Jegykezelő szoftver

Egységesítse kommunikációját, és hatékony jegykezeléssel oldja meg a kérdéseket minden csatornáról.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
LiveAgent omnichannel ticketing

A LiveAgent ügyfélszolgálati jegykezelő szoftvere

Elege van a nem kielégítő ügyfélkommunikációs megoldásokból? A LiveAgent jegykezelő szoftver megmenti a napot. Kezdje el a többcsatornás jegykezelést, és szervezze meg kommunikációját bármely csatornáról egy helyen. Iratkozzon fel ingyenes próbaidőszakunkra még ma, és tapasztalja meg az előnyeit!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Jegykezelő szoftver demó

00:00/03:20

LiveAgent Ticketing Software Demo | Live AgentP0Y0M0DT0H0M201SYoutube video: LiveAgent Ticketing Software Demo
Live Agent

Miért válassza a LiveAgent jegykezelőt?

A LiveAgent csúcstechnológiás jegykezelő rendszere minden csatornáról érkező kommunikációt jegyekké alakítja, amelyek könnyen rendszerezhetők és megoldhatók az univerzális postafiókjában. Számos termelékenységi funkció és integráció is támogatja, amelyek nagyban megkönnyítik a munkafolyamatot.

 

 

LiveAgent termékbemutató

00:00/02:24

LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Intuitív jegykezelés minden felhasználási esethez

Jegyrendszerünk képes integrálni és egységesíteni az e-mailből, élő csevegésből, telefonközpontból, közösségi médiából, üzenetküldő alkalmazásokból és tudásbázisból származó kommunikációját egy helyen. Több mint 200 szoftver integráció közül is választhat, hogy maximalizálja hatékonyságát, és kevesebb időt tölthessen az alkalmazásváltással.

Erősítse meg ügyfélszolgálatát a LiveAgent segítségével

Az egységes kommunikáció a LiveAgent jegykezeléssel a megoldás a nem hatékony kommunikáció megszüntetésére. Ismerje meg felületünket, és nézze meg, hogyan segítheti vállalkozását a legjobb ügyfélszolgálat biztosításában.

A támogatási csapata a következőket kapja:

  • Többcsatornás jegykezelés és univerzális postafiók
  • Hatékony hibrid kommunikáció
  • A termelékenységi funkciók széles választéka
  • Több mint 200 integráció más szoftverekkel
  • 24 órás ügyfélszolgálat az Ön kényelme érdekében
 
LiveAgent real time typing preview

A LiveAgent sokkal több, mint egy jegykezelő rendszer

Ez egy átfogó és kiterjedt megoldás bármilyen típusú üzleti kommunikációhoz. Funkcióink lehetővé teszik, hogy minden információt és kommunikációt szépen rendszerezzen hihetetlen funkciókészletünknek köszönhetően. Tekintse meg néhány fő funkciónkat, és nézze meg, hogyan segíthetnek Önnek.

Minden az egyben megoldás

Univerzális postafiók

  • Belefáradt a kommunikációs megoldások közötti váltásba, hogy lépést tartson? Univerzális postafiókunk segítségével lépést tarthat, és időt takaríthat meg. Integrálja az összes szükséges kommunikációs csatornát, és kövesse nyomon az egyes ügyfelek beszélgetéseit egy hibrid jegyfolyamban. A többi speciális funkciónak köszönhetően gyorsabban és egyszerűbben válaszolhat.
  • Hibrid kommunikáció egyetlen univerzális postafiókban
  • A termelékenység jegykezelő funkcióinak széles választéka
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent's omnichannel ticketing

Hibrid jegykezelés

 

Hibrid jegyfolyam

Nehéznek tartja nyomon követni az összes kommunikációs csatornát, csak hogy folytassa a beszélgetést ugyanazzal az ügyféllel? A hibrid jegyfolyam az egyik legjobb eszköz az Ön rendelkezésére állhat. Egységesíteni tudja ugyanazon ügyfél kommunikációját, függetlenül attól, hogy melyik csatornát választja.

  • Kommunikáció bármely csatornáról ugyanazon a jegyen
  • Jobb szervezés és egyszerűbb munkafolyamat

Csapat kommunikáció

 

Belső jegyek és jegyzetek

  • Könnyedén tarthatja a kapcsolatot csapataival anélkül, hogy elhagyná az irányítópultot. A LiveAgent szolgáltatáskészlete belső jegyeket tartalmaz, amelyeket csak az ügynökök láthatnak, valamint olyan jegyzeteket, amelyekben az alkalmazáson belül megoszthat fontos információkat az egész részlegekkel. Használjunk fel mindent a vállalaton belüli kommunikáció javítására.
  • A belső jegyeket csak Ön és csapatai láthatják
  • Megjegyzések a vásárlói jegyekben az egyszerű tudásmegosztás érdekében
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages

Hatékony munkafolyamat

 

Sablon üzenetek

Szeretne időt megtakarítani a gyakori kérdések megválaszolásával? A sablon üzenetek a megfelelő funkció a munkához. Válaszait előre készítse elő, és egyszerűen küldje el néhány kattintással a jegyben. Takarítson meg egy kis időt, és összpontosítson a sürgetőbb problémákra. 

