Key takeaways
Pros
- Jól kiegyensúlyozott élő chat megoldás
- Rendkívül gyors végrehajtás
- Elegendő funkció az ingyenes csomagban
Cons
- Meredek árak a csomagokban foglaltakért
- Alapbeállítások és testreszabás
- A chat widgetben lévő márkajelzés nem távolítható el könnyen
A Chatra élő csevegésének első lépései
A Chatra egy élő csevegési szoftver, amelynek célja, hogy megfizethető élő csevegési megoldást biztosítson a kisvállalkozások tulajdonosainak és az e-kereskedelmi kereskedőknek. Ingyenes csomagjának köszönhetően teljesen ingyenesen kezdheti el használni. Néhány fizetős csomagot kínál, amelyek néhány új érdekes funkciót hozhatnak, ha szüksége van rájuk. Vessünk egy pillantást a Chatrára, és nézzük meg, hogyan teljesít.
A regisztráció befejezése után azonnal a Chatra irányítópultjára kerül. Ez kétségtelenül a leggyorsabb regisztrációs folyamat, amit valaha láttam élő chat szoftverben. Megkezdheti az ismerkedést a felülettel, és bár nincs kezdő lépések oktatóanyaga, a legtöbb felhasználó számára meglehetősen könnyű eligazodni rajta. Nem tűnik túl bonyolultnak vagy túlságosan zsúfoltnak a felesleges gombokkal és eszközökkel.
Az élő csevegési lehetőségeket a bal oldali menüpanelen találja. Az első dolog, amire szüksége van, az élő csevegés integrálása. Miután rákattint a Csevegés widget opcióra, közvetlenül hozzáférhet az élő csevegési kódhoz, amelyet implementálhat a webhelyére. Ha testre szeretné szabni a csevegést, egyszerűen görgessen lefelé az oldalon, és állítsa be a kívánt módon. Módosíthatja a dizájnt és a színeket, testreszabhatja az üdvözlő és egyéb üzeneteket, vagy választhat más lehetőségek közül.
A Chatra számos integrációt támogat a népszerű webhely-építéssel és más szolgáltatásokkal, mint például a Google Címkekezelő, Shopify, WordPress, Wix, WooCommerce, SquareSpace és még sok más. Ezen opciók bármelyikét választhatja, ha valamelyik szolgáltatást használja, vagy egyszerűen nem szeretne a webhelykódokkal játszani. Nem teszteltem egyik integrációt sem, de általában nagyon jól működnek, és arra számítok, hogy ez a Chatra esetében is így lesz.
A klasszikus integrációt választottam úgy, hogy kimásoltam és beillesztettem egy kódot a tesztwebhelyemre. Pontosan úgy volt, ahogy szoktam, és nem tapasztaltam semmi problémát. A beállításokat többnyire érintetlenül hagytam, hogy élvezhessem az előre meghatározott Chatra élő csevegés élményét. A kezdetektől fogva minden funkció elérhető. Mielőtt belevágnánk a tesztelésbe, vessünk egy pillantást a funkciókészletre és arra, hogy mit várhatunk el a Chatrától.
Funkciók és felhasználói felület
A Chatra felület jól megtervezett és nagyon jó értelemben egyszerű. Nem kell végigvezetnie magát a felesleges funkciókon, és azonnal hozzáláthat bármilyen művelethez, amelyet meg szeretne tenni. Rendkívül egyszerűvé teszi a megvalósítást még a teljesen új felhasználók számára is, és hosszú távon sok időt takaríthat meg. Az összes eszköz elérhető a bal oldali menüsorban, így a navigáció egyszerű.
A funkciókészlet meglehetősen szabványos, de néhány funkció elérhetősége a választott csomag típusától függ. A Chatra botokat és automatizálási funkciókat kínál, ha inkább a rendszernek szeretné átadni a kommunikációt. Alapvető és részletes információkat kaphat ügyfeleiről, valamint valós idejű látogatókövetést és a bevásárlókosár tartalmának előnézetét. A standard ügynök-termelékenységi funkciók közé tartoznak az értesítések, a jegyzetek, a mentett válaszok, a csapatcsevegés, a láthatatlan mód, a munkaidő és az ügynökcsoportok.
A chat funkciók még az ingyenes csomagban is elegendőek. Teljes beszélgetési előzményeket, csevegési átiratokat, olvasási nyugtákat, ügynökneveket és gépelési jelzőket kap. Őszintén szólva ez egy jó választás ingyenes megoldáshoz. Ha frissíteni szeretne, hozzáférést kaphat a csoportos csevegésekhez, gépelési információkhoz, fájlátvitelhez, látogatói kitiltáshoz, csevegési értékeléshez és sok máshoz. A Chatra fejlett jelentési funkciókat is kínál, amelyek mindig hasznosak minden esetben.
