Key takeaways
Pros
- Gyors és megbízható élő chat widget
- Chat widget testreszabása
- Felhasználóbarát felület
Cons
- Nincs valós idejű gépelési nézet
- Gyakori frissítések, amelyek megszakíthatják a munkafolyamatot
Első lépések Gorgiasszal
Ha regisztrálni szeretne a Gorgias szolgáltatásra, mindössze annyit kell tennie, hogy kitölti az adatait egy regisztrációs űrlapon, és megadja webhelye URL-jét. Ezt követően a rendszer beállítja az Ön fiókját, és ha igazolja az e-mail címét, már kész is.
Amikor bejelentkezik fiókjába, egy letisztult megjelenésű felületet fog látni a jobb oldalon egy oktatóanyaggal.
Én elkezdtem az élő chat integrációmat az oktató menüből. Ha azonban úgy dönt, hogy ezt kihagyja, lépjen a Beállítások → Integrációk → Csevegés menüpontba. Kattintson az + Új hozzáadása gombra, és kezdje el az élő csevegés telepítését.
Itt konfigurálhatja az élő csevegést, beleértve néhány testreszabási lehetőséget. Ha elégedett a beállításokkal, folytathatja a telepítést. Én az Egyéni telepítési lehetőséget választottam, így egyszerűen kimásoltam és beillesztettem a kódot a webhelyemre az előző részben.
A chat widget azonnal megjelent az oldalamon a telepítés során beállított színekben és pozícióban, így készen álltam a tesztelésre.
Miután elkezdtem egy beszélgetést, az azonnal megjelent a felhasználói felület Hozzá nem rendelt lapján. Rákattintottam, és következett a csevegés.
Funkciók és felhasználói felület
A Gorgias egy böngésző alapú alkalmazás, amely a Google Chrome, a Firefox, a Microsoft Edge, a Safari és az Opera böngészőn használható. Teszteltem a szoftvert a Google Chrome-on, de ha a támogatott böngészők bármelyikét használja, a tapasztalata nem fog sokban különbözni.
A Gorgias ügyfélszolgálati szoftvere számos funkciót és konfigurációt kínál, de az élő csevegés beállításának megtalálása meglehetősen egyszerű. A felhasználói felület meglehetősen könnyen navigálható még a Gorgias által az elején kínált útmutató nélkül is.
Élő csevegési widgetjének beállításakor rengeteg mozgástere van a testreszabásra. A kezdeti beállításon kívül bármikor visszatérhet és hozzáadhat kampányokat, beállíthat gyors válaszokat, és módosíthatja a beállításokat, beleértve az automatikus választ, az értesítéseket és a kapcsolódó e-mail integrációkat.
Mindez nagyon hozzáférhető és könnyen megtalálható, így még a kevésbé technológiailag jártas felhasználóknak sem kellene, hogy gondot jelentsen, hogy mindent megtaláljanak, amire szükségük lehet.
Ha az élő csevegés widgetről van szó, jóllehet meglehetősen szabványosnak tűnik, és a látogató oldaláról talán kissé csupasznak tűnik, a válaszoló ügynökök sok mindent megtehetnek egyetlen kényelmes felületen. Az ügynökök közvetlenül az élő csevegésből címkéket adhatnak hozzá, módosíthatják az ügyféladatokat, és megtekinthetik interakciós előzményeiket.
Ami magát a chat-et illeti, az ügynökök sok mindent megtehetnek anélkül, hogy hagynák az ügyfeleket várakozni, hiszen minden, amire szükségük van, ott van.
Használhatnak már meglévő makrókat, vagy beállíthatnak egy új makrót közvetlenül a csevegőablakban. Ez nagyon hasznos lehet nagy mennyiségű bejövő üzenet kezelésekor, amikor az ügynököknek nincs idejük kilépni a beszélgetésből, hogy egy másik ablakban kezeljék a sablon válaszokat.
Kicsit csalódott voltam, amikor rájöttem, hogy Gorgias élő chatje nem támogatja a valós idejű gépelési előnézeteket. De emellett a widgetük aktív volt, és nem okozott gondot az üzenetek küldése, beleértve a médiafájlokat is.
Ha végzett a beszélgetéssel, elhalaszthatja vagy bezárhatja a csevegést. A jövőben bármikor visszatérhet hozzá, és ha kell, ugyanazzal a jegyazonosítóval újra megnyithatja.
Élő chat teljesítmény és felhasználói élmény
Nagyon jó tapasztalataim vannak Gorgiasszal. A felhasználói felület könnyen navigálható. Egy oktatóanyagot kínál az induláshoz, és összességében nem hagy sok kívánnivalót maga után. Ráadásul az egész rendszert kifejezetten a Shopify számára tervezték, így ha ezt használja, kihasználhatja a teljesen integrált Magento és BigCommerce előnyeit.
