Key takeaways
Pros
- Ez ingyenes
- Különféle, kevésbé és fejlettebb funkciókat kínál
- Könnyen kezelhető
- Más eszközökkel integrálható
Cons
- Az elején sok lehet
- A felület korlátozó lehet a felhasználók számára
- Az Enterprise megoldás drága
Kezdő lépések a HubSpot chatbot funkciójával
A HubSpot egy ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) platform, valamint marketing-, értékesítési és ügyfélszolgálati szoftver. Eszközöket és szolgáltatásokat biztosít a vállalkozások számára az ügyfelekkel folytatott interakciók és adatok kezelésében és elemzésében az ügyfél életciklusa során, az ügyfélkapcsolatok javítása és az üzleti növekedés ösztönzése érdekében. A HubSpot számomra legérdekesebb funkciója természetesen a chatbotok voltak, amelyeket a jelen áttekintés céljából teszteltem. De mielőtt ténylegesen használná a chatbotokat, először regisztrálnia kell.
Ehhez fel kell lépnie a webhelyükre, és rá kell kattintania az „Ingyenes kezdés” gombra. Meg kell adnia néhány lényeges adatot, például vezeték- és utónevét, valamint e-mail címét. Ezután olyan kérdéseket fognak feltenni, mint: milyen iparágból jön, mi a beosztása, mi a cége neve, mekkora és mi a weboldala.
A teljes regisztrációs folyamat nem tart tovább 10 percnél, és nagyon felhasználóbarát. Az egyetlen hátrány, amit észrevettem, hogy a vártnál kicsit tovább tartott, amíg megkaptam a megerősítő e-mail linket. Bár lehet, hogy az e-mail szolgáltatóm hibája volt.
Az első benyomásom alapján a felület meglehetősen felhasználóbarátnak tűnt. Minden világos és könnyen követhető volt, nagyon elégedett voltam.
Kicsit visszatartott a HubSpottól, hogy mindezeket a részleteket az elején megkérdeztem, mígnem rájöttem, hogy ez személyre szabott célokat szolgál. Így olyan tartalmat fogok kapni a HubSpottól, amely valóban megfelel az iparágamnak és a munkakörömnek.
A HubSpot chatbot funkciói és megvalósítása
A regisztrációs folyamat befejezése után eljött az ideje, hogy végre mélyre vessem a HubSpot szolgáltatásait és a chatbot megvalósítását.
Az eszköz látványterve az elején kissé elsöprőnek tűnt. Amint az alábbiakban látható, meglehetősen sok különböző fülre kattinthat, mint például a „Kapcsolatok”, „Beszélgetések”, „Marketing”, „Értékesítés”, „Szolgáltatás” és mások. Egy idő után azonban megszoktam. Ennek ellenére nem mondanám, hogy a HubSpot használata bonyolult lenne, mivel viszonylag könnyen tudtam navigálni a felületen.
Pozitívan meglepett az ingyenes csomagban található különféle funkciók elérhetősége. Más eszközökhöz képest méltányos azt mondani, hogy hasonló szinten felülmúlja a többi megoldást. Néhány olyan funkció, amely a legjobban meglepett, a csevegőmodul, valamint a csevegés elérhetőségének módosítása és a csapaton belüli emberek kezelése volt.
A különböző funkciók felfedezése során ismét lenyűgözött a különféle beállítások mennyisége. Hasonlóképpen, nekem is kellett egy kis időt szánnom arra, hogy mindent megismerjek.
Semmi különösebb zavaró dolgot nem találtam, ami pozitívan meglepett. A chatbottal sem találkoztam semmilyen problémával. Ez minden bizonnyal az újoncok számára készült hihetetlenül hasznos oktatóanyagoknak köszönhető. Az olyan felhasználók, mint én, sokféle eszközhöz hozzáférnek, ami jó dolog. Ha segítségre van szüksége, egy gyors oktatóanyag végigvezeti Önt, akár előugró oktatóanyagok és tippek formájában is. Alább láthatja, hogy néznek ki.
Nagyon kíváncsi voltam a HubSpot integrációira is. Miután navigált az App Marketplace-re, rengeteg integráció közül választhat, köztük olyanokat is, amelyek hasznosak például az értékesítés és az ügyfélszolgálat szempontjából. Az élő chat-integráció népszerű példái közé tartozik az Intercom, a Sakari SMS, a Facebook Messenger, a Salesmsg SMS és a TruConversations.
Teljesítmény és hasznosság
A HubSpot chatbot terméke teljesítményének és hasznosságának tesztelése érdekében egy webhelyemen implementáltam, és néhány hét alatt figyelemmel kísértem a teljesítményét. A chatbotot számos feladat elvégzésére állítottam be, beleértve a találkozók lefoglalását, a támogatási jegyek létrehozását és a potenciális ügyfelek minősítésének segítését.
Azt is teszteltem, hogy a chatbot hogyan érti és reagál a különféle beviteli nyelvekre. A chatbot teljesítményének nyomon követése mellett a hasznosságáról is kértem visszajelzést a vele érintkező kollégáktól.
