Javítsa válaszidejét a LiveAgent gyors, élő csevegő widgetjével és mindencsatornás jegyrendszerével. Váltson ügyfélszolgálatunkra, és férjen hozzá a jegyrendszerhez, amely kezeli az e-mailek, élő csevegés, hívásközpont, ügyfélportál, Viber és közösségi médiát – Facebook, Twitter és Instagram.
Olvasson tovább, hogy többet megtudjon a LiveAgent funkcióiról, vagy iratkozzon fel ingyenes, 14 napos próbaverziónkra.
Funkciók | LiveAgent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Rocket.chat
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent 15 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést a Jegy csomagban.
|
A Rocket.chat csomagban kínál jegykezelést 3 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
|
A Rocket.chat élő csevegést kínál csomagban 3 USD/ügynök/hó áron.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
|
A Rocket.chat nem kínálja a Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A Rocket.chat nem kínál önkiszolgáló portált.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
|
A Rocket.chat nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy csomagban, 39 USD/hó/dollár felár ellenében, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
|
A Rocket.chat Twitter integrációt kínál 25 USD/hó felár ellenében.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Rocket.chat nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Rocket.chat nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál.
|
A Rocket.chat nem kínál tudásbázist.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
|
A Rocket.chat nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
|
A Rocket.chat automatizálást és szabályokat kínál csomagban 3 USD/ügynök/hó áron.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
|
A Rocket.chat API funkciókat kínál csomagban havi 3 dollárért.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Rocket.chat nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Rocket.chat nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Rocket.chat korlátlan előzményeket kínál csomagban havi 3 dollárért.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
|
A Rocket.chat nem kínál korlátlan webhelyeket.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
A Rocket.chat nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Rocket.chat korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál csomagban 3 USD/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Rocket.chat nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan, napi 24 órás támogatást kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Rocket.chat korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban havi 3 dollárért.
|
Férjen hozzá a leggyorsabb élő csevegő alkalmazáshoz olyan funkciókkal, amelyek az ügyfelekkel való kommunikációt pofon egyszerűvé teszik. Egyszerűen adjon hozzá egy chat gombot a webhelyéhez, és hagyja, hogy az ügyfelek bármikor felvegyék Önnel a kapcsolatot.
Ügynökei láthatják, amit az ügyfelek gépelnek, mielőtt a küldés gombra kattintanának. A proaktív csevegési meghívások növelik az ügyfelek elkötelezettségét. Kövesse nyomon online látogatóit, ossza el a csevegéseket és férjen hozzá a teljes csevegési előzményekhez.
Javítsa az ügyfél és a csapat kommunikációját az összes szükséges kommunikációs csatornához való hozzáféréssel. Kezdjen el gondoskodni ügyfeleiről e-mail jegykezelés, élő chat, ügyfélportál, call center, Viber, és közösségi médián keresztül – Facebook, Twitter, és Instagram.
Minden szépen rendezve van egy jegyrendszerben, így bárhol és bármikor a legjobb ügyfélélményt nyújthatja.
Fedezze fel a jegykezelés funkcióit és integrációit az Ön által kedvelt eszközökkel.
Az alapvető kommunikációs szolgáltatások csak a kezdet, minden eszközt és kommunikációs csatornát fejlett funkciók támasztanak alá, amelyek segítenek az ügyfelek problémáinak megoldásában.
A LiveAgent több, mint 70 integrációt támogat a népszerű szoftverekkel, amelyek segítségével a munkafolyamatot egyetlen helyre egyesítheti. Tekintse meg a LiveAgent által kínált eszközök teljes listáját és derítse ki, hogyan tehetik okosabbá a munkafolyamatokat.
Úttörő szoftver
A 2006-ban alapított LiveAgent volt az első megoldás a piacon, amely élő chat és help desk szolgáltatásokat kínált. 2021-től a LiveAgent a piac legjobbra értékelt és legtöbbet áttekintett ügyfélszolgálati megoldása, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.
Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.
Örvendeztesse meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal.
Növelje az eladásokat az ügyfelei márkájához hűségesen tartásával.
Célunk, hogy ugyanolyan nagyszerű élményt nyújtsunk, mint Ön minden ügyfelének. Ezért ügyfélszolgálati csapatunk a nap 24 órájában rendelkezésre áll. Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, csevegésben, telefonon vagy tekintse meg ügyfélportálunkat amikor csak problémája akad, vagy információt szeretne kapni.
Továbbá, tisztességesen tartjuk az árképzésünket így nem kell tönkretennie költségkeretét egy drága ügyfélszolgálati megoldással. Próbálja ki, és tapasztalja meg, hogy ügyfeleink miért váltottak a különböző platformokról a LiveAgentre.
Ajánlások
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Nézze meg demó videónkat, hogy teljes élményt kapjon a LiveAgentről. Megtekintheti az egyik megfizethető árképzési tervünket vagy elindíthatja az ingyenes 14 napos próbaverziót a LiveAgent-élmény megszerzéséhez. Nincs szükség bankkártya-információkra és nincsenek kötelezettségek.
Át szeretne költözni LiveChatről a LiveAgentre?
LiveChatről szeretne LiveAgentre migrálni? Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az O2, világklasszis támogatás nyújtásában.
Szeretne váltani LiveCall-ról?
Váltson ingyen LiveCallról LiveAgentre! Ügyfélszolgálatunk segít az adatátvitelben. Kezdje el még ma!
Pure Chatről LiveAgentre költözik?
Költözzön Pure Chatről LiveAgentre gyorsan és biztonságosan - teljesen ingyenesen! Élvezze a LiveAgent által kínált számos funkciót, mint a jegykezelés, élő chat, call center, és még sok más. Ne hagyja ki a 30 napos ingyenes próbaverziót vállalati e-mail címmel, bankkártya nélkül! Lépjen kapcsolatba velünk még ma az adat migráció megvitatásához.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team