Elege van a nem kielégítő ügyfélkommunikációs megoldásokból? A LiveAgent jegykezelő szoftver megmenti a napot. Kezdje el a többcsatornás jegykezelést, és szervezze meg kommunikációját bármely csatornáról egy helyen. Iratkozzon fel ingyenes próbaidőszakunkra még ma, és tapasztalja meg az előnyeit!
00:00/03:20
A LiveAgent csúcstechnológiás jegykezelő rendszere minden csatornáról érkező kommunikációt jegyekké alakítja, amelyek könnyen rendszerezhetők és megoldhatók az univerzális postafiókjában. Számos termelékenységi funkció és integráció is támogatja, amelyek nagyban megkönnyítik a munkafolyamatot.
00:00/02:24
Jegyrendszerünk képes integrálni és egységesíteni az e-mailből, élő csevegésből, telefonközpontból, közösségi médiából, üzenetküldő alkalmazásokból és tudásbázisból származó kommunikációját egy helyen. Több mint 200 szoftver integráció közül is választhat, hogy maximalizálja hatékonyságát, és kevesebb időt tölthessen az alkalmazásváltással.
Az egységes kommunikáció a LiveAgent jegykezeléssel a megoldás a nem hatékony kommunikáció megszüntetésére. Ismerje meg felületünket, és nézze meg, hogyan segítheti vállalkozását a legjobb ügyfélszolgálat biztosításában.
A támogatási csapata a következőket kapja:
Ügyfelei utazásuk minden lépésében megérdemlik a kielégítő ügyfélszolgálatot. Tekintse meg, hogyan profitálhatnak a LiveAgent jegykezelésnek köszönhetően továbbfejlesztett kommunikációjából, és minden alkalommal, amikor szükségük van rá, fantasztikus támogatást kapnak.
Csak néhány abból, amit ügyfelei kapnak:
Ez egy átfogó és kiterjedt megoldás bármilyen típusú üzleti kommunikációhoz. Funkcióink lehetővé teszik, hogy minden információt és kommunikációt szépen rendszerezzen hihetetlen funkciókészletünknek köszönhetően. Tekintse meg néhány fő funkciónkat, és nézze meg, hogyan segíthetnek Önnek.
Minden az egyben megoldás
Hibrid jegykezelés
Nehéznek tartja nyomon követni az összes kommunikációs csatornát, csak hogy folytassa a beszélgetést ugyanazzal az ügyféllel? A hibrid jegyfolyam az egyik legjobb eszköz az Ön rendelkezésére állhat. Egységesíteni tudja ugyanazon ügyfél kommunikációját, függetlenül attól, hogy melyik csatornát választja.
Csapat kommunikáció
Hatékony munkafolyamat
Szeretne időt megtakarítani a gyakori kérdések megválaszolásával? A sablon üzenetek a megfelelő funkció a munkához. Válaszait előre készítse elő, és egyszerűen küldje el néhány kattintással a jegyben. Takarítson meg egy kis időt, és összpontosítson a sürgetőbb problémákra.
Tudásmenedzsment
Csökkentse jegyterhelését átfogó és kiterjedt tudásbázissal, amely az ügyfélszolgálat elengedhetetlen része. Írjon tájékoztató cikkeket, útmutatókat és oktatóanyagokat közvetlenül a LiveAgent irányítópultjáról. Használhatja arra is, hogy fórumokon kapcsolatba lépjen az ügyfelekkel, vagy visszajelzéseket gyűjtsön.
A könnyű kommunikáció csak a jéghegy csúcsa, az ügyfélszolgálati jegykezelés még számos előnnyel jár.
Az ügyfelek elégedettsége
Az ügyfelek elégedettsége ugyanolyan jó lehet, mint az ügyfélszolgálati szolgálat válaszainak sebessége és minősége. Győződjön meg arról, hogy megszünteti az ügyfelek frusztrációját a LiveAgent jegyrendszerrel való hatékony kommunikációval.
A fogyasztók 80%-a
gyorsaságot és kényelmet vár el
Az ügyfelek többsége a gyorsaságot, a hozzáértő segítséget, a kényelmet és a barátságosságot tartja az ügyfélszolgálat fontos elemének.
ROI növelése
A jobb támogatás jobb bevételt jelent. Az ügyfelek sokkal nagyobb valószínűséggel térnek vissza, ha fantasztikus ügyfélszolgálatot kapnak kedvenc vállalkozásuktól. A jegykezelés minden eddiginél gyorsabban segíthet több ügyben.
86 %
hajlandó fizetni a jó szolgáltatásért
Csökkentse költségeit, miközben többet keres. Az ügyfelek mindig hajlandóak többet fizetni a kiváló ügyfélszolgálati élményért.
Szerezzen hűséget
A hálás ügyfelek mindig értékelik a jó szolgáltatást és az ügyfélszolgálati ügynökök hozzáértő segítségét. Javítsa ügyfélszolgálatát a nagy jegyforgalom idején, és alakítson ki erős vásárlói hűséget nagyszerű interakciókkal.
A jegykezelés segíthet márkájának és vállalkozásának vásárlói hűségre szert tenni. A hálás vásárlók sokkal nagyobb valószínűséggel térnek vissza, különösen akkor, ha nagyobb mennyiségű kérést tud sokkal gyorsabban kezelni.
73%
magasabb elégedettségi arány
Biztosítson személyre szabott beszélgetéseket, és tegye boldoggá ügyfeleit. Teljes funkcionalitású élő csevegőszoftverünk segíthet az ügyfelek elégedettségében és a nagyszerű ügynöki élményben.
Nem kell csődbe mennie ahhoz, hogy a legjobb ügyfélszolgálatot nyújthassa. Tekintse meg, mennyit takaríthat meg a LiveAgent jegyrendszerével.
Ajánlások
“Minden vásárlóhoz forduljon azzal a gondolattal, hogy segítsen neki egy probléma megoldásában vagy egy cél elérésében, ne pedig egy termék vagy szolgáltatás értékesítésével.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Sales manager
Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 30 napos ingyenes próbaverzióval
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team