Tudástár szoftver

Lenyűgöző tudástár létrehozása & GYIK minimális erőfeszítéssel.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Knowledge base background
Knowledge base software animation

Tudástár szoftver a kiváló önkiszolgáláshoz

Küszködik az ügyfelek kérdéseivel, és csak azt szeretné, ha maguk megoldanák azt? A LiveAgent tudástár szoftvere saját tudástárat és dedikált ügyfélportál-webhelyet biztosíthat Önnek. Töltse fel oktatási cikkekkel és GYIK-ekkel, hogy az ügyfelek segíthessenek magukon, vagy kapcsolatba léphessenek az ügyfelekkel a fórumokon. Próbálja ki még ma, és nézze meg, hogyan könnyítheti meg munkáját.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Üzenet-bepillantások

Mert a LiveAgent méltányos áron és minimális erőfeszítéssel segíthet elkezdeni a tudástár játékot. Regisztráció után azonnal megkapja a saját tudásbázis weboldalát, és azonnal nekiláthat az építésnek, cikkírásnak. Funkcióink az út minden lépésében segíthetnek, és számos elérhető integrációnk segítségével javíthatja az élményt.

Message sneak-peeks

Tudásbázis /
Ügyfélportál bemutató

00:00/05:06

Knowledge Base Customer Portal Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M307SYoutube video: Knowledge Base  Customer Portal Demo  LiveAgent
Live Agent

Tudástár szoftver

A LiveAgent minimális erőfeszítéssel segíthet saját ügyfélkapu felépítésében! Tudásbázis-szoftverünk intuitív kezelőfelülettel, rich text szerkesztővel és más alapvető funkciókkal van ellátva, amelyek segíthetnek tartalmat készíteni ügyfelei számára. A LiveAgent több nyelvet, egyéni témákat, vitalapokat, keresést és még sok mást is támogat!

  • Könnyen elérhető tudásbázis cikkek minden ügyfél számára
  • Megbízható tudásmenedzsment egyetlen ügyfélszolgálati megoldásban

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Knowledge base management

Tekintse meg, milyen egyszerű a LiveAgent tudástár szoftver használatának megkezdése. Kezdje el mindössze négy egyszerű lépésben, és kezdjen el csodálatos ügyfélszolgálatot nyújtani mindenki számára!

Lets talk

Tudáskezelés támogatási csapatok számára

Takarítson meg egy kis időt az ügyfélszolgálatnak, és kezdje el a tudásmenedzsmentet. Könnyedén kezelhet minden egyes tudástár tartalmat és jegyet közvetlenül a LiveAgent irányítópultjáról. Az intuitív kezelőfelületünknek köszönhetően minden felhasználó számára egyszerű és hatékony.

Csak néhány abból, amit az ügynökei használhatnak:

  • Írjon kidolgozott cikkeket ügyfeleinek WYSIWYG szerkesztőnkkel
  • Külső és belső tudásbázisok a tudásmegosztáshoz
  • Testreszabható témák és gyönyörű felület a tudásközponthoz

Íme, mit kap a tudástár szoftverünkkel

Vessen egy pillantást tudástár megoldásunk és help desk szoftverünk néhány legfontosabb funkciójára.

Tartalomkezelés

A LiveAgent What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG) szerkesztője a tökéletes eszköz cikkek létrehozásához. A szerkesztési és formázási funkciók nagyszerű készletét kínálja, így kreatív lehet, és lenyűgöző cikkeket, útmutatókat és információs szegmenseket hozhat létre tudásbázisa bővítése érdekében. Adjon hozzá képeket és videókat, vagy akár HTML- és CSS-kódokat, hogy még jobban testreszabhassa tudásbázisát.

  • Írja meg saját tartalmát WYSIWYG szerkesztőnkkel
  • HTML, CSS és média támogatása cikkekben

További információk a WYSIWYG szerkesztőről

Content management

Látogatókövetés

Fórum szolgáltatásunk minden LiveAgent tudástár szerves részét képezi. Az ügyfélszolgálati csapat bármely tagja vagy ügyfél részt vehet fórumbeszélgetésben, és megoszthatják egymással a megoldásokat. A LiveAgent belső fórumokkal és belső tudástárral is rendelkezik a tudás szigorú megosztásához az alkalmazottak számára. A fórum jegyek létrehozására is használható a megkeresések nyomon követésére.

