat widgetünk a leggyorsabb a piacon, 2,5 másodperces csevegési sebességgel.
Mostantól valóban gyors élő csevegésben lehet része a help desk-nek. Használja a LiveAgent élő csevegését, hogy szupergyors és megbízható ügyfélélményt biztosítson, akár Shopify-t használ, akár saját üzletét külön-külön üzemelteti. Az élő csevegés könnyen átalakíthatja az asztalokat, és a webhely látogatóit fizető vásárlóvá változtathatja.
Jobb, ha megnézi, mire képes egy alternatív ügyfélszolgálati szoftver. Tekintse meg élő csevegésünket működés közben, és döntse el, hogy ez a megfelelő választás-e a help desk számára.
Nyugodtan tekintse meg csatornánkat, hamarosan videóink lesznek az ügyfélszolgálati eszközeinkről és funkcióinkról, mint például a call center funkció, az IVR és egyebek.
Az ügyfélszolgálati szoftvercégnek példát kell mutatnia, és a legjobb ügyfélszolgálatot kell nyújtania. A boldog help desk olyan ügyfélszolgálati szoftvert használ, amely nagyszerű ügyfélélményt biztosít.
Ezért biztosítjuk ügyfeleink számára a hét minden napján, 24 órában elérhető ügyfélszolgálatot. Csak válassza ki a csatornáját, legyen szó telefonhívásról, közösségi média üzenetről vagy tudásbázisról, mi készséggel állunk rendelkezésére.
2020.09.16-i adat
Váltson Gorgiasról ügyfélszolgálati szoftverünkre, és próbálja ki olyan fejlett funkcióinkat, mint a tudásbázis, a call center, a közösségi média vagy a Shopify integráció.
Ingyenes 14 napos próbaidőszak kötöttségek és bankkártyaadatok megadása nélkül. Szeretnénk bizonyítani Önnek, hogy mi vagyunk a megfelelő ügyfélszolgálati szoftver vállalkozása számára. Javítsa ügyfélélményét a LiveAgent segítségével még ma!
Kíváncsi, hogy miként teljesítünk a többi népszerű help desk megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team