Key takeaways
Pros
- Felhasználóbarát felület
- Testreszabható sablonok
- Megbízható ügyfélszolgálat
- Ingyenes csomag elérhető
Cons
- A speciális szerkesztési lehetőségeket nehéz kitalálni
- Előfordulhat, hogy támogatásra lesz szüksége a speciális funkciók megvalósításához
A Freshdesk tudásbázis szoftvere nagyszerű lehetőség minden típusú vállalkozás számára. Ha még soha nem használt ilyen szoftvert, ne aggódjon. A felhasználói felület nagyon intuitív. Még a technológiailag kevésbé jártas felhasználók is könnyedén beállíthatnak mindent, és pillanatok alatt elkezdhetnek tudásbázis cikkeket írni. Még azt is merem állítani, hogy a dokumentáció elolvasása nélkül is be tudják fejezni a folyamatot.
Maguk a cikkek létrehozása is nagyon egyszerű. Az olyan alapvető funkciókon kívül, mint a szövegszerkesztés, valamint a képek és videók hozzáadása, a Freshdesk néhány előre elkészített sablont is kínál a kezdéshez. A keresőmotorok alapvető optimalizálását közvetlenül a Freshdesk szoftverében is elvégezheti. Az ingyenes előfizetéssel kipróbálhatja, hogy ez az a szoftver-e, amely segít a cége tudásbázisának kialakításában.
A Freshdesk első lépései
Az ingyenes fiók létrehozása egyszerű, és néhány perc alatt elvégezhető. Választhatja ezt a lehetőséget, vagy feliratkozhat a Freshdesk szoftverének ingyenes verziójára.
Fontos kiemelni, hogy mindent Chrome-ban állítottam be, de a Freshdesk működik Safariban, Edge-ben és Firefoxban is.
A regisztrációt követően a Freshdesk lehetőséget kínál arra, hogy megadjon néhány adatot a vállalkozásáról, hogy jobban személyre szabhassa az élményt. Ezt a lépést azonban kihagyhatja, ha nem akarja azonnal megtenni.
Az e-mail hitelesítés után már csak be kell állítania fiókját, és máris indulhat. Amikor bejelentkezik, egy műszerfal fogadja az összes szükséges információt.
Ha még csak most kezdi, mintaadatokat kaphat, hogy megnézze, hogyan fog kinézni az irányítópult, miután elkezdi használni a szoftvert. Természetesen elvetheti, és helyette valódi adatokat használhat.
A tudásbázis létrehozásának megkezdéséhez lépjen a bal oldali menübe, kattintson a Megoldások elemre, és folytassa az Első lépések lehetőségre kattintva.
Itt szerkesztheti a meglévő mappákat, vagy újakat hozhat létre. Kezdésnek két mappája van, de továbbiakat is hozzáadhat. Most, ami a legfontosabb, elkezdheti a tudásbázis cikkek írását. Ehhez kattintson az Új cikk gombra a jobb felső sarokban.
A Freshdesk felület jó munkát végez abban, hogy sok mindent egy nézetben egyesítsen anélkül, hogy túlzsúfolt lenne. A szoftver lehetőséget ad arra, hogy többet olvasson más speciális funkciókról, de ha akarja, el is utasíthatja.
Elkezdheti a cikk megírását a nulláról, vagy választhat az előre beállított sablonok közül, például az Útmutatók, a GYIK és a Felhasználói útmutatók közül. Miután befejezte a cikket, közzéteheti vagy elküldheti felülvizsgálatra.
Felhasználói élmény és funkciók
A Freshdesk tudásbázis felállítása hihetetlenül egyszerű volt. A szoftver nagyon hozzáférhető és könnyen navigálható. Létrehozhat összetett támogatási cikkeket és műszaki dokumentációt, vagy írhat csak néhány bekezdésnyi szöveget frissítésekkel és hírekkel.
Az egyik dolog, amin javítani lehetne, a speciális szerkesztési lehetőségek. Amikor először nyitja meg a szövegszerkesztőt, a dokumentációban olvashat róluk. Ha azonban bezárja ezt a javaslatot, böngésznie kell a támogatási oldalakat, hogy elegendő információt találjon a beállításukról.
A tudásbázis cikkek létrehozásához azonban a Freshdesk minden szükséges dolgot biztosít. Egy kényelmes és felhasználóbarát felületről használhatja az összes alapvető szerkesztési lehetőséget, valamint egy Gyors beszúrás gombot, amely lehetővé teszi videók, képek, jegyzetek, egyéb információk stb. hozzáadását.
