Szeretne közösségibbé válni, és többet szeretne eladni ügyfélszolgálatával a megfelelő ügyfélszolgálati szoftver segítségével? A Gorgias nagyszerű, de próbálta már a LiveAgentet?
Növelje az ügyfelek elégedettségét olyan szoftverrel, amely nem hagyja cserben. Hozzon ki többet jegykezelő szoftveréből, élő csevegéséből vagy tudásbázisából a LiveAgent segítségével. Használja ki a rengeteg funkció és integráció előnyeit, mint például a Shopify, a közösségi média, például az Instagram, a Facebook Messenger vagy a Twitter. Olvasson tovább, és megtudhatja, miért mi vagyunk a megfelelő többcsatornás szoftvermegoldás az ügyfélszolgálati szolgálat számára.
Tudja meg, milyen előnyei vannak a LiveAgent használatának
A jobb ügyfélkapcsolatok kiépítése jobb ügyfélbázishoz és nagyobb bevételhez vezet.
Az olyan funkciók, mint az analitika, az intuitív kezelőrendszer és a jegykezelő rendszer, segítik az erőforrások jobb kezelését.
Használjon olyan eszközöket, mint a közösségi média, a nagyszerű jegykezelő rendszer, a tudásbázis és még sok más a jobb munkafolyamat és a megbízhatóbb omnichannel ügyfélszolgálat érdekében.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
|
Gorgias
|
---|---|---|
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A Gorgias jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
|
A LiveAgent élő csevegést kínál.
|
A Gorgias élő csevegést kínál.
|
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
|
A LiveAgent Call Centert kínál.
|
A Gorgias Call Centert kínál.
|
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférhessenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A Gorgias nem kínál önkiszolgáló portált.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
A Gorgias Facebook integrációt kínál.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
A Gorgias nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Gorgias Instagram integrációt kínál.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Gorgias nem kínál Viber integrációt.
|
WhatsApp
A WhatsApp és az ügyfélszolgálati integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
|
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
|
A Gorgias WhatsApp integrációt kínál.
|
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
|
A LiveAgent tudástárat kínál.
|
A Gorgias nem kínál tudástárat.
|
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A Gorgias nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A Gorgias automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A Gorgias API funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Gorgias nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Gorgias nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A Gorgias korlátlan előzményeket kínál.
|
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
|
A Gorgias nem kínál korlátlan számú webhelyet.
|
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
A Gorgias korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
A Gorgias nem kínál korlátlan számú jegyet/postát.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Gorgias nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
A Gorgias korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
Nagyon komolyan gondoljuk. Keményen dolgoztunk az élő chat widgetünk tökéletesítésén, és megérte. Élő chat widgetünk a leggyorsabb a piacon, 2,5 másodperces csevegési sebességgel.
Mostantól valóban gyors élő csevegésben lehet része a help desk-nek. Használja a LiveAgent élő csevegését, hogy szupergyors és megbízható ügyfélélményt biztosítson, akár Shopify-t használ, akár saját üzletét külön-külön üzemelteti. Az élő csevegés könnyen átalakíthatja az asztalokat, és a webhely látogatóit fizető vásárlóvá változtathatja.
Jobb, ha megnézi, mire képes egy alternatív ügyfélszolgálati szoftver. Tekintse meg élő csevegésünket működés közben, és döntse el, hogy ez a megfelelő választás-e a help desk számára.
Nyugodtan tekintse meg csatornánkat, hamarosan videóink lesznek az ügyfélszolgálati eszközeinkről és funkcióinkról, mint például a call center funkció, az IVR és egyebek.
Az ügyfélszolgálati szoftvercégnek példát kell mutatnia, és a legjobb ügyfélszolgálatot kell nyújtania. A boldog help desk olyan ügyfélszolgálati szoftvert használ, amely nagyszerű ügyfélélményt biztosít.
Ezért biztosítjuk ügyfeleink számára a hét minden napján, 24 órában elérhető ügyfélszolgálatot. Csak válassza ki a csatornáját, legyen szó telefonhívásról, közösségi média üzenetről vagy tudásbázisról, mi készséggel állunk rendelkezésére.
2020.09.16-i adat
Váltson Gorgiasról ügyfélszolgálati szoftverünkre, és próbálja ki olyan fejlett funkcióinkat, mint a tudásbázis, a call center, a közösségi média vagy a Shopify integráció.
Ingyenes 14 napos próbaidőszak kötöttségek és bankkártyaadatok megadása nélkül. Szeretnénk bizonyítani Önnek, hogy mi vagyunk a megfelelő ügyfélszolgálati szoftver vállalkozása számára. Javítsa ügyfélélményét a LiveAgent segítségével még ma!
Kíváncsi, hogy miként teljesítünk a többi népszerű help desk megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Kustomer alternatíva - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent-et, a Kustomer megfizethető alternatíváját, amely kiváló jegyrendszert és többcsatornás kommunikációt kínál. Próbálja ki ingyenesen, és emelje magaslatokba ügyfélszolgálatát!
Help desk-et keres a WordPresshez?
Fejlessze WordPress ügyfélszolgálatát a LiveAgenttel! Kínáljon gyors és hatékony támogatást 140+ funkcióval, 40+ integrációval, és a piac leggyorsabb élő chat pluginjával. Élvezze a 24/7 ügyfélszolgálatot, ingyenes 14 napos próbát, és bankkártya nélküli regisztrációt. Vágjon bele most, és emelje új szintre vásárlói elégedettségét!
A megfelelő Genesys alternatívát keresi?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Genesys alternatíva! Élvezze a 24/7 ügyfélszolgálatot, gyors élő chatet, megbízható jegyrendszert és integrációkat Facebookkal, Twitterrel, Instagrammal és Viberrel. Próbálja ki ingyen 14 napig, bankkártya nélkül!
Váltás a Giorgasról a LiveAgentre
Váltson Gorgiasról LiveAgentre és élvezze az ügyfélszolgálati szoftverek új szintjét! Adatátvitel támogatásunkkal egyszerűen hozhatja át adatait. Próbálja ki 30 napig ingyen, kötelezettségek nélkül! Fedezze fel a LiveAgent előnyeit, mint például korlátlan jegyek, integrációk és 24/7 támogatás. Csatlakozzon még ma!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.