  • Kapcsolatot építsen ki az ügyfelekkel a fórumon keresztül
  • Együttműködés kollégákkal és ügyfelekkel

Tudjon meg többet a fórumról

Boldogabb ügyfelek

A visszajelzés minden vállalkozás szerves részét képezi, mert segíthet megtalálni a gyengeségeit és az erősségeit is. A LiveAgent a Visszajelzés és javaslatok funkció segítségével nyomon követheti az ügyfelek visszajelzéseit. Adja meg ügyfeleinek a lehetőséget, hogy változtatásokat javasoljanak, vagy új ötleteket adjanak a fejlesztéshez. A visszajelzés gombot is személyre szabhatja.

  • Gyűjtsön visszajelzéseket és javaslatokat egyetlen gombbal
  • Javítsa ügyfélkapcsolatait javaslatokkal

További információk a visszajelzésekről & javaslatokat

Happier customers

Kiterjedtebb keresés

A cikkek keresése ijesztő feladat lehet, különösen akkor, ha gazdag és kiterjedt tudásbázisban keres. Ezért tettük könnyebbé a keresést tudásbázis Keresés modulunkkal. Tökéletesen illeszkedik bármely LiveAgent tudásbázishoz, és nem kell a kisujját sem megmozdítania az integráláshoz. Könnyen használható, és segíthet Önnek és ügyfeleinek pontosan megtalálni azt, amire szüksége van.

  • Egyszerű, de hatékony kereső widget az egyszerű kereséshez
  • Továbbfejlesztett felhasználói élmény a tudásbázisban

További információk a keresőmodulokról

Intuitív kezelőfelület

Felhasználóbarát műszerfal

A hatékony tudástár azt jelenti, hogy releváns tartalommal segíti ügyfeleit. Nem szabad azonban megfeledkezni az alkalmazottakról sem. A LiveAgent egy felhasználóbarát és könnyen navigálható irányítópultot kínál, amely bármilyen munkafolyamatot egyszerűvé tesz. Nincs szükség tanfolyamokra az induláshoz, mert mindent olyan intuitívvá teszünk, amennyire csak tudunk, és folyamatosan fejlődünk.

  • Intuitív kezelőfelület egyszerű navigációval
  • Könnyen használható tanulás vagy tapasztalat nélkül is
Intuitive interface

Egyszerű szervezés

Kategóriák

A cikkek keresését még könnyebbé teheti, ha kategóriákba rendezheti őket. A LiveAgent lehetővé teszi ezt, és annyi egyéni kategóriát hozhat létre, amennyire szüksége van a cikkek megfelelő rendszerezéséhez. Ennek eredményeként ügyfelei és ügynökei nem vesznek el a tartalomban, és könnyen megtalálhatják a cikkeket.

  • A tudás kategóriákkal való megosztásának javítása
  • Tegye könnyen megtalálhatóvá cikkeit releváns témákkal

Világszerte elérhető

Ne hagyja, hogy a nyelvi akadályok megállítsák. A LiveAgent tudástára több mint 40 nyelvet támogat, így bármilyen nyelven támogatást nyújthat, amire szüksége van. Növelje az ügyfelek elégedettségét, és tegye többnyelvűvé tudásmenedzsmentjét, hogy több ügyfelet érjen el a különböző országokban.

  • Hozzon létre tudástár tartalmat több nyelven
  • Érjen el nagyobb közönséget tudásbázisával
Worldwide reach

Több tudástár

Több vállalkozás számára is szüksége van megoldásra, vagy külön cikkeket szeretne szétválasztani a jobb irányítás érdekében? Velünk ezt megteheti. A LiveAgent támogatja a több tudástárat. Létrehozhat annyit, amennyire szüksége van, és mindegyiket személyre szabhatja. Mostantól több márka vagy vállalkozás tudását kezelheti egyetlen megoldással.

