Key takeaways
Pros
- Nagyszerű e-mail kezelési lehetőségek
- Funkciók a könnyebb munkafolyamat érdekében
- Jó interfész megfelelő navigációval
- Egyszerű e-mail integrációk
Cons
- Időnként elavultnak tűnik
- Magasabb csomaggal drágulhat
A LiveAgent telepítése és implementálása az email kezeléshez
Mire van szükség ahhoz, hogy elkezdjem használni a LiveAgent-et? Elég egyszerű, csak regisztrálnom kellett és létrehozni egy ingyenes próba fiókot. Választhatok egy hétnapos vagy harmincnapos próbaverzió között. Az 7 napos ingyenes verzió bárki számára elérhető, bármilyen e-mail cím megadásával, míg a 30 napos ingyenes verzió csak a vállalati e-mail címmel rendelkező felhasználók számára érhető el. Egyszerűen csak meg kellett adnom a szükséges kapcsolati információkat, és pillanatok alatt hozzáférhettem az új fiókhoz.
Egy beállítási útmutató fogadott, amely nemcsak könnyen navigálható, de nagyon hasznos is a LiveAgent gyakorlatilag összes funkciójának megkezdéséhez. Beállíthatom az összes kommunikációs csatornámat, beleértve az e-mailt és még sok mást is. Ha a LiveAgentet elsősorban e-mail kezelő szoftverként szeretné használni, a legjobb az e-mail fiókok összekapcsolásával kezdeni.
A LiveAgent lehetőséget kínál bejövő e-mail fiókok és kimenő e-mail fiókok hozzáadására, ami rengeteg lehetőséget biztosít számomra az e-mailek kezelésében. Azt is választhatom, hogy a LiveAgent által létrehozott alapértelmezett e-mail címet használom a fiókomhoz. A legnépszerűbb e-mail integrációk közé tartozik a Gmail és az Outlook, de bármilyen típusú e-mail fiókot hozzáadhat az IMAP/POP3-on keresztül.
Miután integrálta e-mail fiókjait, vagy úgy döntött, hogy megtartja az alapértelmezett fiókot, készen áll. Az integrációs folyamat nagyon egyszerűen végrehajtható a Google vagy a Microsoft fiókok kiválasztásakor. Az IMAP/POP3 integráció egy kicsit másképp működik, de ennek ellenére még mindig elég könnyű befejezni, mivel nagyon hasonlít az e-mail fiók és az e-mail kliens összekapcsolásához. A választott LiveAgent csomagtól függően meghatározott számú e-mail fiókot integrálhat.
LiveAgent e-mail kezelési funkciók
A LiveAgent e-mail kezelő szoftverének képességei nagymértékben támaszkodnak a jegykezelő rendszerére, amely számos olyan funkciót kínál, amelyek a szervezés és a hatékonyság javítására összpontosítanak. Az e-mailek, vagy ebben az esetben a jegyek, szabványos e-mail funkciókat kínálnak, mint például a válaszok, a továbbítás és a mellékletek küldése szinte bármilyen formában, de van még mit érdemes megnézni. Képes vagyok a jegyeket felosztani és szétosztani különböző ügynökök között, illetve összevonni őket abban az esetben, ha két forrásból érkezik hasonló kérés.
A LiveAgent nagyszerű jegyszűrési lehetőségeket is kínál, amelyek segítenek a beérkező levelek válogatásában. Címkék segítségével megjelölheti a jegyeket különböző, saját maga által meghatározott feltételek szerint, vagy jegyzeteket hagyhat a jegyek belsejében, hogy megossza a létfontosságú információkat a postafiók többi felhasználójával. Azt is észrevettem, hogy a LiveAgent segíthet a gyorsabb válaszadásban az előre meghatározott válaszoknak és a sablon üzeneteknek (makróknak) köszönhetően. Ezenkívül a beérkező levelek felhasználóit különböző részlegekre lehet osztani, és meghatározhatják, hogy mely osztályok lesznek felelősek bizonyos típusú e-mail üzenetekért. Végül, de nem utolsósorban, a LiveAgent egyszerű, de hatékony CRM-szolgáltatásokat, valamint névjegy funkciókat kínál egyéni személyek és vállalkozások számára.
