Key takeaways
Pros
- Csodálatos, egyszerűen használható felület
- Jó jegyrendszer, zűrzavar nélkül
- Minden lényeges funkció megvan
Cons
- Néhány speciális funkció hiánya
- Túl drága lehet, ha csak a jegykezelési funkcióra összpontosít
Elindulás a HelpScout jegykezelőjével
A HelpScout használata egyszerű az ingyenes próbaverziónak köszönhetően. Az egyetlen korlátozás az, hogy vállalati e-mail címét kell használnia, mivel a személyes e-mail címét elutasítják. Miután megadta vállalati e-mail címét és egyéb lényeges információkat, szinte azonnal hozzáférhet az új HelpScout irányítópultjához. Lehetőséget kap arra is, hogy e-mail címét összekapcsolja a HelpScouttal, de ezt a lehetőséget kihagyhatja, és később beállíthatja, ha akarja.
A HelpScout közvetlenül a jegykezelő rendszerhez vezet, amelyet postafióknak neveznek. Első pillantást vethet a jegykezelő felületre, vagy először megismerheti a teljes szoftvert. A beállítási útmutatót a jobb felső sarokban érheti el. Öt lépésből áll, amelyek segítenek a HelpScout alapvető konfigurációjában. Nem találtam különösebben hasznosnak a jegykezelő beállításánál, de használhatja, ha más HelpScout-funkciókat szeretne használni.
Az egész HelpScout felület elég jól megtervezett. Letisztult megjelenésű, egyszerű menüopciókkal az egyszerű navigáció érdekében, és kontrasztos részekkel, amelyek a kezelőfelület megfelelő részeire hívják fel a figyelmet. A felületen való navigálás során semmi gond nem lehet, főleg, hogy a jegykezelő rendszer a fő képernyő. Az is jó, hogy a HelpScout lehetővé teszi új támogatási e-mail cím létrehozását a regisztrációs folyamat során, így azonnal elkezdheti a használatot, amint először megtekinti a webalkalmazást.
HelpScout jegyrendszer jellemzői
A HelpScout egy sor hasznos funkciót kínál, amelyek hasznosak lehetnek az ügyfelek kérdéseinek megválaszolásakor. Kihasználhatja a megosztott postafiók előnyeit, amely néhány nagyszerű együttműködési funkciót támogat. Kezelheti a részlegekhez és magánszemélyekhez rendelt jegyeket, valamint kihasználhatja a privát jegyzeteket, amelyek segítségével információkat oszthat meg az osztályok és az ügynökök között.
Egy másik érdekes funkció a mentett válaszok. Ezzel a funkcióval böngészhet a gyakran használt kérdésekre adott válaszok könyvtárában. Ezeket a válaszokat néhány kattintással felhasználhatja. Az alapvető tudásbázis, valamint a sok más help desk-ben és jegykezelő szoftverben általánosan elterjedt előre megválaszolt funkció kombinációjaként szolgál. A HelpScout címkézést is kínál a kategorizáláshoz.
A HelpScout ügyfélkapcsolat-kezelési funkciókkal is rendelkezik, amelyek megfelelő áttekintést nyújtanak az egyes jegyeken belüli fontos kapcsolattartási adatokról. Végül, de nem utolsósorban, a HelpScout támogatja a munkafolyamatokat és az automatizálási funkciókat. Használhatja bizonyos műveletek automatizálására vagy tömeges válaszok küldésére az ügyféljegyekre.
HelpScout jegyrendszer teljesítménye és felhasználói élménye
A jelen áttekintés tesztelő része elsősorban a HelpScout jegykezelő rendszerrel való munka során szerzett ügynöki tapasztalatokat veszi szemügyre. Küldtem magamnak néhány üzenetet, hogy teszteljem a HelpScout jegykezelő sebességét és általános teljesítményét. Az e-mailek gyorsan és gond nélkül megérkeztek. Kicsit meglepődtem, amikor megtudtam, hogy a HelpScout alapértelmezés szerint nem jelenít meg képeket a jegyekben, ezek megjelenítéséhez rá kell kattintani a lehetőségre. Ez nem feltétlenül rossz dolog, segíthet az ügynököknek adatmentést adni arra az esetre, ha korlátozottak, és mobil hotspotokon keresztül távolról dolgoznának.
Maga a jegykezelő felület egész jól néz ki, bár van néhány javítható dolog. Például nem tud azonnal válaszolni egy jegyre, miután kinyitotta. Nincs látható mező a válaszokhoz, hacsak nem kattint először a válasz gombra. Csak ezután kezdhet el válaszolni, és hozzáférni az összes szövegszerkesztő és -formázó eszközhöz.
