Key takeaways
Pros
- Könnyen integrálható és használható
- Részletes beszámoló
Cons
- Fizetőfalak szerzése a próbaidőszak alatt
- Alkalmanként problémák a képek feltöltésével
A Statusbrew használatának megkezdése
A Statusbrew-ra való regisztráció hihetetlenül egyszerű volt. Anélkül, hogy meg kellett volna erősítenem az e-mail címemet, egy szervezetbeállítási ablak és egy automatikus élő csevegési üdvözlet fogadott.
Miután kitöltöttem a szükséges információkat, a Statusbrew feltett még néhány kérdést, hogy megismerjem képzeletbeli vállalkozásomat, hogy jobban megértsem igényeimet és preferenciáimat.
Miután megadtam a lényeges információkat, a Statusbrew azonnal megkért, hogy egy másik felugró ablakban kapcsoljam össze a közösségi médiámat.
Szóval rájöttem. Az üzleti Facebook fiókommal kezdtem. Először is megkért, hogy engedélyezzem a Statusbrew-t a Facebookon, hogy az alkalmazás hozzáférhessen a fiókomhoz, és rendelkezzen a szükséges engedélyekkel a munkájához.
Így hát rákattintottam néhányszor a nagy kék gombra, bejelentkeztem a fiókomba, és íme! Belinkeltem a Facebook oldalam.
Aztán áttértem az Instagramra. A folyamat majdnem ugyanaz volt, kivéve, hogy néhány további kérdést tettem fel a vállalkozásommal és az Instagram üzleti oldalammal kapcsolatban. Csak néhány másodpercig tartott, és elkészült az Instagramom.
A Twitter-fiók csatlakoztatásához csak a hitelesítő adataimra volt szükség, további kérdések és engedélyek nélkül. Így végeztem az alapvető közösségi média-fiókjaim létrehozásával, és készen álltam, hogy körülnézzek, és megtudjam, mire képes a Statusbrew.
A Statusbrew közösségi média funkciói és szolgáltatásai
A Statusbrew böngésző alapú alkalmazást, valamint iOS és Android alkalmazást kínál. A böngésző opciót használtam, de amennyire látom, a felület mobilra is jól optimalizált.
A csiszolt megjelenésű és felhasználóbarát műszerfal gyors hozzáférést biztosít mindenhez, amire szüksége lehet.
A felület Engage részében megtekintheti az összes korábbi ügyfél-interakciót, még azelőtt is, hogy a Statusbrew-t összekapcsolta a profiljaival.
A hasznos jelentések áttekintést nyújtanak a közösségi médiában végzett tevékenységeiről, elköteleződéséről és egyéb szükséges információkról. Ráadásul a jelentések meglehetősen robusztusak, mivel lehetővé teszik az egyes közösségi média csatornák külön tanulmányozását. Létrehozhat kulcsszójelentéseket, megvizsgálhat hashtag-statisztikákat és még sok mást.
Tetszett a sok beállítás és konfiguráció, amellyel a felhasználók játszhatnak, hogy a szoftverrel kapcsolatos tapasztalataikat igényeiknek megfelelően szabják.
A Statusbrew közösségi média felhasználói élményt nyújt
Miután sikeresen összekapcsoltam közösségi média-fiókjaimat a Statusbrew-val, megkértem egy „ügyfelet”, aki megjegyzést, DM-et írt, és véleményt írt a képzeletbeli teázós vállalkozásomról. Bár örültem volna néhány felugró értesítésnek, amelyek figyelmeztetnek az ügyfelek bejövő interakcióira, minden azonnal megjelent az Engage részben.
A Statusbrew lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy képeket, GIF-eket küldjenek, valamint nyilvános és belső megjegyzéseket fűzzenek hozzá. Annak ellenére, hogy a szoftver nem úgy viselkedik, mint egy tipikus jegyértékesítő rendszer, van néhány hasonló funkciója. Prioritást rendelhet az interakcióhoz, megfigyelőket adhat hozzá, bezárhatja vagy elhalaszthatja, és így tovább.
Lenyűgöztek a Statusbrew képességei. Annak ellenére, hogy a rendszert nem nevezném annyira ügyfélszolgálati szoftvernek, mint közösségi média menedzsment megoldásnak, látom, hogy ilyennek használják.
