Key takeaways
Pros
- Nagyszerű funkcionalitás hibák nélkül
- Könnyű navigáció
- Jó e-mail kezelési funkciók
- Gyors beállítás
Cons
- Egyes felhasználók a fejlettebb funkciókat részesítik előnyben
- Drága lehet
Ismerkedés a Zendesk e-mail kezelő szoftver funkcióival
A Zendesk ingyenes próbaverziót kínál, amely hozzáférést biztosít az összes szükséges e-mail kezelő szoftverhez. A regisztrációs folyamat megköveteli, hogy egy e-mail linken keresztül erősítse meg próbaregisztrációját. Ezt követően megadhatja a próbaidőszakot, és kiválaszthatja, hogy hány felhasználóra van szüksége, valamint milyen eszközökre szeretne összpontosítani. Ezt a részt átugorhatja, de azt javaslom, hogy töltse ki, mert a használat kezdetén változtathat.
Ha végzett ezzel a beállítással, megkezdheti a Zendesk felület felfedezését. Amikor először éri el a Zendesket, a főképernyő számos útmutatót kínál, amelyek segítenek megismerkedni a gazdag szolgáltatáskészlettel. Az útmutatók bemutatják az egyes funkciók használatát és beállításukat. Használhatja a jegykezelő rendszer beállításának oktatóanyagát, amely a Zendesk e-mail kezelési funkcióinak hatalmas részét képezi. Mivel már egy kicsit ismerem a Zendesket, úgy döntöttem, hogy egyelőre kihagyom, és haladok tovább.
Míg a Zendesk külön e-mail címet hoz létre az Ön számára, bármikor hozzáadhat további e-mail fiókokat a rendszerhez. Az Admin Centert a bal oldali menüben található fogaskerekű ikonra kattintva érheti el, amely a beállításokhoz vezet. Nyissa meg a Csatornák részt, és megtalálja az e-mail beállításokat.
Lehetősége van további Zendesk-címek létrehozására vagy külső e-mail fiókok csatlakoztatására. Vegye figyelembe, hogy a Zendesk a regisztráció során használt e-mail címet is hozzáadja. Ez a szakasz lehetővé teszi az e-mail beállítások testreszabását is a felhasználói élmény javítása érdekében.
A Zendesk megköveteli, hogy e-mail átirányítást állítson be meglévő e-mail fiókjából, ha nem használja a Gmailt. A beállítás ezen része lépésenkénti utasításokat ad ehhez, de az információk nagyon általánosak, és a legjobb megoldás, ha máshol keres egy speciális útmutatót az e-mail fiókjához. Ez a folyamat azonban a legtöbb esetben nem lehet nehéz, és gyorsan el kell végeznie, hacsak nem elavult e-mail szolgáltatást használ.
Miután hozzáadta e-mail címeit és beállította az átirányítást, mindennek készen kell lennie. A jegykezeléssel vagy az email beállításokkal nem játszadoztam, mivel nem tartottam szükségesnek, de ezt bármikor megteheti. Mielőtt rátérnénk a tesztelésre, nézzük meg, milyen e-mail kezelési funkciókra számíthat a Zendeskben.
Zendesk e-mail kezelési funkciók
A Zendesk elképesztő mennyiségű funkcionalitást kínál különféle felhasználási esetekben; sok közülük az e-mail kezelésre is vonatkozik. Korlátlan címmel kezelheti az e-maileket, és bármilyen előfizetési csomagban használhat kapcsolatfelvételi űrlapokat. Az összes jegyfájl-melléklet méretkorlátja 50 MB. Az egyik csomag automatikus e-mail archiválási funkciókat kínál. Ezenkívül válaszbotokat is használhat bizonyos feladatok kezeléséhez és új munkafolyamatok létrehozásához.
A Zendesk teljesen lefordított felületet és fejlett kapcsolatkezelési funkciókat is kínál. Használhatja az ügyfél-elégedettségi értékeléseket és a nyomon követési felméréseket. Az e-mail kezelési funkciók magukban foglalják a jegyek megosztását és továbbítását több fiók között, a feltételes jegymezőket és a többjegyűrlapokat. A beérkezett üzenetek mappája hibrid, vagyis az e-mailen kívül más csatornákat is használhat, és az összes üzenetet egy helyen tekintheti meg. A Zendesk támogatja az előre meghatározott válaszokat, valamint az egyéni üzleti szabályokat és jelentéseket.
Munkavégzés a Zendesk e-mail kezelő szoftver funkcióival
A Zendeskkel való munkavégzés intuitív és egyszerű. Küldtem magamnak néhány teszt e-mailt, hogy teszteljem a rendszer teljesítményét. Minden e-mail meglehetősen gyorsan megérkezett, és nem volt hosszú várakozási idő. A Zendesk azonnal automatikus választ is küld a feladónak, tájékoztatva az e-mail üzenet megérkezéséről. Úgy tűnik azonban, hogy a Zendesk nem küld semmilyen értesítést, amely tájékoztatna az új üzenetekről. Az új üzenetekről csak úgy tudtam tájékozódni, hogy felkerestem a jegykezelő rendszert.
A Zendesk rendelkezik egy jegylap funkcióval, ami azt jelenti, hogy gyorsan válthat a nyitott beszélgetések között, anélkül, hogy a beérkező levelek között keresne. Nagyon ügyes, és bár ez a funkció szabványosnak tűnhet, nem mindig van jelen más e-mail kezelő szoftverekben. Miután kinyitott egy jegyet, a felület meglehetősen szabványos, és ezt jó dologként mondom. Hozzászoktunk egy bizonyos e-mail elrendezéshez, ezért nagyon kontraproduktív lehet, ha csak azért változtatjuk meg, hogy egy wow tényezőt adjunk hozzá. A Zendesk jó munkát végez a felülettel.
