Key takeaways
Pros
- Könnyű navigáció és tökéletes kialakítás
- További lehetőségek a tudásbázis webhely szerkesztéséhez
- Egyszerű, de összpontosított cikkszerkesztő
Cons
- Használhat némi „wow” tényezőt a funkciókban
A Help Scout első lépései
A Help Scout egy dedikált help desk szoftver, amely tudásbázisként használható. Megosztott e-mail-beérkező lehetőségeket, call center-támogatást, élő csevegést kínál, valamint ügyfélkapcsolat-kezelési és e-mail marketing lehetőségekkel is rendelkezik. Ezenkívül a Help Scout dokumentumkezelő eszközt, valamint tudásbázis funkciót kínál. Vessünk egy pillantást az utóbbira, és meglátjuk, mennyire könnyű megvalósítani, és hogyan működik általában.
A Help Scout használata rendkívül egyszerű, mivel nem kell átugrani a felesleges körökön a próba regisztrációs folyamata során. Mindössze e-mail címét, cégnevét és egyéb kapcsolódó adatait kell megadnia. Nincs szükség fizetési adatok megadására, ezért tartsa a hitelkártyáját a pénztárcában, hacsak nem szeretne azonnal fizetős csomagot vásárolni.
Miután befejezte a regisztrációt, elkezdhet körülnézni a Help Scout felhasználói felületén, és megismerheti a dolgokat. A felület meglehetősen jól megtervezett; frissnek, modernnek tűnik, ugyanakkor intuitív és egyszerű. A navigáció egyszerűen nagyszerű, és semmilyen körülmények között nem szabad eltévednie a felületen. Minden szükséges eszköz az irányítópult tetején található felső menüsorban található, valamint egy másodlagos navigációs sáv, amikor bizonyos eszközök nyitva vannak.
A tudásbázis megtalálása ezért nagyon egyszerű, azonban meg kell jegyezni, hogy a Help Scout tudásbázis szolgáltatás neve Dokumentumok. Miután kiválasztotta a Dokumentumok lehetőséget a felső menüsorban, a tudásbázisba kerül, és elkezdheti a beállítást. Először meg kell neveznie tudásbázisát, majd választania kell a tudásbázis megnyitása, vagy a webhely testreszabása között. Egyszerű kíváncsiságból az utóbbit választottam, és kellemesen meglepődtem.
Felhasználói élmény és funkciók
Néhány meglehetősen kiterjedt, de könnyen érthető lehetőségnek köszönhetően a teljes oldalbeállításon babrálhat. Példaként említjük meg, hogy a legelső beállítási oldalon kezelheti az egyéni tartománybeállításokat, a láthatóságot, a márkaépítést, a színsémát, a metaleírásokat és a visszajelzési lehetőségeket. Más szakaszok lehetővé teszik egyéni kód hozzáadását, oldalfordítások elvégzését, kommunikációs lehetőségek hozzáadását és még néhány további lehetőséget. Ez nagyon nagyszerű, mivel meglepő módon nem minden tudásbázis-szoftver rendelkezik ezekkel a lehetőségekkel, és tényleg, nagyon kellene. Ha végzett, kattintson a Dokumentumokra, és létrehozhat egy kategóriát, vagy elkezdhet cikket írni.
A kategóriákkal való szervezési lehetőségek nagyon gördülékenyek. Egyszerűen létrehoz egy kategóriát, és azonnal elkezdheti a cikk írását. Cikk létrehozásakor lehetősége van szöveget máshonnan importálni, ami nagyon ügyes. Miután kiválasztotta az új cikk opciót, elkezdhet írni a tudásbázisba. A felület ugyanolyan nagyszerű marad, mint az alkalmazás többi részén. A Help Scout tudásbázis csak az íráshoz szükséges dolgokat kínálja. Ez nem feltétlenül rossz, de néhány felhasználó, aki valami extrára számít, kissé csalódott lehet.
Megkapja a szabványos eszközkészletet, amely magában foglalja a formázási lehetőségeket, a félkövér szedést, a dőlt betűket, az aláhúzást, a hivatkozások és képek támogatását, a felsoroláspontokat, a táblázatokat és a saját egyéni kódját. Nincs semmi, amit korábban ne látott volna. Az egyéb lehetőségek közé tartozik a hasznos cikk előnézete, a cikk áthelyezése egy másik mappába, kulcsszavak hozzáadása a keresőoptimalizáláshoz vagy a kapcsolódó cikkek megtekintéséhez. Nagyjából ennyi. Bármennyire is egyszerűnek tűnik a tudásbázis funkció, a webhely testreszabásának lehetőségével kombinálva összességében nagyon erős versenyző lehet.
