A vásárlói kérdések kezelése kihívásokkal teli lehet, főként, ha több csatornán kommunikál ügyfeleivel. Ebben az esetben megfontolandó egy ügyfélszolgálati rendszer bevezetése. Egy helyen összesíti minden vevő interakcióját, mely hozzásegíti munkatársait, hogy kitűnő vásárlói élményt biztosítsanak.
A LiveAgent egy magyar, teljeskörű ügyfélszolgálati szoftver, ami jegykezelő rendszerrel kombinálja minden ügyfélszolgálati folyamatát. Ezzel a programmal csapata könnyedén dolgozhat együtt, nyomonkövetheti vásárlói kérdéseit, és hosszútávú kapcsolatot építhet ügyfeleivel.
A legfontosabb hozzávaló, hogy pozitív kapcsolata legyen ügyfeleivel, a tiszta, és hatékony kommunikáció. Manapság a vásárlók minden fajta csatornán kapcsolódnak márkájával: nem csak telefonon és emailen, de élő chat-en, közösségi médián, és SMS-ben. A több helyről érkező vevői kérdésekre válaszolni nem könnyű, főleg egy nagyméretű ügyfélszolgálati csapat számára. Az emailek elvesznek, vagy a több helyen feltűnő azonos kérdések összezavarhatják munkatársait.
A LiveAgent magyar ügyfélszolgálati szoftvere egy helyre gyűjti ezeket a csatornákat. Minden egyben megoldást kínál, ami kombinálja a help desk-et, az élő chat-et, a call centert, és a közösségi média oldalakat. Könnyebbé teszi ügyfélszolgálatát, ezáltal Ön jobban segítheti ügyfeleit.
Számos hétköznapi problémára nyújt megoldást az ügyfélszolgálati szoftver:
A vásárlói kérdések gyors és hatékony megválaszolása egy másik nagy probléma a mai vállalkozások számára. A későn érkező válaszok könnyen ronthatják vállalkozása hírnevét.
Felhő alapú rendszerként, az ügyfélszolgálati rendszer számos előnyt kínál, például kimagasló biztonsági értékeket. Ez annak köszönhető, hogy az adatok az Interneten vannak tárolva, nem pedig fizikai eszközökön.
Mivel a vásárlói interakciók nagyrészt több csatornán folynak, ez nehézséget okozhat az ügyfélszolgálati munkatársak munkájában. Az ügyfélszolgálati rendszer segítségével a közös munka egyszerűbb, mivel minden munkatárs folyamatosan követni tudja a kérések státuszát.
Nagyon nehéz megállapítani ügyfélszolgálatának minőségét egy olyan közös rendszer nélkül, mely a vásárlói kommunikációt támogatja. Az ügyfélszolgálati szoftverrel gyorsan kiderül, mit csinál jól, illetve hol kell még fejlődnie.
A LiveAgenttel minden üzenetet követhet vásárlói és munkatársai között. Könnyen észreveheti a hibákat, és megjutalmazhatja kiváló szolgáltatást nyújtó munkatársait.
Az ügyfélszolgálati rendszer minden méretű és iparági vállalkozásnak ideális. Használja a következőkben:
– E-kereskedelem és Szolgáltatások
-Utazás és -Szálláshely
-Marketing és Telco
-Szórakoztatás
A magyar LiveAgent egy több csatornás ügyfélszolgálati szoftver. Egyedülálló jegykezelő rendszert használ, ami nyomonköveti a vásárlói kérdéseket, attól függetlenül, hogy milyen kommunikációs csatornáról érkeznek. Ezáltal vásárlói a számukra legkényelmesebb módon léphetnek kapcsolatba Önnel, biztosítva, hogy munkatársai sosem mulasztják el a válaszadást. Továbbá kollégái gyorsan és könnyen válthatnak a különböző kommunikációs csatornák között, így folyamatos kapcsolatot tarthat ügyfeleivel.
Ha vásárlói call centeren, élő chat-en, vagy emailen szeretnének kapcsolatba kerülni Önnel, a LiveAgent segít benne. Még a közösségi média is része, így munkatársai folyamatosan felügyelhetnek minden vásárlói interakciót.
A magyar LiveAgent egyesíti a kiváló live chat-et, jegykezelést és automatizációt, mely lehetőséget ad, hogy kiemelkedő támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek
Peter Komornik, CEO
A magyar LiveAgentet a vevői elégedettséget figyelembe véve terveztük. A szoftver számos eszközt kínál, mellyel egyetlen felületen irányíthatja ügyfélszolgálatát.
Ügyfélszolgálati szoftverünk remek értéket képvisel az áráért, főként, ha figyelembe vesszük a drámai pozitív hatást, amit a magasabb vevői elégedettség ad márkájának.
Rendkívül büszkék vagyunk az értékelésekre, amiket ügyfélszolgálati szoftverünkért kaptunk. A magyar LiveAgent “első választásként” értékelt ügyfélszolgálati rendszer, több értékelés alapján, mint bármely más megoldás.
Ha magyar ügyfélszolgálati szoftverről van szó, a folyamatos kommunikáció kulcsfontosságú. A LiveAgent számos csatornát biztosít munkatársainak a vevői interakciókra, asztali eszközön és mobil applikáción egyaránt.
A külön erra a célra készült appunk Andoidról és iOS-ről is zökkenőmentesen intergálható asztali fiókjába, ezzel lehetővé téve munkatársainak, hogy bárhonnan tudják támogatni ügyfeleit.
