Számtalan módszer a fejlődésre
egyetlen eszközzel

Használja ki a megosztott postafiók előnyeit a LiveAgent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási díj   
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

A legjobb megosztott postafiók a városban

Az ügyfélkérelmek megfigyelése több email fiókon keresztül kimerítő és gyakran kontraproduktív. A kérelmek elvesznek, elfelejtődnek, vagy megválaszolatlanok maradnak, ahogy szétszóródnak a különböző ügynökök több e-mail fiókjaiban.

Az ügyfélszolgálati e-mail-lekérdezések teljes körű áttekintéséhez több embernek kell hozzáférése egy e-mailhez, és itt jön képbe a megosztott postafiók.

Csatlakoztassa az összes e-mailt olyan szolgáltatásokból, mint a Microsoft Outlook, az Office 365, a Gmail vagy az egyéni e-mail szerver, és élvezze a megosztott postafiók előnyeit.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Create Ticket in LiveAgent

Mi az a megosztott postaláda?

A megosztott postaláda része a help desk és a jegyrendszer megoldásunknak. Gondoljon rá úgy, mint egy okosabb Gmail verzióra.

Minden támogató ügynökének megvan a saját egyedi bejelentkezése, viszont ha egyszer belépnek a postaládába, mindenkinek jogosultsága van ugyanahhoz az irányítópulthoz. Mindenki megnézhet minden bejövő jegyet, azt, hogy ki válaszol meg mit és hogy mivel kell foglalkozni azonnal.

A postaláda automatikusan rendez minden kérelmet a részlegekhez, prioritás szerint szervezi a jegyeket és felelősségeket rendel az egyes ügynökökhöz.

Hogyan javíthatja a megosztott postafiók a konverziót?

A vásárlói elégedettség szorosan összefüggésben van a vásárlói kapcsolattal, átváltási rátákkal és a jövedelemmel. Minél elégedettebbek a vásárlói, annál jobb lesz vállalata. A gyors, személyre szabott és tudatos szolgáltatás biztosítása vásárlói számára, fejlesztheti a vásárlói kapcsolatot, a jövedelmet és az átváltási rátákat.

Shared inbox improving the conversion rates

A megosztott postaláda előnyei

Támogassa az együttműködést

Lehetővé teszi támogató ügynökeinek, hogy a komplikált kérelmeken együtt dolgozzanak. Egy ügynök folytathatja onnan, ahol a másik abbahagyta, minden folyamat el lesz mentve és az ügynökök hagyhatnak egymásnak belső jegyzeteket, chateket vagy belső hívásokat is indíthatnak.

Növeli a produktivitást

Mivel ügynökeinek nem kell pazarolniuk az értékes idejüket több email megfigyelésére és eszközök váltására, több időt tölthetnek személyes és tudatosabb szolgáltatások biztosítására ügyfelei számára.

Web icon

Biztonságban tartja az adatot

Mivel minden ügynöknek egyedi bejelentkezése van és a több fiók megfigyelése ki lett küszöbölve, egy megosztott postaláda a legbiztonságosabb megoldás vállalatának és ügyfeleinek.

Problematic sharing of information

A probléma: Információ megosztása

Ahogyan növekszik vállalata, több profitot generál, de több támogatási kérelmet, termékkel kapcsolatos kérdéseket és általános kérvényeket is. Eddig úgy volt, hogy egy személy volt a felelős az emailek megválaszolására és amikor szabadságra mentek, a bejelentkezési adatok szimplán meg lett osztva a helyettesítő ügynökkel. Viszont ez összezavarodást, félreértést, átláthatatlanságot és kontextushiányt eredményezett.

Ismerősen hangzik? Van egy megoldásunk!

A megoldás: Egyetlen megosztott postaláda

A LiveAgent haladó beépített funkciókat kínál, ami segít kezelni az ügyfél-kérelmeket egy irányítópultról gyors és hatékony módon.

A LiveAgent hozzáférést biztosít az áramvonalas kommunikáció korlátlan előzményeihez, a beépített CRM pedig nagyon egyszerűvé teszi a támogatási jegyek és állapotfrissítéseik megosztását kollégáival.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Egy jobb, megosztott postaládát keres?

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent-tel.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

Mi teszi ügyfélszolgálati szoftverünket a helyes választássá?

Most reviewed and number 1

A legtöbbet és legmagasabbra értékelt

A LiveAgent volt a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kisvállalatok számára 2019-ben és 2020-ban

Preferred by 21k businesses

21K vállalkozás preferálja

Több, mint 21.000 vállalat számos iparágakon keresztül a LiveAgent-et választotta ügyfélszolgálati szükségleteihez.

Packed with features

Több, mint 180 funckió

180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabási lehetőséggel, az eszköz könnyedén adaptálódik vállalati követelményeihez.

Cloud based and secure help desk

Felhő-alapú és biztonságos

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, könnyű beállítani és használni. Kezdje el a LiveAgent-et perceken belül.

Átlátható és megfizethető árképzés

Szerezze meg professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.

Mire vár még? Próbálja ki megosztott postaládánkat még ma!

$15 hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap
Kapcsolódó cikkek ehhezMegosztott postaláda
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkciók

Fedezze fel a LiveAgent összetett ügyfélszolgálati funkcióit, jegykezelés, élő chat, hívóközpont és még sok más! Próbálja ki most!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrációk

Fedezze fel a LiveAgent integrációit! Maximalizálja ügyfélszolgálatát plug-injeinkkel és applikációinkkal. Növelje hatékonyságát most!

A LiveAgent előfizetések 9 USD/ügynök/hó áron kezdődnek, és tartalmazzák az e-mailes jegykezelést, az élő chat funkciót, a tudástárat és egyebeket. A teljes előfizetés 69 USD/ügynök/hó áron érhető el.

LiveAgent Árak

Fedezze fel a LiveAgent elérhető árazási csomagjait kis-, közép- és nagyvállalkozások számára, 14 napos ingyenes próbával!

Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!

Landing PPC Archive - LiveAgent

Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x