Key takeaways
Pros
- Felhasználóbarát és intuitív felület
- Megfizethető árak
- Hozzáférhető és könnyen használható funkciók
Cons
- Nincs előnézet a különböző eszközökön
A LiveAgent használatának megkezdése
A LiveAgent ingyenes próbaverziójának létrehozása egyszerű feladat. Mindössze annyit kell tennie, hogy kitölti a regisztrációs űrlap adatait, és várjon néhány pillanatot, amíg fiókja létrejön. Ha elkészült, elérheti az Első lépések oldalt.
Ez az oldal oktatóanyagként vagy körutazásként szolgál, ahol megismerkedhet a szoftver alapvető funkcióival. Úgy döntöttem, hogy kihagyom, de később bármikor visszatérhet hozzá.
A tudásbázis fejlesztésének megkezdéséhez lépjen a bal oldali panelen található Ügyfélportálra.
Innen egy letisztult megjelenésű felületre jut, ahol hozzáadhatja és kezelheti az ügyfélkapu összes elemét.
Az Ügyfélportál lapon tudásbáziscikkeket, fórumokat, visszajelzéseket, javaslatokat és még a visszajelzési gombjaim kezelését is tartalmazó menü található.
Gyorsan körülnéztem, aztán készen álltam a tudásbázis cikkem megírására. Az Ügyfélportál menü Tudásbázis lapján talál egy + Létrehozás gombot. A legördülő menüben lehetőség nyílik cikk írására, illetve új kategória, fórum vagy javaslatkategória létrehozására.
Az első lehetőséget választottam, ami közvetlenül egy tudásbázis-szerkesztőhöz vezetett. Rögtön láthatja, hogy a teljes felhasználói felület működőképes, ugyanakkor egyszerű és hozzáférhető. Nem kellett támogatási cikkeket olvasnom, vagy hosszú időt töltenem azzal, hogy rájöjjek, mit kell tennem.
Mindent előre megfontolt a felhasználó. Még a Cím mező is kiabál veled, hogy ne felejtsd el kitölteni.
A jobb oldalon láthatja az állapotot, hogy a cikk nyilvánosan vagy belsőleg elérhető-e, valamint kulcsszavakat, leírást stb.
Eljátszottam vele egy kicsit, testreszabtam a szöveget és képeket, majd készen álltam a kész munkám publikálására.
A cikket azonnal közzéteheti, vagy elmentheti piszkozatként. Úgy döntöttem, hogy közzéteszem az enyémet, alig vártam, hogy lássam, hogyan néz ki.
Az imént készített cikk megtekintéséhez a címsor alatti linkre kattintottam, és láthattam, hogyan néz ki egy külső látogató számára a tökös tudásbázis cikkem.
Felhasználói élmény és funkciók
A LiveAgent gyakorlatilag minden elterjedt böngészőn futtatható, beleértve a Microsoft Edge-t, a Google Chrome-ot, a Firefoxot, a Safarit és az Operát. Google Chrome-ot használtam, és a tapasztalat zökkenőmentes volt, késedelem vagy késés nélkül. Dióhéjban, a LiveAgent szoftverével kapcsolatos tapasztalataim nagyon zökkenőmentesek voltak. Azon kívül, hogy a kezdeti beállítás körülbelül egy percig tartott, minden nagyon aktív volt, hosszú betöltési idők nélkül.
Ezzel a tudásbázis szoftverrel gyakorlatilag bármit testreszabhat és beállíthat. A Tervezés lapon különböző témák közül választhat, amelyeket később személyre szabhat, hogy az oldal illeszkedjen a márkához.
A LiveAgent tudásbázisával egy nagyon hozzáférhető kialakítást lát, amely egyértelműen a végfelhasználót tartja az élen. Nem kell hozzáértőnek lennie ahhoz, hogy könnyen eligazodjon benne, és használhassa az általa kínált összes funkciót. Minden, amit használni kell, benne van a szerkesztőben, így nem kell sokat nézelődni.
A képek hozzáadása és beállítása is rendkívül egyszerű. Nincs más dolga, mint feltölteni a képet, és tetszés szerint alakítani. Csak az alapbeállításokat módosíthatja, vagy ha kalandvágyónak érzi magát, elmélyülhet a speciális beállításokban.
