Key takeaways
Pros
- Az IVR remekül működik
- Nagyfokú rugalmasság és testreszabhatóság
- Ésszerű árképzés
- Nagyszerű 24 órás ügyfélszolgálat
Cons
- Nem egyszerű beállítás az új felhasználók számára
- Némi szkriptelési tudást és készségeket igényel
A LiveAgent IVR nagyon jól teljesít, és a továbbfejlesztett felhasználói felületnek köszönhetően nem tart túl sokáig az IVR funkció megtalálásához. Noha a LiveAgent IVR-jének beállítása nem a legegyszerűbb feladat a világon, az a tény, hogy a hét minden napján, 24 órában rendelkezésre álló ügyfélszolgálat bármikor segíthet Önnek, kárpótol. A LiveAgent IVR-je nagyon rugalmas lehet némi türelemmel és egy kis hozzáértéssel. Egy másik ok, amiért érdemes a LiveAgentet választani, a többi nagyszerű funkció ésszerű ára, amelyeket mindenképpen figyelembe kell vennie az ügyfélszolgálatnál.
A LiveAgent IVR funkció használatának megkezdése
A LiveAgent egyszerű regisztrációs folyamattal rendelkezik, amely közvetlenül a webhelyről érhető el. Csak néhány percet vesz igénybe, hogy befejezze, és hozzáférjen LiveAgent webalkalmazásához. Miután odaért, megkezdheti a teljes LiveAgent ügyfélszolgálat beállítását, beleértve az IVR-t is. A LiveAgent minden kommunikációs csatornájához tartozik egy praktikus üzembe helyezési útmutató. Miután engedélyezte a hívásokat és hozzáadta VoIP-számát, kattintson a beállításaira, és megkezdheti az IVR beállítását.
A LiveAgent IVR beállítása kezdetben kissé szokatlan. Nem kínálja az IVR-szintek vizuális megjelenítését, ezért minden tervezést előre el kell végezni. Az IVR beállítását és konfigurálását YAML szkripttel kell elvégezni. Ha most először dolgozik vele, ne aggódjon – van egy útmutató és a linket közvetlenül a LiveAgent IVR beállításaiban találja meg. Ha el szeretné kerülni, hogy a teljes IVR-t egyedül írja meg, választhat egy IVR-példát, másolhatja, és ízlése szerint testreszabhatja.
Noha az IVR létrehozásának ez a folyamata nem a legjobb, könnyebbé válhat annak az erőfeszítésnek köszönhetően, amelyet egy átfogóbb, példákat tartalmazó útmutató elkészítése során tettünk. Egészen más szintű rugalmasságot is biztosíthat azon gyakorlott felhasználók számára, akik ismerik ezt a módszert. Minden parancssor egy új szintet vagy műveletet nyit meg az IVR-ben, így bonyolult IVR-eket készíthet némi hozzáértéssel és türelemmel. Az egyszerűbb IVR-ek elkészítése csak néhány percet vesz igénybe a korábban említett IVR-példák használatával.
Dönthet úgy is, hogy hozzáadja saját felvételeit az IVR beállításához, vagy letöltheti a mintafelvételeket a LiveAgent támogatási portál cikkéből. Ezeket manuálisan kell hozzáadnia a rendszerhez. A cikkben található egy hasznos útmutató is, amely elmagyarázza, hogyan lehet felvételeket hozzáadni a rendszerhez.
Bár ez a fajta beállítás nem a legjobb, leginkább a LiveAgent 24 órás ügyfélszolgálata kárpótol, amely a folyamat minden lépésében segíthet. Alternatív megoldásként megkérheti a támogatási ügynököket, hogy készítsék el az IVR-t, így a szakértőkre bízza az ügyet anélkül, hogy egyetlen sornyi szkriptet is meg kellene írnia. Nem minden IVR-szoftver kínál ilyen típusú segítséget, és ezért a LiveAgent a bonyolultabb beállítás ellenére külön dicséretet érdemel.
Hogyan működik az IVR?
A LiveAgent IVR olyan jól teljesít, ahogy Ön tervezi. Összességében gond nélkül működik, ha jól van megtervezve, és nagyszerű élményt nyújt a hívóknak. Soha nem tapasztaltam komolyabb problémát egyik teszt során sem, és az élmény kellemes volt. Könnyen elkészítheti és feltöltheti saját felvételét, ami nagyszerű lehetőséget ad arra, hogy személyre szabja az IVR-t márkájával, és professzionálisabb hangulatot adjon. Összességében a LiveAgent IVR-je tökéletesen elvégzi a feladatot, ha hajlandó erőfeszítéseket tenni.
Árazás
A LiveAgent IVR funkciója csak a Large csomagban van jelen, amely ügynökönként havi 49 euro-tól kezdődik. Ez a LiveAgent legkiterjedtebb csomagja, amely teljes körű call center funkciót, valamint más fontos ügyfélszolgálati csatornákat kínál. A teljes kommunikáció egy jegykezelő rendszeren keresztül valósul meg, amely egy helyen kezeli az e-maileket, az élő chat-et, a közösségi médiát, a messenger alkalmazásokat, a call centert és az ügyfélportált.
Következtetés
Bár a LiveAgent IVR-je nem a legjobb versenyző, nagyon jól teszi a dolgát, és biztosan nem fog csalódást okozni. Az egyszerű IVR-beállítást kereső felhasználók kedvét elriaszthatja a LiveAgent IVR-készítési folyamata; az IVR azonban csodákra képes, ha megvan a hajlandóság a tanulásra. A nem szakképzett felhasználók bármikor használhatják a LiveAgent ügyfélkapu cikkeiben található előre beállított értékek egyikét, vagy felvehetik a kapcsolatot a 24 órás ügyfélszolgálattal, hogy segítsenek nekik ingyenesen megtervezni IVR-jüket. Az IVR hihetetlenül rugalmassá válhat, és rendkívül jól fog működni, ha megfelelően tervezik.
Frequently Asked Questions
Nem tudok rájönni, hogyan tervezzem meg az IVR-folyamomat
A LiveAgent IVR-készítője a YAML-szkriptre támaszkodik a vizuális IVR-készítő helyett. Ha gondjai vannak a folyamat megértésével, olvassa el az IVR útmutatót, használja az IVR példákat azok másolásához és testreszabásához, vagy kérjen további segítséget az ügyfélszolgálati csapattól az IVR felépítéséhez.