A magyar LiveAgent egy teljes funkcionalitású ügyfélpanasz kezelési szoftver, amely strukturált problémamegoldó folyamatokkal hatékonyan kezeli az ügyfelek panaszait, javítva a vállalati imázst és ügyfélélményt. Próbálja ki 14 napig ingyenesen!
Vágjon bele | 14 nap ingyenesen
Tekintse meg működés közben
Az ügyfélpanaszok az ügyfélszolgálat egyik legnagyobb kihívása, amellyel minden vállalkozásnak szembe kell néznie. Mivel a vásárlói interakciók jelentik a problémákat és más fájdalmi pontokat, a siker kulcsa abban rejlik, ha tudjuk őket kezelni.
A vállalkozások strukturált problémamegoldó folyamat segítségével kezelhetik (és kell is) az ügyfelek panaszait. Ha sikerül megfelelően kezelnie a panaszokat, azok üzleti lehetőséggé válhatnak. Kivételesen jól kezelve a panaszokat visszaszerezheti ügyfelei bizalmát, és tovább értékesíthet nekik. Sőt, a megfelelő eszközkészlettel előnnyé teheti az ügyfelek fájdalmait. Például elkezdheti nyomon követni a problémákat a „kiváltó okukig”, és kidolgozhatja azokat a lépéseket, amelyek a jövőben kiküszöbölhetők.
A magyar LiveAgent egy teljes értékű ügyfélpanasz kezelési szoftver, amely lehetőséget nyújt csapatának kezelni a kihívást jelentő eseteket hatékonyan és professzionálisan. Egy all-in-one help desk megoldást kínál, ez egyszerűsíti az összes kommunikációs csatornát – email, élő csevegés, hívások és közösségi média – megosztott vállalati postafiókban.
Ha az ügyfelek panaszait helyesen kezelik, a pozitív eredmények erős érzelmi kapcsolatot teremtenek egy céggel vagy egy márkával, és ösztönzi az ügyfelet, hogy térjenek vissza újra. Érdekes statisztika, amely alátámasztja ezt az állítást, hogy az emberek majdnem kétszer nagyobb valószínűséggel beszélnek másokkal egy rossz élményről, mint egy jóról. Sőt, további kutatások feltárják, hogy egyetlen negatív tapasztalat pótlásához 12 pozitív tapasztalat szükséges.
Az, hogy a potenciálisan frusztráló helyzetet pozitív ügyfél-interakcióvá tudjuk alakítani, az ügyfélszolgálat kritikus része. Ezért fontos, hogy munkatársainak lehetőséget biztosítson az ügyfélszolgálat megfelelő működéséhez, a szükséges összes eszközt megadja számukra.
A panaszkezelő szoftvert használják az ügyfelek problémáinak könnyű kezelésére. Lehetővé teszi az ügyfélszolgálati személyek számára az ügyfélpanaszok naplójának vezetését, és lehetővé teszi számukra a panaszok kategorizálását és nyomon követését az elejétől a végéig.
A szoftver számos kritériumot használ a panaszok rangsorolására, a csoport tagjainak figyelmeztetésére és az erőforrások elosztására a problémák megoldására. Ez a nyilvántartások vezetését is segíti a jövőbeni vizsgálatok és további elemzések céljából.
A cég igényeinek megfelelő ügyfélpanasz kezelő szoftver kiválasztása időigényes feladat lehet. Különböző szolgáltatók teljesen más funkciókat és különféle szolgáltatási modelleket kínálhatnak hasonló üzenetek mögé bújva. Hogyan találja meg gyorsan a megfelelő megoldást?
Néhány fontos dolgot meg kell vizsgálni a panaszkezelő szoftverrel kapcsolatban, mielőtt döntést hozna. Az Ön kényelme érdekében összeállítottuk a panaszkezelő szoftver főbb funkcióinak listáját, amelyekkel egy jó szoftver kell, hogy rendelkezzen.
