A LiveAgent nem csupán egy teljes értékű ügyfélportál szoftver, hanem egy teljesen felszerelt ügyfélszolgálati szoftver, amely minden fontos eszközzel és funkcióval rendelkezik, amelyre a help desknek szüksége van. Használja ki több tudásbázisunkat, fórumainkat, GYIK-ünket, fejlett cikkszerkesztőnket, mellékleteinket és sok más funkciót, amelyek segítségével lenyűgöző portált hozhat létre ügyfelei számára. Többcsatornás jegykezelésünkkel és nagyszámú integrációnkkal együtt átfogó és teljes help desk megoldást kaphat méltányos áron.
Az ügyfélportál szoftvermegoldások lehetővé teszik a portál felhasználóinak, hogy hozzáférjenek a szükséges információkhoz anélkül, hogy támogatási segítséget várnának. Ezek a dedikált támogatási portálok azt is lehetővé teszik a portálfelhasználók számára, hogy hozzáférjenek a korábbi jegyelőzményekhez, a tudásbázishoz, egy közösségi fórumhoz és lehetőséget biztosítanak visszajelzések benyújtására is. Az önkiszolgáló erőforrások, például a tudásbázisok, fórumok vagy az ügyfelek visszajelzései megszabadítják az ügyfelek képviselőit a GYIK-től, és lehetővé teszik számukra, hogy a nehezebb ügyfélkérdésekre összpontosítsanak. Használja ki ügyfélportál-szoftverünket, hogy megosszon szolgáltatási bejelentéseket, termékkibocsátási megjegyzéseket, és azonnal javítsa ügynöke termelékenységét.
A LiveAgent ügyfélportál nagyon rövid idő alatt létrehozható és megvalósítható tudásbázist, fórumot és vásárlói visszajelzéseket tartalmaz.
Néhány kattintással beállíthat egy ügyfélportált és annak vizuális elemeit. Hozzon létre tudásbázisokat és hozzon létre fórumot, hogy ügyfelei magukon segítsenek, és megvitassák az új funkciókat vagy a fejlesztési javaslatokat.
A LiveAgent milliószor megkönnyíti az ügyfélszolgálatot. A válaszidőnk 26%-kal gyorsabb.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Vessen egy pillantást arra, hogy a LiveAgent ügyfélportálja hogyan segíthet hosszú távon időt megtakarítani és a help desk költségeit csökkenteni.
Kiterjedt ügyfélportál mindennel, amire ügyfeleinek és ügynökeinek szüksége van – tudásbáziscikkekkel, fórumbejegyzésekkel és visszajelzési funkciókkal. Használjon mindent, ami csak rendelkezésére áll, hogy a legjobb támogatást nyújtsa. További információk az ügyfélkapuról.
A tudásbázis az Ön legfontosabb eszköze az ügyfélszolgálat biztosításához. Tele lehet cikkekkel és kategóriákkal, egyetlen sornyi szöveggel megválaszolhatja a gyakori kérdéseket, és még sok mást tehet. További információk a tudásbázisról.
A fórumok lehetővé teszik ügyfelei számára, hogy segítsenek egymásnak azáltal, hogy válaszolnak egymás kérdéseire, miközben ügynöke felléphet vagy szünetet tarthat. Használhatja azt is, hogy könnyedén jegyeket készítsen bonyolultabb problémákhoz. Olvasson tovább a fórumról.
Hagyja, hogy ügyfelei visszajelzéseket és javaslatokat küldjenek Önnek. Hozzon létre és helyezzen el egy visszajelzés gombot a webhelyén, és hagyja, hogy az ügyfelek elmondhassák, mit gondolnak. Használja az információkat a problémák javítására és megoldására. További információk a visszajelzés gombról.
Az idő pénz, ezért a LiveAgent az egyik legegyszerűbb implementációs folyamattal rendelkező szoftvermegoldás. Tekintse meg bemutatónkat, és nézze meg, hogyan hozhatja létre ügyfélportálját néhány perc alatt. Végigvezetjük az egész folyamaton.
