Key takeaways
Pros
- Jó és megbízható jegykezelőő rendszer
- Minden lényeges funkció
- Kidolgozott indulási útmutató
Cons
- Nyugodt interfész
- Egyes speciális funkciók nem állnak rendelkezésre
- Néhány felhasználó számára drága lehet
Zendesk jegykező használatának megkezdése
A Zendesk egyszerű regisztrációs folyamatot kínál minimális erőfeszítéssel. Az ingyenes próbaidőszakra való feliratkozáshoz mindössze annyit kell tennie, hogy megadja e-mail címét, és megadja az egyéb lényeges információkat. A Zendesk mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető legegyszerűbbé tegye a jegykezelő szoftverrel való indulást. Éppen ezért a folyamat nagy része egy rövid kérdőív, amely segít a Zendesknek meghatározni, hogyan fogja használni. Az Ön válaszainak megfelelően tartalmazza az indítási útmutatót.
Ezt a rövid kérdőívet ki is hagyhatja, de nagyon javaslom, hogy töltse ki, hogy a legjobb élményt kapja a jegykezelő rendszerrel kapcsolatban. Miután végzett vele, a Zendesk felületére kerül. Az első képernyő, amelyet látni fog, az áttekintés az első lépések útmutatójával. Eléggé kidolgozott, így eltarthat egy ideig, amíg minden egyes elemet átveszünk rajta. Kihagyhatja, és később visszatérhet, ha úgy tetszik.
A Zendesk felülete meglehetősen egyszerű és könnyen navigálható. A bal oldali panelen minden fő funkciót elérhet, míg a képernyőterület nagy részét a megtekinteni kívánt rész foglalja el. Nagyon jó, és nem okozhat gondot az ismerkedés. Ha úgy dönt, hogy az útmutatóról a műszerfalra vált, egy szép jegykezelő felület fogadja Önt.
Mielőtt közelebbről megvizsgálnánk a felület teljesítményét és funkcionalitását, nézzük meg, milyen funkciókat várhat el a Zendesk jegykezelő rendszerétől.
A Zendesk jegykezelő rendszer funkciói
Míg a Zendesk saját szolgáltatásként sorolja fel jegyrendszerét, saját termelékenységi funkcióival rendelkezik, amelyek célja, hogy minden típusú jegykiadási kommunikációt sokkal könnyebbé tegyenek. A jegyrendszer többcsatornás, ahogy az minden modern help desk megoldásnál megszokott. Ez is többnyelvű és több márka. A Zendesk olyan szabványos jegykezelési funkciókat kínál, mint például a címkék, a jegyekben található ügyfélkapcsolati adatok, a jegyek összevonása és más alapvető funkciók.
A Zendesk másik fontos funkciója a jelentéskészítés és az elemzés. Ez a funkció mindig praktikus áttekintést nyújt a jegykezelési tevékenységeiről. A funkciót külön Zendesk szolgáltatáson keresztül kell aktiválnia. Ezenkívül hozzáférhet az ügyfelekkel folytatott interakciók és az üzleti szabályok teljes történetéhez. A Zendesk hozzáférést biztosít a natív integrációihoz más szoftvermegoldásokhoz is.
Jegyrendszer teljesítménye és felhasználói élmény
Itt az ideje, hogy tesztelje a Zendesk jegykezelő rendszerét, és megnézze, hogyan teljesít a gyakorlatban. A teszt az ügynök nézőpontjára összpontosít. Küldtem magamnak néhány teszt e-mailt, hogy lássam, milyen gyorsan érkeznek meg, és örömmel jelentem, hogy a Zendesknek nincs sebességproblémája e tekintetben. Megnéztem először a jegyen belüli felületet is.
A felület tisztán és rendezetten néz ki, szinte az összes rendelkezésre álló eszköz megjelenik a képernyőn. Némelyikük a jobb felső sarokban található három pont alatt található. Személyes véleményem az, hogy ez a tervezési választás nem feltétlenül szükséges. A Zendesk jegykezelése úgy néz ki, ahogy van, és egyesek túlságosan unalmasnak találhatják az ízlésükhöz képest. Az összes funkció gomb felfedése és közvetlenül a képernyőn történő megjelenítése megoldhatja ezt a nagyon apró problémát.
