Key takeaways
Pros
- Nagyon kedvező árképzés
- A tudásbázis az elvárásoknak megfelelően működik
Cons
- Kissé elavult felület kialakítása
- A TB-cikkekben nem használhat videókat
Az Apptivo tudásbázis egy átlagos teljesítő, aki minden hibájával együtt objektíven jól végzi a munkáját. Ebben a tekintetben bőven van hely az Apptivo számára, hogy növekedjen. Bár nem tökéletes, és nem is a legjobb tudásbázis szoftver, hihetetlenül olcsó ahhoz képest, amit kínál. A tudásbázis használhat néhány extra funkciót a rendszerezéshez, de alacsony árát tekintve jó ár-érték arányt fog kapni az Apptivo-tól. Azoknak a felhasználóknak azonban, akik magasabb elvárásokat támasztanak egy tudásbázis-szoftverrel szemben, először mindenképpen össze kell hasonlítaniuk más megoldásokkal.
Az Apptivo használatának első lépései
Az Apptivo egy kiterjedt üzleti szoftver, amely számos integrált alkalmazásból áll, különféle célokra. Ez egy felhő alapú alkalmazás, amely valóban bármire képes – kapcsolatkezelés, értékesítés, ügyfélszolgálat, marketing, sőt tudásmenedzsment. De a sok funkció ismeretében minden fronton egyformán jól teljesít? Úgy döntöttem, hogy kipróbálom az Apptivo tudásbázist, hogy megtudjam, megéri-e az árát.
Az Apptivo legolcsóbb Lite-csomagjának ingyenes próbaverziójával kezdtem. A legjobban az lepett meg, hogy a webalkalmazás megpróbált próba helyett demohívásra kényszeríteni. Könnyű volt azonban túlszárnyalni ezt a mértéket úgy, hogy a fiók létrehozása után ismét rákattint a Próbálja ki ingyen gombra. Gyorsan eljutottam az Apptivo webalkalmazás próbaverziójához, és elkezdtem ismerkedni a felülettel.
Az Apptivo egy kiterjedt szoftver számos funkcióval, így természetes, hogy a felületen nem lesz a legkönnyebben navigálható. Egy gyors áttekintés és az összes lehetséges menüpontra való kattintás sem segített megtudnom, hol van a tudásbázis, és a felső panelen lévő kereső widget sem. Az Apptivo a kiterjedt alkalmazáslistájáról ismert, ezért megpróbáltam egy tudásbázis-alkalmazást keresni, amely hozzáadható a rendszerhez. Ezzel a lehetőséggel sem jártam sikerrel.
Úgy döntöttem, hogy rákeresek a Google-ben a tudásbázisra, és rájöttem, hogy az alkalmazások között szerepel, de ennek az alkalmazásnak a neve „Answers” a „Knowledge base” helyett. Ennek ellenére hozzáadtam az alkalmazást a rendszerhez, és elkezdtem tesztelni. Bár ez nem a legintuitívabb tudásbázis-szoftver, érthető, hogy nem minden Apptivo-felhasználó fogja használni. Teljesen érthető a lehetőség megadása, hogy ne legyen. Megtalálhatja az Alkalmazások szakaszban a Webes jelenlét kategória alatt.
Felhasználói élmény és funkciók
Az Apptivo tudásbázis meglehetősen egyszerű kinézetű tudásbázis, amely az átlagos tartományban hagyja a vonzerőt a többihez képest. A kialakítás funkcionális, és ez a legfontosabb. A bal oldali panelen találhatók a szűrési lehetőségek, valamint az új cikk létrehozására szolgáló gomb. Miután belép a tudásbázisba, láthatja a cikkeinek teljes listáját. Ha csak most kezdte, akkor nyilvánvalóan üres lesz, tehát azonnal kezdjük a javítást.
A Létrehozás gombra kattintva elkezdheti új tudásbáziscikk írását. Maga a szerkesztő meglehetősen szabványos, és bár az írásmező elsőre túl kicsinek tűnhet, megnyúlik, ha a szöveg elér egy bizonyos hosszúságot. Ezért a beírása egyáltalán nem jelent problémát, és az írási tapasztalatnak jónak kell lennie. Több mezője van, a legfontosabbak a kérdés és válasz mezők.
