Key takeaways
Pros
- Nagyszerű felület hibamentes funkciókkal
- Problémamentes hívásfunkció
- Könnyű navigáció
- Nagyszerű felhasználói élmény
Cons
- Drága lehet
A CloudTalk call center funkciójának első lépései
A CloudTalk lehetővé tette számomra, hogy megkezdjem az ingyenes próbaverziót a hivatalos webhelyükön elérhető próbaverziónak köszönhetően. Csupán az elérhetőségeimre volt szükség, és szerencsére nem kellett hitelkártyaadatokat megadnom a befejezéshez. Ezt követően a CloudTalk létrehozott egy ingyenes számot az ingyenes próbaidőszakomra, így nem kellett semmilyen VoIP-szolgáltatóval foglalkoznom, és nem kellett kitalálnom, hogyan szerezhetek számot máshol.
A CloudTalk a kezdetektől fogva nagyon jól csinálja a dolgokat. Nemcsak teszt telefonszámot adott, hanem gondosan és egyszerűen elmagyarázta a szoftver különböző részeit. Lehetőséget adott arra is, hogy válaszoljak egy teszthívásra, hogy képet kapjak a hívási funkció használatáról. Egyszerűen nagyszerű, és nagyra értékelném az ilyen típusú útmutatót minden típusú szoftverben, függetlenül attól, hogy mit csinál. A CloudTalk felkéri a CloudTalk telefonos alkalmazás letöltésére is. Miután befejezte a beállítást, megkezdheti a felület megtekintését.
A CloudTalk nagyon jól néz ki, modern hangulattal. A navigáció már az elején egyszerűnek tűnik, így nem okozhat gondot a keresett lehetőségek megtalálása. A fő műszerfal egy kiválasztott időszakra vonatkozó statisztikákat jelenít meg, például a nem fogadott hívásokat, az átlagos várakozási időt és az átlagos hívási időtartamot. Az összes navigációs lehetőség a bal oldali menüsorban található. A CloudTalk 5 dolláros jóváírást is ad a hívások megkezdéséhez. A felhasználói élmény a CloudTalk Phone alkalmazásban is ugyanolyan nagyszerű.
Mivel nem kellett a VoIP telefonszám létrehozásával vagy integrálásával foglalkoznom, szinte azonnal elkezdhettem a call center funkcióinak felfedezését. Könnyen megismerhető a felhasználói felületen. Mielőtt rátérnék az áttekintés tesztelési részére, először megnézzük, milyen call center-funkciókra számíthat, ha a CloudTalkot választja.
LiveAgent Call Center Funkciók
A CloudTalk célzott és egyszerű call center funkciót kínál, amelyet számos funkció egészít ki. Ezek a funkciók magukban foglalják az alapvető beállítások módosításának lehetőségét, mint például a hangposta engedélyezése vagy letiltása, a felvételek alapértelmezés szerinti e-mail mellékletként való hozzáadása, a SMART tárcsázó és még néhány másik. A CloudTalk híváscímkézést is kínál, amely saját beállításokkal és testreszabási lehetőségekkel rendelkezik, amelyek bármikor módosíthatók.
A bejövő és kimenő hívások láthatósági beállításait külön is beállíthatom. A CloudTalk szolgáltatásai közé tartozik egy egyszerű, de hatékony névjegylista is az egyszerű kapcsolatkezelés érdekében. A tárcsázó opciók közé tartoznak a kampányok és felmérések, valamint a hívási szkriptek. Ezek a szolgáltatások nagyon jó kiegészítői a CloudTalk szolgáltatáskészletnek. Egyéni hívásügynököket is kezelhetek, csoportokat hozhatok létre és kezelhetek, valamint átfogó statisztikákat és elemzéseket tekinthetek meg.
Teljesítmény és hasznosság
Mivel a CloudTalkban már a kezdetekkor kaptam egy telefonszámot, nem kellett bonyolult beállításokkal foglalkoznom. Azonnal kezdhetnék hívni. Lebonyolítottam néhány teszthívást, hogy megnézzem, hogyan teljesít a CloudTalk, és örömmel mondhatom, hogy nagyon jól teljesít. Miután letöltötte a CloudTalk Phone alkalmazást, megkezdheti a tárcsázást és a hívást. Az alkalmazás használata nagyon egyszerű, mivel nagyon kevés lehetőséget kínál, és ezért nagyon kicsi az esélye, hogy összezavarodnak. Hatalmas tárcsázófelületet kap további funkciókkal, mint például a Power Dialer, az intelligens tárcsázó, a híváslista, a névjegyek, az üzenetkezelés és a felhasználói profil beállításai.
Néhány rövid késést tapasztaltam az alkalmazásban, de ez nem volt olyan nagy dolog, amely jelentősen leállítaná a munkafolyamatomat. Azonnal próbahívást kezdeményeztem, és az élmény kellemes volt. Egyáltalán nem tapasztaltam problémát a hívásokkal. A hang mindkét irányban tiszta volt, semmi megszakítás, semmi probléma. A CloudTalk más tekintetben is nagyon jól teszi a dolgát. Mivel nem volt nagyobb probléma, és semmi szokatlan nem történt a hívásokkal, úgy döntöttem, hogy kipróbálom a CloudTalk Phone alkalmazás többi funkcióját is.