Az ügyfélportál nyilvánvaló előnye, hogy hatékony önkiszolgálást biztosít ügyfelei számára. A LiveAgent dedikált ügyfélportál megoldása azonban lehetővé teszi az ügynökei számára belső tudásmenedzsment létrehozását is. Amint azt korábban jeleztük, az ügyfélkapu a tudásbázisból és a fórumból áll. Mindkettő létrehozható az ügyfelek és az ügynökök számára is.
A részletes tudásbázis nagyszerű módja lehet a dokumentumok megosztásának a belső tudásfolytonosság támogatása érdekében. Ezenkívül egy fórumon keresztül megoszthatja a belső ismereteit. A belső fórum lehet egyetlen hely, ahol konkrét témákat vitathat meg a munkahelyi üzenetküldés helyett. Összességében jobb csapatinterakciót hoz létre, és egyszerűvé teszi a munkahelyi kommunikációt.
A LiveAgent egy funkciókban gazdag, átfogó platform, amely önkiszolgáló portált is biztosít. Tekintse meg sikertörténeteinket és felhasználói véleményeinket, hogy megtudja, hogyan tudja a LiveAgent fellendíteni az Ön ügyfélszolgálatát és üzleti partnerei boldogságát.
Nem adunk korlátozásokat az ügyfélportál testreszabásával kapcsolatban. Adja hozzá logóját, és illessze a márkáját, amikor csak szüksége van rá, testreszabási lehetőségeinknek köszönhetően. Hozzáadhat integrációkat egyszerű kód-kiegészítésekkel, vagy hagyhatja úgy az ügyfélkapuját, ahogy van. A választás az Öné, és a LiveAgent nem áll az útjába.
Egyes problémákat egyszerűen csak megfelelő kommunikációval kell megoldani, ezért használhat egy egyszerű űrlapot a jegyek leadásához. Minden alkalommal, amikor az ügyfelek a kapcsolatfelvételi űrlapjukat használják, belső CRM funkcióink elmentik az adatokat, és jegykezelésünk lehetőséget ad arra, hogy bármilyen megkeresést közvetlenül a postafiókjából kezeljen. Bővítse ügyfélportál szolgáltatását egy hatékony jegyűrlappal az egyszerű problémamegoldás érdekében.
A LiveAgent ügyfélportál szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik, és közel 200 funkciót kínál.
“Minden vásárlóhoz forduljon azzal a gondolattal, hogy segítsen neki egy probléma megoldásában vagy egy cél elérésében, ne pedig egy termék vagy szolgáltatás értékesítésével.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Sales manager
LiveAgent call center szoftver áttekintése
Fedezze fel a LiveAgent call center szoftver hatékonyságát, amely eszközök széles skálájával segíti a vállalkozásokat az ügyfélszolgálat javításában. Olvassa el az áttekintést, hogy megtudja, hogyan növelheti a termelékenységet és a szolgáltatás minőségét. Kezdje el most, és tapasztalja meg a különbséget!
Az Aircallról a LiveAgentre váltana?
Válts az AirCallról a LiveAgentre zökkenőmentesen és ingyenesen a technikai csapatunkkal! Élvezd a LiveAgent által kínált fejlett ügyfélszolgálati eszközöket, mint a jegykezelés, élő chat, integrációk és korlátlan szolgáltatások. Kezdj el egy 30 napos ingyenes próbaidőszakot vállalati e-maillel, és fedezd fel az ügyfélszolgálat legjobb alternatíváját!
Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb Jira alternatívát ügyfélszolgálati megoldásokhoz! Élvezze a beállítási díj nélküli, 24/7 ügyfélszolgálatot, és próbálja ki 14 napig ingyenesen. A LiveAgent gazdag funkciókészlettel, beleértve a jegykezelést, élő chatet, call centert, és közösségi média integrációkat, növeli a vásárlói elégedettséget és hatékonyságot. Nincs szükség bankkártyára, kezdje el most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team