A rendelkezésre álló szerkesztési eszközök választéka elegendő a rövid és hosszú strukturált üzenetek elkészítéséhez. A jegykezelési funkciók rendben vannak, de a HelpScoutnak határozottan hasznára válik egy olyan frissítés, amely a kommunikációs lehetőségeket a bonyolultabb jegykezelési megoldásokkal egyenrangúvá tenné. Például nincs lehetőség a jegyek felosztására, valamint nincs speciális szűrési lehetőség vagy jegykeresés. Azonban továbbra is nagyon jó munkát végezhet azzal, amit a HelpScout szabványként kínál.
A HelpScout automatikusan piszkozatként menti az el nem küldött válaszokat a jegyekre, így nem veszítheti el a haladást, ha rosszul kattintott, vagy sürgősebb problémákat kellett kezelnie. Az üzenet elküldését követően a bal oldali menü Lezárt jegyek menüpontjában találja meg, ha az előre beállított állapotot választotta. Megváltoztathatja, hogy mi történjen egy megválaszolt jeggyel, a jegykezelő felület alsó paneljén elérhető lehetőségeknek köszönhetően.
Összességében a HelpScout jegykezelési tapasztalata elég jó, de határozottan nem a legjobb a jegykezelő rendszerek között. Nagyon jól működik, és minden szükséges funkció elérhető egy nagyon jól megtervezett felületen. Még ha a HelpScout nem is kínálja a legfejlettebb funkciókészletet, akkor is biztosan mindent felhasználhat az ügyfelekkel való hatékony kommunikáció érdekében.
HelpScout Árak
A HelpScout három fizetős csomagot kínál, amelyek jellemzői és árai különböznek. Nincs ingyenes csomag, de ingyenes próbaverzióval mindegyik fizetett csomagot kipróbálhatja. Mindegyik csomag más típusú és méretű vállalkozáshoz alkalmas, leginkább a különféle használati esetekhez szükséges funkciók biztosítására összpontosít. Lássuk, mit kínálnak az egyes csomagok.
Standard
A normál csomag havi 25 dollárba kerül felhasználónként havi fizetéssel, vagy havi 20 dollárba éves fizetéssel. Hozzáférhet két postafiókhoz, egy tudásbázishoz, és akár 25 további felhasználót is hozzáadhat. A HelpScout emellett élő csevegést, üzenetküldést, súgó widgetet, testreszabott jelentéseket, munkafolyamatokat és automatizálásokat, API-t, több mint 50 integrációt és még sok mást kínál.
Plus
A Plus csomag az Öné lehet havi 50 USD-ért felhasználónként havi díjszabással, vagy havi 40 USD éves díjszabással. Öt postafiókot, két tudásbázist kap, és nincs maximális korlát a felhasználók számára. Ezenkívül használhat speciális engedélyeket, jelentési előzményeket, speciális API-hozzáférést, további integrációs lehetőségeket, csapatokat és egyebeket.
Pro
A Pro csomag csak az éves előfizetési lehetőséggel jár. Havi 65 dollárba kerül felhasználónként, és tartalmazza a korábbi csomagok összes funkcióját. A további szolgáltatások közé tartozik a 25 postafiók, 10 tudásbázis, a vállalati biztonság, a HIPAA-megfelelőség, a megnövelt API-sebességkorlát, a bevezető szolgáltatások, a fiókkezelő, a fiókoptimalizálási áttekintések és még sok más.
Konklúzió
A HelpScout egy jól kidolgozott jegykezelő szoftver, amely egyetlen területen sem jeleskedik. Arra összpontosít, hogy egyenletes és könnyed élményt nyújtson a megfelelő mennyiségű funkcióval. A funkciók a legtöbb használati esetben használhatók, és bár bizonyos helyzetekben hiányozhat néhány speciális funkció, a HelpScout nem rossz. A HelpScout egy nagyszerű megoldás, amely jegykezelőt kínál, de fő értékesítési pontja az egyéb elérhető funkciókban rejlik.
Frequently Asked Questions
A jegyem eltűnt, miután válaszoltam a HelpScoutban
Valószínűleg azt a lehetőséget választotta, hogy lezárja a jegyet, miután válaszolt rá. Ezeket a jegyeket a Postafiókodban, a Lezárt jegyek alatt találja. Ha módosítani szeretné a jegy állapotát, nyissa meg a jegyet, és válassza ki az állapotlehetőségeket a felső menüsorban. Váltsa át a jegy állapotát Lezártról Függőre, vagy bármely más elérhető opcióra.
Nem látom a képmellékleteket a Help Scout jegyekben
A HelpScout alapértelmezés szerint nem jelenít meg képeket a jegyekben. Ehelyett elrejti őket, és lehetőséget ad, hogy felfedje őket, ha akarja. Legközelebb, amikor képpel találkozik a jegyben, ellenőrizze, hogy a jegynézet tetején jelenít-e meg képeket. Válassza ki a képek megtekintéséhez.