Alternatívát keres az OTRS-hez?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb OTRS alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A LiveAgent egy intelligens szolgáltatáskezeléssel és rengeteg együttműködési funkcióval rendelkező ügyfélszolgálati szoftver, amely alkalmas a vállalati szolgáltatások kezelésére és az ügyfelek kiszolgálására.
A legjobb munkát munkaidőben végezze és rugalmas megoldással nyújtson kiváló szolgáltatást az ügyfeleknek és a szervizcsapatoknak egyaránt. A jegykezelés, időkövetés, jegyelőzmények, valós idejű csevegés mobileszközökön és még sok más kritikus üzleti eszköz az Öné lehet, méltányos áron.

Olvasson tovább, hogy megtudja, a LiveAgent milyen feladatkezelési képességekkel és egyéb főbb jellemzőkkel rendelkezik. Vagy próbálja ki az ingyenes, 14 napos próbaverziónkkal. 

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

OTRS vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
OTRS
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
Az OTRS jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
Az OTRS Élő Chat szolgáltatást kínál.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
Az OTRS nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
Az OTRS önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
Az OTRS Facebook integrációt kínál.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
Az OTRS Twitter integrációt kínál.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
Az OTRS nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
Az OTRS nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
Az OTRS tudásbázist kínál.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
Az OTRS nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
Az OTRS automatizálást és szabályokat kínál.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
Az OTRS API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
Az OTRS nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
Az OTRS nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Az OTRS korlátlan 24/7 támogatást kínál.
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Egyetlen platform az intuitív feladatkezeléshez és az ügyfélszolgálathoz

A LiveAgent mindent megtesz annak érdekében, hogy számos funkcióval teljesítse üzleti követelményeit. Ez magában foglalja az alkalmazottak menedzsmentjét, az időt és a jelenlétet, valamint egyéb vezetői feladatokat, miközben a legjobb eszközöket nyújtják az ügyfélszolgálathoz.

Végezze el a munkát egy postaládából

A jegykezelés a legfontosabb munkafolyamat-eszköz, amely az összes bejövő e-mailt, élő csevegést, közösségi médiát, és a call center kommunikációt egyetlen postaládában kezeli. Létrehozhat egy ügyfélkaput is, hogy a vállalati ismereteket egyetlen platformon összegyűjtse a tudásbázis cikkei között.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Könnyebb munkafolyamat, amely időt takarít meg

Takarítsa meg a csapat idejét, és hozzon létre erős vállalati folyamatokat intuitív munkafolyamatokkal. A jegyigénylési rendszer mellett a LiveAgent rengeteg digitális munkafolyamatot kínál, például címkéket, szűréseket, játékmegoldásokat és jelvényeket, hálózati megfigyeléseket, és egyéb, sikeres üzleti tevékenységet lehetővé tevő szolgáltatásokat.

Ügyfélszolgálati megoldás mindencsatornás jegykezeléssel

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Hozzon létre személyes kapcsolatot valós idejű csevegéssel

Számos alternatíva nagyszerű munkát végez ügyfélszolgálati szoftverével, azonban nem mindegyik adhat valós idejű csevegőmodult. A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabbal, a csevegés sebessége 2,5 másodperc.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Készüljön fel a boldog ügyfelekre

Az ügyfelek elégedettségének értékelése és az ügyfélszolgálat menedzsmentje egyszerűen javítható, ha egy egyszerű, valós idejű csevegőgombot helyez el webhelyén. Az Ön webhelyét böngésző ügyfelek bármikor egyszerűen rákattinthatnak és cseveghetnek az ügynökeivel.

Tegye szórakoztatóvá a munkáját a megfelelő funkciókkal

A LiveAgent olyan funkciókkal kombinálva, mint az időkövetés, valós idejű gépelési nézet, gamifikáció, és az alkalmazottak egyéb hozzájárulásai, biztosítani tudja, hogy bármit megtehet egy ügyfélszolgálat-kezelő szoftverrel.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Élő chat az ügyfelek kiváló kiszolgálása érdekében

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Tulajdonságok és integrációk a hatékony ügyfélszolgálathoz

Használja ki a kritikus üzleti eszközök előnyeit, és tegyen többet az nyitvatartási ideje alatt. A LiveAgent minden eszközét hatékony együttműködési funkciók támasztják alá, amelyek különféle platformokon működnek, és a virágzó vállalatokat növelik a felhasználók elégedettségének arányával.

Nagyszerű munkafolyamat-kezelés

A szolgáltatás-jelentések, az alkalmazottak beosztása, a hálózatfigyelés és más vezetői feladatok könnyen kezelhetők a felhasználóbarát felületről az intuitív munkafolyamatok segítségével. Ezek a digitális munkafolyamatok képesek kezelni minden ügyfélkérést és egy beépített önkiszolgáló portál kezelését.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Azért vagyunk itt, hogy bármikor segíthessünk

Továbbá törődünk azzal, hogy a boldog felhasználók elégedettek legyenek. Ezért felveheti velünk a kapcsolatot a nap 24 órájában, minden olyan kéréssel, amelyet nem tud kezelni, és mi mindent megteszünk, hogy segítsünk, amikor csak szüksége van rá. Hívjon vagy küldjön üzenetet, amikor csak szükséges.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

A boldog felhasználók a LiveAgent segítségével kezelik az ügyfélkéréseket

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo

Készen áll arra, hogy ingyen kipróbálja?

Kezdje meg még ma az ingyenes, 14 napos próbaverzióját, vagy tekintse meg díjcsomagjainkat, hogy kiderüljön, melyik működik a legjobban az üzleti folyamatok szempontjából. Ellenőrizze nyugodtan a további erőforrásokat és a LiveAgent intelligens szolgáltatás-kezelő szoftverként való felhasználhatóságát is.

Megfeleltünk az üzleti követelményeinek? Kattintson az alábbi gombra, és kezdje el a LiveAgent használatát még ma.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Hasonlítson össze minket másokkal

Kapcsolódó cikkek ehhezOTRS alternatíva
Szeretne LiveCall-ról váltani? Bennünk megbízhat! Vegye fel a kapcsolatot a LiveAgent csapatával és kezdje el adatait áthozni hozzánk ingyenesen még ma!

Szeretne váltani LiveCall-ról?

Váltson ingyen LiveCallról LiveAgentre! Ügyfélszolgálatunk segít az adatátvitelben. Kezdje el még ma!

Más megoldást keres az Aircall helyett? Ismerje meg a LiveAgentet és annak előnyeit. Próbáljon ki már ma díjmentesen egy jobb minőségű szolgáltatást.

Aircall alternatívát keres?

Más megoldást keres az Aircall helyett? Ismerje meg a LiveAgentet és annak előnyeit. Próbáljon ki már ma díjmentesen egy jobb minőségű szolgáltatást.

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb LivePerson alternatívát! Ingyenes próba, nincs bankkártya, bármikor lemondható. Próbálja ki most!

A LiveAgent több, mint 175 hasznos funkciót kínál és a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazást. Call center-t és olyan csatornák lefedését is, mint például az Instagram.

LiveChat alternatívát keres?

A LiveAgent több, mint 175 hasznos funkciót kínál és a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazást. Call center-t és olyan csatornák lefedését is, mint például az Instagram.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x