A legjobb ügyfélszolgálati szoftver képes kell hogy legyen arra, hogy olyan nyelven kommunikáljon a vásárlókkal, ami számukra a legkényelmesebb. A LiveAgent teljes, több nyelvű szolgáltatást nyújt, több, mint 40 nyelven.
Ez azt jelenti, hogy munkatársai tudnak válaszolni a saját nyelvükön a vásárlói kérdésekre és kérésekre, illetve, hogy vásárlói képesek saját nyelvükön segítséget kérni.
Egy ügyfélszolgálati szoftver nélkül a vevői interakciók kezelése bonyolult feladat lehet. A LiveAgent olyan eszközökkel készült, hogy segítse Önt a munkafolyamatok egyszerűsítésében, különböző kommunikációs csatornák kezelésében, és hogy ezzel egyidőben javítsa kapcsolatát a vásárlóival.
A LiveAgent-en keresztül azonnal válthat a különböző vevői kommunikáció formák között, anélkül, hogy elvesztené az átfogó képet. Automatizálhat gyakori és időigényes feladatokat, és testreszabhatja ügyfélszolgálatának arculatát, attól függően mire van szüksége, egyedi kontakt űrlapokkal, és támogató központtal. Mindazonáltal, ez csak a kezdet, folyamatosan ügyfélszolgálati rendszerünk megújításán dolgozunk. Eddig több, mint 179+ ügyfélszolgálati alkalmazást, és 40 integrációt készítettünk.
Büszkék vagyunk rá, hogy a világ legnagyobb cégei választottak minket, ahogy arra is, hogy több, mint 20,000 kisvállalkozásnak segítettünk ügyfélszolgálatuk fejlesztésében.
Olvassa el sikertörténeteinket és ajánlóleveleinket, hogyan tudja a LiveAgent segíteni ügyfélszolgálatának könnyebb irányítását.
A legjobb magyar ügyfélszolgálati szoftver természetesen alkalmazkodik vállalkozásához, a LiveAgent magas szintű testreszabhatóságának köszönhetően.
A mi szoftverünk segítségével olyan ügyfélszolgálatot hozhat létre, mely vevőinek és szektorának is a megfelelő megoldás. A mi ügyfélszolgálati szoftverünket cége növekedésével párhuzamosan tudja adaptálni, változtatni, és növelheti ügyfélszolgálatának kapacitását.
Az ügyfélszolgálati szoftver célja, hogy a vállalkozások legnagyobb, aktuális kihívásaira válaszoljon. A vevők számos kommunikációs csatornájának lehetősége (az emailektől a közösségi médiáig), végtelenül bonyolulttá teheti a vevői kérdések és kérések nyomonkövetését.
A magyar LiveAgent olyan jegykezelő rendszert használ, ami egy helyen összesíti a vevői interakciókat, így munkatársai zökkenőmentesen kezelhetik és válaszolhatnak több csatornán egyszerre vásárlóinak.
Ez az ügyfélszolgálati szoftver tipikus SaaS – szoftver mint szolgáltatás – mivel ez a cég model kínálja Önnek a legnagyobb mértékű rugalmasságot és skálázhatóságot, ügyfélszolgálatának irányitására. Ez a típusú szoftver felhő tárat is használ, ezzel biztosítva, hogy munkatársai azonnal hozzárférjenek minden adathoz, amire csak szükségük lehet a kiváló ügyfél támogatáshoz.
Rengeteg ügyfélszolgálati szoftver közül válogathat, de nem mind egyenértékű. Mint bármely beruházási döntés esetén, alaposan végig kell előre gondolnia, milyen kulcsfontosságú funkciókra van szüksége ügyfélszolgálati szoftverének.
Mielőtt ügyfélszolgálati szoftvert választ, a legfontosabb szempontok egyike a szoftver által támogatott csatornák lehetősége, a szoftver megbízhatósága, valamint a kínált alkalmazások.
Végeredményben, a megfelelő ügyfélszolgálati eszköz kiválasztása nagyban függ vállalkozásának szektorától, méretétől, és cégének egyedi igényeitől.
Ennek fényében, a magyar LiveAgentet úgy terveztük, hogy minél agilisabb legyen, így minden méretű és iparágú vállalkozásnak segíthet vevő kommunikációjának fejlesztésében. Ezért választja a LiveAgentet számos cég a világ legnagyobb vállalkozásai közül, és emiatt fektet belénk bizalmat több, mint 20,000 kisvállalkozás, hogy kezeljük ügyfélszolgálatukat.
Ingyenes tudásbázis szoftver - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ingyenes tudásbázis szoftverét, amely tökéletes megoldást kínál az ügyfélszolgálat javítására. Tapasztalja meg a többcsatornás támogatás előnyeit élő csevegéssel, jegykezeléssel, és integrációkkal. Csatlakozzon most, és emelje szolgáltatását új szintre!
Fedezd fel a legjobb call center szoftvert 2024-ben a LiveAgent-tel! Élvezd a hardvermentes támogatást, kristálytiszta hangzást, és próbáld ki kockázatmentesen, beállítási díjak és bankkártya nélkül. Használd ki a 30 napos ingyenes próbaverziót, és tapasztald meg a személyre szabott ügyfélszolgálatot fejlett VoIP funkciókkal. Kezdd el most!
Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel
A LiveAgent visszahívó szoftver egy minden az egyben megoldás, amely call centert is tartalmaz. Visszahívási megoldásunk minden szükséges funkcióval rendelkezik. Próbálja ki ingyenesen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team