A CloudTalk Phone alkalmazás kapcsolatfelvételi funkciója ugyanolyan jól működik, mint a webalkalmazásban. Lehetővé teszi, hogy rengeteg elérhetőségi adatot adjon hozzá. Az alkalmazás híváselőzmény-részéről nincs sok mondanivaló, kivéve azt, hogy nagyon jól működik, és azonnal visszahívható. Az üzenetküldési funkciót nem tudtam kipróbálni, mivel az ingyenes próbaverziómban nem volt elérhető. Végül a profilbeállítások és az alkalmazásbeállítások lehetővé teszik a nyelv, a parancsikonok, az alkalmazások viselkedésének testreszabását, valamint a hangbeállítások módosítását.
CloudTalk árazás
A CloudTalk négy árazási csomagot kínál. Minden drágább a csomag, annál nagyobb a szolgáltatáskészlet az előzőhöz képest. Valamennyi csomag kínál call center funkciót, így a döntéshozatal nagy valószínűséggel azon fog múlni, hogy milyen típusú szolgáltatásokra van szüksége a munkateher kezeléséhez. Vessünk egy pillantást az egyes csomagokra, és nézzük meg, mit kap.
Starter
A Starter csomag havi 25 dollárba kerül felhasználónként évente. Hozzáférést biztosít korlátlan számú bejövő és vállalaton belüli hívásokhoz, a click-to-call funkcióhoz, az automatikus híváselosztáshoz, a mobilalkalmazáshoz, a korlátlan hívási sorba állításhoz, a nemzetközi számokhoz, a több mint 160 országban elérhető elérhetőséghez és még sok máshoz.
Essential
Az Essential csomag havi 30 dollárba kerül felhasználónként évente. Megadja a Starter csomag összes funkcióját, és korlátlan előzményekkel bővített analitikával, valós idejű kliens irányítópulttal, más rendszerekkel való integrációval, nyílt API-val, készségalapú továbbítással, intelligens sorkezeléssel, SMS/szöveges üzenetekkel, munkafolyamat-automatizálással és még sok mással.
Expert
Az Expert csomag 50 dollárba kerül havonta felhasználónként évente. Megadja az előző két csomag összes funkcióját, valamint a Salesforce integrációt, a Power Dialert és a Smart Dialert, a hívásfigyelést, a fali táblákat, a beszédből szöveggé alakítást, az egyszeri bejelentkezést, az SQL-exportőrt, a korlátlan számú párhuzamos hívást és még sok mást.
Custom
A Custom csomag személyre szabott árazást kínál. Az összes korábbi csomaghoz tartozó összes funkciót kínálja, és egyéni belépést, korlátlan kimenő hívásokat, vállalati szintű biztonságot, fejlesztői támogatást, egyéni jelentéskészítést, SLA-kat és még sok mást ad hozzá.
Következtetés
A CloudTalk nagyszerű call center szoftvert készít, és biztosan nem fog csalódni, ha úgy dönt, hogy ezt választja. Mindent kínál, amire egy szabványos call center szoftvertől szüksége lehet, és ami még fontosabb, minden egy nagyon jól megtervezett felületen van megvalósítva, amely könnyű navigációt kínál. Minden elérhető funkció kétségtelenül az Ön hasznára válik. A legfontosabb döntés, amelyet meg kell hoznia, hogy mennyit hajlandó fizetni egy ilyen minőségű szoftverért. A csomagok meglehetősen drágák lehetnek, ezért válasszon okosan.
Frequently Asked Questions
A CloudTalk Phone alkalmazás nem fut megfelelően
Bár a CloudTalk Phone alkalmazást úgy tervezték, hogy problémamentesen fusson, az egyik leggyakoribb probléma az, hogy a víruskereső szoftverek miatt előfordulhat, hogy nem működik megfelelően. Ha bármilyen típusú víruskereső szoftvert futtat a számítógépén, ellenőrizze, hogy a víruskereső szoftver nem blokkolja-e a CloudTalk egyik vagy az összes funkcióját. Ha igen, hozzon létre kivételt a CloudTalk számára a víruskereső szoftverében, hogy az rendeltetésszerűen működjön. A CloudTalk Phone egy biztonságos alkalmazás, így nem kell aggódnia a számítógép károsodása miatt.
A CloudTalk webalkalmazás azt mondja, hogy offline vagyok, pedig meg van nyitva
Ha letöltötte a CloudTalk Phone alkalmazást, de nincs bekapcsolva, a CloudTalk úgy tekinti, hogy offline állapotban van a telefonközponttól. Kapcsolja be az alkalmazást, és ellenőrizze, hogy a probléma továbbra is fennáll-e. A CloudTalk automatikusan módosítja az állapotokat, ezért ha a probléma nem szűnt meg, feltétlenül állítsa be magát online állapotúként a CloudTalk Phone alkalmazásban.