Olyan szoftvert keres, amely sokkal többet tud annál, minthogy telefonálni lehessen vele? A LiveAgent egy teljeskörű többcsatornás help desk megoldás, hogy jobbá tehesse ügyfélszolgálatát.
A LiveAgent rengeteg kommunikációs csatornát kínál, több, mint 175 lehetőséggel és több,, mint 40 integrációval, hogy a lehető legjobb ügyfélszolgálatot nyújthassa.
A többi lehetőség mellett, a LiveAgent támogatja a call center integrációt. Ezt gyorsan és egyszerűen be lehet állítani!
A LiveAgent csomagokat kínál megfizethető árakon. Válasszon egyet a három előfizetésünk közül, vagy akár válasszon külön funkcióink közül, hogy személyre szabhassa help desk szolgáltatását.
Több, mint 175 lehetőség, hogy a munkafolyamat könnyebb és élvezhetőbb legyen.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
|
Novocall
|
---|---|---|
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
|
A LiveAgent kínál jegykezelést.
|
A Novocall nem kínál jegykezelést.
|
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
|
A Novocall nem kínál Élő Chatet.
|
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
|
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál Hívásközpontot $39/ügynök/hó áron.
|
A Novocall tervben kínál Hívásközpontot $25/ügynök/hó áron.
|
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
|
A LiveAgent kínál Önkiszolgálót.
|
A Novocall nem kínál Önkiszolgálót.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
|
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
|
A Novocall nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
|
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
|
A Novocall nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
|
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
|
A Novocall nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
|
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
|
A Novocall nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
|
A LiveAgent kínál tudásbázist.
|
A Novocall nem kínál tudásbázist.
|
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
|
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
|
A Novocall nem kínál ügyfél fórumot.
|
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
|
A Novocall tervben kínál automatizációt és szabályokat $25/ügynök/hó áron.
|
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
|
A LiveAgent kínál API funkciókat.
|
A Novocall nem kínál API funkciókat.
|
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
|
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
|
A Novocall nem kínál IVR funkciókat.
|
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
|
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
|
A Novocall nem kínál videóhívásokat.
|
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent kínál korlátlan előzményeket.
|
A Novocall nem kínál korlátlan előzményeket.
|
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan weboldalakat $15/ügynök/hó áron.
|
A Novocall tervben kínál korlátlan weboldalakat $25/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
|
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
|
A Novocall nem kínál korlátlan chat gombokat.
|
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
|
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
|
A Novocall nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
|
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
|
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $39/ügynök/hó áron.
|
A Novocall tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $25/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
|
A Novocall tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $25/ügynök/hó áron.
|
Minden egy megbízható jegykezelő rendszeren keresztül működik, így minden egyes kommunikáció, mely Önhöz érkezik válogatásra kerül automatikusan. Ezzel Ön az igazán fontos dolgokra koncentrálhat és időt takaríthat meg.
Az élő chat egy esszenciális eszköz ha ügyfélszolgálatról beszélünk. Lehetőséget ad ügyfeleinek arra, hogy kapcsolatba lépjenek ügynökeivel azonnal a weboldalán keresztül.
A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon, mindössze 2.5 másodperc alatt megjelenik. Nyújtson támogatást villám sebességgel.
Ha nem akar lemondani a call centerről, akkor nem kell. A LiveAgent lehetőséget biztosít Önnek arra, hogy gyorsan és könnyedén beállítsa azt. Összekapcsolhatja a böngészővel, telefonnal vagy bármilyen más eszközzel, igényei szerint.
Nincs szükség harmadik fél szolgáltatóra, a LiveAgent mindenről gondoskodik Ön helyett.
Váltson a LiveAgentre és adjon ügyfeleinek több lehetőséget, amikor az ügyfélszolgálatról van szó. A LiveAgent három kiváló árazású csomaggal rendelkezik, melyek tele vannak hasznos eszközökkel, lehetőségekkel és integrációkkal azért, hogy felgyorsítsa a munkafolyamatot. Tekintse meg és döntse el Ön, melyik illik leginkább elképzeléseihez és a vállalkozásához.
A LiveAgent a legtöbbet és legjobbra értékelt help desk szoftver a KKV számára 2020-ban. Maradjon közel ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.
Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.
Freshcaller alternatívát keres?
Keressen Freshcaller alternatívát? Próbálja ki a LiveAgent-et, a 2020-as #1 SMB-ügyfélszolgálati szoftvert! Ingyenes próba, nincs bankkártya.
LiveHelpNow alternatívát keres?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LiveHelpNow alternatíva! Nincs beállítási díj, ügyfélszolgálat 24/7 elérhető. Próbálja ki ingyen 14 napig! Kimagasló ügyfél elégedettség, teljesítménynövekedés és több mint 175 funkció várja. Váltson a hatékonyabb ügyfélszolgálatért!
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Qonvo alternatíva: nincs beállítási költség, 24/7 ügyfélszolgálat, és nem szükséges bankkártya. Próbálja ki 14 napig ingyenesen! Élvezze a jegyrendszer, élő chat, hívásközpont és integrációk előnyeit, mindezt megfizethető áron. Kezdje el most kötelezettségek nélkül!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team