Küszködik az ügyfelek kérdéseivel, és csak azt szeretné, ha maguk megoldanák azt? A LiveAgent tudástár szoftvere saját tudástárat és dedikált ügyfélportál-webhelyet biztosíthat Önnek. Töltse fel oktatási cikkekkel és GYIK-ekkel, hogy az ügyfelek segíthessenek magukon, vagy kapcsolatba léphessenek az ügyfelekkel a fórumokon. Próbálja ki még ma, és nézze meg, hogyan könnyítheti meg munkáját.
Üzenet-bepillantások
Mert a LiveAgent méltányos áron és minimális erőfeszítéssel segíthet elkezdeni a tudástár játékot. Regisztráció után azonnal megkapja a saját tudásbázis weboldalát, és azonnal nekiláthat az építésnek, cikkírásnak. Funkcióink az út minden lépésében segíthetnek, és számos elérhető integrációnk segítségével javíthatja az élményt.
00:00/05:06
Tudástár szoftver
A LiveAgent minimális erőfeszítéssel segíthet saját ügyfélkapu felépítésében! Tudásbázis-szoftverünk intuitív kezelőfelülettel, rich text szerkesztővel és más alapvető funkciókkal van ellátva, amelyek segíthetnek tartalmat készíteni ügyfelei számára. A LiveAgent több nyelvet, egyéni témákat, vitalapokat, keresést és még sok mást is támogat!
Tekintse meg, milyen egyszerű a LiveAgent tudástár szoftver használatának megkezdése. Kezdje el mindössze négy egyszerű lépésben, és kezdjen el csodálatos ügyfélszolgálatot nyújtani mindenki számára!
Takarítson meg egy kis időt az ügyfélszolgálatnak, és kezdje el a tudásmenedzsmentet. Könnyedén kezelhet minden egyes tudástár tartalmat és jegyet közvetlenül a LiveAgent irányítópultjáról. Az intuitív kezelőfelületünknek köszönhetően minden felhasználó számára egyszerű és hatékony.
Csak néhány abból, amit az ügynökei használhatnak:
A tudástár bármely ügyfél számára könnyen használható. Speciális funkciókészletünk gondoskodik a cikk keresésről, a weboldal tervezéséről és még sok másról. Minden ügyfél számára biztosítson külön ügyfélportált, és bízzon a hatékony önkiszolgálásban, amely segíthet a terhelés csökkentésében.
Csak néhány abból, amit ügyfelei kapnak:
Vessen egy pillantást tudástár megoldásunk és help desk szoftverünk néhány legfontosabb funkciójára.
Tartalomkezelés
A LiveAgent What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG) szerkesztője a tökéletes eszköz cikkek létrehozásához. A szerkesztési és formázási funkciók nagyszerű készletét kínálja, így kreatív lehet, és lenyűgöző cikkeket, útmutatókat és információs szegmenseket hozhat létre tudásbázisa bővítése érdekében. Adjon hozzá képeket és videókat, vagy akár HTML- és CSS-kódokat, hogy még jobban testreszabhassa tudásbázisát.
További információk a WYSIWYG szerkesztőről
Látogatókövetés
Fórum szolgáltatásunk minden LiveAgent tudástár szerves részét képezi. Az ügyfélszolgálati csapat bármely tagja vagy ügyfél részt vehet fórumbeszélgetésben, és megoszthatják egymással a megoldásokat. A LiveAgent belső fórumokkal és belső tudástárral is rendelkezik a tudás szigorú megosztásához az alkalmazottak számára. A fórum jegyek létrehozására is használható a megkeresések nyomon követésére.
Tudjon meg többet a fórumról
Boldogabb ügyfelek
A visszajelzés minden vállalkozás szerves részét képezi, mert segíthet megtalálni a gyengeségeit és az erősségeit is. A LiveAgent a Visszajelzés és javaslatok funkció segítségével nyomon követheti az ügyfelek visszajelzéseit. Adja meg ügyfeleinek a lehetőséget, hogy változtatásokat javasoljanak, vagy új ötleteket adjanak a fejlesztéshez. A visszajelzés gombot is személyre szabhatja.
További információk a visszajelzésekről & javaslatokat
Kiterjedtebb keresés
A cikkek keresése ijesztő feladat lehet, különösen akkor, ha gazdag és kiterjedt tudásbázisban keres. Ezért tettük könnyebbé a keresést tudásbázis Keresés modulunkkal. Tökéletesen illeszkedik bármely LiveAgent tudásbázishoz, és nem kell a kisujját sem megmozdítania az integráláshoz. Könnyen használható, és segíthet Önnek és ügyfeleinek pontosan megtalálni azt, amire szüksége van.
