Ügyfélportál szoftver

Erősítse meg ügyfeleit hatékony önkiszolgálással.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Csökkentse költségeit az ügyfélportál szoftverrel

Túlterhelt az ügyfelek kérdéseivel? A LiveAgent ügyfélportál szoftvere segít Önnek csökkenteni a jegyterhelést és fenntartani az ügyfélszolgálat legjobb minőségét. Kezdje el a LiveAgent használatát, és csökkentse az ügyfélkommunikáció költségeit egy teljes értékű ügyfélportál létrehozásával, amely cikkek, fórumok, GYIK és egyebek révén segíthet a legtöbb probléma megoldásában. Próbálja ki ingyenesen még ma, és tapasztalja meg a LiveAgenttel való munka előnyeit.
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Customer portal software - LiveAgent

Miért válassza a LiveAgentet?

A LiveAgent nem csupán egy teljes értékű ügyfélportál szoftver, hanem egy teljesen felszerelt ügyfélszolgálati szoftver, amely minden fontos eszközzel és funkcióval rendelkezik, amelyre a help desknek szüksége van. Használja ki több tudásbázisunkat, fórumainkat, GYIK-ünket, fejlett cikkszerkesztőnket, mellékleteinket és sok más funkciót, amelyek segítségével lenyűgöző portált hozhat létre ügyfelei számára. Többcsatornás jegykezelésünkkel és nagyszámú integrációnkkal együtt átfogó és teljes help desk megoldást kaphat méltányos áron.

Miért érdemes ügyfélportálos szoftvert használni?

Az ügyfélportál szoftvermegoldások lehetővé teszik a portál felhasználóinak, hogy hozzáférjenek a szükséges információkhoz anélkül, hogy támogatási segítséget várnának. Ezek a dedikált támogatási portálok azt is lehetővé teszik a portálfelhasználók számára, hogy hozzáférjenek a korábbi jegyelőzményekhez, a tudásbázishoz, egy közösségi fórumhoz és lehetőséget biztosítanak visszajelzések benyújtására is. Az önkiszolgáló erőforrások, például a tudásbázisok, fórumok vagy az ügyfelek visszajelzései megszabadítják az ügyfelek képviselőit a GYIK-től, és lehetővé teszik számukra, hogy a nehezebb ügyfélkérdésekre összpontosítsanak. Használja ki ügyfélportál-szoftverünket, hogy megosszon szolgáltatási bejelentéseket, termékkibocsátási megjegyzéseket, és azonnal javítsa ügynöke termelékenységét.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Könnyen használható és minden tekintetben hatékony

A LiveAgent ügyfélportál nagyon rövid idő alatt létrehozható és megvalósítható tudásbázist, fórumot és vásárlói visszajelzéseket tartalmaz.

Tekintse meg, hogyan néz ki és mit kínál a LiveAgent

Néhány kattintással beállíthat egy ügyfélportált és annak vizuális elemeit. Hozzon létre tudásbázisokat és hozzon létre fórumot, hogy ügyfelei magukon segítsenek, és megvitassák az új funkciókat vagy a fejlesztési javaslatokat.

smiling woman with coffee

A LiveAgent milliószor megkönnyíti az ügyfélszolgálatot. A válaszidőnk 26%-kal gyorsabb.

black Martinus logo

Tanítsa meg ügyfeleit a problémák önálló megoldására

Vessen egy pillantást arra, hogy a LiveAgent ügyfélportálja hogyan segíthet hosszú távon időt megtakarítani és a help desk költségeit csökkenteni.

Kiterjedt ügyfélportál mindennel, amire ügyfeleinek és ügynökeinek szüksége van – tudásbáziscikkekkel, fórumbejegyzésekkel és visszajelzési funkciókkal. Használjon mindent, ami csak rendelkezésére áll, hogy a legjobb támogatást nyújtsa. További információk az ügyfélkapuról.

Tudásbázis

A tudásbázis az Ön legfontosabb eszköze az ügyfélszolgálat biztosításához. Tele lehet cikkekkel és kategóriákkal, egyetlen sornyi szöveggel megválaszolhatja a gyakori kérdéseket, és még sok mást tehet. További információk a tudásbázisról.

A fórumok lehetővé teszik ügyfelei számára, hogy segítsenek egymásnak azáltal, hogy válaszolnak egymás kérdéseire, miközben ügynöke felléphet vagy szünetet tarthat. Használhatja azt is, hogy könnyedén jegyeket készítsen bonyolultabb problémákhoz. Olvasson tovább a fórumról.

Hagyja, hogy ügyfelei visszajelzéseket és javaslatokat küldjenek Önnek. Hozzon létre és helyezzen el egy visszajelzés gombot a webhelyén, és hagyja, hogy az ügyfelek elmondhassák, mit gondolnak. Használja az információkat a problémák javítására és megoldására. További információk a visszajelzés gombról.

Knowledge Base Customer Portal Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M307SYoutube video: Knowledge Base  Customer Portal Demo  LiveAgent
Live Agent

Nézze meg, hogyan működik!

Az idő pénz, ezért a LiveAgent az egyik legegyszerűbb implementációs folyamattal rendelkező szoftvermegoldás. Tekintse meg bemutatónkat, és nézze meg, hogyan hozhatja létre ügyfélportálját néhány perc alatt. Végigvezetjük az egész folyamaton.

