Hiver alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Hiver alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Vigye át megosztott postaládáját egy többcsatornás ügyfélszolgálati jegykezelő megoldásba. A LiveAgent több ügyfélkommunikációt kezel a több csatornát egyesítő jegyrendszerrel. Fejlessze ügyfélszolgálatát több e-mail fiókkal élő chattel, közösségi médiával, call centerrel, vagy ügyfélportállal.

Világszínvonalú ügyfélszolgálatot biztosít, és hatékonyabban kezelheti az üzleti kommunikációt. Kezdje el ingyenes 14 napos próbaidőszakunkat még ma, és ismerje meg a LiveAgent élményét. 

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Hiver vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
Hiver
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Hiver nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
A LiveAgent élő csevegést kínál.
A Hiver nem kínál élő csevegést.
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
A LiveAgent Call Centert kínál.
A Hiver nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyen keresztül ügyfelei a reHivererhez hozzáférhetnek korábbi jegyeikhez és tudásbázis-tartalmaikhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Hiver nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A Hiver nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A Hiver nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Hiver nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Hiver nem kínál Viber integrációt.
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
A Hiver WhatsApp integrációt kínál.
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
A LiveAgent tudástárat kínál.
A Hiver nem kínál tudástárat.
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Hiver nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Hiver automatizálást és szabályokat kínál.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Hiver nem kínál API funkciókat.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Hiver nem kínál IVR szolgáltatásokat.
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime hívásokhoz.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Hiver nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Hiver korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
A Hiver nem kínál korlátlan számú webhelyet.
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
A Hiver nem kínál korlátlan számú csevegőgombot.
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
A Hiver nem kínál korlátlan számú jegyet/levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Hiver nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
A Hiver korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
Forward emails to your LiveAgent

Könnyen kezelheti a beérkező e-maileket

Belefáradt a több e-mail bejelentkezés kezelésébe és az ablakok közötti váltásba? Kezdjen el olyan megoldást használni, amely egyetlen postaládában egyesíti az ügyfelek összes e-mailjét. A LiveAgent jegyrendszere többet tud kezelni, mint a Gmail vagy az Outlook, számos különböző szolgáltató e-mail fiókját is csatlakoztathatja.

Speciális szűréssel és más nagyszerű funkciókkal támogatja, így Ön a legjobb felhasználói élmény biztosítására összpontosíthat. Tekintse meg a LiveAgent jegykezelési szolgáltatások teljes listáját.

Egyetlen platform a csapat termelékenységéhez

Javítsa a szolgáltatás kiválóságát további csatornákkal

Kifogástalan kiszolgálást nyújt ügyfeleinek olyan változatos eszközkészlettel, amely minden fontos ügyfélkommunikációs csatornát kezel. Végezze el a munkáját egy ügyfélszolgálati platformon, amely e-mailes jegykezeléssel, élő chattel, telefonközponttal, ügyfélportállal, Viberrel, WhatsAppal és közösségi médiával – Facebook, Instagram és Twitter van felszerelve. Hozzon létre egy hatékony munkafolyamatot az összes csatorna között, és mutasson személyre szabott szolgáltatási élményt ügyfeleinek.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Válaszoljon az ügyfeleknek a népszerű csatornákról a LiveAgent segítségével

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Szerezze be az elérhető leggyorsabb csevegő modult

Az élő chat egy csodálatos eszköz az ügyfélszolgálat gyors biztosításához a webhelyén elhelyezett widgetnek köszönhetően. A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon, amely zökkenőmentessé és gyorssá teszi az ügyfelek üzenetküldését. Emellett olyan funkciók is támogatják, mint a valós idejű gépelési nézet, proaktív csevegési meghívók és egyebek, amelyek továbbfejlesztett funkcionalitást biztosítanak. Szabja testre márkáját, hogy illeszkedjen vállalkozásához, és biztosítson személyes, emberközpontú szolgáltatást mindenki számára.