A megfelelő panaszkezelési megoldásnak lehetővé kell tennie, hogy zökkenőmentes és következetes támogatást nyújtson minden csatornán (telefon, élő chat, email és közösségi média)
Annak érdekében, hogy a támogatási ügynökök hatékonyan tudják feldolgozni a nagy mennyiségű ügyfélmegkeresést anélkül, hogy kompromisszumot kötnének a minőségében és sebességében, a fejlett, modern rendszerek automatizált terjesztést és prioritás-meghatározást alkalmaznak számos paraméter (forrás, tárgy, kategória és egyéb) alapján
A zökkenőmentes ügyfélszolgálati élmény biztosítása érdekében fontos, hogy minden ügyfélrekordja egy helyen legyen, az összes ügyféladat és kommunikáció megtekintésére és kezelésére alkalmas legyen
A panaszkezeléshez megfelelő megoldás alkalmazása további előnyökkel járhat. Néhány közülük, például a megnövekedett határozati arány, szinte azonnal jelentős hatással lehet a munkavállalók munkafolyamatára és a termelékenységre. Mások – mint például a gyakorlati meglátások és a pozitív márkaimázs – hosszú távú előnyöknek tekinthetők, amelyek az üzleti stratégiai szempontokat kezelik.
Ha az ügyfeleknek meg kell ismételniük a problémájukra vonatkozó információkat, amikor a kommunikációs csatornák között mozognak, frusztráltak lehetnek. Ha azonban az ügyfélszolgálat minden ügyféladatot és kommunikációt egy helyen összesít, akkor jól felszereltek az ügyfelek problémáinak kezelésére. A panaszkezelő szoftverrel az ügyfélszolgálati munkatársak sokkal szélesebb körű megértést kapnak az ügyfél panaszáról, és a helyes szögből közelítik meg a kérdést. Ha minden információ kéznél van, tudatja velük a probléma pontos okát, és azonnal ellenőrizhetik annak előrehaladását / állapotát, mielőtt az ügyfél bármilyen részletet megosztana.
A panaszmegoldási nyilvántartáshoz való hozzáférés mindenki számára megkönnyíti a különböző csapatokból származó emberek közötti együttműködést. Azzal, hogy mindenkit ugyanazon az oldalon tartanak, és a munkatársak együtt dolgoznak a probléma megoldása érdekében, a panaszkezelő szoftver biztosítja a kommunikáció központosítását, valamint az információk gyors és könnyű hozzáférését.
A panaszkezelő szoftver használatából eredő termelékenységnövekedéssel együtt a megoldásnak teljes körű jelentéstételi és elemzési csomagot kell nyújtania. Ezekkel a szolgáltatásokkal áttekintést kaphat az ügyfélszolgálat teljesítményéről, és megismerheti vállalkozásának érzékeny pontjait is. Képes lesz feltérképezni a fejlesztés folyamatait, és meghatározni a legfontosabb szolgáltatáshasználati mintákat.
Az ügyfélpanaszok sikeres megoldása márkahűséghez és ismételt üzlethez vezet. Ennél is fontosabb azonban, hogy a hatékony ügyfélkommunikáció olyan érzelmi kapcsolatokat teremtsen, amelyek tartósak és elősegítik a vállalatról, márkáiról és termékeiről alkotott pozitív képet. Ebben az értelemben a panaszkezelő rendszerbe történő befektetés hitelesebb hírnevet, fokozott ügyfélmegtartást és több szájról szájra járást eredményez, amelyek elengedhetetlenek a vállalat hosszú távú sikeréhez.
Üzleti Előnyök
A LiveAgent teljes körű megoldást kínál az ügyfelek panaszainak hatékony kezelésére és megoldására. A LiveAgent segítségével csapata megfelelő felkészültséggel rendelkezik a kihívásokkal járó helyzetek professzionális kezelésére, a legmodernebb kommunikációs technológiával megnövelt sima és gyors folyamat révén.
Ha a legnépszerűbb panaszkezelő szoftvert keresi a vállalatának a legjobb ügyfélszolgálati környezet kialakításához és fenntartásához, próbálja ki a LiveAgent-et. A magyar LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver a KKV-ok számára 2020-ban. Élvezze a 14 napos ingyenes próbaidőszakot még ma a LiveAgent-tel és tartsa legkényesebb ügyfeleit is hűségesen és elégedetten. Nincs szükség bankkártyára.
A LiveAgent kombinálja a tökéletes élő chatet, jegykezelést és az automatizációt mely lehetőséget ad arra, hogy kivételes támogatást nyújtson ügyfeleinek.
Jólét megteremtése az ügyfélsiker szoftverrel
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélsiker szoftvert, mely 2021 legjobb vásárlói elégedettségi megoldása! Nyújtson kifogástalan ügyfélszolgálatot minden csatornán, díjmentesen és kötelezettségek nélkül. Egyesítse ügyfél-kommunikációját egy közös postaládában, és építsen erős kapcsolatokat ügyfeleivel. Próbálja ki ingyenesen 14 napig, bankkártya nélkül!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team