A Gorgias élő chat szoftvere könnyen beállítható és testreszabható. Néhány alapbeállítást kínál, de ha akarja, valóban az igényeihez és a márkaépítéshez igazíthatja, kampányokat adhat hozzá, csatlakoztathatja egy üzlethez stb.
Maga az élő chat widget remekül működik. Gyors és érzékeny, így nem kell aggódnia a szoftverek késése miatti hosszú várakozási idők miatt. A Gorgias nagyszerű munkát végez a termelékenység biztosításában és a válaszidő minimalizálásában, mivel mindent megad, amire szüksége van a csevegőablakban. Ha hajlandó figyelmen kívül hagyni, hogy a szoftver nem engedi megtekinteni a látogatók üzeneteit, mielőtt azok megnyomnák a küldést, Gorgias élő chat widgetje nagyszerű megoldás lehet.
Árazás
A Gorgias öt árképzési szintet kínál, amelyek számos szolgáltatással és funkcióval rendelkeznek. Minden árazási lehetőség a korábbiak funkcionalitását tartalmazza, hozzáadott bővítményekkel, speciális funkciókkal és frissítésekkel. A legszembetűnőbb különbség azonban a havi számlázható jegyek száma. Mindegyik terv sok mindent kínál, de hogy az élő csevegésre koncentráljak, csak a releváns funkciókat fogom tárgyalni.
Starter
Ez a csomag 10 USD/hóba kerül, 50 számlázható jeggyel. Ezen az áron legfeljebb 3 felhasználói hellyel rendelkezhet. Az élő csevegési szoftver tartalmaz egy élő csevegési widgetet makróval, szabályokkal és sablonokkal.
Basic
Az alapvető árképzési szint 300 számlázható jegyet kínál havi 60 dollárért. Ezzel a csomaggal korlátlan számú felhasználói helyet, irodai támogatást és csapatkezelést biztosít.
Pro
360 USD/hó áron 2000 számlázható jegye és korlátlan számú felhasználója lehet.
Advanced
Az Advanced csomag havi 900 dollárba kerül, és 5000 számlázható jeggyel dolgozhat. Ezen a szinten több közösségi média integrációt is kihasználhat.
Vállalkozás
Egyéni jegymennyiség csak azután állítható be, hogy megbeszéléte azt a Gorgias csapatával.
Következtetés
A Gorgiasszal kapcsolatos általános tapasztalatom meglehetősen kellemes volt. Nagyon egyszerűvé teszik a fiók beállítását, és a kezelőfelületen való navigáció már a kezdetektől fogva intuitív. A felhasználói felület nem hagy félelemben, de egyszerű, letisztult és könnyen használható.
Ami az élő csevegő szoftvert illeti, azt hihetetlenül könnyű volt megvalósítani. Még a gyors áttekintő oktatóprogram kezdeti használata nélkül is hiszem, hogy mindenki gond nélkül kitalálhatja. A testreszabás is nagyon hozzáférhető volt. Még a fejlettebb beállításokat is úgy alakították ki, hogy az ne tűnjön túl nehéznek.
Maga a widget gyors, érzékeny és megbízható. Annak ellenére, hogy hiányzik néhány olyan funkció, amelyek még tovább javíthatnák az élményt, nagyon hatékonyan végzi el a munkát.
A Gorgias élő csevegőszoftverével kapcsolatos tapasztalataim befejezéseként elmondható, hogy nagyszerű volt dolgozni a látogató és az ügynök szemszögéből egyaránt. Remek lehetőségnek tűnik azon vállalkozások számára, akik kapcsolatban szeretnének maradni ügyfeleikkel anélkül, hogy aggódnának amiatt, hogy az ügyfélszolgálati képviselők nem fogják tudni a szoftvert a lehető legteljesebb mértékben használni.
Frequently Asked Questions
A Gorgias megnyitásakor fekete vagy fehér képernyő jelenik meg
Ez egyszerű betöltési probléma lehet. Várjon néhány percet, és töltse be újra az alkalmazást. Ha ez egy Android alkalmazásban történik, megpróbálhatja a kemény újraindítást. Ha ez nem segít, lehet, hogy újra kell telepítenie az alkalmazást.
Az Uncaught ReferenceError üzenetet kapom a konzolon
Vagy hiányzik egy Gorgias Chat kódrészlet az oldalon, vagy az egyéni szkript után hívják. Győződjön meg arról, hogy a Gorgias csevegőcsomag-betöltő 2-es verzióját használja. A szkriptben ellenőrizze a gorgias-chat-widget-install-v2-t.