Key takeaways
Pros
- Könnyen beállítható és használható
- Megfizethető ár
- Testreszabható
Cons
- Hiányzó oktatóanyag
- Időnként kissé hibás lehet
A felhasználóbarát kezelőfelület számos lehetőséget kínál a hívási fiókok konfigurálására anélkül, hogy túlterhelné az új felhasználókat. Átirányíthatja a hívásokat, lejátszhatja az előre rögzített üzeneteket, vagy akár konfigurálhatja a HTTP-kéréseket. Azon a kis kényelmetlenségen kívül, hogy az elején kihagyott egy bemutatót, a CloudTalk IVR szoftvere nem hagy kívánnivalót maga után. És ha olyan megbízható szoftvert keres, amely lehetővé teszi az IVR menüvel való játékot, ez egy nagyszerű lehetőség az Ön számára.
A CloudTalk IVR funkció használatának megkezdése
A próbafiók létrehozása a CloudTalk szolgáltatással pofon egyszerű. Miután kitöltötte adatait, automatikusan kap egy telefonszámot és 5 € jóváírást. Miután bejelentkezett fiókjába, egy letisztult és felhasználóbarát felületet fog látni műszerfallal és bal oldali menüvel. Az irányítópulton egy egyszerű áttekintést láthat a hívásairól és a kapcsolattartó központ tevékenységeiről. Ez nagyon hasznos lehet a kisebb csapatok számára, akik azonnal elemezhetik hívási tevékenységüket.
Az IVR funkció konfigurálásának megkezdéséhez lépjen a Számok fülre a menüben. Ezután folytassa a Szerkesztés gombra kattintva a telefonszám mellett, amellyel dolgozni szeretne.
Ezt követően megkezdheti a hívási ágak létrehozását és testreszabását.
Ami tetszett a CloudTalk IVR szoftverben, az az, hogy mennyire testreszabható, miközben felhasználóbarát marad. Konfigurálhatja az ág minden részét, és még bonyolultabb, többszintű IVR-menüket is létrehozhat.
Nagyon egyszerűen átirányíthatja a hívásokat, és a nem fogadott hívásokat más ügynökökhöz, csoportokhoz vagy részlegekhez rendelheti. Számos lehetőség közül választhat, és még speciálisabb műveleteket is konfigurálhat. Mindazonáltal továbbra is kifinomult és könnyen kezelhető, így még a kevésbé technológiás felhasználók is mindent megkaphatnak, amire szükségük van, és nem fognak túlterhelődni.
A menüben az IVR csempére kattintva üzenetet adhat a hívási fiókjához. Itt beállíthat egy szöveget felolvasó üzenetet vagy hangfelvételt. Feltölthet hangfájlt a számítógépéről, vagy felveheti közvetlenül a CloudTalk szolgáltatásban.
Valamit nagyra értékelek ebben a szoftverben, hogy hangpostaüzenetet küldhetek az ügynök e-mail-címére. Beállíthatja az IVR-t úgy, hogy rögzítse az ügyfél hangüzenetét, és ne csak értesítse erről ügynökét, hanem e-mail mellékletként is elküldje. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy egyszerűsítse a kommunikációt a kapcsolattartó központjában, és gondoskodjon arról, hogy az ügyfelek minden megkeresését megkapják.
Egy gyors oktatóanyag hozzáadása lenne az egyik javaslatom a CloudTalk IVR funkcióinak javítására. Annak ellenére, hogy a szoftver könnyen használható, még mindig ijesztő lehet néhány kevésbé tapasztalt felhasználó számára. Az alapvető beállításokat és beállítást bemutató gyors oktatóanyag segítségével az elfoglalt ügynökök és vezetők időt takaríthatnak meg a támogatási központ böngészésével. Ennek ellenére a CloudTalk video-oktatóanyagot kínál a webhelyen, így továbbra is találhat elérhető útmutatót, ha szüksége van rá.
Hogyan működik az IVR?
A CloudTalk IVR funkciója megbízható és pontosan úgy működik, ahogyan azt tervezték. Ki tudja elégíteni a kis contact centerek alapszintű telefonfiókkal, valamint a nagyobb cégek igényeit változatos konfigurációival, többcsatornás lehetőségeivel. Felhasználói felülete áttekinthető és tömör, így bárki számára könnyen használható, függetlenül a technikai tudás szintjétől. Bár hiányzik egy beállítási útmutató, a funkcionalitást nem nehéz kitalálni.
Árazás
A CloudTalk biztosítja az IVR funkciót a második árképzési szintjükben – az Essential csomagban. Egyéb funkciókkal kiegészítve ezt a csomagot felhasználónként havi 30 dollárért vásárolhatja meg.
Következtetés
Sok ember számára van valami eredendően megfélemlítő, amikor bármilyen automatizálásról van szó. A jó hír az, hogy a CloudTalk hihetetlenül egyszerűvé és elérhetővé teszi az IVR-menü konfigurálását és a hívásfolyamatok automatizálásának megkezdését. A könnyen navigálható kezelőfelületnek köszönhetően nem kell attól tartania, hogy hatalmas kódtömbök és változók árasztanak el, amelyeket nem ért. A CloudTalk IVR-szoftvere nagyon egyszerűvé teszi annak természetes kitalálását, hogy a felhasználónak milyen lépéseket kell tennie saját automatizált hívásfolyama konfigurálásához. A CloudTalk IVR funkciója sok vállalkozásnak segíthet a napi kapcsolattartó központ működésében, ésszerű költségek mellett, és a lehetőségek széles skáláját kínálja.
Frequently Asked Questions
Nem tudom, hogy a hívásom a sorban vagy az IVR-ben esett-e be
Ha nem biztos abban, hogy egy hívás megszakadt-e az IVR-ben, először ellenőrizze a folyamattervet. A Call Flow útvonalat használva megtekintheti, hogy a Nem fogadott hívások > csoportonkénti szűrés mikor csökkent volna. A Statisztikák részben megtekintheti a Híváselőzményeket is, hogy megtekinthesse a nem fogadott hívások statisztikáit.
Az IVR-em nem működik
Ügyeljen arra, hogy még egyszer ellenőrizze az IVR-folyamat tervezésében szereplő hibákat, és távolítsa el azokat. Ha továbbra is problémái vannak az IVR-rel, tekintse meg a CloudTalk súgóját, hogy megtudja, van-e megoldás a problémára, vagy forduljon az ügyfélszolgálathoz.