Amit hasznosnak találtam, az az alapvető SEO a jobb oldali menüben. Gondoskodni fog az összes SEO erőfeszítéséről? Nem. De ez egy szépen integrált kis eszköz, amellyel elkezdheti a keresőoptimalizálást.
Árazás
A Freshdesk előfizetés alapú árképzési modellt használ. Három előfizetési csomagot kínálnak. Minden csomag több további funkcióval is rendelkezik, így az igényei szerint növelheti vagy csökkentheti.
Free
Ez egy ingyenes csomag alapvető funkciókkal, beleértve a tudásbázist, a jegykezelést, az elemzést és a jelentéskészítést, a közösségi média integrációját és a hét minden napján 24 órában elérhető e-mailes támogatást. Ezzel az előfizetési szinttel akár 10 ügynöke is lehet.
Growth
Ezt a csomagot ügynökönként havi 15 euróért vásárolhatja meg, évente számlázva, vagy ügynökönként havi 18 euróért havonta számlázva. Ez a szint mindent kínál az ingyenes opciótól kezdve az automatizáláson, a 24 órás telefonos támogatáson, az SLA-kon, az 1000+ piactéri alkalmazáson, az egyéni SSL-en és még sok máson át.
Pro
A Pro csomag költsége ügynökönként havonta 49 euróba kerül, évente számlázva, vagy ügynökenként 59 euróba havonta számlázva. Ez a teljesítményorientált csomag tartalmazza a Növekedési terv összes funkcióját, plusz átlagos kezelési időt (AHT), egyéni alkalmazásokat, bővíthető API-korlátokat, ügyfél-elégedettségi pontszámot (CSAT), ügyfélszegmentálást, egyéni szerepköröket és jelentéseket, többnyelvű tudásbázist, termékeket és még sok mást.
Enterprise
A Freshdesk legdrágább vállalati csomagja ügynökönként havi 79 euróért érhető el, évente számlázva, vagy ügynökönként 95 euróért havonta számlázva. Ebben a csomagban használhatja a korábbi szintek funkcióit, valamint olyan kiegészítéseket, mint a korlátlan számú termék, a sandbox, a tudásbázis-jóváhagyási munkafolyamat, a robotok, az AI-alapú közösségi jelek, az IP-tartomány korlátozásai és még sok más.
Következtetés
A Freshdesk ingyenesen biztosít felhasználóbarát tudásbázis-szoftvert, amely még a kisvállalkozások számára is elérhetővé teszi. A felhasználói felület könnyen navigálható és könnyen használható. Nem kell attól tartania, hogy túlterheltek a kódblokkok, a különböző változók és a zavaró nyelv. A Freshdesk gondoskodik arról, hogy a különböző műszaki ismeretekkel rendelkező ügyfelek hatékonyan használják a szoftvert egy robusztus tudásbázis felépítéséhez, amely tele van oktatóanyagokkal, GYIK-okkal és cikkekkel. Képek, videók és egyéb médiafájlok hozzáadása nagyon egyszerű a Gyors beszúrás gombnak köszönhetően. Az egyetlen kisebb kellemetlenség a fejlett szövegszerkesztés hiánya. Ha azonban játszadozik a felülettel, és elolvassa a Freshdesk dokumentációját, nem fog sokáig küzdeni, hogy megtalálja mindazt, amire szüksége van ahhoz, hogy lenyűgöző tudásbáziscikkeket készítsen ügyfelei számára.
Frequently Asked Questions
Problémáim vannak a belső tudásbázis létrehozásával
A belső tudásbázis cikkek írásának folyamata ugyanaz, mint a külsőké. Az egyetlen lépéskülönbség a láthatóság beállítása. Belső tudásbázis létrehozásához állítsa be a láthatóságot ügynökökre. Beállíthatja az új és a meglévő cikkek cikkeinek láthatóságát.
Nem tudok tömegesen exportálni adatokat
Ha fiókrendszergazdai jogosultságokkal rendelkezik, beállíthatja adatai tömeges exportálását. Nyissa meg az Adminisztrálás > Fiók > Fiókadatok > Exportálás menüpontot. A regisztrált ügynök e-mailben kap egy linket, amely a Solutions letöltési linkjét tartalmazza XML formátumban a fiókadatokkal együtt.