Key takeaways
Pros
- Eszközök sokasága különféle felhasználási esetekhez
- Call center az ingyenes csomagban
- Olcsó árak
Cons
- Kicsit zavaros felület
- Meredek tanulási görbe
Kezdő lépések a Bitrix24 call center szoftverrel
A Bitrix24 az ingyenes opciónak köszönhetően minden felhasználó számára ingyenesen lehetővé teszi az indulást. Míg egyes funkciók csak fizetős csomagokban érhetők el, a legtöbbjüket ingyenes próbaverzióval tesztelheti. A regisztrációs folyamat nagyon gyors és egyszerű, csak az Ön alapvető információit igényli. Miután kitöltötte a szükséges adatokat, egy aktiváló linket küldünk Önnek, amellyel a Bitrix24-fiókjához kell hozzáférnie. Mivel a Bitrix24 egy nagyon kiterjedt szoftver több felhasználási esetre, rögtön az elején kiválaszthatja az elsődleges felhasználási esetet, és a felület és az eszközök át lesznek állítva erre a célra. Továbbá minden eszközhöz hozzáférhet.
A kezelőfelületen való navigálás elsőre elég ijesztő. Ezt nem feltétlenül a rossz tervezés okozza, de a rendelkezésre álló eszközök, funkciók és szolgáltatások puszta mennyisége nagyon megterhelő lehet egy új felhasználó számára. Azonban minden menüopció a legtöbb esetben egyértelműen meg van jelölve, és ha türelmesen keres, nagyon könnyen megtalálhatja a call center funkciót. A bal oldali menüsorban az Együttműködés lehetőség alatt van elrejtve.
Mivel nem fizettem a Bitrix24 csomagért, kipróbálhattam a Telephony funkciót egy 15 napos ingyenes próbaidőszakkal. Miután aktiváltam, azonnal elérhető volt a Telefonálás funkció. Először azonban kreditet kell vásárolnia a hívásokhoz, vagy meg kell adnia telefonszámát. A Bitrix24 többféle telefonszám-integrációs lehetőséget kínál API-n, PBX-en, SIP-szolgáltatásokon és egyebeken keresztül. Ezen opciók némelyike további fizetést igényelhet, nevezetesen az Office PBX és a Cloud PBX, amelyekhez speciális modul vásárlása szükséges a hívásokhoz. A legegyszerűbb lehetőség egy szám bérlése. Bármelyik opciót is választja, használhatja a Bitrix24 hívásközpont funkcióit.
Ha úgy dönt, hogy telefonszámot vásárol, vegye figyelembe, hogy az elérhetőség országonként változik, és előfordulhat, hogy nem feltétlenül talál magának számot. A költségek is nagyon eltérőek lehetnek. Mielőtt rátérnénk a jelen áttekintés tesztelési részére, megnézzük, milyen típusú call center szolgáltatásokat várhat el a Bitrix24-től.
Bitrix24 Call Center Szolgáltatásai
A Bitrix24 egy kiterjedt szoftver megoldás call center szolgáltatásokkal, amelyek elsősorban az ügyfélkapcsolat kezelésre összpontosítanak. A Telefonálás funkció lehetővé teszi helyi telefonszámok bérlését, vagy saját számok csatlakoztatását, ha van ilyen. Ez a számos rendelkezésre álló integrációnak köszönhetően lehetséges, amelyek lehetővé teszik az ilyen funkciókat. A Bitrix24 call center funkciói közé tartozik a belső telefonszám kiterjesztések létrehozása, valamint a hívássorba állítás és a hívásátirányítás.
A Bitrix24 több call center funkciót kínál, amely összefonódik a többi CRM-funkcióval. Bármikor rögzítheti az összes hívást, és bármikor hozzáférhet a telefonközpont előzményeihez. A Bitrix24 telemarketing funkciót is kínál olyan fejlett funkciókkal, mint például az automatikus tárcsázó vagy a visszahívási widget, amely bármilyen típusú webhelyen elhelyezhető. Visszahívási kérelmet is küldhet, vagy hangközvetítést és SMS-t is használhat.
A Bitrix24 call center szoftver teljesítménye és hasznossága
A Bitrix24 használata nem könnyű, de nem is nehéz. Ez leginkább a kissé bonyolult felületnek köszönhető, amelyen az új felhasználók számára meglehetősen nehéz eligazodni. Miután rájött a dologra, és emlékszik az egyes menüpontok helyére, a munkafolyamat jelentősen könnyebbé válik. Ha megvásárol egy számot, gond nélkül fogadhatja a bejövő hívásokat, valamint kezdeményezhet kimenő hívásokat. A call center funkcióit egyszerűen elérheti a CRM rész jobb oldali paneljéről. Keresse meg a telefon ikont, amely a hívásmenübe viszi.
A korábbi hívásokat a CRM részben és a hívásmenüben is láthatja. Ez a menü nem csupán a telefonálási funkciókat kínálja. Hozzáférhet az értesítési menühöz, a csatornákhoz és néhány beállítási lehetőséghez is. A beállítások meglehetősen rövidek, és lehetővé teszik a billentyűparancsok beállítását, bizonyos call center opciók engedélyezését vagy letiltását, a hangszórók és a mikrofon kiválasztását, az üzenetkezelési beállítások módosítását stb.