És akkor belefutottam egy problémába. Amikor megnyitja az Irányítópultot, láthatja a visszaszámlálást, hogy mikor jár le próbafiókja.
És bár a Statusbrew azt állította, hogy ingyenesen használhatom a következő tizenöt napig, meglepett, hogy értesített, hogy fizetnem kell a használat folytatásához.
Megpróbáltam online megoldást keresni, mivel arra számítottam, hogy a Statusbrew engedi, hogy az ígért két hétig használhassam. Sajnos nem találtam semmit, és az egyetlen lehetőség a hitelkártya adataim megadása és 2 748,00 dollár elköltése nélkül a kijelentkezés volt. Bár folytatni akartam a megoldás tesztelését, nem tudtam újra bejelentkezni vagy új fiókot létrehozni.
Statusbrew árak
Lite
Ez az árazási csomag akár 69 USD/hónapért számlázható éves szinten vagy 89 USD havi számlázás. Ezen a szinten legfeljebb 5 közösségi média-profilt csatlakoztathat, és legfeljebb 2 felhasználó kezelheti a rendszert.
Standard
A Statusbrew segítségével 10 közösségi média-profilt és összesen 5 felhasználót állíthat be, évi 129 USD/hónap/licenc vagy havi 179 USD/hónap/licenc számlázási díjért. Moderálhatja a Facebook- és Instagram-hirdetések megjegyzéseit, használhatja az automatikus megjegyzéskezelést stb.
Prémium
A Statusbrew Premium árazási szintje 229 USD/hó/licenc évente, vagy 299 USD/hó/licenc havi számlázásba kerül, és lehetővé teszi 15 közösségi média profil beállítását, és 8 felhasználó kezelését. Ezen a szinten a korábbiakból mindent használhat, plusz olyan további funkciókat, mint az ügyfelek véleményének elemzése, jóváhagyási és hozzárendelési munkafolyamatok stb.
Vállalkozás
A Statusbrew legrobusztusabb csomagja egyedi árakkal érkezik, így ha felkeltettük érdeklődését, vegye fel a kapcsolatot az értékesítési csapatukkal, és kérjen termékbemutatót. A Premium csomag összes funkciója mellett az Enterprise személyre szabott, 1-1 csapatos képzést, egyéni integrációkat, dedikált fiókkezelőt és egyéb speciális funkciókat is tartalmaz.
Konklúzió
Amikor elkezdtem ezt az értékelési folyamatot, arra számítottam, hogy a Statusbrew-nak elég magas értékelést adok. Miért ne tenném? A felület szép és érzékeny volt, és még azt is lehetővé tette, hogy oda-vissza küldjek The Office GIF-eket. Azonban az, hogy kirúgtak a fiókomból, és a próbaidőszak alatt fizetést követeltek, nagyon elrontotta a tapasztalataimat.
A Statusbrew-t elsősorban közösségi média-kezelésre ajánlottam volna, sőt ügyfélszolgálati megoldásként is, ha cége elsősorban a közösségi médiát használja ügyfelei kapcsolattartására. Ezt azonban nem tehetem meg felelősségteljesen, ha nem vagyok benne biztos, hogy képes lesz-e saját maga kipróbálni, mielőtt a Statusbrew a pénzét kéri.
Frequently Asked Questions
Facebookon privát üzenetben nem tudok válaszolni.
Van néhány lehetséges oka annak, hogy miért küzd ezzel. Az első az, hogy csak a felhasználó közzétételétől vagy megjegyzésétől számított 7 napon belül válaszolhat privátban. Ráadásul bejegyzésenként vagy megjegyzésenként csak egyszer küldhető privát üzenet, a Facebook pedig csak szöveges bejegyzésekre és megjegyzésekre engedélyez privát válaszokat. Privát üzenettel nem válaszolhat fotó kommentekre, véleményekre stb. Az utolsó lehetséges ok, amiért nem tud privát üzenet formájában válaszolni, a felhasználó adatvédelmi beállításai. Ezek határozzák meg, hogy megengedettek-e privát válaszok a nyilvános megjegyzésekre és az idővonal bejegyzéseire.