Tesztelésem eredményeként a chatbot értékes segítséget nyújtott felhasználóinknak, és nagy mennyiségű kérést tudott kezelni. Összességében lenyűgözött a HubSpot chatbot termékének teljesítménye és hasznossága.
HubSpot chatbot árak
Az első dolog, amit meg kell jegyezni, hogy a HubSpot életre szóló ingyenes csomagot kínál előfizetőinek. Ez nagyszerű hír a nem fizetős megoldások rajongóinak. Ezenkívül fizetős tervek is rendelkezésre állnak. Az alábbiakban az összes elérhető terv részleteit olvashatja.
Free (0 USD/hó)
Először is ott van az ingyenes csomag. Ez, akárcsak az összes többi, akár 15 millió névjegy tárolását és 1:1 arányú technikai támogatást biztosít. Ennek a csomagnak a funkciói között vannak különféle e-mail sablonok, Facebook Messenger integráció és élő chat funkciók is.
Starter (50 USD/hótól)
A Kezdő csomag mindent tartalmaz ingyenes csomagként, de kiterjesztett korlátokkal. Sőt, lehetőséget ad arra, hogy eltávolítsa a HubSpot márkajelzést a chatbotokon belüli különböző helyekről.
Professional (500 USD/hótól)
Ezután van a szakmai csomag. Ezen belül a Starter csomagtól kezdve mindenre számíthat, plusz csapatkezelési és személyre szabási funkciókat, haladó támogatást és számítási lehetőségeket.
Enterprise (1200 USD/hótól)
Végül, de nem utolsósorban, ha nagy igényei vannak, és nagy csapat áll a háta mögött, érdemes választania egy vállalati csomagot. Ez a speciális opció hozzáférést biztosít mindenhez, amit a korábbi csomagok csinálnak, valamint néhány további csomagot is. Ezek testreszabási, adminisztrációs és coaching funkciókat tartalmaznak.
Következtetés
A HubSpot chatbot eszköze általában megbízható azoknak a vállalkozásoknak, amelyek chatbotokat kívánnak használni az ügyfelekkel folytatott beszélgetésekben. A vállalkozások számára számos testreszabási lehetőséget kínál. Példaként említhető az adott kulcsszavak vagy üzenetek beállításának lehetősége egy chatbothoz, valamint a chatbot webhelyekbe vagy üzenetküldő alkalmazásokba történő integrálása.
Bár a HubSpot chatbot eszközének lehetnek kisebb hátrányai, például az, hogy a chatbot félreértelmezheti az ügyfelek megkereséseit, vagy nem válaszol pontosan, az eszköz ingyenes. Így ezeket a hátrányokat az előnyei ellensúlyozhatják. A kis- és középvállalkozások ezt különösen vonzónak találhatják, mivel korlátozott költségvetésük van az ügyfélkapcsolat-kezelési alkalmazásokra.
Frequently Asked Questions
Mi a teendő, ha nem érkezik meg az e-mail ellenőrző link?
Ha nehezen kapja meg az ellenőrző linket, először ellenőrizze, hogy minden rendben van-e az Ön oldalán. A HubSpot hibaelhárítása előtt mindig ellenőrizze a SPAM-et. Lehetséges, hogy az e-mail szolgáltató a HubSpottól érkező e-mailt SPAMként jelölte meg. Ha Outlookot vagy Office365-öt használ, ellenőrizheti a kiemelt beérkező leveleket a karanténba helyezett e-mailekkel együtt. Miután megbizonyosodott arról, hogy minden rendben van az Ön oldalán, forduljon a támogatási csapathoz a HubSpot webhelyén elérhető speciális űrlapon, hogy megkapja a hivatkozást.
Hogyan lehet megtanulni a HubSpot chatbot felületét?
Ha a HubSpot chatbotjának felületét zavarónak találja, ne aggódjon miatta. Ennek az az oka, hogy a HubSpot útmutatók, tippek és trükkök gazdag választékát kínálja az eszköz használatának megkezdéséhez. Először is számos alkalmazáson belüli felugró ablak található, amelyek végigvezetik Önt a chatbotok létrehozásának folyamatán. Másodszor, a HubSpot tudásbázist biztosít felhasználóinak chatbotjukról. Mindezek az anyagok sokkal könnyebbé és élvezetesebbé teszik a felhasználói utazást.
Mi a teendő, ha nem engedhetem meg magamnak a HubSpot chatbot vállalati csomagját?
Általánosságban elmondható, hogy a HubSpot chatbotja bizonyos funkciókkal ingyenesen használható. Ha nem engedheti meg magának az Enterprise csomagot, választhat helyette egy ingyenes, valamint néhány fizetős csomag közül. Ha ezek a csomagok sem felelnének meg az Ön igényeinek, mindig dönthet úgy, hogy gazdaságosabb chatbotot választ vállalkozása számára – nem kell a HubSpot megoldását használnia.