Key takeaways
Pros
- Egyedülálló (de rosszul átgondolt) előnézeti funkció
- (Néhány) Jól megtervezett interfészek
- Hihetetlenül, rendkívül, hihetetlenül olcsón
Cons
- Rosszul megtervezett szolgáltatások és felület a tudásbázisban
- A cikkszerkesztő bosszantóan kicsi
A Connecteam használatának megkezdése
A Connecteam egy tudásbázis-szoftver funkciókkal rendelkező menedzsment alkalmazás, amely a telefonhasználókra összpontosít. Lehetővé teszi a felhasználók számára okostelefon-alkalmazások létrehozását és használatát különféle alkalmakra. A Connecteam kommunikációs funkciókat, humánerőforrás-eszközöket, felmérést, munkaerő-kezelési funkciókat és még néhányat tartalmaz. Nézzük meg, hogyan működik a Connecteam tudásbázis, és milyen vele dolgozni.
A Connecteam használata a klasszikus próba regisztrációval kezdődik, hacsak nem szeretne azonnal fizetős csomagot választani. A regisztráció befejezése után a Connecteam végigvezeti Önt a beállításon. Hozzáadhatja cége nevét, szerepkörét, alkalmazottainak számát és a Connecteam elsődleges használatát. A Connecteam mobilalkalmazás letöltéséhez lehetőség van egy átugorható logó és telefonszám hozzáadására is (ha szeretné). A folyamat nagyon egyszerű, és mindössze néhány percet vesz igénybe. Ezt követően elkezdhet ismerkedni a webalkalmazás felületével.
Az interfész kialakítása logikus, és lehetővé teszi az intuitív navigációt, de egyes ikonok kissé elavultnak tűnhetnek, és mindenképpen frissítésre szorulnak. Ettől függetlenül az interfész nagyszerűen néz ki és jól érzi magát, ami minden szoftvernél prioritás. Közvetlenül a bevezető irányítópulton több gyors művelet is elérhető, beleértve a frissítések küldését, a felhasználók hozzáadását, a csevegés indítását és az űrlapok létrehozását. A kezelőfelület bal oldalán található a főmenü, ahol minden eszköz azonnal látható, így nem kell hosszasan keresgélnie, hogy odaérjen, ahová szüksége van. A tudásbázist a menü kommunikáció menüpontja alatt találja.
Amikor belép a Connecteam tudásbázisába, először aktiválni kell azt. Ez lényegében a bevezető tudásbázis felállítása. Csak ki kell választania a tudásbázis nevét, és máris elkezdheti a munkát. Ezután hozzáadhatja az első mappát, amelyből már kiderül, hogy a Connecteam jó rendszerező funkciókat kínál. A módosítások mentése után kétféle közzététel közül választhat – az intelligens csoportok (az Ön által kiválasztott feltételeknek megfelelő felhasználók) vagy a kiválasztott felhasználók (kiválaszthatja azokat a személyeket, akik hozzáférhetnek az adott kategóriához) esetében. Ezután kiválaszthatja a címzetteket, az értesítési beállításokat, végül megerősítheti a beállításokat.
Felhasználói élmény és funkciók
A legjobban a Connecteam tudásbázis felülete lepett meg. Az első és legszembetűnőbb probléma az volt, hogy nem találtam lehetőséget új cikkek írására. Halálosan komolyan mondom, nem volt lehetőség sehol látható új cikk létrehozására, még a teljes felhasználói felület alapos áttekintése után sem. Végül rájöttem, hogy először rá kell kattintani a tudásbázis mappájára, majd a Szerkesztés gombra, rá kell kattintani arra a mappára, amelybe a cikket hozzá akarjuk adni, végül pedig a Szöveg hozzáadása lehetőségre. Ez nagyon nem intuitív, és meg tudom érteni a frusztrációt, ha egy felhasználó sietve keresi a módját, hogy új cikket adjon hozzá (a határidő kúszik mögötte).
A Connecteam az okostelefon-felhasználókra fókuszál, így a tudásbázis felület erősen rányomja a mobilalkalmazást, ezzel el is érkeztünk a második számhoz – a tudásbázis cikkszerkesztőjéhez. A tudásbázis cikkszerkesztője hihetetlenül kicsi, egy szűk ablakba van csomagolva, ahol a képernyő nagy része tele van azzal, hogyan néz ki a cikk az okostelefonokon. Ez kétségtelenül hasznos dolog, és nem emlékszem, hogy sok kiemelkedő tudásbázisú szoftvermegoldásban láttam volna, de miért kell az ablak felét átvennie? Elveszi a hangsúlyt az írásról, és lényegében betölti a helyet, ahol több hasznos funkció is lehet. Bár nem lehetetlen ide írni, határozottan összehúzónak és teljesen feleslegesnek tűnik. Az okostelefon előnézeti opciója nagyszerű kiegészítés, azonban opcionálisnak kell lennie, nem kötelező, mivel nincs mód a szerkesztőben közvetlenül kicsinyíteni vagy kikapcsolni.
Ezenkívül súlyosan összezavarja a munkafolyamatot, amikor médiával dolgozik. A képek feltöltésekor nem igazodnak a cikkszerkesztő méretéhez. Tehát amíg néhány sor szűkített szöveget ír, a kép ennek megfelelően mérethű lesz, ami azt jelenti, hogy egy percig görgethet, amíg el nem éri a jobb végét. Manuálisan átméretezheti a kép sarokpontjain keresztül, de sok időbe telik, amíg eléri, ha nagy felbontású adathordozóval dolgozik. Ráadásul a kép nem az eredeti képarányhoz igazodik az okostelefon előnézeti képernyőjén, így úgy tűnik, mintha kinyújtotta volna a szerkesztés során. Egyszerűen egyáltalán nem nagyszerű.
