Key takeaways
Pros
- Jól kiegyensúlyozott jegyrendszer
- Jó megjelenésű és könnyen navigálható felület
- Szinte tökéletes minden tekintetben
- Nagyszerű sokoldalú készülék, rengeteg többcsatornás lehetőséggel
Cons
- Időnként találkozhat hibával
- Az ár meredek lehet
A Freshdesk jegykezelés első lépései
A Freshdesk nagyon egyszerű regisztrációs folyamattal rendelkezik, amely mindössze néhány percet vesz igénybe. A folyamat néhány alapvető beállításban is segít, és lehetővé teszi az e-mail postafiókok integrálását a Freshdesk jegyrendszerrel. Meghívhatja kollégáit, személyre szabhatja a Freshdesk alkalmazás URL-címét és még néhányat. Ezen opciók némelyike átugorható, így nem kell mindegyiken keresztülmennie, és ezeket a műveleteket később is elvégezheti. Ez egy nagyon jó lehetőség, és nagyon megkönnyíti az élményt.
Ezt követően közvetlenül az új jegyrendszerbe kerül, és elkezdheti az ismerkedést. Még néhány mintabeszélgetés is található a próbaverzióban, amelyek segítségével képet kaphat a rendszer működéséről. Ezenkívül jól áttekintheti az egyszerűen használható felületet, amely jól megtervezett, nyilvánvaló menüválasztásokkal és opciókkal. Ez praktikus, és mindenki munkafolyamatát mindig megkönnyíti.
A bal oldali panelen található a főmenü, ahol hozzáférhet a Freshdesk legfontosabb eszközeihez. Más lehetőségek a felület más részein találhatók, és általában könnyen észrevehetők a látható, leírásokat tartalmazó gomboknak köszönhetően. Mielőtt rátérnénk a jelen áttekintés tesztelési részére, vessünk egy pillantást a Freshdesk által a jegykezelő rendszerében kínált funkciók áttekintésére.
Freshdesk jegykezelő rendszer funkciói
A Freshdesk azt a teljes szolgáltatáskészletet kínálja, amely egy magas színvonalú jegykezelő szoftvertől elvárható. Az első fő funkció a Team Inbox, amely az összes többi funkciót tartalmazza, és többcsatornás lehetőségeket kínál – vagyis egy helyről több csatornára is válaszolhat. Ez minden jegykezelő megoldás alapfunkciója. Keresztmunka érzékelést, előre elkészített válaszokat, intelligens értesítéseket, egyéni jegynézeteket, jegyegyesítést és tevékenységnaplót kínál.
Élvezhet néhány együttműködési funkciót, az SLA-kezelést, az AI-alapú jegykezelést, a helyszíni szolgáltatási jegykezelést és a kontextuális jegykezelést egyéni objektumokkal. Úgy tűnik, hogy a választék nem a legszélesebb a jegykezelő szoftverek között, de ezek a funkciók mindegyike olyan alfunkciókkal van felszerelve, amelyek stabil termelékenységet és munkafolyamatot biztosítanak. A Freshdesk jegykezelés segíthet az e-mailek, hívások, élő csevegés, Twitter, Facebook, ügyfélkapu és e-kereskedelem kezelésében.
Freshdesk jegyrendszer teljesítménye és felhasználói élmény
Most jön az áttekintés tesztelési része. A Freshdesk jegyrendszert elsősorban az ügynöki szemszögből teszteltem, hogy megfelelő ügynöki tapasztalatot szerezzek és lássam a rendszer működését. Minden tőlem telhetőt megtettem, hogy kipróbáljam a legtöbb elérhető funkciót, hogy megmutassam, a Freshdesk a megfelelő választás-e az Ön vállalkozása számára. Térjünk rá.
Küldtem magamnak egy tesztjegyet, és csalódottan tapasztaltam, hogy a Freshdesk nem küldött erről értesítést. Nem tudtam volna az új jegyről, ha nem kattintok a Freshdesk Jegyek menüjére. Nem vagyok benne biztos, hogy ez alkalmi hiba vagy előre beállított hiba, de még a második, magamnak küldött e-maillel sem kaptam értesítést. Egyáltalán nem voltak láthatóak vagy hangos értesítések. Ez nem nagyszerű, mivel a más feladatokkal elfoglalt ügynököknek fogalmuk sincs arról, hogy kaptak-e új e-mailt, és ébernek kell maradniuk.
A megnyitás utáni jegynézet nagyszerű és könnyen érthető. Alul a szokásos válasz és továbbító gomb, felül pedig néhány további lehetőség található. A jobb oldalon az ügyfél kapcsolattartási és jegyállapot-beállításai láthatók, amelyeket ennek megfelelően személyre szabhat. Használata meglehetősen egyszerű, és nem okozhat gondot a felület és a tapasztalat megszokása.
Ha megnyomja a Válasz gombot, a Freshdesk felfed egy formázási szolgáltatásokat, amelyek lehetővé teszik a bonyolult jegyválaszok írását, és lehetővé teszik a szöveg testreszabását. Hozzáadhat képeket, hivatkozásokat, táblázatokat, kódokat és egyéb mellékleteket is. Az előre elkészített válaszok funkció is elérhető, de hálás lennék, ha egy kicsit jobban látható lenne, mivel más lehetőségek között hajlamos kicsúszni a látómezőből. Ettől az apró részlettől eltekintve, a funkciók választéka nagyszerű, és az összes funkció használata a válaszokban egyszerű.