Élő chat teljesítmény és felhasználói élmény
A klasszikus integrációt választottam a Chatrához, és elmondhatom, hogy semmi problémám nem volt. Maga a teszt egyszerre mutatja meg az ügynök és az ügyfél tapasztalatát. Miután megnyitottam az élő csevegést, azonnal kaptam egy automatikus üdvözlő üzenetet. Írtam egy üzenetet, elküldtem, és a chat újabb automatikus üzenetet adott, hogy nyugodtan üljek le és várjak, amíg valaki (én) felveszi a csevegést. Azonnal megérkezett az értesítés az ügynök irányítópultján.
A csevegési sebesség meglehetősen gyors, így a lassú válaszokkal semmilyen problémát nem tapasztalhat. A csevegési funkciók az ügyfelek oldalán elegendőek – értékelheti a csevegést, használhat hangulatjeleket, vagy megoszthat különféle fájlokat. Ezen a ponton nincs más, de ez nem feltétlenül rossz. A kevesebb több, és lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy jobban áttekinthessék a widget felületet.
Az ügyintézői oldalon a chat funkciók azonban nem sokkal gazdagabbak, ami kissé kiábrándító, de ez sem ad okot a riasztásra. Az ingyenes csomagot használom, amely csak alapvető funkciókat kínál. Még mindig elegendőek a hatékony kommunikációhoz, és az ügynököknek ritkán van szükségük másra a munka megfelelő elvégzéséhez. A funkciókészlet ideális a kisebb vállalkozások számára, míg a nagyobbakat valószínűleg előbb-utóbb frissíteni kell.
Összességében a Chatra élő chat elég jó. Nem ez a legnagyobb sztár az élő chat játékban, de elegendő és megbízható, ami jó hír. Nem tévedhet vele, hacsak nincs szüksége néhány extra funkcióra, de még az ingyenes csomag is nagyszerű funkcionalitást kínál kisebb korlátozásokkal, amelyeket a legtöbb vállalkozás kezdetben nem tart szükségesnek.
Árazás
A Chatra ingyenes csomagot és további két fizetős csomagot kínál, amelyek fejlett funkciókat kínálnak, amelyekre nagyobb csapatok vagy vállalkozások számára lehet szükség. Vessünk egy pillantást az egyes csomagokra.
Ingyen
Az ingyenes csomag csak egy ügynöknek szól, és teljesen ingyenes, kötöttségek nélkül. Csak a legfontosabbakat kínálja, például az alapvető látogatói információkat, az asztali és telefonos alkalmazásokat, a beszélgetési előzményeket, az olvasási visszaigazolásokat, a Google Analytics jelentéseket és a népszerű webhelykészítőkkel való integrációt.
Essential
Az Essential csomag havi előfizetéssel ügynökönként 21 dollárba kerül, éves előfizetéssel pedig ügynökönként 17 dollárba. Az ingyenes csomagból mindent megkap, valamint részletes látogatói információkat, e-maileket, Messengert és Instagramot további csatornákként, valós idejű látogatólistát, csevegési megjegyzéseket, mentett válaszokat, láthatatlan módot, csapatcsevegéseket, gépelési jelzőket és még sok mást.
Pro
A Pro csomag havi 29 dollárba kerül ügynökönként havi előfizetéssel, vagy 23 dollárba ügynökönként havonta éves előfizetéssel. Mindent megkap az előző két csomagból, valamint hozzáférést biztosít a csevegési értékelésekhez, a speciális csevegési jelentésekhez és az adatexportáláshoz, az ügynökcsoportokhoz, a nyitvatartási időhöz, további integrációkhoz és még néhányhoz.
Következtetés
A Chatra egy jól teljesítő élő chat szoftver, amely jó, szabványos szolgáltatásokat kínál. Semmilyen csodát vagy extrém különbséget ne várjon más élő chat szoftvertől. Amire számítani kell, az a rendkívül gyors megvalósítási folyamat, az egyik legkönnyebben navigálható felület és a megbízhatóság. A Chatra egy jól kiegyensúlyozott megoldás, amely nem fog csalódást okozni, azonban az ár meredekebb lehet, mint amit egy élő csevegés esetén várhatnánk.
Frequently Asked Questions
A Chatra élő csevegésem nem működik.
Ennek a problémának számos oka és megoldása lehet, amelyek mindegyike könnyen elvégezhető önállóan. Először ellenőrizze a Chatra élő csevegési kódját, és győződjön meg arról, hogy megfelelően implementálta-e webhelyén. Lehet, hogy hiányzik egy karakter, vagy rossz helyen van a csevegési kód. Másodszor, mindenképpen frissítse webhelyét, vagy távolítsa el a gyorsítótárat, mivel előfordulhat, hogy a webhely egy régebbi verzióját jelenítik meg, ahol az élő csevegés még nem volt megvalósítva.
Hogyan távolíthatom el a Chatra márkajelzést az élő csevegés widgetből?
Az élő csevegés widgetben lévő Chatra márkajelzés nem távolítható el manuálisan. Meg kell kérnie a támogatásukat, hogy távolítsa el az Ön helyett. A „Chatrán futunk” márkajelzés az élő chat widgetben csak azon felhasználók esetében távolítható el, akik előfizettek az éves díjcsomagra, vagy akik 6 hónapos előfizetést fizettek. Nincs más mód a márkajelzés önálló eltávolítására.