Ezen kívül a funkciók rendben vannak, de azt mondanám, hogy néhány dolog hiányzik. A szabványos formázási és szövegszerkesztési lehetőségek jelen vannak, amint az a képernyőképeken is látható. Nem lehet túl problémás egy jól strukturált dokumentum létrehozása a szerkesztőben. Támogatja a médiát, a táblázatokat, a felsorolásjeleket, és módosíthatja a betűméretet fejlécek létrehozásához. Nincsenek SEO beállítások sem, de a Connecteam csak egy belső tudásbázist kínál, így nincs értelme ezeknek, mivel mindent közvetlenül megtalálhatnak az alkalmazás felhasználói. Nem történik itt semmi különös, de úgy tűnik, nem is sok jelentős dolog hiányzik.
Árazás
Most végre elérkeztünk a Connecteam jó részéhez, az árazási csomagokhoz. A Connecteam három árazási csomagot kínál, valamint egy ingyenes csomagot a kisvállalkozások támogatására. Minden csomag különbözik a funkciókban és a feljavításokban, és minden csomag tartalmaz egy tudásbázist. Az árazás első pillantásra nem tűnik olyan olcsónak, mint amilyennek látszik, de a kitörés az, hogy akár 30 felhasználó is lehet minden csomagban. Emiatt egyes csomagok akár 0,90 USD-t is elérhetnek felhasználónként, ami alapvetően hallatlan. Vessünk egy pillantást az egyes csomagokra.
Small Business
Ez az ingyenes csomag, amely teljes hozzáférést biztosít a legnépszerűbb funkciókhoz, az összes csomóponthoz, „mindenhez, amire egy kisvállalkozásnak szüksége van”, és egy életen át ingyenes.
Basic
Az alapcsomag havi 29 dollárba kerül az első 30 felhasználónak. A csomag legfontosabb elemei közé tartozik a privát és csapat csevegés, a csevegési üzenetek olvasási visszaigazolása, a megjegyzések és reakciók közzététele, a betekintési adatok közzététele, a média, a fájlmellékletek, az egyéni munkakapcsolatok a címtárban, a felmérések és a tudásbázis.
Advanced
Ez a csomag havi 49 dollárba kerül az első 30 felhasználónak. Mindent megkap az alap csomagból és még sok mást. A csomag legfontosabb elemei az intelligens csoportok és adminisztrátori engedélyek, „döntse el, ki mit tehet a chaten”, csevegési üzenetek olvasási visszaigazolása, csevegés indítása a platform bármely pontjáról, élő szavazások a bejegyzésekben, testreszabható bejegyzés háttérszínek, testreszabható felhasználói mező megjelenítések a címtárban, névtelen felmérések és tudásbázisok megkettőzése.
Expert
Az Expert csomag havi 99 dollárba kerül az első 30 felhasználónak. A Speciális tervből mindent tartalmaz. A terv legfontosabb elemei közé tartoznak a szerkeszthető felhasználói profilok, az alkalmazáson belüli hivatkozások megosztása, a bejegyzések ütemezése, a bejegyzés rögzítése, a nagyobb tudásbázis tárhely, az új eszközök bejelentkezési figyelmeztetései, a folyamatok automatizálása és a több üzletág/helykezelés.
Következtetés
Összefoglalva a teljes áttekintést – a Connecteam nem egy nagyszerű tudásbázis szoftver. Ez azonban nem jelenti azt, hogy haszontalan. Komoly fejlesztésekre van szüksége, ha fel akarja venni a versenyt másokkal. A Connecteam megpróbál valami érdekeset bevinni a játékba, nevezetesen az okostelefonos cikk előzetesét. Ez a funkció nagyon hasznos lehet a cikktervezésben, ha nem foglalna el olyan előkelő helyet a szerkesztőben, és lehetőséget kínálna a különböző képernyőméretekre való váltásra. Összességében jó tudásbázis-szoftver-potenciál rejtőzik a Connecteamben, és ez egy-két nagyobb frissítéssel kiderülhet. Fontos megemlíteni, hogy az ár a nagy felhasználói korlátoknak köszönhetően egyszerűen hihetetlen. Aligha fog máshol olcsóbb tudásbázis szoftvert keresni.
Frequently Asked Questions
Hogyan hozhatok létre új tudásbázis cikket a Connecteamben?
A tudásbázis aktiválása után hozza létre az első mappát (az aktiválás után ez az egyetlen módja a folytatásnak). Ha ezzel végzett, kattintson a mappára, és válassza a Szerkesztés lehetőséget. Ezután kattintson egy mappára, ahol új cikket szeretne létrehozni, és megjelenik az új szöveg hozzáadásának lehetősége. Válassza ezt a lehetőséget, és elkezdheti írni a cikket.
A cikkekben található képek kinyújtva jelennek meg az okostelefon előnézetében
Ez csak egy vizuális hiba, amely akkor történik, amikor a felhasználók manuálisan átméretezik a képeket a tudásbázis szerkesztőben. Míg az okostelefon képernyőjén megjelenő kép megnyúltnak tűnhet, a kép megtartja a képarányát, még akkor is, ha nem látja teljesen a szerkesztőben.
Hogyan tudom átméretezni a tudásbázis cikkekben szereplő képeket?
A Connecteam tudásbázis nem rendelkezik automatikus képméretezési funkcióval, ezért ezt manuálisan kell megtenni. Ha a tudásbáziscikkekhez hozzáadott képek túl nagyok, egyszerűen rá kell kattintani, és a sarkokban lévő pontok segítségével át kell méretezni őket.