Szeretne kapcsolatba lépni ügyfeleivel a közösségi médiában, de még nem találta meg a megfelelő megoldást? Ne keressen tovább! A LiveAgent egy teljes értékű help desk szoftver, amely egyetlen kényelmes irányítópulton képes integrálni az összes népszerű közösségi média csatornát, sőt az üzenetküldő alkalmazásokat is. Próbálja ki még ma ingyenesen, és nézze meg, hogyan javíthatja közösségi média kommunikációját és egyesítheti az összes csatornát!
A legjobb megoldások
Mert a LiveAgent sokkal könnyebbé teszi a közösségi média kommunikációt! Különlegességünk a legmodernebb jegykezelő rendszerünk, amely képes integrálni minden egyes közösségi média fiókját és oldalát. A bejövő kommunikációt könnyen megoldható jegyekké egyesíti, és akár hibrid kommunikációt is tud kezelni olyan ügyfelekkel, akik több fiókot használnak a különböző közösségi médiában. Ez még nem minden, a teljes munkafolyamatot hatékony termelékenységi funkciók is támogatják, amelyek minden választ vagy megjegyzést sokkal könnyebbé tesznek.
Integrálja fiókjait, és mondjon búcsút az ügyfelei által használt összes közösségi média közötti váltásnak. Vessen egy pillantást arra, hogy a LiveAgent milyen közösségi média- és üzenetküldő alkalmazásokat kezelhet Ön helyett.
00:00/03:02
Közönségkezelés
Csatlakoztassa Facebook-oldalait, és kezdjen el mindent a jegyekkel kezelni. Minden ügyintéző válaszolhat egy jegyre az univerzális postafiókból, így nem kell az alkalmazástól vagy a böngészőalkalmazástól függnie. Az oldalával kapcsolatos minden megjegyzés és említés jegyekké alakul, és archiválásra kerül a jegykezelő rendszerben. A legtöbb jegykezelési funkciót használhatja a válaszokhoz, és akár a teljes előzményeket is elmentheti. Építsen hűséges online közösséget a mindenki számára elérhető gyors Facebook-támogatásnak köszönhetően, amikor csak szüksége van rá.
Hatékony üzenetküldés
Szeretné kezelni a Messenger beszélgetéseit közvetlenül a jegykezelő rendszeréből? Állítsa le az alkalmazások közötti váltást a Facebook Messenger integrációjával. Minden beszélgetés jeggyé válik, és a LiveAgent legtöbb jegykezelő funkciójával javíthatja a csevegési élményt.
00:00/03:02
00:00/06:38
Kövesse nyomon a tweeteket
A LiveAgent Twitter-integrációja lehetővé teszi, hogy figyelemmel kísérje oldala összes @említését vagy az Ön által választott #hashtageket. A LiveAgent segítségével egyesítheti Twitter-fiókját a LiveAgent eszközkészlet többi részével. Minden olyan hashtag és említés, amelyet úgy dönt, hogy figyelemmel kísér, automatikusan jegyekké alakul át, amelyeket osztályokhoz és ügynökökhöz lehet rendelni.
Követők kezelése
Az Instagram jelenleg az egyik legnépszerűbb közösségi média, amely tökéletessé teszi az ügyfélszolgálathoz és a támogatáshoz. Válaszoljon azokra a bejegyzésekre, amelyekben az emberek közvetlenül a jegykezelésből címkéznek vagy említik meg Önt. Rengeteg időt takaríthat meg, és sokkal többet kezelhet, mintha webalkalmazást vagy okostelefon-alkalmazást használna.
00:00/04:03
00:00/01:45
Beérkezett üzenetek küldése
A Viber a ma elérhető egyik legnépszerűbb üzenetküldő platform, ami azt jelenti, hogy ideális eszköz az ügyfélszolgálathoz. Válaszoljon egyszerűen közvetlenül a jegykezelő rendszeréből, és kezelje a kommunikációt azokkal az ügyfelekkel, akik az üzenetküldő alkalmazásokat részesítik előnyben a közösségi média helyett. Az integráció zökkenőmentes, és a legtöbb LiveAgent funkcióval működik.
