Key takeaways
Pros
- Problémamentes integráció a közösségi médiával
- Jó funkcionalitás a közösségi médiából
- További funkciók a LiveAgent jegyrendszeréből
Cons
- Minden csomag nagyon drágává válhat
- Hiányosság bizonyos funkciók terén
Kezdő lépések a LiveAgent közösségi média funkcióival
A LiveAgent nagyon egyszerű regisztrációs folyamatot kínál egy egyszerű próbaűrlapon keresztül. A kezdéshez és a LiveAgent-fiók létrehozásához csak alapvető információkat kell megadnia. A LiveAgent választást kínál a 7 napos vagy a 30 napos próbaverzió között. Csak akkor kaphat 30 napos próbaverziót, ha céges e-mail címet használ a regisztráció során. Azok a felhasználók, akik személyes e-mail címmel regisztrálnak, továbbra is 7 nap ingyenes LiveAgentet kaphatnak. Miután hozzáfért fiókjához, kihasználhatja a közvetlenül az első képernyőn elérhető kezdő útmutatót.
Ez az útmutató végigvezeti Önt LiveAgent-fiókja beállításának teljes folyamatán. Hozzáadhat e-maileket, beállíthatja a chat- és telefonközpontot, és hozzáadhatja közösségi média fiókját a képernyőn megjelenő minden egyes lépéssel. Csak Önön (és az árképzésén) múlik, hogy melyik eszközöket kívánja először használni. Azonnal kiválaszthatja a közösségi média opciót, és megkezdheti fiókjának hozzáadását a jegykezelő rendszerhez.
Az első lehetőség Facebook-integrációt kínál, ezért ezt választottam a kezdéshez. Egyszerűen be kellett jelentkeznem a Facebook-fiókomba, és minden szükséges hozzáférést biztosítanom a kitalált ruházati üzletem Facebook-oldalához. Miután megkaptam az üzenetet, hogy az integráció sikeres volt, ki kell választanom, hogy milyen típusú bejegyzésekhez engedélyezzem a LiveAgent csatlakozását. Az egyszerűség kedvéért választottam ki mindegyiket. Egy kellemes lehetőség, hogy kiválaszthatja, hogy a LiveAgent melyik részlege kap hozzáférést a Facebook jegyekhez, így szabadon szervezheti kommunikációját.
Ennyi. A Facebook csatlakozása rendkívül egyszerű volt, és kevesebb mint egy percet vett igénybe. A következő lépés annak kiderítése volt, hogy a Twitter-integrációval is ilyen egyszerű-e. A lehetőség ugyanabban a menürészben érhető el a LiveAgent beállításai alatt. Csak hozzá kell adnia fiókját, és engedélyeket kell adnia a LiveAgent számára, az előző lépéshez hasonlóan. Ez a folyamat még kevesebb időt vesz igénybe, mint a Facebook-integráció.
A LiveAgent Instagram-integrációt is kínál. Valamiért nem látható a bal oldali menüben, de a Beállításokban, a Bővítmények részben megtalálja. A beépülő modul aktiválása után láthatja, hogy a bal oldali Facebook menürész automatikusan frissül a Facebookra és az Instagramra. Amikor belép ebbe a szakaszba, egy másik fiókot kell hozzáadnia a Csatlakozás gombra kattintva. Győződjön meg arról, hogy Instagram-fiókja csatlakozik a Facebookhoz, és professzionális fiókként van beállítva.
Minden olyan felhasználónak, aki Instagram-fiókját szeretné összekapcsolni a LiveAgent szolgáltatással, először meg kell győződnie arról, hogy a Facebook üzleti oldala kapcsolódik az Instagramjukhoz. Kisebb hibákat tapasztaltam, miközben ezt más sorrendben próbáltam megtenni. Ha a megfelelő sorrendben csinálja, akkor a Facebook és az Instagram egyetlen integrációval is összekapcsolható, ahelyett, hogy kétszer végezné el ugyanazt a folyamatot.
A közösségi médián kívül a LiveAgent képes olyan üzenetküldő alkalmazásokat is kezelni, mint a Viber és a WhatsApp, amelyeket külön áttekintésben fogunk kezelni. Mielőtt rátérnénk a tesztelésre, vessünk egy pillantást a LiveAgent közösségi média kommunikációjához kapcsolódó funkciókra.
A LiveAgent közösségi média funkciói és szolgáltatásai
A LiveAgent közösségi média funkciói közé tartozik a Facebook, Twitter, Instagram, valamint kommunikációs alkalmazások – Viber, WhatsApp és Facebook Messenger – integrációja. Minden közösségi média csatorna közvetlenül kapcsolódik a LiveAgent jegyrendszerhez, amely kezeli az összes bejövő és kimenő kommunikációt. Ezenkívül nagyszerű funkciókat kínál, amelyek segítségével sokkal gyorsabban és hatékonyabban kezelheti a válaszokat.
A LiveAgent számos szolgáltatást kínál e tekintetben, mint például az automatikus jegyelosztás, keresztmunka észlelés, sablon üzenetek, jegyexportálás, szűrők, jegyek egyesítése vagy felosztása, megjegyzések, szabályok és az SLA-k, és még sok más. A LiveAgent jegyei a mellékleteket és a GIF-eket is támogatják, hogy segítsenek a válaszok vonzóbbá tételében a célközönség számára. Számos egyéb funkció is elérhető, ezért bátran tekintse meg a LiveAgent funkciók oldalát, hogy többet megtudjon róluk.