  • Több külső tudástár kezelése
  • Hozzon létre több privát tudástárat az ügynökök számára

Felhasználói kézikönyvek

Cikkek

A cikkek szerkesztése egyszerű nagyszerű cikkszerkesztőnkkel, és nem kell betartania semmilyen megkötést. Írjon természetesen és egyszerűen a teljes funkcionalitású szerkesztőnkkel, és a cikkek gyors konfigurációjával elrejtheti vagy nagyon rövid időn belül szerkesztheti őket. Készítsen belső és külső cikkeket minimális bonyodalmakkal a LiveAgentnek köszönhetően.

  • Írjon átfogó cikkeket és útmutatókat
  • Tanítsa ügyfélszolgálati csapatait
User manuals

Fájl támogatás

Nem kell csupán a szövegre hagyatkoznia, amikor tartalmat hoz létre a LiveAgentben. Bármikor hozzáadhat képeket, képernyőképeket, fényképeket, hangfájlokat vagy akár videofájlokat cikkeihez. A mellékletek nagyszerűek arra, hogy tartalommal gazdagítsák cikkeiket, és felhívják a figyelmet a fontos dolgokra.

  • Számos típusú mellékletet adhat hozzá a cikkekhez
  • Javítsa cikkeit képekkel, videókkal vagy hanggal
Medal

Kezdje el a LiveAgent használatát most!

Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 14 napos ingyenes próbaverzióval

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja

Fejlesztés a rugalmas tudásmenedzsment szoftverrel

Fejlessze vállalkozását minden fontos szempontban, és kezdje el teljesíteni az ügyfelek elvárásait a megfelelő tudástár megoldással.

Szerezzen előnyt

A vállalatok többsége ügyfélszolgálati csapatát szigorúan a közvetlen támogatásra összpontosítja. Lépjen előre a tudástár kezelő szoftverrel, és biztosítsa a megfelelő erőforrásokat az ügyfelek önkiszolgálásához.

  • Lépjen előre egy fantasztikus tudástár támogatással
  • Javítsa vállalkozását jobb ügyfélszolgálattal
Chart

A cégek 1%-a

használ tudástárat

Ne spóroljon az önkiszolgálással, és szerezzen előnyt a versenytársakkal szemben az ügyfélkörének megfelelő tudástárral. Biztosítson ügyfelei számára megbízható önsegítési lehetőséget

Feleljen meg az elvárásoknak

Az ügyfelek releváns válaszokat várnak anélkül, hogy kapcsolatba kellene lépniük az ügyfélszolgálati csapattal. Keresési funkciónk segítségével azonnali válaszokat adhat, és csökkentheti az ügyfelek kérdéseinek számát.

  • Növelje az ügyfelek elégedettségét tudástárral
  • Azonnali válaszokat ad, és csökkenti a jegyterhelést
Chart

Az ügyfelek 66%-a

az önkiszolgálást részesíti előnyben

Az ügyfelek többsége megpróbálja önállóan megoldani a problémáit, mielőtt kapcsolatba lépne az ügyfélszolgálattal. Növelje elégedettségüket hatékony öntámogatási eszközök biztosításával.

Hozzon létre vásárlói hűséget

A tudástár látogatók többsége a rengeteg tudástár cikknek köszönhetően fizető vásárlóvá válik. Bővítse ügyfélbázisát hatékony tudástár szoftverrel.

  • Vonzzon több ügyfelet információs tartalommal
  • Növelje a befektetés megtérülését és a bevételeit
Chart

Az ügyfelek 90%-a

tudástárból jön

A tudástár cikkek segítségével több ügyfelet szerezhet, és növelheti az ügyfelek megtartását a hasznos és hozzáértő tanácsoknak köszönhetően

Takarítson meg többet élő csevegési szolgáltatáson

Válasszon egy nagyszerű szoftvert csevegési lehetőségekkel a megfelelő áron. Takarítson meg pénzt árkalkulátorunkkal, és szerezze meg a legjobb ár-érték arányt a chat funkcióért.

Beszámolók

Szerezze be a LiveAgentet
és csatlakozzon a 7000 elégedett ügyfélhez

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x