A Zendesk jegykezelés munkafolyamata jól megtervezett. Kiválaszthatja a jegy állapotát, és azt, hogy mi fog történni, miután válaszolt az ügyféljegyre. Szövegformázási funkciókat is elérhetünk, amelyek valamiért szintén egyetlen gomb alatt vannak elrejtve. Egyéb dolgok közé tartoznak a hangulatjelek, a mellékletek és a linkek. Mindegyik elérhető az alsó panelen a válasz mezőben.
Összességében a Zendesk jegykezelés minden tekintetben nagyon jól teljesít. A rendkívül egyszerű felületnek köszönhetően nem nehéz használni bármilyen típusú felhasználó számára. Más kommunikációs csatornák kezelése és új e-mailek hozzáadása nehezebb lehet, ha nincs hozzászokva a felülethez és az elnevezési konvenciókhoz. A Zendesk jegykezelő rendszere támogatja az összes olyan alapvető funkciót, amely mindenkor segít megállítani a dagályt.
Zendesk árazás
A Zendesk az árazási csomagok nagyon széles választékát kínálja különféle üzleti méretekhez és felhasználási esetekhez. Mivel ez a felülvizsgálat szigorúan a jegyrendszerre összpontosít, megemlítjük a három legfontosabb árképzési csomagot, amelyek rendelkeznek ezzel a funkcióval, és az ügyfélszolgálati részlegekre összpontosítanak. Három fő csomag létezik különböző szolgáltatáskészletekkel és változó értékekkel. Vessünk egy pillantást rájuk, és nézzük meg, mit kínálnak.
Support Team
A Support Team csomag a legolcsóbb. Havi 19 euróba kerül ügynökönként éves számlázással. Integrált jegykezelő rendszert kínál e-mailekkel, Facebook-bejegyzésekkel és Twitter-bejegyzésekkel. Ezenkívül üzleti szabályokat, ügyféltörténetet és -adatokat, jelentéseket és elemzéseket, integrációkat és egyebeket is kaphat.
Support Professional
A Support Professional csomag az Öné lehet havi 49 euróért ügynökönként éves számlázással. Mindent kínál az előző csomagból, plusz a nyitvatartási időt, az ügyfél-elégedettségi felméréseket, a többnyelvű támogatást, az SLA-kat és még sok mást.
Support Enterprise
Az Enterprise csomag a legdrágább lehetőség, havi 99 euróért ügynökönként az Öné lehet éves számlázással. Megkapja az előző két csomag összes funkcióját, valamint egyéni csoportszerepeket és engedélyeket, testreszabható ügynöki munkaterületeket, harmadik féltől származó adattárolást, sandbox tesztkörnyezetet és még sok mást.
Konklúzió
A Zendesk egy átfogó jegykezelési megoldás kedvező áron. A magasabb ár azonban nem nélkülözi az értéket, és ha az egyszerű jegykezelőnél többre vágyik, a Zendesket tekintheti az egyik elsődleges versenyzőnek. A jegykezelő rendszer a leglényegesebb funkciókat kínálja a munka elvégzéséhez, azonban nem tartalmaz semmilyen extra funkciót. Hogy ez jó vagy rossz, az csak az Ön döntéseden múlik.
Frequently Asked Questions
A billentyűparancsok nem működnek a Zendesk jegykezelésben
A probléma leggyakoribb oka a harmadik féltől származó alkalmazások és böngésző bővítmények használata, amelyek billentyűparancsokat használnak. Próbáljon meg eltávolítani vagy letiltani minden olyan alkalmazást és bővítményt, amely parancsikonokat használ, és ellenőrizze, hogy a Zendesk anélkül is megfelelően működik-e, ahogy kellene. Ha továbbra is problémákat tapasztal a parancsikonokkal, mindenképpen vegye fel a kapcsolatot a Zendesk ügyfélszolgálati csapatával.
E-mail cím frissítése a Zendesk jegykezelőben
Ha frissíteni szeretné e-mail címét a Zendeskben, kattintson a profil ikonjára az alkalmazás felső sarkában, miközben a támogatásban van. Válassza ki a profil nézetet, és kattintson a Névjegy hozzáadása gombra. Adja meg új e-mail címét, és kap egy ellenőrző e-mailt. Kattintson az e-mailben található linkre a módosítás megerősítéséhez.