A LiveAgent közösségi média felhasználói élményt nyújt
Élvezet volt a LiveAgent közösségi média-csatornáinak és funkcióinak tesztelése. A közösségi média tesztfiókjaimat használtam az ügynöki tapasztalat szimulálására, és örömmel mondhatom, hogy mindegyik jól működött. Először is írtam egy megjegyzést a Facebook üzleti oldalam állapotához, hogy megtudjam, működik-e az integráció, ahogy kell. A megjegyzés néhány másodpercen belül megérkezett, és jegyként jelent meg az univerzális postafiókomban.
A válaszadás rendkívül egyszerű volt, nemcsak a könnyen használható kezelőfelületnek, hanem az elérhető jegykezelési funkcióknak is köszönhetően. Hozzáfértem az előre elkészített válaszokhoz, mellékletekhez, jegyzetekhez és más nagyszerű funkciókhoz. Ugyanez a tapasztalat volt a Twitter jegyek megválaszolásával, és ismét minden funkció elérhető volt a jegyekben. Ez alól az Instagram sem volt kivétel, minden ugyanúgy működött, mint a korábbi csatornák.
Összességében a LiveAgent közösségi média képességei nagyon jó élményt nyújtottak. Az integráció a lehető legegyszerűbb volt, miközben a jegykezelő rendszer minden Facebook-üzenetet, Twitter-emelést vagy Instagram-kommentet (és egyéb kommunikációt) leolvasott. A LiveAgent bebizonyította, hogy jó választás a közösségi média ügyfélszolgálatához.
LiveAgent árak
A LiveAgent érdekes árazási csomagokat kínál, amelyek számos funkcióval rendelkeznek. Minden drágább csomaghoz további kommunikációs csatornák tartoznak, amelyek nagy rugalmasságot biztosítanak a csatornák kiválasztásában és a vállalkozása számára megfelelő terv kiválasztásában. Nézzük meg, mit kap az egyes LiveAgent csomagokkal. Az ingyenes csomag kivételével minden csomag hozzáférést biztosít a közösségi média integrációjához.
Small
A kis csomag havi 9 dollárba kerül ügynökönként. Hozzáférhet 1 bejövő és 1 kimenő e-mail fiókhoz, 1 élő csevegés gombhoz, csevegési elégedettségi felmérésekhez, 1 API kulcshoz, 1 integrációhoz, tudásbázishoz, ügyfélszolgálathoz és white glove beállításhoz. További havi 39 dollárért férhet hozzá a Facebook + Instagram szolgáltatáshoz, valamint havi további 39 dollárért a Twitter integrációhoz.
Medium
A közepes csomag havi 29 dollárba kerül ügynökönként. Mindent megkap a kis csomagból, valamint a telefonos ügyfélszolgálati támogatástól, 10 részlegtől, IVR-től, termékképzéstől, egyedi domain hostingtól, 20 eseményszabálytól, 10 időszabálytól, 5 SLA-szinttől. Csakúgy, mint a kis csomag esetében, további havi 39 dollárért férhet hozzá a Facebookhoz és az Instagramhoz, valamint havi további 39 dollárért a Twitter-integrációhoz.
Large
A nagy csomag havi 49 dollárba kerül ügynökönként. Az előző két csomagból mindent megkap. Ezenkívül hozzáférést kap 1 WhatsApp-fiókhoz, 30 részleghez, több tudásbázishoz, vezető fiókkezelőhöz, 2 tudásbázishoz, 100 eseményszabályhoz, időjelentéshez, 10 SLA-szinthez, auditnaplóhoz és még sok máshoz. A Large csomag tartalmazza az összes közösségi média-integrációt, külön fizetések nélkül.
Enterprise
A Vállalati csomag a LiveAgent árképzési opcióinak legújabb kiegészítése. Mindent kínál az összes korábbi csomagból, de sok további szolgáltatást ad hozzá azok számára, akik valami extrát szeretnének. Testreszabhatja számlázási beállításait, támogatott WhatsApp-integrációt, kiemelt támogatást, akár 40 egyéni szerepkört és még sok mást.
Konklúzió
A LiveAgent mindent kínál, amire szüksége van a közösségi média ügyfélszolgálatának hatékony kezeléséhez. A közösségi média-fiókokkal való minden integráció nagyon jól működik, és bár nem hozzák meg az összes funkcionalitást, amit csak tudnának, az ott lévők gond nélkül működnek. A LiveAgent a legjobb, ha többcsatornás támogatást kezel, függetlenül attól, hogy milyen közösségi média platformot szeretne használni. Csak azt kell mérlegelnie, hogy megéri-e a pénzét, mivel minden csomag meglehetősen drágává válhat a közösségi média funkcióival.
Frequently Asked Questions
Nem találom az Instagramot a LiveAgent beállításaiban.
Az Instagram a LiveAgentben egy beépülő modulon keresztül érhető el, amelyet aktiválni kell. Ha nem találja az Instagramot a Facebook és a Twitter opciók közelében a LiveAgent-fiókjában, akkor valószínűleg le van tiltva a bővítmény. Ha aktiválni szeretné, lépjen a Konfiguráció > Rendszer > Bővítmények menüpontra, és keresse meg az Instagramot a bővítmények listájában. Aktiválja a kapcsolóra kattintva, és a LiveAgent alkalmazás újraindul.
Nehézségeim vannak az Instagram-fiókom és a LiveAgent összekapcsolása során
Ha bármilyen problémát tapasztal, miközben megpróbálja integrálni Instagram-fiókját a LiveAgent jegyrendszerrel, fontolja meg Instagram- és Facebook-fiókjainak összekapcsolását. Ha ezt az Instagram csatlakoztatása előtt teszi meg, eltávolíthat néhány lépést az integrációs folyamatból, és zökkenőmentesebben működik az egész integráció.