A LiveAgent rengeteg további funkciót kínál a jegykezelés és az e-mail kezelés, valamint más kommunikációs csatornák tekintetében. Feltétlenül nézze meg a webhelyet, és tudjon meg többet az e-mail kezelési funkcióiról. Ezenkívül a LiveAgent számos natív és külső integrációt is támogat, amelyek még tovább javíthatják a funkcionalitást, amikor csak szüksége van rá.
A LiveAgent e-mail kezelő szoftver működés közben
Vessünk egy pillantást a LiveAgent teljesítményére egy normál használati eset esetén. Küldtem magamnak néhány e-mail példát, hogy teszteljem a jegyrendszer működését, és hogy elég gyors-e és érzékeny-e. Örömmel mondhatom, hogy nagyon érzékeny, és meglehetősen könnyen használható. Miután kiválasztottam a Jegyek postafiókomat, láthattam az alapértelmezés szerint megrendelt jegyek listáját fontosságuk szerint, ami azt jelenti, hogy minél régebbi egy jegy, annál fontosabb, hogy válaszoljon rá. Az is egyértelmű, hogy a jegyrendelések is válthatók, ha szükséges.
A LiveAgent egy intelligens funkcióval rendelkezik, amely lehetővé teszi a megoldatlan jegyek állapotának meghatározását a jegy bal oldalán található színkódolt címkén keresztül. A színtől függően az egyéb státuszlehetőségek mellett meg tudtam különböztetni a most kézbesített e-maileket, vagy azokat, amelyeket valaki már megnyitott. Megtekintheti az alapvető kapcsolatfelvételi adatokat, a címkéket, az e-mailek vagy egyéb jegyek megérkezésének dátumát stb. Elég jól átgondolt, de a teli postafiók ugyanolyan ijesztő marad, mint egy hagyományos postafiókban. Vannak olyan műveletek és tömeges műveletek, amelyek a beérkező levelek mappában is végrehajthatók, például szűrők beállítása, átvitelek végrehajtása, üzenetek törlése stb.
Miután megnyitok egy jegyet, az interfész továbbra is nagyon működőképes marad, rengeteg lehetőséget és funkciót kínálva a többféle módon történő továbblépéshez. A jegynézet jobb oldalán elérhetem az elérhetőségeket, jegy jegyzeteket, integrációkat és egyéb funkciókat. A képernyő közepén látható az üzenet, valamint bőséges hely a válaszadáshoz. Több funkcióhoz is hozzáférek ebben a részben, és használhatok sablon üzeneteket vagy előre meghatározott válaszokat is.
Amint megnyomom a válaszlehetőséget, a LiveAgent automatikusan kitölti az üdvözlést, és még annak a személynek a nevét is kitölti, akinek válaszolok. Ez egy nagyon hasznos funkció, különösen akkor, ha naponta több tucat e-mailt kezel. A rendszer még egy linket is hozzáad, amely egy ügyfélkapuhoz viszi a címzettet, ahol visszajelzést adhat, vagy megtekintheti a jegyeik történetét. A LiveAgent támogatja a szabványos melléklet típusokat, és képeket is másolhat és illeszthet be közvetlenül az üzenetbe.
Összességében elmondható, hogy a LiveAgenttel való munkavégzés kellemes élmény, amely sok nehézséget kiszűr az e-mail kezelés során. A válaszadás zökkenőmentes, és minden további funkció jobb képet ad arról, hogy kivel van dolga, valamint számos lehetőséget kínál a hatékonyság növelésére a napi munkája során. Bár a jegykezelő rendszer nem feltétlenül szabvány az e-mailek kezelésében, nagyon hasznosnak találtam a sürgető problémák azonosításában és a meg nem nyitott vagy megválaszolatlan e-mailek rangsorolásában.
LiveAgent e-mail kezelő szoftver árak
Mivel a LiveAgent az e-mail kezelésen kívül sokkal nagyobb funkcionalitást kínál, fontolóra veheti egy olyan csomag megvásárlását, amely több lehetőséget kínál. Az összes LiveAgent csomag, beleértve az ingyeneset is, e-mail kezelési lehetőségeket kínál, de további e-mail kezelési és jegykezelési funkciókhoz is hozzáférhet, ha nagyobb csomagra vált. Nézzük meg, mit kínálnak az egyes csomagok.