További információk a keresőmodulokról
Intuitív kezelőfelület
A hatékony tudástár azt jelenti, hogy releváns tartalommal segíti ügyfeleit. Nem szabad azonban megfeledkezni az alkalmazottakról sem. A LiveAgent egy felhasználóbarát és könnyen navigálható irányítópultot kínál, amely bármilyen munkafolyamatot egyszerűvé tesz. Nincs szükség tanfolyamokra az induláshoz, mert mindent olyan intuitívvá teszünk, amennyire csak tudunk, és folyamatosan fejlődünk.
Egyszerű szervezés
A cikkek keresését még könnyebbé teheti, ha kategóriákba rendezheti őket. A LiveAgent lehetővé teszi ezt, és annyi egyéni kategóriát hozhat létre, amennyire szüksége van a cikkek megfelelő rendszerezéséhez. Ennek eredményeként ügyfelei és ügynökei nem vesznek el a tartalomban, és könnyen megtalálhatják a cikkeket.
Világszerte elérhető
Ne hagyja, hogy a nyelvi akadályok megállítsák. A LiveAgent tudástára több mint 40 nyelvet támogat, így bármilyen nyelven támogatást nyújthat, amire szüksége van. Növelje az ügyfelek elégedettségét, és tegye többnyelvűvé tudásmenedzsmentjét, hogy több ügyfelet érjen el a különböző országokban.
Több tudástár
Több vállalkozás számára is szüksége van megoldásra, vagy külön cikkeket szeretne szétválasztani a jobb irányítás érdekében? Velünk ezt megteheti. A LiveAgent támogatja a több tudástárat. Létrehozhat annyit, amennyire szüksége van, és mindegyiket személyre szabhatja. Mostantól több márka vagy vállalkozás tudását kezelheti egyetlen megoldással.
Felhasználói kézikönyvek
A cikkek szerkesztése egyszerű nagyszerű cikkszerkesztőnkkel, és nem kell betartania semmilyen megkötést. Írjon természetesen és egyszerűen a teljes funkcionalitású szerkesztőnkkel, és a cikkek gyors konfigurációjával elrejtheti vagy nagyon rövid időn belül szerkesztheti őket. Készítsen belső és külső cikkeket minimális bonyodalmakkal a LiveAgentnek köszönhetően.
Fájl támogatás
Nem kell csupán a szövegre hagyatkoznia, amikor tartalmat hoz létre a LiveAgentben. Bármikor hozzáadhat képeket, képernyőképeket, fényképeket, hangfájlokat vagy akár videofájlokat cikkeihez. A mellékletek nagyszerűek arra, hogy tartalommal gazdagítsák cikkeiket, és felhívják a figyelmet a fontos dolgokra.
Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 14 napos ingyenes próbaverzióval
Fejlessze vállalkozását minden fontos szempontban, és kezdje el teljesíteni az ügyfelek elvárásait a megfelelő tudástár megoldással.
Szerezzen előnyt
A vállalatok többsége ügyfélszolgálati csapatát szigorúan a közvetlen támogatásra összpontosítja. Lépjen előre a tudástár kezelő szoftverrel, és biztosítsa a megfelelő erőforrásokat az ügyfelek önkiszolgálásához.
A cégek 1%-a
használ tudástárat
Ne spóroljon az önkiszolgálással, és szerezzen előnyt a versenytársakkal szemben az ügyfélkörének megfelelő tudástárral. Biztosítson ügyfelei számára megbízható önsegítési lehetőséget
Feleljen meg az elvárásoknak
Az ügyfelek releváns válaszokat várnak anélkül, hogy kapcsolatba kellene lépniük az ügyfélszolgálati csapattal. Keresési funkciónk segítségével azonnali válaszokat adhat, és csökkentheti az ügyfelek kérdéseinek számát.
Az ügyfelek 66%-a
az önkiszolgálást részesíti előnyben
Az ügyfelek többsége megpróbálja önállóan megoldani a problémáit, mielőtt kapcsolatba lépne az ügyfélszolgálattal. Növelje elégedettségüket hatékony öntámogatási eszközök biztosításával.
Hozzon létre vásárlói hűséget
A tudástár látogatók többsége a rengeteg tudástár cikknek köszönhetően fizető vásárlóvá válik. Bővítse ügyfélbázisát hatékony tudástár szoftverrel.
Az ügyfelek 90%-a
tudástárból jön
A tudástár cikkek segítségével több ügyfelet szerezhet, és növelheti az ügyfelek megtartását a hasznos és hozzáértő tanácsoknak köszönhetően
Válasszon egy nagyszerű szoftvert csevegési lehetőségekkel a megfelelő áron. Takarítson meg pénzt árkalkulátorunkkal, és szerezze meg a legjobb ár-érték arányt a chat funkcióért.
Beszámolók
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team