Key takeaways
Pros
- Gyors és megbízható élő chat
- Nagyon egyszerű megvalósítás
- Nagyszerű és könnyen konfigurálható funkciók
Cons
- A magasabb csomag drága
Kezdő lépések a LiveChat élő chattel
A LiveChat egy élő chat szoftver, amely nem csak csevegési lehetőségeket kínál. Kiterjedt élő csevegési funkciókészletet kínál, amely fókuszált és jól megtervezett élményt biztosít minden ügynök és ügyfél számára. Azonban további kommunikációs csatornák, például közösségi média, WhatsApp és jegykezelés formájában is kínál valami extrát. Ebben az áttekintésben közelebbről megvizsgáljuk a LiveChat élő chat widget képességeit és általános teljesítményét. Kezdjük el.
A LiveChat regisztráció nagyon gyors. Egyszerűen csak regisztrálnia kell fiókját, és a regisztrációs folyamat végül egyenesen az élő csevegő widget integrációs részéhez vezet, ami azt jelenti, hogy az élő csevegést azonnal megvalósíthatja, amint elkezdi. Ez meglepően gyors, és a LiveChat még néhány integrációs lehetőséget is kínál. Választhat a WordPress beépülő modul, a Google Címkekezelő vagy a manuális élő csevegési kód telepítése között.
A kézi telepítést választottam, ami szintén nagyon egyszerű volt. Egyszerűen másolja ki és illessze be a kódot a webhely záró </body> címkéje elé, és mentse a módosításokat. Ha nem jelenik meg, lehet, hogy először törölnie kell a böngésző gyorsítótárát. A LiveChat értesíti Önt arról, hogy a változtatások sikeresek voltak-e, és az élő chat integrálva van-e. Ezután közvetlenül a LiveChat irányítópultjára kerül, és elkezdhet ismerkedni az összes lehetőséggel.
A LiveChat egy bevált professzionális megoldás, és a felület is ezt követi. Könnyű megismerkedni a legtöbb eszközzel, és a jobb oldali panelen található egyszerű ajánlásoknak köszönhetően nem fog eltévedni. A bal oldali panelmenüben megtekintheti a csevegéseket, a forgalmat, a jegyeket, az archívumot, a névjegyeket és egyebeket. Az irányítópult közepén néhány fejlesztési lehetőség, valamint az élő csevegési statisztikák gyors, valós idejű áttekintése látható.
Funkciók és felhasználói felület
A LiveChat jól fókuszált funkciókat kínál az élő csevegési widgethez kapcsolódóan. A fent említett gyors, valós idejű statisztikák nézetén kívül más funkciókhoz is hozzáférhet, beleértve a chatbotokat, jelentéseket és széleskörű testreszabási lehetőségeket az élő chat widgethez. Ezen túlmenően, az élő csevegés teljes mértékben támogatja az üzenetek bepillantását, a kész válaszokat, a fájlmellékleteket, a csevegési előzményeket, a csevegési értékeléseket és még sok mást. Semmi fontos nem hiányzik a LiveChat élő csevegésből, így biztos lehet benne, hogy a csevegőügynökök teljes élményét élvezi.
Az elemzési funkciók gyors áttekintést kínálnak, valamint mélyreható áttekintést nyújtanak mindenről, ami az élő csevegéssel kapcsolatos – a csevegésekről, az ügynökökről, az ügyfelekről, a jegyekről és az e-kereskedelemről. Mindegyik szakasz további információkat és konkrét számokat adhat az élő csevegésről. Nem hiányzik semmi. Az elemzési áttekintés mindenről feljegyzést ad, ami a használat elmúlt hét napjában történt.
A LiveChat beállításaiban személyre szabhatja csevegési widgetjét. A lehetőségek meglehetősen széleskörűek, így ha szeretne kreatívkodni, beállíthatja az élő csevegés widgetet saját preferenciáihoz vagy vásárlói márkájához. A választható lehetőségek között szerepel, hogy az ablak hogyan fog kinézni a maximális és kicsinyített nézetben, világos vagy sötét témát, a téma színét (egyéni szín támogatott) és a csevegési pozíciót. Lehetőség van a widget elrejtésére, a csevegési widget mobil verziójának testreszabására, valamint további finomításokra, ahol megjelenítheti a cég logóját, az ügynökfotót, engedélyezheti vagy letilthatja a hangokat, engedélyezheti a csevegés értékelését és még néhány lehetőséget.
A legtöbb egyéb funkció passzív, vagyis automatikusan aktiválódik, és nem kell semmit tennie a konfigurációval. Kezdettől fogva készen állnak. Azonban bármikor mélyebbre tud lépni az olyan beállításokkal, mint az útválasztás, a csevegési hozzárendelések, a fájlmegosztás és még sok más. Minden könnyen elérhető. A felületen való navigálás, az élő chat beállítása és az általános felhasználói élmény nagyon jó, semmi gondom nem volt semmilyen feladattal. Miután a teljes beállítás készen áll, ideje áttekinteni a LiveChat élő csevegés teljesítményét és tapasztalatait.
