2004 Az alapítóknak, Andrej Harsani és Viktor Zeman gondjai voltak azzal, hogy valós időben támogassák a Post Affiliate Pro ügyfeleiket. Ez felvetett egy ötletet, és elkezdték fejleszteni a LiveAgent élő chat szoftvert.
2006 A LiveAgent élő chat szoftver megjelent a piacon.
2009 A LiveAgent meghaladta az 5000 fizetett ügyfelet.
2011 A LiveAgent átdolgozza és kibővíti annak funkcionalitását. Megszületik a LiveAgent többcsatornás help desk szoftver.
2014 Az önállóan üzemeltetett díjcsomagok a felhőbe költöztek.
2017 A LiveAgent megnyitja a kijevi irodát.
2019 A LiveAgent megnyitja a New York-i irodát.
2020 A LiveAgent a G2 és a Capterra választása alapján a legjobb élő chat, tudásbázis, help desk, jegykezelő és call center szoftverként lett elismerve.
2021 A LiveAgent több, mint 30.000 boldog ügyféllel rendelkezik.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team