A HappyFox egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver jegykezelési funkciókkal és tudáskezeléssel, valamint intuitív kezelőfelülettel. Ha azonban HappyFox alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet.
A LiveAgentnél megértjük, hogy a nagyszerű szoftverrel nagyszerű ügyfélszolgálat is jár. Ezért hoztunk létre egy teljes értékű help-desk szoftvert, amely egyszerre növeli az ügyfélszolgálati csapat termelékenységét, növeli az ügyfelek elégedettségét, és pénzt takarít meg. Fedezze fel az univerzális postafiók, az automatizálási funkciók, a hibrid jegyrendszer, a jelentési funkciók és még sok más erejét.
A LiveAgent több mint 15 000 vállalkozást és 150 millió végfelhasználót szolgált ki világszerte. Csatlakozzon hozzájuk a világszínvonalú ügyfélszolgálatban.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
|
HappyFox
|
---|---|---|
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A HappyFox jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
|
A LiveAgent élő csevegést kínál.
|
A HappyFox élő csevegést kínál.
|
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
|
A LiveAgent Call Centert kínál
|
A HappyFox nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgálást kínál.
|
A HappyFox önkiszolgálást kínál.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
A HappyFox nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
A HappyFox Twitter integrációt kínál, kérésre árképzéssel.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A HappyFox nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A HappyFox nem kínál Viber integrációt.
|
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
|
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
|
A HappyFox WhatsApp integrációt kínál.
|
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
|
A LiveAgent tudástárat kínál.
|
A HappyFox tudástárat kínál csomagban, kérésre árral.
|
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A HappyFox ügyfélfórumot kínál, kérésre árral.
|
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A HappyFox automatizálást és szabályokat kínál 149 USD/ügynök/hó áron.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A HappyFox API funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A HappyFox nem kínál IVR szolgáltatásokat.
|
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime hívásokhoz.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A HappyFox nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
|
A HappyFox korlátlan előzményeket kínál 149 USD/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
|
A HappyFox korlátlan számú webhelyet kínál.
|
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
A HappyFox korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
A HappyFox nem kínál korlátlan jegyeket/maileket.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A HappyFox nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
A HappyFox korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
A LiveAgent kihasználja az univerzális postafiók, a hibrid jegyrendszer, az automatizálás, az analitika, a jelentéskészítés és a játékos funkciók erejét. Ez is többnyelvű. A LiveAgent 43 különböző nyelvi fordításban érhető el (néhány részleges), és támogatja a nyelvhez igazítható widgeteket.
Ha egy HappyFox alternatívát keres, és a sebesség az Ön számára fontos mérőszám, akkor a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent a piac leggyorsabb csevegő moduljával büszkélkedhet — mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.
A gyors chat widget a megfelelő út, ha egy webhelylátogatót hatékonyan szeretne vásárlóvá alakítani. Az eMarketer jelentése szerint 35%-kal többen vásároltak online az élő chat használata után. Ennek az az oka, hogy az ügyfelek a vásárlás előtt azonnal választ kaphatnak kérdéseikre.
Tudja meg, hogyan tűnik ki a LiveAgent a többi alternatíva közül
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Csökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg több ügyfélkérést univerzális postafiókunknak köszönhetően.
A több mint 179 help desk szolgáltatásnak köszönhetően a támogatás pofon egyszerű.
A legjobb ár-érték arány elérése kulcsfontosságú, ha egy nagyszerű help desk szoftvert keres. Ha versenyképes HappyFox alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Szoftverünk lehetővé teszi, hogy növelje ügyfélszolgálati csapata termelékenységét és ügyfél-elégedettségét, miközben pénzt takarít meg. Próbálja ki a LiveAgentet még ma. A LiveAgent segítségével többet kap kevesebbért.
A LiveAgent a legtöbbet értékelt és az első helyen értékelt help desk szoftver a KKV-k számára 2020-ban. Éppen ezért nagyszerű alternatíva a HappyFox számára. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg, így a fontosra összpontosíthat – az ügyfelekkel való értelmes kapcsolatok kialakítására.
Nézze meg, hogyan teljesítünk a HappyFox-szal szemben a Capterra vásárlói vélemények alapján
Aktuális 2020.01.23
Kíváncsi, hogy miként teljesítünk a többi népszerű help desk megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team