Slack értesítések
Nincs ok arra, hogy a munkahelyi kommunikációt hátrahagyja, amikor kollégáival beszélget. Slack integrációnk a LiveAgent jegykezeléssel is tökéletesen működik, így továbbra is bármikor lépést tarthat ügyfeleivel és kérdéseikkel. Minden jegy új értesítést fog kapni.
WhatsApp támogatás
Új integrációnk segíthet a legértékesebb ügyfeleinknek a WhatsApp-on keresztüli ügyfélkommunikáció kezelésében. A korábbi csatornákhoz hasonlóan a WhatsApp a jegykezelés és az ügyfélszolgálat szerves részévé válhat. Ne maradjon le róla, és próbálja ki!
Menjen oda, ahol ügyfelei a legtöbb időt töltik, és kezdjen el kiváló szolgáltatásokat nyújtani minden közösségi média felhasználó számára. A LiveAgent integrálhatja a Facebookot, a Twittert, az Instagramot, a Messengert, a Viber-t és a WhatsApp-ot, és segítségével nagyszerű és hatékony ügyfélszolgálati eszközökké alakíthatja őket.
Finomítsa az ügyfél útját a következőkkel:
A közösségi média kiválóan alkalmas ügyfélszolgálati célokra. Építse ki az ügyfelek hűségét, oldja meg a problémákat, vagy adjon vásárlási tanácsokat közönségének. Legyen jelen ott, ahol ügyfelei a legtöbb időt töltik, és nyújtson kényelmes támogatást bármilyen körülmények között.
Finomítsa az ügyfél útját a következőkkel:
Tekintse meg, milyen egyszerű minden fontos közösségi csatornát hozzáadni az ügyfélszolgálathoz. Csatlakoztassa közösségi fiókjait, kezelje profiljait, és hozzon létre hűséges ügyfélbázist.
A LiveAgent sokkal több, mint egy közösségi média szolgáltató szoftver. Fedezze fel további fontos eszközeinket és funkcióinkat, és nézze meg, hogyan használhatja őket arra, hogy versenyelőnyt szerezzen vállalkozása számára.
Szervezett kommunikáció
Hozzon ki többet közösségi média megoldásából, és egységesítse kommunikációját. A LiveAgent képes kezelni bármilyen típusú csatornáról érkező ügyfélüzeneteket vagy hívásokat, és biztonságosan tárolja azokat az univerzális beérkező levelek között a hibrid jegykezeléssel. Minden ügyfélszolgálati folyamat könnyebbé válik, ha az információ a megfelelő helyen van.
Hatékony munkafolyamat
A közösségi média alkalmazások nagyszerűek, de nem tudnak mindent megoldani Ön helyett. Szerencsére a LiveAgent számos automatizálási szabállyal segíthet, amelyek számos hétköznapi feladatot képesek automatikusan végrehajtani. Összpontosítson a fontosra, és ne pazarolja az időt ismétlődő feladatokkal, amelyek megakadályozzák, hogy segítsen ügyfeleinek.
Kategorizálás
Nem minden vásárlói megkeresés teljesen egyforma, ezért fontos, hogy kategóriákba soroljuk őket. A LiveAgent ebben segíthet a részlegek és címkék funkcióival. Szervezze meg megfelelően a kommunikációt, és az ügyfelek megkereséseit mindig azokhoz a szakértőkhöz irányítsa, akik a legjobb választ tudják adni.
A jegyek funkciói
Csökkentse a válaszidőt és javítsa az ügyfélszolgálatot előre meghatározott üzenetekkel és előre meghatározott válaszokkal. A LiveAgent különféle csatolmány típusokat támogat, amikor jegyekre válaszol. Nyugodtan hagyjon jegyzeteket ügynöktársainak a jegyekben, és bármikor tájékoztassa őket az ügyfelek aggályairól vagy a pozitív interakciókról.
Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 14 napos ingyenes próbaverzióval
A közösségi média minden modern help desk fontos része. Vessen egy pillantást a statisztikákra, és derítse ki, hogyan használhatja a közösségi médiát ügyfélszolgálata és vállalkozása javítására.
