Vigye át megosztott postaládáját egy többcsatornás ügyfélszolgálati jegykezelő megoldásba. A LiveAgent több ügyfélkommunikációt kezel a több csatornát egyesítő jegyrendszerrel. Fejlessze ügyfélszolgálatát több e-mail fiókkal élő chattel, közösségi médiával, call centerrel, vagy ügyfélportállal.
Világszínvonalú ügyfélszolgálatot biztosít, és hatékonyabban kezelheti az üzleti kommunikációt. Kezdje el ingyenes 14 napos próbaidőszakunkat még ma, és ismerje meg a LiveAgent élményét.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
|
Hiver
|
---|---|---|
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A Hiver nem kínál jegykezelést.
|
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
|
A LiveAgent élő csevegést kínál.
|
A Hiver nem kínál élő csevegést.
|
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
|
A LiveAgent Call Centert kínál.
|
A Hiver nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyen keresztül ügyfelei a reHivererhez hozzáférhetnek korábbi jegyeikhez és tudásbázis-tartalmaikhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A Hiver nem kínál önkiszolgáló portált.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
A Hiver nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
A Hiver nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Hiver nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Hiver nem kínál Viber integrációt.
|
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
|
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
|
A Hiver WhatsApp integrációt kínál.
|
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
|
A LiveAgent tudástárat kínál.
|
A Hiver nem kínál tudástárat.
|
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A Hiver nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A Hiver automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A Hiver nem kínál API funkciókat.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Hiver nem kínál IVR szolgáltatásokat.
|
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime hívásokhoz.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Hiver nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A Hiver korlátlan előzményeket kínál.
|
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
|
A Hiver nem kínál korlátlan számú webhelyet.
|
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
A Hiver nem kínál korlátlan számú csevegőgombot.
|
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
A Hiver nem kínál korlátlan számú jegyet/levelet.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Hiver nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
A Hiver korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
Belefáradt a több e-mail bejelentkezés kezelésébe és az ablakok közötti váltásba? Kezdjen el olyan megoldást használni, amely egyetlen postaládában egyesíti az ügyfelek összes e-mailjét. A LiveAgent jegyrendszere többet tud kezelni, mint a Gmail vagy az Outlook, számos különböző szolgáltató e-mail fiókját is csatlakoztathatja.
Speciális szűréssel és más nagyszerű funkciókkal támogatja, így Ön a legjobb felhasználói élmény biztosítására összpontosíthat. Tekintse meg a LiveAgent jegykezelési szolgáltatások teljes listáját.
Kifogástalan kiszolgálást nyújt ügyfeleinek olyan változatos eszközkészlettel, amely minden fontos ügyfélkommunikációs csatornát kezel. Végezze el a munkáját egy ügyfélszolgálati platformon, amely e-mailes jegykezeléssel, élő chattel, telefonközponttal, ügyfélportállal, Viberrel, WhatsAppal és közösségi médiával – Facebook, Instagram és Twitter van felszerelve. Hozzon létre egy hatékony munkafolyamatot az összes csatorna között, és mutasson személyre szabott szolgáltatási élményt ügyfeleinek.
Az élő chat egy csodálatos eszköz az ügyfélszolgálat gyors biztosításához a webhelyén elhelyezett widgetnek köszönhetően. A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon, amely zökkenőmentessé és gyorssá teszi az ügyfelek üzenetküldését. Emellett olyan funkciók is támogatják, mint a valós idejű gépelési nézet, proaktív csevegési meghívók és egyebek, amelyek továbbfejlesztett funkcionalitást biztosítanak. Szabja testre márkáját, hogy illeszkedjen vállalkozásához, és biztosítson személyes, emberközpontú szolgáltatást mindenki számára.
Minden ügyfelünkről gondoskodunk, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy kiváló ügyfélszolgálatot tudjunk nyújtani. Ügyfélszolgálati csapatunk készen áll, hogy segítsen bármilyen probléma esetén, vagy tájékoztatást nyújtson, amikor csak szüksége van rá. Felveheti velünk a kapcsolatot a nap 24 órájában e-mailben, élő chaten, vagy egyszerűen csak hívjon minket. Nyugodtan tekintse át ügyfélportálunkat is, amely tele van hasznos cikkekkel a LiveAgentről.
A LiveAgent egyesíti a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Növelje az ügynökök termelékenységét többcsatornás jegyrendszerünkkel még ma. Egyszerűen indítsa el az ingyenes 14 napos próbaidőszakot, és próbálja ki a LiveAgent eszközkészletet. Ha mindent meg szeretne látni, amit tehet, tekintse meg a bemutató videót, ahol bemutatjuk a legtöbb funkciót és azok használatát. Váltson a LiveAgentre még ma, és nyújtson támogatást az ügyfeleknek az összes fontos csatornán.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Fedezze fel a LiveAgent egyszerű ügyfélszolgálati szoftvert, amely 24/7 támogatást nyújt, integrálja a kedvenc eszközeit, és élő csevegéssel akár 48%-kal növeli a bevételt. Kezdje ingyen, kötelezettségek nélkül, és emelje új szintre az ügyfélszolgálatát!
Hozzon létre tudásbázist magyar támogatási dokumentáció segítségével
Fedezze fel a LiveAgent magyar támogatási dokumentációs szoftverét, amely lehetővé teszi átfogó tudásbázis létrehozását a nap 24 órájában elérhető önkiszolgálás érdekében. Csökkentse csapata munkaterhelését, növelje az ügyfél elégedettséget, és erősítse márkája tekintélyét. Próbálja ki ingyenesen, és tapasztalja meg a hatékony WYSIWYG szerkesztő előnyeit!
Helpdesk szoftver a Divatipar számára
Fedezze fel a LiveAgent helpdesk szoftvert a divatipar számára! Javítsa ügyfélszolgálatát többcsatornás támogatással, rangsorolja kommunikációit prioritás szerint, és növelje ügyfelei elégedettségét. Próbálja ki ingyenesen akár 30 napig! Nincs szükség bankkártyára. Csatlakozzon a több mint 21 000 elégedett vállalkozáshoz!
Fedezd fel a legjobb call center szoftvert 2024-ben a LiveAgent-tel! Élvezd a hardvermentes támogatást, kristálytiszta hangzást, és próbáld ki kockázatmentesen, beállítási díjak és bankkártya nélkül. Használd ki a 30 napos ingyenes próbaverziót, és tapasztald meg a személyre szabott ügyfélszolgálatot fejlett VoIP funkciókkal. Kezdd el most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team