Lehet, hogy a válasz mező túl kicsi hosszabb e-mailekhez, de megnyúlik, amikor az üzenet elér egy bizonyos hosszúságot, így a funkcionalitása jó. A Zendesk különféle funkciókat kínál a kezelőfelületen, amelyek megkönnyítik az e-mailek és jegyek állapotának megváltoztatását, az ügyféladatok feljegyzését, vagy megjegyzések hagyását más felhasználók számára, mellékletek hozzáadását az e-mailekhez, vagy előre meghatározott válaszok alkalmazását az e-mailes kommunikációra.
A Beérkezett üzenetek részben tömeges műveleteket hajthat végre. A kiválasztott e-maileket egy jegybe egyesítheti, ami nagyon hasznos, ha több e-mailje van egy kapcsolattartótól ugyanabban a témában. A jegyeket tömegesen is frissítheti a szerkesztés opcióval. Ezzel a funkcióval tömegesen adhat hozzá címkéket, módosíthatja a prioritásokat, az e-mailek típusát stb. A másik két lehetőség az e-mailek törlése és SPAM-ként való megjelölése. Egy másik említésre méltó funkció a szűrés, amely megkönnyíti a beérkező levelek válogatását előre meghatározott feltételek alapján.
Összességében a Zendesk elég jó e-mail kezelési szolgáltatásokat kínál, és nagyszerű e-mail kezelő szoftverként is funkcionálhat. A funkciók nem elsöprőek, és könnyen megismerhetők, függetlenül attól, hogy kezdő vagy tapasztalt felhasználó. Az e-mailek fogadása és megválaszolása hibák vagy egyéb nehézségek nélkül működik, amelyek leállíthatják a munkafolyamatot.
A Zendesk e-mail kezelési szolgáltatásainak árazása
A Zendesk az egyik olyan megoldás, amely számos árképzési lehetőséget kínál. Funkciókészletben különböznek egymástól, és mindegyik más-más felhasználási esetre alkalmas. Mivel ebben az áttekintésben csak a Zendesk e-mail kezelési funkcióit vizsgáljuk, bemutatom azokat a csomagokat, amelyek tartalmazzák ezt a funkciót.
Support Team
Ez a csomag havi 19 dollárba kerül ügynökönként. E-mail kezelési célokra használható jegykezelő rendszert kínál, valamint más kommunikációs csatornákat, például közösségi médiát is csatlakoztathat. Az áttekintésben korábban említett összes e-mail kezelési funkciót megkapja, valamint hozzáférést biztosít az üzleti szabályokhoz, az ügyféladatokhoz és az előzményekhez, az ügynök állapota és kapacitása alapján történő útválasztáshoz, valamint hozzáférést biztosít az integrációkhoz és alkalmazásokhoz.
Support Professional
A Support Professional csomag havi 49 dollárba kerül ügynökönként. Megkapja az előző csomag összes funkcióját, valamint olyan kiegészítéseket, mint a készségalapú továbbítás, a nyitvatartási idő, az ügyfél-elégedettségi felmérések stb.
Support Enterprise
Ez a csomag a legdrágább a támogatási csomagok közül. Ügynökönként havi 99 dollárba kerül. Hozzáférést biztosít az előző két csomag összes funkciójához, és egyéni csoportszerepeket és engedélyeket, testreszabható munkaterületeket, harmadik féltől származó adattárolást, homokozó sandbox környezetet és még sok mást ad hozzá.
Konklúzió
A Zendesk nagyszerű lehetőség e-mail kezelési igényeinek kielégítésére, mivel nagyon jól teljesít e-mail kezelési szoftverként. A funkciók elegendőek és könnyen használhatók minden felhasználási esetre. A legtöbb esetben nem okoz gondot a kezelőfelület navigálása. Azonban fel kell készülnie a pénztárca használatára, mivel a Zendesk meglehetősen drágává válhat, ha úgy dönt, hogy megvásárolja valamelyik nagyobb csomagot.
Frequently Asked Questions
A címzettek nem kapják meg a Zendesktől küldött e-maileket.
Először is próbálja meg más módon felvenni a kapcsolatot ügyfeleivel, és megtudhatja, hogy e-mailjei nem kerülnek-e a SPAM mappájukba. Egyes e-mail szolgáltatók szigorúbb szabályokat alkalmazhatnak a SPAM üzenetek meghatározására, és még a nem SPAM e-mailek is a SPAM mappába kerülhetnek. Ha nem ez a helyzet, ellenőrizze az üzleti szabályokat, és ellenőrizze, hogy az e-mailek küldésére szolgáló triggerek megfelelően vannak-e beállítva. Ha a probléma nem kapcsolódik ezekhez a lehetőségekhez, forduljon a Zendesk ügyfélszolgálatához, hogy segítsen a hibaelhárításban.
Nem kapok e-mail jegyeket a kapcsolataimtól.
A legvalószínűbb probléma az e-mail továbbítással van. Ha nincs megfelelően beállítva, az üzenetek nem érkeznek meg a Zendesk beérkező levelek mappájába. Ellenőrizze még egyszer a továbbítási beállításokat, és nézze meg, hogy a probléma megoldható-e ezzel a módszerrel. Ha nem, fontolja meg a beérkező levelek törlését, amely az e-maileket Zendesk-fiókjába továbbítja. Ha megtelt, előfordulhat, hogy az e-maileket nem kézbesítjük.