Alkalmazotti portál az ügyfélszolgálati ügynökeinek

Az ügyfélportál nyilvánvaló előnye, hogy hatékony önkiszolgálást biztosít ügyfelei számára. A LiveAgent dedikált ügyfélportál megoldása azonban lehetővé teszi az ügynökei számára belső tudásmenedzsment létrehozását is. Amint azt korábban jeleztük, az ügyfélkapu a tudásbázisból és a fórumból áll. Mindkettő létrehozható az ügyfelek és az ügynökök számára is.

A részletes tudásbázis nagyszerű módja lehet a dokumentumok megosztásának a belső tudásfolytonosság támogatása érdekében. Ezenkívül egy fórumon keresztül megoszthatja a belső ismereteit. A belső fórum lehet egyetlen hely, ahol konkrét témákat vitathat meg a munkahelyi üzenetküldés helyett. Összességében jobb csapatinterakciót hoz létre, és egyszerűvé teszi a munkahelyi kommunikációt.

Agents in Help desk software - LiveAgent

Több, mint 30,000 vállalkozás nem tévedhet

A LiveAgent egy funkciókban gazdag, átfogó platform, amely önkiszolgáló portált is biztosít. Tekintse meg sikertörténeteinket és felhasználói véleményeinket, hogy megtudja, hogyan tudja a LiveAgent fellendíteni az Ön ügyfélszolgálatát és üzleti partnerei boldogságát.

knowledge base designs in LiveAgent

Testreszabható és adaptálható

Nem adunk korlátozásokat az ügyfélportál testreszabásával kapcsolatban. Adja hozzá logóját, és illessze a márkáját, amikor csak szüksége van rá, testreszabási lehetőségeinknek köszönhetően. Hozzáadhat integrációkat egyszerű kód-kiegészítésekkel, vagy hagyhatja úgy az ügyfélkapuját, ahogy van. A választás az Öné, és a LiveAgent nem áll az útjába.

Tegyen többet a jegykezeléssel

Egyes problémákat egyszerűen csak megfelelő kommunikációval kell megoldani, ezért használhat egy egyszerű űrlapot a jegyek leadásához. Minden alkalommal, amikor az ügyfelek a kapcsolatfelvételi űrlapjukat használják, belső CRM funkcióink elmentik az adatokat, és jegykezelésünk lehetőséget ad arra, hogy bármilyen megkeresést közvetlenül a postafiókjából kezeljen. Bővítse ügyfélportál szolgáltatását egy hatékony jegyűrlappal az egyszerű problémamegoldás érdekében.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent ügyfélportál szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik, és közel 200 funkciót kínál.

Foglaljon le egy demót

requestDemo
Mit fog megtanulni a demó során
  • Hogyan érheti el üzleti céljait a LiveAgent segítségével – akár az ügyfelek elégedettségének javításáról, akár több értékesítésről van szó.
  • Hogyan működik a LiveAgent. Bemutatjuk a terméket, hogy képet kapjon arról, hogyan működik a szoftverünkkel.
  • Válaszok az árakkal, a szolgáltatással, az integrációkkal és a funkciókkal kapcsolatos kérdésekre.

“Minden vásárlóhoz forduljon azzal a gondolattal, hogy segítsen neki egy probléma megoldásában vagy egy cél elérésében, ne pedig egy termék vagy szolgáltatás értékesítésével.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Sales manager

Kapcsolódó cikkek ehhezÜgyfélportál szoftver
A LiveAgent egy sokoldalú ügyfélszolgálati szoftver, amely javítja a vállalkozások támogatását. Tekintse meg ezt az áttekintést arról, hogy a call center funkciói milyen előnyökkel járhatnak az Ön számára.

LiveAgent call center szoftver áttekintése

Fedezze fel a LiveAgent call center szoftver hatékonyságát, amely eszközök széles skálájával segíti a vállalkozásokat az ügyfélszolgálat javításában. Olvassa el az áttekintést, hogy megtudja, hogyan növelheti a termelékenységet és a szolgáltatás minőségét. Kezdje el most, és tapasztalja meg a különbséget!

Szeretné adatait az Aircallból egy másik rendszerbe migrálni? Tekintse meg a LiveAgent ajánlatát és annak előnyeit. Próbálja ki már ma díjmentesen.

Az Aircallról a LiveAgentre váltana?

Válts az AirCallról a LiveAgentre zökkenőmentesen és ingyenesen a technikai csapatunkkal! Élvezd a LiveAgent által kínált fejlett ügyfélszolgálati eszközöket, mint a jegykezelés, élő chat, integrációk és korlátlan szolgáltatások. Kezdj el egy 30 napos ingyenes próbaidőszakot vállalati e-maillel, és fedezd fel az ügyfélszolgálat legjobb alternatíváját!

A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. Megbízható jegykezelő rendszer, számos kommunikációs csatorna és még sok minden más.

Jira alternatívát keres?

Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb Jira alternatívát ügyfélszolgálati megoldásokhoz! Élvezze a beállítási díj nélküli, 24/7 ügyfélszolgálatot, és próbálja ki 14 napig ingyenesen. A LiveAgent gazdag funkciókészlettel, beleértve a jegykezelést, élő chatet, call centert, és közösségi média integrációkat, növeli a vásárlói elégedettséget és hatékonyságot. Nincs szükség bankkártyára, kezdje el most!

A feltételek alapján több feladatot végrehajthat közvetlenül a LiveAgentben szabályok végrehajtásával, vagy harmadik féltől származó alkalmazásokban az API-n keresztül.

Cél

LiveAgent segít hatékonyan megoldani ügyfélproblémákat VoIP, email, panaszkezelés és ügyfélportál szoftverekkel. Próbálja ki ingyen!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x