  • Készítsen jegyválaszokat különféle forgatókönyvekre
  • Hatékony válaszok a gyakori kérdésekre

Tudásmenedzsment

 

Tudásbázis

Csökkentse jegyterhelését átfogó és kiterjedt tudásbázissal, amely az ügyfélszolgálat elengedhetetlen része. Írjon tájékoztató cikkeket, útmutatókat és oktatóanyagokat közvetlenül a LiveAgent irányítópultjáról. Használhatja arra is, hogy fórumokon kapcsolatba lépjen az ügyfelekkel, vagy visszajelzéseket gyűjtsön.

 
  • Hatékony támogatás nyújtása tudásbázissal
  • Teljes funkcionalitású ügyfélkapu-megoldás
LiveAgent - knowledge base software

Ismerje meg, hogyan profitálhat a LiveAgent jegykezelőből

A könnyű kommunikáció csak a jéghegy csúcsa, az ügyfélszolgálati jegykezelés még számos előnnyel jár.

Az ügyfelek elégedettsége

 

Az ügyfelek elégedettsége ugyanolyan jó lehet, mint az ügyfélszolgálati szolgálat válaszainak sebessége és minősége. Győződjön meg arról, hogy megszünteti az ügyfelek frusztrációját a LiveAgent jegyrendszerrel való hatékony kommunikációval.

 
  • Növelje az ügyfelek elégedettségét a hatékony jegykezeléssel
  • Növelje az ügyfelek megtartását és javítsa a válaszidőket
  • Többcsatornás támogatás extra erőfeszítés nélkül
 
Chart

A fogyasztók 80%-a

 

gyorsaságot és kényelmet vár el

Az ügyfelek többsége a gyorsaságot, a hozzáértő segítséget, a kényelmet és a barátságosságot tartja az ügyfélszolgálat fontos elemének.

ROI növelése

 

A jobb támogatás jobb bevételt jelent. Az ügyfelek sokkal nagyobb valószínűséggel térnek vissza, ha fantasztikus ügyfélszolgálatot kapnak kedvenc vállalkozásuktól. A jegykezelés minden eddiginél gyorsabban segíthet több ügyben.

 
  • Egységes és olcsóbb ügyfélkommunikáció
  • Növelje bevételeit az ügyfelek megbízható támogatásával
Chart

86 %

hajlandó fizetni a jó szolgáltatásért

Csökkentse költségeit, miközben többet keres. Az ügyfelek mindig hajlandóak többet fizetni a kiváló ügyfélszolgálati élményért.

Szerezzen hűséget

 

A hálás ügyfelek mindig értékelik a jó szolgáltatást és az ügyfélszolgálati ügynökök hozzáértő segítségét. Javítsa ügyfélszolgálatát a nagy jegyforgalom idején, és alakítson ki erős vásárlói hűséget nagyszerű interakciókkal.

A jegykezelés segíthet márkájának és vállalkozásának vásárlói hűségre szert tenni. A hálás vásárlók sokkal nagyobb valószínűséggel térnek vissza, különösen akkor, ha nagyobb mennyiségű kérést tud sokkal gyorsabban kezelni.

 
  • Építse ki az ügyfelek hűségét bármely preferált csatornán
  • Szerezzen hűséges ügyfeleket, akik újra visszatérnek vásárolni
 
Chart

73%

magasabb elégedettségi arány

Biztosítson személyre szabott beszélgetéseket, és tegye boldoggá ügyfeleit. Teljes funkcionalitású élő csevegőszoftverünk segíthet az ügyfelek elégedettségében és a nagyszerű ügynöki élményben.

Spóroljon a LiveAgenttel

Nem kell csődbe mennie ahhoz, hogy a legjobb ügyfélszolgálatot nyújthassa. Tekintse meg, mennyit takaríthat meg a LiveAgent jegyrendszerével.

 

Ajánlások

 

Szerezze be a LiveAgent
jegykezelő szoftvert, és csatlakozzon a 7000 elégedett ügyfélhez

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

Foglaljon le egy bemutatót

requestDemo
Mit fog megtudni a demó során
  • Hogyan érheti el üzleti céljait a LiveAgent segítségével – akár az ügyfelek elégedettségének javításáról, akár több értékesítésről van szó.
  • Hogyan működik a LiveAgent. Bemutatjuk a terméket, hogy képet kapjon arról, hogyan működik a szoftverünkkel.
  • Válaszok az árakkal, a szolgáltatással, az integrációkkal és a funkciókkal kapcsolatos kérdésekre.
 

“Minden vásárlóhoz forduljon azzal a gondolattal, hogy segítsen neki egy probléma megoldásában vagy egy cél elérésében, ne pedig egy termék vagy szolgáltatás értékesítésével.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Sales manager

 
Medal

Kezdje el a LiveAgent használatát most!

Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 30 napos ingyenes próbaverzióval

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondható

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x