A szövegszerkesztő funkciókészlete meglehetősen szabványos, a szokásos szövegszerkesztési és formázási lehetőségek vannak, mint egy megfelelő dokumentum szerkesztőben. Lehetőség van képek hozzáadására is, de nincs lehetőség videók hozzáadására a cikkekhez. Feltöltés után nem lehet átméretezni a képeket, ezért vagy másik szerkesztőben kell átméretezni, vagy a feltöltés során módosítani kell a méretet. Ehhez azt is tudni kell, hogy pontosan mely méretek a legjobb választás a tartalomhoz.
Összességében elmondható, hogy a szövegszerkesztő a legtöbb felhasználási esetre kiváló, de némi vizuális frissítést és videomédia-támogatást is igénybe vehet. Ha végzett az írással, vessen egy pillantást a SEO beállításaira. Mentés után láthatja a cikket a cikk áttekintésében. Szükség esetén néhány gyors szerkesztést végezhet, mivel a cikk új ablakban nyílik meg, ha rákattint ebben az áttekintésben. Nem találtam lehetőséget a cikkek mappákba vagy kategóriákba helyezésére, ami kár. A tudásbázisnak azonban van egy keresőmodulja.
Árazás
Az árképzés valószínűleg az Apptivo egyik legjobb része, mivel még a legdrágább csomag is olcsóbb, mint a versenytársak tudásbázis-szoftvereinek néhány legolcsóbb csomagja. Az Apptivo négy csomagot kínál, amelyek mindegyike az előzőhöz képest magasabb szintű. Minden csomag tartalmazza a tudásbázis funkciót, így annak eldöntése, hogy melyik csomag, csak meg kell vizsgálnia az egyéb funkciókat, amelyek előnyösek lehetnek. Nézzük meg, mit tartalmaz az egyes csomagok.
Lite
A Lite csomag felhasználónként havi 10 dollárba kerül, és a kis értékesítési csapatokra összpontosít. 18 alkalmazást, 100 egyéni mezőt az alkalmazás előtt, 25 munkafolyamatot, 8 egyéni irányítópultot, harmadik féltől származó szolgáltatásintegrációt és 24 órás ügyfélszolgálatot kap.
Premium
A prémium csomag havi 15 dollárba kerül felhasználónként. Ez a csomag alkalmas növekvő csapatok számára. A csomagban 46 alkalmazás, alkalmazásonként 250 mező, 75 munkafolyamat, 25 egyéni irányítópult, harmadik féltől származó szolgáltatások integrációja és a hét minden napján 24 órában elérhető ügyfélszolgálat kap.
Ultimate
Az Ultimate csomag havi 25 dollárba kerül felhasználónként, és a nagy csapatokra összpontosít. Tartalmaz 57 alkalmazást, alkalmazásonként 350 egyéni mezőt, 150 munkafolyamatot, 50 egyéni irányítópultot, harmadik féltől származó szolgáltatásintegrációt és 24 órás ügyfélszolgálatot.
Enterprise
Az Enterprise csomag személyre szabható árképzéssel rendelkezik. Tartalmaz 65 alkalmazást, alkalmazásonként 500 egyéni mezőt, 300 munkafolyamatot, 100 egyéni irányítópultot, egyéni integrációt, 24 órás ügyfélszolgálatot + SLA-t és fiókkezelőt.
Következtetés
Végül az Apptivo tudásbázisát jónak értékelném, de nem nagyszerűnek. Sok szempontból nem haladta meg a várakozásokat, de nem is okoz csalódást. Nagyon jól fog teljesíteni, és nem feltétlenül alul felszerelt, különösen az olcsó árait tekintve. Azok a vállalkozások azonban, amelyek hajlamosak a tudásbázis használatára támaszkodni, valószínűleg értékelni fognak egy jobb megoldást a feladatra. Az Apptivo továbbra is egy nagyszerű szoftver, amely más szempontból is elképesztő funkciókkal rendelkezik. Csak Önön múlik, hogy mérlegelje, hajlandó-e használni a mindennapi munkája során.
Frequently Asked Questions
Nem találom a tudásbázist az Apptivóban
Az Apptivo tudásbázis funkcióját válaszoknak hívják. Először be kell szereznie az alkalmazást a kiterjedt alkalmazás választékból. Amikor a fiókjában van, nyissa meg az App Store-t, és keresse meg a Válaszok alkalmazást az Internetes jelenlét kategória alatt. Miután megszerezte az alkalmazást, az irányítópult Webes jelenlét menü gombja alatt találja meg.