Amikor közzéteszi a cikket, egy másik lehetőség is elérhető lesz – a felülvizsgálati előzmények. Megtekintheti, hogy melyik felhasználó szerkesztette utoljára a cikket, és mikor. Úgy tűnik, hogy ezen kívül nincs több leíró lehetőség, így valójában nem láthatja a módosításokat. Bár ez kissé kiábrándító, még mindig jó dolog, hogy ez a funkció elérhető, mivel ez nem mindig szabványos a legtöbb tudásbázis szoftverben.
Árazás
A Help Scout három árazási lehetőséget kínál különböző funkciókkal. Minden csomag több funkciót ad hozzá, és csökkenti bizonyos funkciók korlátait, valamint növeli az árat. Nincs ingyenes csomag. Vessen egy pillantást az egyes csomagokra és arra, hogy mit kínálnak vállalkozása számára.
Standard
Ez a csomag havi 20 dollárba kerül felhasználónként, és két postafiókot, egy Dokumentumok-webhelyet (tudásbázis), legfeljebb 25 felhasználót, élő csevegést, alkalmazáson belüli üzenetküldést, beacon súgó widgetet, egyéni jelentéseket, automatizált munkafolyamatokat, ügyféltulajdonságokat, API-t, és több mint 50 integrációt kínál.
Plus
A Plus csomag havi 40 dollárba kerül felhasználónként, és a normál csomag összes funkcióját kínálja. Ezenkívül öt postafiókot, két Dokumentumok-webhelyet kap, nincs maximális felhasználói korlát, 25 ingyenes egyszerű felhasználót, egyéni mezőket, csapatokat, speciális engedélyeket, korlátlan jelentési előzményeket, speciális API-hozzáférést, Salesforce + Jira + HubSpot alkalmazásokat és még sok mást kap.
Pro
A Pro csomag havi 65 dollárba kerül felhasználónként. Tartalmazza az összes korábban említett funkciót, 25 postafiókot, 10 Docs-webhelyet, 50 ingyenes light-felhasználót, többszintű kedvezményeket, vállalati biztonságot, HIPAA-megfelelőséget, API-limit-emelést, concierge-bevezetési szolgáltatást, dedikált fiókkezelőt, fiókoptimalizálási áttekintéseket, és még többet.
Következtetés
A Help Scout professzionális tudásbázist kínál, amely mindent jól csinál. Nincs benne extra „wow” faktor, de teljesen biztos lehet benne, hogy a Help Scout nem fog csalódást okozni, amikor eljön az ideje. Rendkívül könnyű navigálni és dolgozni vele, ami az egyik legfontosabb tényező. A szövegszerkesztő nem veszi el a figyelmet az írásról, és bár nem kínál néhány különleges funkciót, csak elég kiegyensúlyozott ahhoz, hogy minden felhasználó képes legyen egy nagyszerű tudásbázis létrehozására.
Frequently Asked Questions
A Help Scout Docs keresései továbbra is sikertelenek, hogyan javíthatom ki?
A legvalószínűbb magyarázat az, hogy a cikkeiben nincs elég kulcsszó, vagy teljesen hiányoznak azok a kulcsszavak, amelyek ahhoz szükségesek, hogy a felhasználók megtalálják őket a tudásbázisban. Próbálja újra meglátogatni azokat a cikkeket, amelyeket nehezen talál, és nyissa meg a szerkesztési képernyőt. Manuálisan is hozzáadhat kulcsszavakat cikkéhez a kulcsszó részben, valamint átírhatja a tartalom darabjait, hogy a kulcsszavak szerepeljenek a szövegben.
Hogyan hozhatok létre cikkátirányításokat a Help Scout Docsban?
Ha átirányításokat kell létrehoznia, nyissa meg a Dokumentumokat a Help Scoutban, és válassza a Kezelés > Dokumentumok lehetőséget. Kattintson az Átirányítások elemre, és válassza az Új átirányítás lehetőséget. Válassza ki, hogy melyik URL-t szeretné átirányítani, és adjon meg egy új URL-t a második mezőben. Nem csak a Dokumentumok dokumentumaira kell átirányítania, hanem külső URL-eket is kiválaszthat.