A bal oldali menüben lehetőség van szám tárcsázására és hívás kezdeményezésére is. A számbillentyűzet meglehetősen kicsi, de ez nem probléma, mivel több mint működőképes, és a számbillentyűzet segítségével beütheti a számot. Ha ezt megtette, a Bitrix24 külön hívásablakot nyit meg néhány beállítással. Letilthatja vagy engedélyezheti a mikrofont, beállíthatja a hangerőt stb. A Bitrix24-nek is van értesítése a bejövő hívásokról. Minden hívást rögzít a híváselőzmények.
A hívás minősége mindkét esetben nagyon jó volt, és nem találkoztam olyan problémával, amely tönkretenné a hívást. A tesztem során nem fordult elő híváskiesés vagy rosszabb hívásminőség.
Bitrix 24 call center szoftver árazás
A Bitrix24 négy árazási csomagot kínál, köztük egy ingyeneset. Mindegyik csomag call center funkciókat kínál, és általában meglehetősen megfizethetőek, köszönhetően az egyes csomagokban található magasabb felhasználói korlátoknak. Ha Bitrix24 csomag vásárlását tervezi, a döntéshozatal leginkább a felhasználói korlát, valamint bizonyos további szolgáltatások körül fog forogni, amelyek érdekesek lehetnek vállalkozása számára. Vessünk egy pillantást az egyes csomagokra.
Free
Az ingyenes csomag nem kínál felhasználói korlátozásokat. Bár ingyenes, további költségekkel járhat, például számbérlésért. 5 GB tárhelyet, együttműködési funkciókat, csevegést, videohívásokat, naptárat, vállalati munkaterületet, hírcsatornát, tudásbázist, feladatokat és projekteket, CRM-et, meghajtót, kapcsolattartó központot, webhelykészítőt és még sok mást kínál.
Basic
Az alapcsomag havi 61 dollárba kerül öt felhasználónak, de az éves számlázással olcsóbban is megkaphatja. 24 GB tárhelyet kínál. Ez a csomag tartalmazza az ingyenes csomag összes funkcióját, és hozzáadja az online áruház funkcióit, valamint az ügyfélszolgálatot.
Standard
A normál csomag havi 124 dollárba kerül 50 felhasználó számára, de az éves számlázási csomaggal olcsóbb is lehet. 100 GB tárhellyel rendelkezik, és mindkét korábbi csomag összes funkcióját kínálja. Ezenkívül hozzáférést biztosít a marketingfunkciókhoz és az online dokumentációs funkciókhoz.
Professional
Ez a legdrágább csomag, amelynek ára havi 249 dollár 100 felhasználó számára. Azonban az ár csökken, ha az éves számlázást választja. Az összes korábbi szolgáltatást kínálja az összes csomagból, és hozzáadja az értékesítési intelligenciát, az automatizálást, a HR-t és egyebeket.
Következtetés
A Bitrix24 nem áll a call center szoftvermegoldások élén, de mindenképpen megérdemli a helyét méltó versenytársként. A felület zavaró lehet, de ennek nagyon jó oka van: a call center mellett rengeteg különféle funkciót kínál, így a legtöbb vállalkozás számára nagyon sokoldalú megoldás. Bár az árazás magasnak tűnhet, nagyon nagyvonalú felhasználói korlátokat kínál, így az egyik legolcsóbb megoldás a piacon. Ha a call center szoftveren kívül mást is keres, a Bitrix24 mindenképpen megéri a figyelmet.
Frequently Asked Questions
Különféle hívási hibákat kapok.
A Bitrix24 hívási hibáinak több oka is lehet. Mielőtt elhamarkodott következtetéseket vonna le a funkcionalitásról, mindig ellenőrizze, hogy telefonszáma megfelelően van-e beépítve, és van-e elegendő kreditje. Győződjön meg arról, hogy minden tárcsázott telefonszám a megfelelő nemzetközi formátumot tartalmazza, amely egy országkódból, városkódból és magából a számból áll. Végül, ezt a problémát a rossz internetkapcsolat, a tűzfal vagy a számítógépén használt víruskereső szoftver okozhatja. Győződjön meg arról, hogy megadja a szükséges engedélyeket a Bitrix24 számára, hogy tevékenységét ne blokkolja a tűzfal vagy a víruskereső szoftver.
Nehezen indítok hívást a Bitrix24-ben.
A Bitrix24 call center funkciót kínál az ingyenes csomagban, azonban továbbra is meg kell szereznie egy telefonszámot a hívások kezdeményezéséhez és fogadásához. Navigáljon a Bitrix24 bal oldali menüjének CRM részéhez, és válassza a Telefonálás lehetőséget a kiegészítők alatt. Ebben a részben ellenőrizheti, hogy vannak-e elérhető számok. Ha nincsenek, csatlakoztathatja saját számát, vagy bérelhet egy számot a Bitrix24-től, hogy engedélyezze a hívásfunkciót. Ne feledje, hogy a telefonszám kölcsönzéséért még akkor is díjat kell fizetnie, ha az ingyenes csomagot használja.