Key takeaways
Pros
- Valós idejű gépelési előnézet
- Megfizethető
- Testreszabható élő chat gomb
- Nagyon érzékeny
Cons
- Kihívást jelenthet a beállítás az első felhasználók számára
A LiveAgent használatának megkezdése
A LiveAgent próbaverziójára való feliratkozás hihetetlenül egyszerű. Miután kitöltötte a regisztrációs űrlapot és megerősítette e-mail címét, már indulhat is. Böngészheti az Első lépések oldalt, de én azonnal elkezdtem beállítani az élő csevegésemet.
Az irányítópulton kattintson a Csevegés elemre a bal oldali panelen. Innen kattintson a Csevegés gombokra, és készen áll az élő csevegési megoldás beállítására.
A LiveAgent segítségével sokat tehet az élő csevegés konfigurálása és testreszabása terén. A nagy narancssárga Létrehozás gomb megnyomása után gyakorlatilag mindent beállíthat, így az élő csevegés gomb márkát mutat az oldalon, és a csevegés élménye kellemes a látogatóknak és az ügynököknek egyaránt.
Külön beállíthat egy online és offline csevegés gombot, személyre szabhatja a csevegőablakát, és akár egy kapcsolatfelvételi űrlapot is használhat ügyfelei számára, amelyet kitölthet, ha Ön nincs online.
Kellemesen meglepett, hogy mennyire lehet állítani és testreszabni. A gomb weboldalon elfoglalt helyétől az animációig (én természetesen a ugrálásra mentem) minden személyre szabható, így nem csak a megjelenésével, hanem a gomb funkcionalitásával is 100%-ig elégedett lehet.
Nagyon jól éreztem magam a különböző színkombinációk kipróbálásával és az üdvözlő üzenetek beállításával.
Miután elégedett voltam mindennel, átléptem az Integráció lapra. Itt a LiveAgent generált egy kódot, amelyet be kell illesztenem a webhelyem előtti részbe, és minden készen állt.
LiveAgent funkciók és felhasználói felület
A LiveAgent a böngészőjében fut, így nem mindegy, hogy melyik operációs rendszert használja. A LiveAgent webalkalmazása kompatibilis a Chrome, Edge, Safari, Firefox és Opera böngészőkkel.
A LiveAgent élő chat szoftvere nem hagy kívánnivalót maga után a testreszabást illetően. Már a kezdeti beállításnál rengeteg konfigurációs lehetőség áll rendelkezésére.
Amit igazán kényelmesnek találtam, az az, hogy a chat gomb beállításának egyik első lépésében megírhatja az automatikus üdvözlő üzenetet. Véleményem szerint ennek a funkciónak köszönhetően az automatizálás már az indulástól fogva megközelíthetőbbnek tűnik. A LiveAgent elképesztő munkát végez, lehetővé téve felhasználóit, hogy olyan fejlettebb funkciókkal is megbirkózzanak, amelyeket egyébként figyelmen kívül hagynának, vagy „későbbre hagynának”.
Egy másik hasznos funkció az előre beállított sablon üzenetek. Amikor egy webhely látogatójával cseveg, a LiveAgent a sablon üzenetek széles választékát kínálja, és még saját megírását is lehetővé teszi. A keresősáv azt is lehetővé teszi, hogy az ügynökök böngészhessenek a kész válaszok között, ha Ön több választ is beállított, és nincs idő a görgetésre.
Természetesen beszélnünk kell az élő gépelés előzeteséről. Lehet, hogy ez a funkció nem tűnik olyan fontosnak, de ha egyszer elkezdi használni, soha nem fog visszanézni. Bár hasznos az ügynökök számára, a gépelési előnézet az ügyfélélményben rejlik. Amikor egy ügynök látja, hogy a látogató mit szeretne kérdezni, mielőtt megnyomja a küldés gombot, látszólag villámgyorsan válaszolhat.
További fontos funkciók közé tartozik a megjegyzések hozzáadása a csevegéshez, így az ügynök további részleteket írhat le, és később visszatérhet hozzájuk. Ezeket a megjegyzéseket a látogató információihoz is hozzáadhatják, amelyek a teljes csevegés alatt a képernyő bal oldalán érhetők el, és később a LiveAgent CRM-jében tárolhatók.
Végül, de nem utolsósorban kellemesen meglepett egy elégedettségi felmérés, amelyet a LiveAgent szoftvere a chat bezárása után automatikusan felajánl. Ez egy csodálatos lehetőség a látogatók számára, mivel nem kell később visszatérniük, e-maileket kapniuk vagy bejelentkezniük ahhoz, hogy visszajelzést küldjenek. Nincs más dolguk, mint kiválasztani az elégedettségi szintet, és pillanatok alatt készen is kell lenniük vele.
Az ügynök azonnal láthatja a vásárló értékelését, miután ezt elvégezték.
LiveAgent élő chat teljesítmény és felhasználói élmény
A LiveAgent élő chatje gyors, érzékeny és hihetetlenül könnyen használható mind az ügynökök, mind a webhelylátogatók számára. Minden világosan és kényelmesen van elhelyezve, így akkor is használhatja, ha nem különösebben járatos a technikában.
