Key takeaways
Pros
- Gyors beállítás és telepítés
- Egy teljesen ingyenes softphone megoldás
- Könnyen és egyszerűen használható
Cons
- A beállítás kezdőknek nem biztos, hogy egyszerű
- Kissé korlátozott funkciókészlet
- Elavult (de funkcionális) kialakítás
A MicroSIP egy praktikus, egyszerű, megbízható és ingyenes softphone szoftver, amely a legtöbb felhasználásra és forgatókönyvre alkalmas. Bár nem kínál sok extra funkciót vagy további funkcionalitást, nem tévedhet a MicroSIP használatával. Gyors telepítést és gyors beállítást kínál, miközben a hatékonyságra és a könnyű használatra összpontosít, mint a feltűnő trükkök és funkciók, korlátozott használati esetekkel. A MicroSIP-nek jó néhány előnye van, ami miatt érdemes megfontolni.
Telepítés és beállítás
A telepítési folyamat kevesebb mint egy percet vesz igénybe. A MicroSIP alkalmazás minimalista old-school, de funkcionális dizájnt kínál egyszerű lehetőségekkel. Nincsenek olyan divatos trükkök, amelyek elterelnék a figyelmet az aktuális feladatokról, amit nagyra értékeltem az ilyen típusú alkalmazásokban. Nincsenek felszólítások vagy szükségtelen értesítések, de hiányzik egy egyszerű beállítási útmutató is az alkalmazásból, amely végigvezetné a teljes beállítási folyamaton. Fiókja létrehozásakor az alkalmazás elemleírásokat kínál minden olyan mezőhöz, amelyet a beállítás során ki kell töltenie.
Mindazonáltal, függetlenül attól, hogy melyiket választja, mindegyik ugyanarra a webhelyre viszi Önt, rövid útmutatóval és magyarázattal a számlaregisztrációs lista minden eleméhez. Ez a beállítási útmutató nagyon egyszerű, és nem ad mélyreható leírást az új felhasználók számára, így többnyire nem hasznos azoknak a kezdőknek, akik még soha nem állítottak be softphone-t. A jó hír az, hogy még ha nem is tud sokat a SIP telefonok beállításáról, könnyen követhető útmutatókat találhat az interneten (saját útmutatónk is van a MicroSIP LiveAgent beállításához és integrálásához).
Ha kíváncsi a MicroSIP telepítésére, itt a rövid verzió. Egyszerűen letöltheti az alkalmazást, és telepítheti számítógépére, akárcsak bármely más letölthető szoftvert. Ezután kattintson a nyíl gombra az alkalmazás jobb felső sarkában, és kattintson a Fiók hozzáadása lehetőségre. Ezután adja meg a VoIP-szolgáltató adatait vagy a help desk szoftverrel hívó eszköz adatait a megfelelő mezőkben. Függetlenül attól, hogy melyik VoIP szolgáltatót választja, a MicroSIP konfigurálásához szükséges összes adatnak elérhetőnek kell lennie a fiókjában vagy a help desk konfigurációjában.
Funkciók és használhatóság
Az alkalmazás egyszerűsége az egész felhasználói felületen folytatódik, és ez nagyszerű dolog. Az alkalmazás megnyitása után elkezdhet beírni egy számot, és elkezdheti a hívást. Lehetősége van videohívás indítására, a hangszórók vagy a fejhallgató és a mikrofon hangerejének beállítására, a Ne zavarjanak mód engedélyezésére vagy az automatikus válasz funkció beállítására.
Az alkalmazás második lapján a hívásnaplók láthatók a hívás nevével, számával és időpontjával. A névjegyeket egy egyszerű, de hatékony névjegyzékbe is mentheti, amely az alkalmazás harmadik lapján érhető el. Összességében a MicroSIP egyszerű és könnyen használható, ami az ilyen típusú alkalmazásoktól elvárható. Minden funkció jól működött, és nem találkoztam jelentős problémákkal vagy kudarcokkal a mellékelt funkciók használata közben.
A hívások és videohívások kezdeményezése és fogadása gyors és egyszerű volt, míg az olyan funkciók, mint a névjegyzék és a hívásnaplók használata meglehetősen egyszerű volt. Az egyetlen apró trükk az, hogy a névjegylista nem tartalmaz mezőket a partnerek közösségimédia-fiókjainak vagy más kapcsolatfelvételi lehetőségeknek a mentésére. Mindazonáltal minden kapcsolathoz egyéni megjegyzést írhat.
Árazás
A MicroSIP egy ingyenes megoldás, amely nem tartalmaz árazási terveket vagy extra költségeket a szolgáltatásokért. Letöltheti a legújabb verziót, és ingyenesen elkezdheti használni. A MicroSIP nem tartalmaz hirdetéseket, és az alkalmazásban nincsenek használati korlátozások.
Hogyan működik a LiveAgent integráció?
A MicroSIP szoftveres telefon integrációja a LiveAgenttel olyan jó, ahogy van. Az integrációs folyamat nagyon egyszerű, és mindössze néhány percet vesz igénybe, miután megtanulta, hogyan adhat hozzá új fiókokat a MicroSIP-hez. Ez a softphone-integráció közvetlen, így nem kell más, harmadik féltől származó szolgáltatásokat igénybe vennie. Csak aktív VoIP-szolgáltatás-előfizetésre, MicroSIP-re és LiveAgentre van szüksége. A VoIP-számát először hozzá kell adni a LiveAgenthez, majd létre kell hoznia egy új SIP-eszközt, amely ugyanazt a telefonszámot fogja használni a konfigurációban.
Ezt követően kiválaszthatja az újonnan hozzáadott eszköz előnézetét, amely tartalmazza a szükséges adatokat egy új MicroSIP-fiók létrehozásához, amelyet a LiveAgent rendszerhez csatlakoztatunk. Az utolsó lépés az, hogy lépjen a Voice beállításaiba (a telefon ikonja a LiveAgent alkalmazás jobb felső sarkában), és válassza ki az újonnan hozzáadott MicroSIP szoftvert preferált hívóeszközként. Ha ezek a lépések elkészültek, közvetlenül a LiveAgent szolgáltatásból kezdeményezhet és fogadhat hívásokat.
Frequently Asked Questions
Nem tudok hívásokat kezdeményezni vagy befejezni a MicroSIP használatával
Több javítást is kipróbálhat, ha nem tud hívásokat kezdeményezni vagy befejezni a MicroSIP segítségével. Megpróbálhatja újratelepíteni a MicroSIP-et tiszta telepítéssel. Ellenőrizze még egyszer a SIP-fiók konfigurációját és minden benne szereplő mezőt. Ellenőrizze, hogy a megfelelő számot a megfelelő formátumban és a megfelelő előtaggal tárcsázta-e. A lehetséges megoldásokkal kapcsolatos további információkért tekintse meg a MicroSIP hibaelhárítási útmutatóját.
Nem tudok hívásokat fogadni a MicroSIP segítségével
Ellenőrizze még egyszer, hogy a regisztrációja aktív-e. Hívásokat kezdeményezhet üres SIP-szerverrel, de nem fogadhat hívásokat. Győződjön meg arról, hogy a regisztráció során a megfelelő felhasználónevet, bejelentkezési nevet, jelszót és domaint használja. A sikeres regisztrációt egy zöld ikon és egy Online állapot jelzi.