A címke funkció nagyon jól működik. Elkezdheti beírni a címke nevét, és választhat a rendelkezésre álló lehetőségek közül. Alternatív megoldásként ott is létrehozhat egy új címkét, ha a rendszer nem talál megfelelőt. Azt is meghatározhatja, hogy milyen típusú jeggyel foglalkozik, és több lehetőség közül is választhat, például kérdés, esemény, probléma, visszatérítés vagy szolgáltatáskérés. Az egyéb lehetőségek között szerepel a jegycsoportok, az állapot, a prioritás és az ügynök hozzárendelése.
Összességében a Freshdesk jegykezelés nagyon jól működik, minimális hibákkal. Úgy tűnt, hogy az értesítések még akkor sem működtek, amikor különböző e-mail címeket próbáltam ki, pedig minden beállítás úgy volt beállítva, hogy értesítsen, ha új jegy érkezik. E kisebb probléma ellenére azt kell mondanom, hogy a Freshdesk egy nagyon jól megtervezett jegykezelő szoftverrel rendelkezik, amely bármilyen típusú felhasználó számára felhasználóbarát lesz.
Freshdesk árazás
A Freshdesk változatos árazási csomagokat kínál egy ingyenes és három fizetős csomaggal. Mindegyik különbözik egymástól a funkciók és a feljavítások választékában. Vessen egy pillantást arra, hogy mit kap az egyes csomagokkal, és milyen Freshdesk-funkciók lesznek elérhetők az Ön számára.
Free
Az ingyenes csomag nem kerül semmibe, és akár 10 ügynököt is lehetővé tesz. Többek között jegykezelést kínál e-mailekkel és közösségi médiával, tudásbázist, jegytrend-jelentést, elemzéseket és jelentéseket, csapat-együttműködési funkciókat és 24 órás e-mailes támogatást.
Growth
A Growth csomag havi 18 dollárba kerül ügynökönként havi számlázással, vagy 15 dollárba éves számlázással. Mindent megkap az előző csomagból, és még sok mást. Ide tartozik az automatizálás, a keresztmunka észlelés, a piactéri alkalmazások, az SLA-kezelés, a munkaidő, az egyéni SSL és az időkövetés.
Pro
A Pro csomag havi 59 dollárba kerül ügynökönként havi számlázással, vagy 49 dollárba éves számlázással. A Growth csomagból mindent megkap, emellett egyéni szerepköröket, egyéni jelentéseket, rögzített űrlapokat, tudásbázis-verziókezelést, közösségi fórumot, CSAT-felméréseket, SLA-emlékeztetőket és még sok mást.
Enterprise
A Pro csomag havi 95 dollárba kerül ügynökönként havi számlázással, vagy 79 dollárba éves számlázással. Mindent megkap az összes korábbi csomagból és plusz sandboxot, korlátlan számú terméket, ügynökváltás-kezelést az időzónák között, botokat e-mailekhez és segítségnyújtáshoz, auditnaplót, készségalapú továbbítást, cikkjavaslatokat, tudásbázis-hierarchiát, előre rögzített válaszjavaslatokat stb.
Konklúzió
A Freshdesk pontosan azt nyújtja, amit egy márkás jegykezelő szoftvertől elvárhat. Azonban nem tökéletes, bár nagyon közel áll hozzá. Nem okoz csalódást egyetlen felhasználótípusban sem, és általában nagyszerű jegykezelési élményt nyújt minden ügyfélszolgálatnak, függetlenül attól, hogy melyik csomagot választja. Magasabb csomagok esetén az árazás drágulhat, de csak Önön múlik, hogy megéri-e frissíteni.
Frequently Asked Questions
Lassú betöltési idő a Freshdesk fiókokban
Egyes felhasználók arról számoltak be, hogy bizonyos feladatok végrehajtása előtt nagyon hosszú betöltési időket és időtúllépéseket tapasztaltak. Megpróbálhat bejelentkezni egy inkognitóablakon keresztül a böngészőjében, és megnézheti, hogy a probléma ott is fennáll-e. Ha a probléma nem szűnik meg, hozzáférhet egy HAR-fájlhoz a böngészőjében, és elküldheti a Freshdesk ügyfélszolgálatának, hogy segítsen a probléma megoldásában. A HAR-fájl egy archív formátum, amely nyomon követi a böngésző és a Freshdesk webhely közötti összes interakciót. Útmutatókat találhat arról, hogyan érheti el a HAR fájlokat a különböző böngészőkhöz online.
Problémák a Freshdesk jegykezelés automatizálásával
Egyes felhasználók problémákat tapasztalhatnak a jegykezelési automatizálással. Lehet, hogy nem teljesítenek. A leggyakoribb megoldás ezeknek az automatizálási szabályoknak az érvényességének ellenőrzése és a megfelelő módosítása. Ellenőrizheti az automatizálási problémákkal küzdő jegyek „Tevékenységek megjelenítése” szakaszát, és még egyszer ellenőrizheti bizonyos szabályok végrehajtási sorrendjét. Győződjön meg arról is, hogy nem történt-e változás a szabályokban, ezért ellenőrizze az érvénytelen jegytulajdonságokat. Ha nem tudja egyedül megoldani a problémát, forduljon a Freshdesk ügyfélszolgálatához segítségért.