Key takeaways
Pros
- Egyszerű és gyors beállítás
- Nagyszerű felület
- Jól megtervezett tudásbázis + szerkesztő
Cons
- Olcsóbb csomagokkal is nagyon drágává válhat
Nehéz hibát találni a Freshservice tudásbázis szolgáltatásban, mivel egyszerű navigációt kínál, és minden megfelelő szervezési funkcióval rendelkezik, amelyeket más tudásbázis-megoldásokban gyakran kihagynak. A szövegszerkesztő a legmodernebb, a beállítás és a megvalósítás pedig hihetetlenül egyszerű. A Freshservice az egyik legjobb tudásbázis-funkciót kínálja, azonban nagyon költséges lehet, ha nem figyel az árazási tervekre. Olvasson tovább a Freshservice tudásbázis teljes áttekintésének megtekintéséhez.
A Freshservice használatának megkezdése
A Freshservice egy help desk, ügyfélszolgálat és szolgáltatásmenedzsment szoftver, amely nagy hangsúlyt fektet az IT-re. Ez is része a Freshworks szoftverválasztéknak. A Freshservice lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyszerűbbé tegyék informatikai műveleteiket. Ez egy teljes körű informatikai help desk megoldás jegyrendszerrel, tudásbázissal és minden egyéb fontos IT-támogatási eszközzel. Ez az áttekintés a Freshservice tudásbázisra és annak teljesítményére összpontosít a napi támogatási forgatókönyvekben.
A Freshservice használatának megkezdése olyan egyszerű, mint egy egyszerű regisztrációs űrlap kitöltése. Nincs szükség hitelkártyaadatokra, és nem kell többlépcsős folyamaton keresztülmennie ahhoz, hogy hozzáférjen fiókjához. Alig pár percbe telik, amíg elkezd megismerkedni az irányítópulttal. A hozzáférést követően már az elején egy modern megjelenésű felület fogadja Önt. Nincsenek elérhető útmutatók, de a felület tiszta és könnyen navigálható, még akkor is, ha Ön teljesen új felhasználó.
A Freshworks valóban modernnek tűnik, és kellemes ránézésre. A fő irányítópult szép áttekintést nyújt, ahol átfogó táblázatokban láthatja a jegykezelő rendszer információit. Balra található a főmenü, ahol minden eszközt megtalál, és másodpercek alatt könnyen elérheti, amire szüksége van. Felül a feladatok, értesítések, általános beállítások és egyéb kapcsolódó menüpontok találhatók. Összességében a felület egyszerűen nagyszerű, és első ránézésre nehéz hibát találni rajta.
A tudásbázis megtalálása a Freshservice-ben kissé zavaró, mert míg a tulajdonképpeni szakasz neve Tudásbázis, addig a menüpontban egyszerűen csak a Solutions szerepel. Bár nem volt a legnehezebb feladat kitalálni, hogy a Solutions a tudásbázist jelenti, el tudom képzelni, hogy az új felhasználók esetleg nincsenek ugyanabban a helyzetben. A megoldások könnyen hivatkozhatnak a szoftverrel kapcsolatos GYIK-re vagy az első lépések útmutatójára. Ettől a kisebb problémától függetlenül megtalálhatja a Megoldások lehetőséget a bal oldali menüpanelen.
Felhasználói élmény és funkciók
Miután elérte a tudásbázis funkciót, elkezdhet körülnézni. A felület ugyanolyan kellemes marad, mint az egész Freshservice alkalmazás, és egyenesen felkéri, hogy kezdjen el cikkeket írni, amikor az üres. Miután rákattintott a Cikk létrehozása lehetőségre, a tudásbázis cikkszerkesztőjébe kerül, és azonnal csodálhatja a könnyen navigálható tudásbázis felületet.
A cikkszerkesztő működik és csodálatosan néz ki. Semmi különös nem történik benne, ami azért jó, mert fókuszban tart, és segít elmerülni az írásban, akárcsak egy szabványos szövegszerkesztő szoftver. Ez egyszerűen egy klasszikus, jól megtervezett és teljesen működőképes szövegszerkesztő, ami mindig jó dolog. Pontosan tudja, hol vannak az egyes eszközök, és semmi sem marad elrejtve a szeme elől.
