HappyFox alternatívára van szüksége?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb HappyFox alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A HappyFox egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver jegykezelési funkciókkal és tudáskezeléssel, valamint intuitív kezelőfelülettel. Ha azonban HappyFox alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet.

A LiveAgentnél megértjük, hogy a nagyszerű szoftverrel nagyszerű ügyfélszolgálat is jár. Ezért hoztunk létre egy teljes értékű help-desk szoftvert, amely egyszerre növeli az ügyfélszolgálati csapat termelékenységét, növeli az ügyfelek elégedettségét, és pénzt takarít meg. Fedezze fel az univerzális postafiók, az automatizálási funkciók, a hibrid jegyrendszer, a jelentési funkciók és még sok más erejét.

A LiveAgent több mint 15 000 vállalkozást és 150 millió végfelhasználót szolgált ki világszerte. Csatlakozzon hozzájuk a világszínvonalú ügyfélszolgálatban.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Spóroljon többet a LiveAgenttel

HappyFox vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
HappyFox
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A HappyFox jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
A LiveAgent élő csevegést kínál.
A HappyFox élő csevegést kínál.
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
A LiveAgent Call Centert kínál
A HappyFox nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
A LiveAgent önkiszolgálást kínál.
A HappyFox önkiszolgálást kínál.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A HappyFox nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A HappyFox Twitter integrációt kínál, kérésre árképzéssel.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A HappyFox nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A HappyFox nem kínál Viber integrációt.
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
A HappyFox WhatsApp integrációt kínál.
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
A LiveAgent tudástárat kínál.
A HappyFox tudástárat kínál csomagban, kérésre árral.
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A HappyFox ügyfélfórumot kínál, kérésre árral.
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A HappyFox automatizálást és szabályokat kínál 149 USD/ügynök/hó áron.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A HappyFox API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A HappyFox nem kínál IVR szolgáltatásokat.
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime hívásokhoz.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A HappyFox nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A HappyFox korlátlan előzményeket kínál 149 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
A HappyFox korlátlan számú webhelyet kínál.
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
A HappyFox korlátlan számú csevegőgombot kínál.
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
A HappyFox nem kínál korlátlan jegyeket/maileket.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A HappyFox nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
A HappyFox korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
Person deciding between two solutions

Erőteljes HappyFox alternatíva

A LiveAgent kihasználja az univerzális postafiók, a hibrid jegyrendszer, az automatizálás, az analitika, a jelentéskészítés és a játékos funkciók erejét. Ez is többnyelvű. A LiveAgent 43 különböző nyelvi fordításban érhető el (néhány részleges), és támogatja a nyelvhez igazítható widgeteket.

A leggyorsabb chat alkalmazás

Ha egy HappyFox alternatívát keres, és a sebesség az Ön számára fontos mérőszám, akkor a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent a piac leggyorsabb csevegő moduljával büszkélkedhet — mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.

A gyors chat widget a megfelelő út, ha egy webhelylátogatót hatékonyan szeretne vásárlóvá alakítani. Az eMarketer jelentése szerint 35%-kal többen vásároltak online az élő chat használata után. Ennek az az oka, hogy az ügyfelek a vásárlás előtt azonnal választ kaphatnak kérdéseikre.

The fastest live chat on the market

Okok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Tudja meg, hogyan tűnik ki a LiveAgent a többi alternatíva közül

Növekvő elégedettség

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Növekvő produktivitás

Csökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg több ügyfélkérést univerzális postafiókunknak köszönhetően.

Tele hasznos funkciókkal

A több mint 179 help desk szolgáltatásnak köszönhetően a támogatás pofon egyszerű.

Do more customer support for less money

Kapjon többet kevesebbért a LiveAgenttel

A legjobb ár-érték arány elérése kulcsfontosságú, ha egy nagyszerű help desk szoftvert keres. Ha versenyképes HappyFox alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Szoftverünk lehetővé teszi, hogy növelje ügyfélszolgálati csapata termelékenységét és ügyfél-elégedettségét, miközben pénzt takarít meg. Próbálja ki a LiveAgentet még ma. A LiveAgent segítségével többet kap kevesebbért.

Miért elégedne meg kevesebbel?

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és az első helyen értékelt help desk szoftver a KKV-k számára 2020-ban. Éppen ezért nagyszerű alternatíva a HappyFox számára. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg, így a fontosra összpontosíthat – az ügyfelekkel való értelmes kapcsolatok kialakítására.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent vs. HappyFox Összehasonlítás

Nézze meg, hogyan teljesítünk a HappyFox-szal szemben a Capterra vásárlói vélemények alapján

comparison between LiveAgent and HappyFox

Aktuális 2020.01.23

Nézze meg miért választották ügyfeleink a LiveAgent-et a HappyFox alternatívájáként

Hasonlítson össze minket egy másik ügyfélszolgálati szoftverrel

Kíváncsi, hogy miként teljesítünk a többi népszerű help desk megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x