A LiveAgent egy intelligens szolgáltatáskezeléssel és rengeteg együttműködési funkcióval rendelkező ügyfélszolgálati szoftver, amely alkalmas a vállalati szolgáltatások kezelésére és az ügyfelek kiszolgálására.
A legjobb munkát munkaidőben végezze és rugalmas megoldással nyújtson kiváló szolgáltatást az ügyfeleknek és a szervizcsapatoknak egyaránt. A jegykezelés, időkövetés, jegyelőzmények, valós idejű csevegés mobileszközökön és még sok más kritikus üzleti eszköz az Öné lehet, méltányos áron.
Olvasson tovább, hogy megtudja, a LiveAgent milyen feladatkezelési képességekkel és egyéb főbb jellemzőkkel rendelkezik. Vagy próbálja ki az ingyenes, 14 napos próbaverziónkkal.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
OTRS
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
Az OTRS jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
|
Az OTRS Élő Chat szolgáltatást kínál.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
|
Az OTRS nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
Az OTRS önkiszolgáló portált kínál.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
Az OTRS Facebook integrációt kínál.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
Az OTRS Twitter integrációt kínál.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
Az OTRS nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
Az OTRS nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál.
|
Az OTRS tudásbázist kínál.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
Az OTRS nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
Az OTRS automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
Az OTRS API funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
Az OTRS nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
Az OTRS nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
Az OTRS nem kínál korlátlan előzményeket.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
|
Az OTRS nem kínál korlátlan webhelyeket.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
Az OTRS nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
Az OTRS nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
Az OTRS nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
Az OTRS korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
A LiveAgent mindent megtesz annak érdekében, hogy számos funkcióval teljesítse üzleti követelményeit. Ez magában foglalja az alkalmazottak menedzsmentjét, az időt és a jelenlétet, valamint egyéb vezetői feladatokat, miközben a legjobb eszközöket nyújtják az ügyfélszolgálathoz.
A jegykezelés a legfontosabb munkafolyamat-eszköz, amely az összes bejövő e-mailt, élő csevegést, közösségi médiát, és a call center kommunikációt egyetlen postaládában kezeli. Létrehozhat egy ügyfélkaput is, hogy a vállalati ismereteket egyetlen platformon összegyűjtse a tudásbázis cikkei között.
Takarítsa meg a csapat idejét, és hozzon létre erős vállalati folyamatokat intuitív munkafolyamatokkal. A jegyigénylési rendszer mellett a LiveAgent rengeteg digitális munkafolyamatot kínál, például címkéket, szűréseket, játékmegoldásokat és jelvényeket, hálózati megfigyeléseket, és egyéb, sikeres üzleti tevékenységet lehetővé tevő szolgáltatásokat.
Számos alternatíva nagyszerű munkát végez ügyfélszolgálati szoftverével, azonban nem mindegyik adhat valós idejű csevegőmodult. A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabbal, a csevegés sebessége 2,5 másodperc.
Az ügyfelek elégedettségének értékelése és az ügyfélszolgálat menedzsmentje egyszerűen javítható, ha egy egyszerű, valós idejű csevegőgombot helyez el webhelyén. Az Ön webhelyét böngésző ügyfelek bármikor egyszerűen rákattinthatnak és cseveghetnek az ügynökeivel.
A LiveAgent olyan funkciókkal kombinálva, mint az időkövetés, valós idejű gépelési nézet, gamifikáció, és az alkalmazottak egyéb hozzájárulásai, biztosítani tudja, hogy bármit megtehet egy ügyfélszolgálat-kezelő szoftverrel.
Használja ki a kritikus üzleti eszközök előnyeit, és tegyen többet az nyitvatartási ideje alatt. A LiveAgent minden eszközét hatékony együttműködési funkciók támasztják alá, amelyek különféle platformokon működnek, és a virágzó vállalatokat növelik a felhasználók elégedettségének arányával.
A szolgáltatás-jelentések, az alkalmazottak beosztása, a hálózatfigyelés és más vezetői feladatok könnyen kezelhetők a felhasználóbarát felületről az intuitív munkafolyamatok segítségével. Ezek a digitális munkafolyamatok képesek kezelni minden ügyfélkérést és egy beépített önkiszolgáló portál kezelését.
Továbbá törődünk azzal, hogy a boldog felhasználók elégedettek legyenek. Ezért felveheti velünk a kapcsolatot a nap 24 órájában, minden olyan kéréssel, amelyet nem tud kezelni, és mi mindent megteszünk, hogy segítsünk, amikor csak szüksége van rá. Hívjon vagy küldjön üzenetet, amikor csak szükséges.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Kezdje meg még ma az ingyenes, 14 napos próbaverzióját, vagy tekintse meg díjcsomagjainkat, hogy kiderüljön, melyik működik a legjobban az üzleti folyamatok szempontjából. Ellenőrizze nyugodtan a további erőforrásokat és a LiveAgent intelligens szolgáltatás-kezelő szoftverként való felhasználhatóságát is.
Megfeleltünk az üzleti követelményeinek? Kattintson az alábbi gombra, és kezdje el a LiveAgent használatát még ma.
Szeretne váltani LiveCall-ról?
Váltson ingyen LiveCallról LiveAgentre! Ügyfélszolgálatunk segít az adatátvitelben. Kezdje el még ma!
Jobb LivePerson alternatívát keres?
Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb LivePerson alternatívát! Ingyenes próba, nincs bankkártya, bármikor lemondható. Próbálja ki most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team