Az Intercom egy nagyszerű szoftver, amely üzleti üzenetküldési platformot biztosít. Az Intercom chatbotokat és élő chateket használ, és méretezhető. Ha azonban Intercom alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet.
Fedezze fel elegáns univerzális postafiókunkat, amely több mint 179 help desk funkcióval és több mint 40 integrációval rendelkezik. A LiveAgent segítségével látni fogja, hogy a nagyszerű szoftverrel nagyszerű ügyfélszolgálat jár.
Percek alatt migrálhat az Intercomról a LiveAgentre. Segített Intercom migrációt kínálunk, amely importálja az összes adatot az Intercom szolgáltatásból a LiveAgentbe. Ingyenes, és mindössze 5 percet vesz igénybe.
Tudja meg, hogyan tűnik ki a LiveAgent a többi alternatíva közül
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Csökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg több ügyfélkérést univerzális postafiókunknak köszönhetően.
A több, mint 175 help desk funkciónak köszönhetően a támogatás pofon egyszerű.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Intercom
|
---|---|---|
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
Az Intercom jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
|
A LiveAgent élő csevegést kínál.
|
Az Intercom élő csevegést kínál.
|
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
|
A LiveAgent Call Centert kínál.
|
Az Intercom nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
Az Intercom önkiszolgáló portált kínál.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlíti és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
Az Intercom Facebook integrációt kínál.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes említést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
Az Intercom Twitter integrációt kínál.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
Az Intercom nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
Az Intercom nem kínál Viber integrációt.
|
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
|
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
|
Az Intercom WhatsApp integrációt kínál.
|
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
|
A LiveAgent tudástárat kínál.
|
Az Intercom tudástárat kínál.
|
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
Az Intercom ügyfélfórumot kínál.
|
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
Az Intercom automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
Az Intercom API funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
Az Intercom nem kínál IVR-funkciókat.
|
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
Az Intercom nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
Az Intercom nem kínál korlátlan előzményeket.
|
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
|
Az Intercom korlátlan számú webhelyet kínál.
|
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
Az Intercom nem kínál korlátlan számú csevegőgombot.
|
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
Az Intercom korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
Az Intercom nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
Az Intercom korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
A legjobb ár-érték arány elérése kulcsfontosságú, ha egy nagyszerű help desk szoftvert keres. Az Intercom három különböző alapcsomagot és további kiegészítő funkciókat kínál. A LiveAgent 4 versenyképes árú alapcsomagot kínál, valamint olyan kiegészítő funkciókat, mint a közösségi média integráció. Ha teljes funkcionalitású intercom alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Van hibrid jegyfolyamunk, egységes többcsatornás postafiókunk, jelentéskészítési és elemzési funkciók, automatizálás, gamification és még sok más!
Tekintse meg a használatot, a statisztikákat, értékelje a teljesítményjelentéseket, és tanuljon az ügyfél-elégedettségi értékelésekből.
Ha Intercom alternatívát keres, és a sebesség az Ön számára fontos mérőszám, akkor a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent a piac leggyorsabb csevegő moduljával büszkélkedhet – mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.
A gyors chat widget a megfelelő megoldás, ha hatékonyan szeretné vásárlóvá alakítani a webhely látogatóit. Az eMarketer jelentése szerint a webhely látogatóinak 35%-a vásárolt online az élő chat használata után.
Szoftverünk többnyelvű. A LiveAgent 43 különböző nyelvi fordításban érhető el (néhány részleges), és támogatja a nyelvhez igazítható widgeteket. Ne hagyja, hogy az idegen nyelvek akadályt képezzenek Ön és ügyfelei között.
A LiveAgent a legtöbbet értékelt és az első helyen értékelt help desk szoftver a KKV-k számára 2020-ban. Éppen ezért nagyszerű alternatíva az Intercom helyett. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg, így a fontosra összpontosíthat – az ügyfelekkel való értelmes kapcsolatok kialakítására.
Nézze meg, hogyan teljesítünk az Intercomhoz képest a Capterrán lévő vásárlói vélemények alapján.
Nyugodtan nézze meg, mit mondanak más ügyfelek a LiveAgentről. A LiveAgent több mint 2800 véleményt gyűjtött össze különböző szoftver piacokon, mint például a Capterra, a Trustpilot, a GetApp, a G2, és a Software Advice.
Érdeki, hogyan teljesítünk a többi népszerű megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.