Az ügyfélkérelmek megfigyelése több email fiókon keresztül kimerítő és gyakran kontraproduktív. A kérelmek elvesznek, elfelejtődnek, vagy megválaszolatlanok maradnak, ahogy szétszóródnak a különböző ügynökök több e-mail fiókjaiban.
Az ügyfélszolgálati e-mail-lekérdezések teljes körű áttekintéséhez több embernek kell hozzáférése egy e-mailhez, és itt jön képbe a megosztott postafiók.
Csatlakoztassa az összes e-mailt olyan szolgáltatásokból, mint a Microsoft Outlook, az Office 365, a Gmail vagy az egyéni e-mail szerver, és élvezze a megosztott postafiók előnyeit.
A megosztott postaláda része a help desk és a jegyrendszer megoldásunknak. Gondoljon rá úgy, mint egy okosabb Gmail verzióra.
Minden támogató ügynökének megvan a saját egyedi bejelentkezése, viszont ha egyszer belépnek a postaládába, mindenkinek jogosultsága van ugyanahhoz az irányítópulthoz. Mindenki megnézhet minden bejövő jegyet, azt, hogy ki válaszol meg mit és hogy mivel kell foglalkozni azonnal.
A postaláda automatikusan rendez minden kérelmet a részlegekhez, prioritás szerint szervezi a jegyeket és felelősségeket rendel az egyes ügynökökhöz.
A vásárlói elégedettség szorosan összefüggésben van a vásárlói kapcsolattal, átváltási rátákkal és a jövedelemmel. Minél elégedettebbek a vásárlói, annál jobb lesz vállalata. A gyors, személyre szabott és tudatos szolgáltatás biztosítása vásárlói számára, fejlesztheti a vásárlói kapcsolatot, a jövedelmet és az átváltási rátákat.
Lehetővé teszi támogató ügynökeinek, hogy a komplikált kérelmeken együtt dolgozzanak. Egy ügynök folytathatja onnan, ahol a másik abbahagyta, minden folyamat el lesz mentve és az ügynökök hagyhatnak egymásnak belső jegyzeteket, chateket vagy belső hívásokat is indíthatnak.
Mivel ügynökeinek nem kell pazarolniuk az értékes idejüket több email megfigyelésére és eszközök váltására, több időt tölthetnek személyes és tudatosabb szolgáltatások biztosítására ügyfelei számára.
Mivel minden ügynöknek egyedi bejelentkezése van és a több fiók megfigyelése ki lett küszöbölve, egy megosztott postaláda a legbiztonságosabb megoldás vállalatának és ügyfeleinek.
Ahogyan növekszik vállalata, több profitot generál, de több támogatási kérelmet, termékkel kapcsolatos kérdéseket és általános kérvényeket is. Eddig úgy volt, hogy egy személy volt a felelős az emailek megválaszolására és amikor szabadságra mentek, a bejelentkezési adatok szimplán meg lett osztva a helyettesítő ügynökkel. Viszont ez összezavarodást, félreértést, átláthatatlanságot és kontextushiányt eredményezett.
Ismerősen hangzik? Van egy megoldásunk!
A LiveAgent haladó beépített funkciókat kínál, ami segít kezelni az ügyfél-kérelmeket egy irányítópultról gyors és hatékony módon.
A LiveAgent hozzáférést biztosít az áramvonalas kommunikáció korlátlan előzményeihez, a beépített CRM pedig nagyon egyszerűvé teszi a támogatási jegyek és állapotfrissítéseik megosztását kollégáival.
A LiveAgent a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent-tel.
A LiveAgent volt a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kisvállalatok számára 2019-ben és 2020-ban
Több, mint 21.000 vállalat számos iparágakon keresztül a LiveAgent-et választotta ügyfélszolgálati szükségleteihez.
180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabási lehetőséggel, az eszköz könnyedén adaptálódik vállalati követelményeihez.
Teljesen felhő-alapú, biztonságos, könnyű beállítani és használni. Kezdje el a LiveAgent-et perceken belül.
Szerezze meg professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.
Mire vár még? Próbálja ki megosztott postaládánkat még ma!
Legnépszerűbb
Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el
Növelje átváltási rátáit a LiveAgent segítségével! Fókuszáljon az ügyfélszolgálati stratégiára és valós idejű támogatásra élő chaten keresztül. Tapasztalja meg, hogy a javított ügyfélszolgálat akár 11%-kal is növelheti az átváltási rátákat. Kezdjen ingyenes próbaverzióval, és fedezze fel, hogyan optimalizálhatja oldalát a jobb eredmények eléréséhez. Regisztráljon most, és emelje meg vállalata sikerességét!
Fedezze fel a MailEnable és a LiveAgent integrációját a Microsoft Windows rendszeren! Biztosítson biztonságos e-mail szolgáltatást SPAM- és vírusvédelemmel, és élvezze a zökkenőmentes Outlook és LiveAgent integrációt. Ideális megoldás vállalkozásoknak, gyors és megbízható ügyfélszolgálatért. Próbálja ki ingyenesen!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team