Adja hozzá a modern szolgáltatásokkal ellátott élő csevegő modult a help deskhez

Legyen boldog ügyfél, hogy boldoggá tegye ügyfeleit

Minden ügyfelünkről gondoskodunk, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy kiváló ügyfélszolgálatot tudjunk nyújtani. Ügyfélszolgálati csapatunk készen áll, hogy segítsen bármilyen probléma esetén, vagy tájékoztatást nyújtson, amikor csak szüksége van rá. Felveheti velünk a kapcsolatot a nap 24 órájában e-mailben, élő chaten, vagy egyszerűen csak hívjon minket. Nyugodtan tekintse át ügyfélportálunkat is, amely tele van hasznos cikkekkel a LiveAgentről. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

A LiveAgent egyesíti a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Készen áll egy másik megosztott postafiók szoftverre való váltásra?

Növelje az ügynökök termelékenységét többcsatornás jegyrendszerünkkel még ma. Egyszerűen indítsa el az ingyenes 14 napos próbaidőszakot, és próbálja ki a LiveAgent eszközkészletet. Ha mindent meg szeretne látni, amit tehet, tekintse meg a bemutató videót, ahol bemutatjuk a legtöbb funkciót és azok használatát. Váltson a LiveAgentre még ma, és nyújtson támogatást az ügyfeleknek az összes fontos csatornán.

Hasonlítson össze minket másokkal

    Kapcsolódó cikkek ehhezHiver alternatíva
    Váltás az osTicket-ről a LiveAgentre csapatunk támogatásával, és hozzáférést kaphat egy többcsatornás jegyrendszerhez.

    osTicket migráció - LiveAgent

    LiveAgent a vállalkozások időt takarító eszköze, segítve a gyors és szakszerű válaszokat ügyfelek és vállalkozások között. Kínálja az ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket, valamint személyre szabható jegykezelést. Az ügyfélszolgálat, az innováció és az empátia kulcsfontosságú a vállalkozások sikerében.

    Gondoskodjon számlázásáról, számláiról, fizetés engedélyezéséről és még sok minden másról a LiveAgent számlázási eszközeivel és integrációival.

    Számlázás kezelése

    A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati szoftver, amelyet bankkártya-információk és kötelezettségek nélkül is kipróbálhatunk. Segít növelni az elégedettséget és az értékesítést, könnyen kategorizálhatjuk az ügyek jellegét, és nyomon követhetjük, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük. Teljesen testreszabható, és olyan nagyobb cégekkel dolgozik együtt, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem. Ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre.

    Az érzékeny ügyféladatok elrejtése a Keresés és Csere funkcióval. A Keresés és Csere funkció segítségével a szöveg sorai véletlenszerű karakterekkel helyettesíthetők a személyes és bizalmas adatok védelme érdekében.

    Keresés és csere

    LiveAgent is a popular customer service software with integrations and alternatives. It offers a variety of features, company information, collaboration with partners, and the ability to subscribe to newsletters. The article highlights guidelines for effectively closing a business email, the use of email templates for building customer relationships and brand loyalty, and the benefits of customer-centric product development through the use of customer service reports. The LiveAgent system provides 11 reporting options and continuous updates and provides support for data migration. Accessibility information includes a phone number and email address.

    Ossza meg ügyfelei korábbi levelezéseit és kérdéseit az Online Jegyelőzmények segítségével. Igényei szerint be- és kikapcsolhatja ezt a funkciót.

    Online jegyelőzmények (URL)

    Az élő chat szoftverek növelhetik a vállalkozások értékesítését és ügyfélelégedettségét. Az árak változóak lehetnek, melyeket számos modellre lehet bontani. A LiveAgent a legnépszerűbb help desk szoftver, melynek igazi előnye a korlátlan jegyelőzményekkel, e-mail címekkel és kapcsolatfelvételi űrlapokkal történő ingyenes próba lehetőség. Létrehozhat ingyenes fiókot, hogy ki tudja próbálni a LiveAgent szolgáltatásait.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x