Free
Az ingyenes csomag nem kerül semmibe, és ameddig csak akarja, megtarthatja, de bizonyos korlátozásokkal jár. 7 napos jegyelőzményeket, 1 bejövő e-mail fiókot, 1 kimenő e-mail fiókot és 3 részleget kap. Ugyanakkor hozzáférhet többek között 1 élő chat gombhoz, 1 egyéni szűrőhöz, ügyfélkapuhoz, tudásbázishoz és white glove beállításhoz is.
Small
A kis csomag havi 9 euroba kerül ügynökönként évente, vagy havi 12 euroba havi számlázással. Hozzáférhet 1 bejövő e-mail fiókhoz, 3 kimenő e-mail fiókhoz, 10 részleghez, 1 élő chat gombhoz, csevegési elégedettségi felmérésekhez, 1 API kulcshoz + integrációhoz, tudásbázishoz, ügyfélszolgálathoz, fehér kesztyűs beállításokhoz, valamint még sok más jegykezelési funkcióhoz, amelyek sok nagyszerű funkciót adnak hozzá az e-mail kezeléséhez.
Medium
A közepes előfizetési csomag havi 29 EUR ügynökönként évente, vagy havi 35 EUR ügynökönként havi számlázással. Hozzáférhet a kis csomagtól kezdve mindenhez, plusz 10 bejövő e-mail fiók, 10 kimenő e-mail fiók, call center támogatás, 20 részleg, IVR, termékképzés, egyéni domain hosting, 20 eseményszabály, 10 időszabály, 5 SLA szint és még sok nagyszerű funkció.
Large
A nagy csomag havi 49 euroba kerül ügynökönként évente, vagy havi 59 euroba havi számlázással. Mindent megkap az előző két csomagból, valamint 40 bejövő e-mail fiókot, 40 kimenő e-mail fiókot, 3 WhatsApp fiókot, 50 részleget, több tudásbázist, vezető fiókkezelőt, 2 tudásbázist, 100 eseményszabályt, időjelentéseket, 10 SLA-szinteket, auditnaplót és még sok mást.
Enterprise
Az Enterprise csomag havi 69 EUR ügynökönként évente, vagy havi 85 EUR ügynökönként havi számlázással. Az összes korábbi csomag összes funkcióját kínálja, de sok extra szolgáltatást ad az ezeket igénylő ügyfelek számára. Kap egy dedikált kulcsfontosságú ügyfélkezelőt, kiemelt támogatást, támogatott WhatsApp integrációt, egyéni számlázási beállításokat, ütemezett kiadáskezelést, szolgáltatás-ellenőrzési hívást és jelentéseket, akár 40 egyéni szerepkört, többszintű tudásbázist, támogatott csatornák integrációját.
Konklúzió
A LiveAgent kiválóan szolgálhat Önnek e-mail kezelő szoftverként, és minden olyan fontos funkciót biztosít, amelyre egy ilyen megoldástól szüksége lehet. Ezen kívül sok más felhasználási esetre is ideális, és nagy hasznot húzhat belőle, ha az e-mailen kívül más kommunikációs eszközre is szüksége van. Akárhogy is, a LiveAgent nagyszerű megoldás az e-mailek kezelésére, és nem fog vele hibázni, függetlenül attól, hogy melyik csomagot választja végül.
Frequently Asked Questions
Hogyan állíthatok be automatikus válaszokat a LiveAgentben?
Az automatikus válasz beállításához új szabályt kell létrehoznia a LiveAgentben. Először lépjen a Konfiguráció > Automatizálás menüpontra, és válassza az Időszabályok vagy az Eseményszabályok lehetőséget. Kattintson a Létrehozás gombra, és állítsa be a megfelelő feltételeket az automatikus válaszokhoz. Válassza az „Üzenet küldése” műveletet, és válassza ki, hogy melyik e-mail sablon kerüljön automatikusan elküldésre. Mindenképpen mentse a szabályt. Ha problémái vannak az automatikus válaszok beállításával, tekintse meg ezt az e-mail automatizálásról szóló tudásbázis cikket.
Hogyan készíthetek e-mail sablonokat a LiveAgentben?
Lépjen a Konfiguráció elemre, és válassza az E-mail lehetőséget. Választhat az Ügynök sablonok és az Ügyfél sablonok között. Az ügynök sablonok csak belső üzenetküldésre szolgálnak, míg az Ügyfél sablonok elküldhetők a LiveAgent fiókján kívüli e-mail címekre. A LiveAgent különféle típusú előre elkészített sablonokat kínál, amelyeket itt könnyedén szerkeszthet.