Remek kis funkció az alternatív szövegsáv. Lehetővé teszi alternatív szöveg hozzáadását a képekhez az induláskor. Ez nem csak a SEO erőfeszítéseit segíti, hanem nem kell visszatérnie hozzá és szerkesztenie a képet, miután a cikk már megjelent.
A fórumok létrehozása ugyanolyan egyszerű, mint egy cikk írása. Ez egy nagyszerű lehetőség, ha kapcsolatba szeretne lépni webhelye látogatóival, és közvetlen kommunikációs csatornát szeretne nyitni nemcsak közte és közöttük, hanem az egész közönsége között.
Azt kell mondanom, hogy kihagytam egy lehetőséget, hogy több eszközön is megtekintsem tudásbázisomat. A cikk közzététele előtt szerettem volna látni az elrendezést mobileszközökön.
Összességében a felhasználói felület meglehetősen intuitív, így valószínűleg nem kell sok támogatási dokumentációt elolvasnia, hogy eligazodjon rajta. Ha azonban segítő kézre van szüksége, a LiveAgent saját tudásbázissal rendelkező támogatási portálja nagyon könnyen megtalálható, és tele van hasznos cikkekkel.
Árazás
A LiveAgent előfizetés alapú árazást kínál, így könnyen skálázható az üzleti igényei szerint.
Ingyenes
Ez a szint teljesen ingyenes. Tartalmaz olyan korlátozott funkciókat, mint a 7 napos jegyelőzmények, a csevegés gomb, az alapvető jelentéskészítés és még néhány.
Jegy
Ez a 15 dolláros ügynök/hó csomag tartalmazza az ingyenes verzióban található összes szolgáltatás kiterjesztett verzióját, valamint még sok mást. A legfigyelemreméltóbbak többek között a korlátlan jegyelőzmények, az API-t használó integrációk, a fehér kesztyűs beállítás és az időszabályok.
Jegy + Csevegés
Ügynökönként/hónap 29 dollárért ez az előfizetési szint lehetővé teszi a korábbi csomagok összes funkciójának használatát és még sok mást. A legfigyelemreméltóbb kiegészítések a korlátlan csevegőgombok, a visszajelzéskezelés, az időkövetés, a közösségi hálózatok és a látogatók valós idejű megfigyelése.
All-inclusive
A LiveAgent legnépszerűbb előfizetési csomagja ügynökenként 49 dollárba kerül havonta. A korábbi szintek összes funkciója mellett lehetővé teszi saját call center beállítását IVR-rel, videohívásokkal, korlátlan hívásrögzítéssel, hívásirányítással, átvitellel és még sok mással.
Következtetés
A LiveAgent tudásbázisa véleményem szerint kiváló lehetőség mindenkinek, aki olyan platformot keres, amely lehetővé teszi, hogy professzionálisnak tűnő tudásbázist hozzon létre különösebb gond nélkül. Felhasználóbarát felületük hihetetlenül könnyen használható. Az összes szükséges funkció szépen el van helyezve, ahol megtalálhatja őket. Egy másik dolog, amit meg kell jegyezni, hogy a LiveAgent szoftvere, amennyire meg tudom ítélni, nem tartalmaz hibákat, és egyáltalán nem késik. Ezért nem kell attól tartania, hogy az ilyen kellemetlenségek megzavarják a munkáját.
Összességében ez egy csodálatos lehetőség mindenki számára, akinek felhasználóbarát megoldásra van szüksége az összes alapvető és fejlett funkcióval egy lebilincselő ügyfélportál létrehozásához tudásbázis cikkekkel és fórumokkal.
Frequently Asked Questions
Nem tudom megváltoztatni az alapértelmezett fejlécet és láblécet az ügyfélkapu témájában.
Lépjen a Tervezés elemre, és kattintson a Saját HTML elemre. Ott beszúrhat egy HTML-kódot, és beállíthatja a fejlécet és a láblécet az ügyfélkapun. Megnézhet egy részletes oktatóvideót a fejléc és a lábléc módosításáról a Montana témában.
Más dátum- és időformátumot használok, mint a tudásbázisom cikkeiben.
A Nyelv szerkesztése ablak Nyelvi metaadatok lapján módosíthatja az adott nyelv dátum- és időformátumát