Élő chat teljesítmény és felhasználói élmény
Mindkét oldalról megnéztem a LiveChat élő chat widgetet – ügynökként és ügyfélként is, hogy teljes élményben legyen része, és elmondhatom, hogy minden remekül működött, a vártnak megfelelően. Egyszer már ügyfélként elkezdtem a chatet, és egyből egy automatikus üzenet fogadott (ezt az üzenetet a beállításokban, a Célzott üzenetek alatt tudja személyre szabni). Amikor a LiveChat irányítópultja nyitva van, azonnal kaptam egy vizuális és hangos értesítést egy új bejövő üzenetről. A böngésző lapja is folyamatosan értesítést küld, amíg úgy dönt, hogy rákattint. Eddig jó.
Az üzenet bepillantása tökéletesen működött, és egy másodperc alatt felvette, amit írtam. Az üzenet a képernyőn marad, ha a felhasználók nem nyomják meg a küldés gombot, így Ön fel tudja készíteni a többi üzenetet. Eközben az ügyfél három pontot lát, amely jelzi, hogy az ügyintéző éppen választ ír neki. Általában nagyon jól működik. A válaszadási sebesség szinte azonnali, nincs hosszú várakozási idő.
A csatolmányok küldésére is lehetőséget adtam. Ha a fájlmelléklet ikonra kattint, azonnal kiválaszthat egy fájlt és elküldheti. A mellékletet a küldés előtt bármikor törölheti. Az üzenetbepillantással ellentétben az ügynökök nem láthatják a mellékletet, ha azt még nem küldték el, így az ügyfél adatai megmaradnak, ha rossz fájlt csatolnak. A melléklet még arra is lehetőséget ad, hogy a fogyatékkal élők számára alternatív szöveget is csatoljon. Nagyon átgondolt és rendkívül hasznos beillesztés.
Összességében elmondható, hogy a LiveChat élő chat widget teljesítménye nagyszerű, és semmiféle panaszom nincs. Nem tapasztaltam semmilyen problémát a sebességgel, és nem voltak hibák vagy problémák sem. A LiveChat widgete erősebb versenyző, ha teljesítményről van szó.
Árazás
A LiveChat három árazási csomagot kínál különböző funkciókkal. Az élő chaten kívül más kommunikációs csatornák is szerves részét képezik minden csomagnak, így minden csomaggal hozzáadott értéket kap. A csomagok azonban továbbra is főként további élő chat funkciókra koncentrálnak, ezért vessünk egy pillantást az ajánlatra.
Starter
A Starter csomag havi 20 dollárba kerül felhasználónként, és 60 napos csevegési előzményeket, alapvető widget testreszabást, jegyrendszert, adatbiztonságot és még sok mást kínál.
Team
A csapat csomag havi 41 dollárba kerül felhasználónként. Korlátlan csevegési előzményekkel, teljes widget testreszabással, jegyrendszerrel, adatbiztonsággal, alapvető jelentésekkel, ügynökcsoportokkal, többféle márkajelzéssel és még sok mással rendelkezik.
Business
Az üzleti csomag havi 59 dollárba kerül felhasználónként. Az ajánlat tartalmazza az összes korábban említett funkciót, de hozzáadja a személyzeti előrejelzést, a munkaütemezőt és egyéb funkciókat.
Vállalkozás
A vállalati csomagnak nincs látható ára, ezért hívást kell kérnie a LiveChat szolgáltatással, hogy megtudja. Az összes korábbi szolgáltatás mellett a terv dedikált fiókkezelőt, termékképzést, szoftvermérnöki támogatást, biztonsági segítséget, HIPAA-megfelelőséget és egyszeri bejelentkezést kínál.
Következtetés
A LiveChat élő csevegése nagyszerű eszköz és nagyon jó versenyző az élő chat játékban. A megvalósítás pillanatok kérdése, és nem kényszerít rá semmilyen hurkon keresztül, miközben kezeli. Mindegyik funkció nagyon jól működik, csuklás nélkül, a kezelőfelület pedig egy nagyon jól navigál. Az árképzés is rendben van, a választott csomagtól függően. Csak azt kell eldöntenie, hogy mennyit szeretne költeni az összes LiveChat funkcióra, és mérlegelnie kell, hogy szüksége van-e más kommunikációs csatornákra a munkájához.
Frequently Asked Questions
A LiveChat élő chat integrációm kódon keresztül nem működik.
Ügyeljen arra, hogy ellenőrizze, hogy megfelelően másolta-e be és illesztette be a kódot webhelye kódjába, és ellenőrizze, hogy nem hiányoznak-e a részek. Ezenkívül győződjön meg arról, hogy a kódot a megfelelő helyre illesztette be webhelye kódjában a záró címke elé. Ha továbbra is problémákat tapasztal, előfordulhat, hogy kapcsolatba kell lépnie a LiveChat ügyfélszolgálatával, hogy megtudja, miért nem sikerült az integráció.
Hogyan állíthatok be sablon üzeneteket a LiveChatben?
Amikor élő csevegésben vesz részt egy ügyféllel, beírhatja a #-t, és kiválaszthat egy előre elkészített választ. Ha újat szeretne hozzáadni, egyszerűen kattintson az Új gombra. Itt hozzáadhatja a sablon üzenet szövegét, hozzáadhatja egy csoporthoz, és létrehozhat egy parancsikont az üzenethez, így könnyebben elérheti.