A HelpCrunch egy nagyszerű helpdesk szoftver, de érdemes kipróbálni valami mást. A LiveAgent nem csak élő csevegést tesz lehetővé. Csatlakoztassa e-mailjeit, közösségi médiáját, tudásbázisát és telefonkészülékét, hogy teljes körű szolgáltatást nyújtson ügyfelei számára.
A LiveAgent több mint 175 funkcióval, több mint 40 integrációval és nagyszerű árcédulával rendelkezik, hogy a lehető legjobb módon kommunikálhasson az ügyfelekkel.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
|
HelpCrunch
|
---|---|---|
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A HelpCrunch jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
|
A LiveAgent élő csevegést kínál.
|
A HelpCrunch élő csevegést kínál.
|
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
|
A LiveAgent Call Centert kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A HelpCrunch önkiszolgáló portált kínál.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megmegemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és sugározzanak Viber üzeneteket.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál Viber integrációt.
|
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
|
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál WhatsApp integrációt.
|
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál.
|
A HelpCrunch tudásbázist kínál.
|
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál automatizálást és szabályokat.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A HelpCrunch API funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime hívásokhoz.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál korlátlan előzményeket.
|
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
|
A HelpCrunch korlátlan számú webhelyet kínál.
|
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál korlátlan számú csevegőgombot.
|
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál korlátlan számú jegyet/mailt.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
A HelpCrunch korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
Az ügyfélszolgálatnak arról kell szólnia, hogy ügyfelei többféleképpen kapcsolatba léphessenek Önnel. Növelje az ügyfelek elkötelezettségét, és segítse őket bármilyen csatornán keresztül, legyen szó élő csevegésről vagy Instagramról, a LiveAgent hatékony közösségi média ügyfélszolgálati szoftverével.
A LiveAgent három fizetős csomaggal rendelkezik, amelyek pontosan azt kínálják, amire szüksége van. Egy megbízható jegyrendszer gondoskodik az összes kommunikáció megszervezéséről, Ön pedig a fontos dolgokra koncentrálhat – az ügyfelek segítésére.
Az élő chat elengedhetetlen eszköz az ügyfélszolgálat nyújtásához. Mivel az azonnali kommunikációról van szó, a sebességnek elsődleges prioritásnak kell lennie. A LiveAgent webes csevegő szoftvere lehetővé teszi a lehető legjobb ügyfélélmény biztosítását.
A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő csevegési widgettel a piacon, 2,5 másodperces csevegési sebességgel. Ennél gyorsabban nem kap semmit. Ne hagyja az oldal megtekintőit várakoztatni, és ne tegye őket fizető ügyfelekké.
Számos egyéb szolgáltatás mellett a LiveAgent támogatja a call center integrációt is. Gyorsan és egyszerűen beállítható!
A több mint 175 funkcióval, amelyek megkönnyítik és élvezetesebbé teszik a munkafolyamatot, a LiveAgent több, mint egy információs szolgálati jegykezelő szoftver.
A LiveAgent méltányos áron van. Válasszon egyet a három fizetős csomagunk közül, vagy válasszon külön funkciókat az ügyfélszolgálati jegykezelő szoftver testreszabásához.
Így igaz. Az e-mailen, a közösségi médián, a tudásbázison és az élő csevegésen kívül telefonos támogatást is nyújthat. Könnyen.
A beállítási folyamat perceken belül megtörténik, és ehhez még speciális felszerelésre sincs szükség. Indítson hívásokat böngészőn, okostelefonján vagy más választott eszközön keresztül. Nincs szükség külső szolgáltatókra, a LiveAgent gondoskodik erről Ön helyett.
A LiveAgent három fizetős csomaggal rendelkezik, amelyek olyan funkciókat tartalmaznak, amelyek a legjobb eszközöket kínálják az ügyfélszolgálathoz. Ha valami pluszra van szüksége, külön szolgáltatásokat vásárolhat, hogy értékét növelje a tervében.
A LiveAgent 2020-ban a legtöbbet értékelt és az 1. helyen értékelt service desk szoftver a KKV számára. Maradjon közelebb ügyfeleihez, és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.
Tekintse meg árajánlatunkat és tudjon meg többet!
Érdekli, hogyan teljesítünk a többi népszerű élő chat megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Fedezze fel a LiveAgent egyszerű ügyfélszolgálati szoftvert, amely 24/7 támogatást nyújt, integrálja a kedvenc eszközeit, és élő csevegéssel akár 48%-kal növeli a bevételt. Kezdje ingyen, kötelezettségek nélkül, és emelje új szintre az ügyfélszolgálatát!
Hozzon létre tudásbázist magyar támogatási dokumentáció segítségével
Fedezze fel a LiveAgent magyar támogatási dokumentációs szoftverét, amely lehetővé teszi átfogó tudásbázis létrehozását a nap 24 órájában elérhető önkiszolgálás érdekében. Csökkentse csapata munkaterhelését, növelje az ügyfél elégedettséget, és erősítse márkája tekintélyét. Próbálja ki ingyenesen, és tapasztalja meg a hatékony WYSIWYG szerkesztő előnyeit!
Fedezd fel a legjobb call center szoftvert 2024-ben a LiveAgent-tel! Élvezd a hardvermentes támogatást, kristálytiszta hangzást, és próbáld ki kockázatmentesen, beállítási díjak és bankkártya nélkül. Használd ki a 30 napos ingyenes próbaverziót, és tapasztald meg a személyre szabott ügyfélszolgálatot fejlett VoIP funkciókkal. Kezdd el most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.