Amikor beszélgetést kezdeményez, a LiveAgent jegykezelő szoftvere automatikusan létrehoz egy jegyet. Az ügynök értesítést kap, amely új csevegésre irányítja. Ott láthatják a látogató összes alapvető információját, beleértve az IP-címét, a böngészőjét és azt, hogy bejelentkezett-e. A fájlok csatolása is problémamentesen működik mind az ügynökök, mind a látogatók oldalán.
A felhasználói felület nagyon letisztult és könnyen navigálható, így az ügynököknek nem kell problémát okoznia több csevegés egyszerre történő kezelése. A termelékenység és a hatékonyság növelése érdekében ezzel az élő csevegési megoldással közvetlenül a csevegőablakból továbbíthatja a csevegést más ügynökökhöz.
Az egyetlen dolog, ami még tovább javíthatja a felhasználói élményt, az az, hogy az elején egy gyors oktatóanyagot adunk hozzá, így ha valaki nem ismeri az ilyen szoftvereket, azonnal megtalálhat mindent, amire szüksége van. Jó helyettesítője azonban a LiveAgent támogatási portálja, ahol oktatóanyagokat, útmutatókat és hibaelhárítási tippeket találhat arra az esetre, ha bármilyen problémába ütközne.
Árazás
Free
Ingyenesen használhatja a LiveAgent korlátozott funkcióit. Ez az árképzési szint olyan funkciókat tartalmaz, mint a 7 napos jegyelőzmények, 1 élő csevegés gomb, alapvető jelentéskészítés és még néhány.
Small
Ez a 9 dolláros ügynök/hó csomag tartalmazza az ingyenes verzióban található összes szolgáltatás kiterjesztett verzióit. A kibővített funkciók közé tartozik a korlátlan jegyelőzmények, az ügyfélszolgálat, az API-t használó integrációk, a jelentéskészítés és egyebek.
Medium
Ez a csomag 29 dollárba kerül ügynökönként/hónap, és használhatja a korábbi csomagok összes funkcióját, valamint az erősebb kiegészítéseket. Néhány funkció, amelyet élvezhet, a korlátlan csevegési gombok, a proaktív csevegési meghívók, a fejlett visszajelzéskezelés, a valós idejű látogatófigyelés és még a közösségi média integrációja is.
Large
Ez a LiveAgent legkiterjedtebb szintje, amely ügynökenként 49 dollárba kerül havonta. Az alacsonyabb szintek összes funkciója mellett olyan telefonközpontot is futtathat, amely tele van olyan funkciókkal, mint az IVR, a videohívások, a korlátlan hívásrögzítés, a hívásirányítás, az átvitel és még sok más.
Konklúzió
A LiveAgent élő csevegő szoftverével dolgozni azt kell mondanom, hogy egyszerűen élvezetes volt. Nem sokat lehet kritizálni a kivitelező, de a weboldal látogatói oldaláról sem.
Bár az út során néhány rövid interaktív oktatóanyag hasznosnak bizonyult, nem különösebben technológiás emberként nem okozott gondot mindent elindítani. A beállítás rendkívül egyszerű, a testreszabás határtalannak tűnik, és a chat gomb általános funkcionalitása tapasztalataim szerint kiemelkedő.
A LiveAgent élő csevegése kiemelkedik a valós idejű gépelési előnézetből. Látom, hogy ez számos előnnyel jár a kis létszámú ügyfélszolgálati csapatoknak és a nagyoknak is. Az „olvasni az ügyfél gondolataiban” képesség felbecsülhetetlen értékű lehet, ha gyors és személyre szabott támogatásról van szó.
Összefoglalva az egész tapasztalatot, bármikor szívesen használnám a LiveAgent chat widgetjét azonnali üzenetküldő megoldásként a saját webhelyemhez. A választott árazási konstrukció alapján nagyszerű lehetőségnek tűnik a nagy üzenetmennyiséggel rendelkező csapatok, valamint a kapcsolatot tartani kívánó kisvállalkozások számára.
Frequently Asked Questions
Az élő csevegés gombja a webhelyemen akkor is offline állapotban jelenik meg, ha be vagyok jelentkezve
Ennek számos oka lehet. Az első dolog, amit megpróbálhat, az a webhely frissítése. Ha ez nem segít, ellenőrizheti, hogy mely osztályok használhatják az élő csevegés gombot, és módosíthatja a beállításokat. Azt is megnézheti, hogy a kód helyes-e. Ha újratelepítette az alkalmazást, az új gombazonosító eltérhet a régitől, ami okozhatja a problémát.
Ügyfélszolgálati ügynökeimnek nincs idejük minden bejövő csevegésre válaszolni
A LiveAgent élő cseveg őszoftvere lehetővé teszi a jegyek átirányításának beállítását, így az ügynököket nem terheli túl sok csevegés, és a kapcsolattartó központja megőrzi termelékenységét. Ennek beállításához lépjen a Konfiguráció > Csevegés > Beállítások menüpontra. Itt még azt is beállíthatja, hogy mennyi időre lehet szüksége az ügynököknek az üzenetek megválaszolása között.