Közösségi jelenlét
Az ügyfelek szívesebben lépnek kapcsolatba márkákkal és vállalkozásokkal, mint a közösségi médiával, ami azt jelenti, hogy megfelelő szolgáltatást és támogatást várnak el. Adjon vásárlási tanácsokat és közösségimédia-ügyfélszolgálatot közönségének a LiveAgent segítségével, és találkozzon ügyfeleivel pontosan ott, ahol az idejüket tölti.
Az ügyfelek 63%-a
közösségi média szolgáltatást vár el
A közösségi média elengedhetetlenné vált az ügyfélszolgálathoz. Fokozza jelenlétét a közösségi médiában, és legyen ott a közönség számára.
Vásárlói elégedettség
Növelje a vásárlói elégedettségi arányt, és kezelje hatékonyabban az ügyfelek panaszait. A közösségi média ügyfélszolgálata javíthatja ügyfélszolgálati játékát, és javíthatja az általános elégedettséget és az ügyfelek elégedettségét.
70%-os
elégedettségi arány
Az ügyfelek nagy százaléka elégedett azzal, ahogy problémáikat a közösségi médián keresztül megoldják. Ne vágjon le a minőségi közösségi ügyfélszolgálatról, és még ma javítsa azt.
Hozzon létre hűséget
Hozzon létre vásárlói hűséget jobb ügyfélszolgálattal. Ügyfelei nagyobb valószínűséggel lépnek kapcsolatba közösségi fiókjaival, és gyakrabban vásárolnak Öntől, ha kiváló ügyfélszolgálatot kapnak.
Az ügyfelek 79%-a
24 órán belül választ vár
Szerezze meg a legjobb eredményeket az ügyfélelégedettségi felméréseken, és biztosítson gyors ügyfélszolgálati tevékenységet a közösségi médiában.
A LiveAgent nem fogja tönkretenni a költségvetését. Tudja meg, mennyit spórolhat a közösségi média ügyfélszolgálatán és a teljes ügyfélszolgálaton.
Beszámolók
“Minden vásárlóhoz forduljon azzal a gondolattal, hogy segítsen neki egy probléma megoldásában vagy egy cél elérésében, ne pedig egy termék vagy szolgáltatás értékesítésével.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Sales manager
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Fedezze fel a LiveAgent egyszerű ügyfélszolgálati szoftvert, amely 24/7 támogatást nyújt, integrálja a kedvenc eszközeit, és élő csevegéssel akár 48%-kal növeli a bevételt. Kezdje ingyen, kötelezettségek nélkül, és emelje új szintre az ügyfélszolgálatát!
Hozzon létre tudásbázist magyar támogatási dokumentáció segítségével
Fedezze fel a LiveAgent magyar támogatási dokumentációs szoftverét, amely lehetővé teszi átfogó tudásbázis létrehozását a nap 24 órájában elérhető önkiszolgálás érdekében. Csökkentse csapata munkaterhelését, növelje az ügyfél elégedettséget, és erősítse márkája tekintélyét. Próbálja ki ingyenesen, és tapasztalja meg a hatékony WYSIWYG szerkesztő előnyeit!
Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el
Növelje átváltási rátáit a LiveAgent segítségével! Fókuszáljon az ügyfélszolgálati stratégiára és valós idejű támogatásra élő chaten keresztül. Tapasztalja meg, hogy a javított ügyfélszolgálat akár 11%-kal is növelheti az átváltási rátákat. Kezdjen ingyenes próbaverzióval, és fedezze fel, hogyan optimalizálhatja oldalát a jobb eredmények eléréséhez. Regisztráljon most, és emelje meg vállalata sikerességét!
Közösségi média támogató szoftver
Csatlakoztassa közösségi média csatornáit a LiveAgenthez, és kezelje az összes ügyfélszolgálati kérést egy helyen. Élvezze a 24/7 ügyféltámogatást, egyszerű integrációt Facebookkal, Twitterrel és más platformokkal, mindezt beállítási díj nélkül. Indítson 30 napos ingyenes próbaverziót vállalati e-maillel, és fokozza az ügyfélelégedettséget!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team