A felső eszköztár minden olyan szabványos szövegformázó eszközt kínál, amelyet már ismer a szövegszerkesztő szoftverekből, például a Microsoft Wordből. Az eszköztár bármikor könnyen elérhető, és támogatja az összes szabványos billentyűparancsot. Néhány kattintással képeket és videókat adhat hozzá, és nem kell aggódnia a beágyazás miatt, mivel mindkét típusú média automatikusan beágyazódik minden cikkbe. A bal oldali panelen címkéket és kulcsszavakat is felvehet, vagy egyéb lehetőségek mellett kiválaszthatja a cikk szerzőjét.
A Freshservice tudásbázis támogatja a kategóriákat és mappákat, amelyek biztosítják, hogy Ön mindig a cikkszervezési struktúra csúcsán maradjon. Meglepő, hogy sok megoldás még mindig nem használja ezeket a funkciókat, ami felbecsülhetetlen értékű lehet azon cégek számára, amelyek kidolgozott és kiterjedt tudásbázis létrehozását tervezik. A kategóriák egyszerűen a szervezés alapvető jellemzői, és ezért lehet a Freshservice tudásbázis igazán nagyszerű választás.
Árazás
A Freshservice négy árazási csomagot kínál különböző funkciókészletekkel. A tudásbázis funkciót minden csomag tartalmazza. Nincs lehetőség ingyenes csomagra, így ha a tudásbázis funkciót szeretné használni, akkor azt is el kell döntenie, hogy milyen egyéb eszközökre van szüksége, mielőtt a csomag mellett döntene. Nézzük az ajánlatokat.
Starter
A Starter csomag havi 29 dollárba kerül felhasználónként havi fizetéssel vagy 19 dollárba havonta felhasználónként éves fizetéssel. Tudásbázist, incidenskezelést, önkiszolgáló portált, SLA-t, munkafolyamat-automatizálást, irányítást, hozzáférés-vezérlési indítót, elemzést, egyéni SSL-t és még sok mást kínál.
Growth
A Growth csomag havi 59 dollárba kerül felhasználónként havi fizetéssel, vagy 49 dollárba havonta felhasználónként éves fizetéssel. Mindent megkap az előző csomagból (bár az árban nincs megadva), ezen kívül szolgáltatáskatalógust, eszközkezelést, beszerzési rendeléskezelést, alkalmazottak bevonását, ügyeleti kezelést, portál testreszabást, több SLA-t stb.
Pro
A Pro csomag havi 109 dollárba kerül felhasználónként havi fizetéssel, vagy havi 89 dollárba felhasználónként éves fizetéssel. Tartalmazza a korábban említett funkciókat, valamint problémakezelést, változáskezelést, kiadáskezelést, projektmenedzsmentet, SaaS-kezelést, szoftverlicenc-kezelést, szerződéskezelést, analytics pro-t és még sok mást.
Enterprise
Az Enterprise csomag havi 129 dollárba kerül felhasználónként havi fizetéssel, vagy 109 dollárba havonta felhasználónként éves fizetéssel. Mindent megkap a korábbi tervekből, valamint saját virtuális ügynököt, sandboxot, auditnaplókat és fiókonként havi 20 000 irányítási tranzakciót.
Következtetés
A Freshservice az egyik legjobb tudásbázis-eszközt kínálja. Könnyű elkezdeni vele, és hihetetlenül jól megtervezett, ami csodálatos írási élményt biztosít. A tudásbázis funkció az egyik legjobban elérhető, azonban ügyelnie kell a költségvetésére. Noha a Freshservice nagyszerű, az árképzés nagyon szigorú lehet, különösen akkor, ha úgy dönt, hogy drágább csomagot választ, nagyobb szolgáltatáskészlettel. Ha azonban így tesz, nem fog csalódni.
Frequently Asked Questions
Nem találom a tudástárat a Freshservice-ben
A Freshservice alkalmazás tudásbázisát Solutions-nek hívják. A bal oldali menüben találja. Ha rákattint, a tudástárba kerül, és elkezdheti írni.