AquaSprouts
Az AquaSprouts célja, hogy mindenki számára elérhető innovációt és izgalmat teremtsen az akvapónia területén. Hisszük, hogy az akvapónia a jövőbeni élelmiszerrendszerek sarokköve lehet, csökkentve a pazarlást, és lehetővé téve mindenki számára, hogy tiszta, egészséges ételeket állítson elő magának és a közösségeknek. Tudjuk, hogy az oktatás és az aktív hozzáférés az új technológia sikerének kulcsai. Az AquaSprouts 2015 novembere óta létezik, és 5 főállású ügyfélszolgálati képviselőjük nyújt hasznos tanácsokat több mint 10 országban.
A 96,5%-os vevői elégedettség igen lenyűgöző, és ez a szám még jobban mutat, ha figyelembe vesszük, hogy az AquaSprouts ügyfélszolgálata havonta több mint 500 összetett megkeresést kap.A támogatási csatornákat illetően a jól bevált e-mail az, amire a „zöld” vállalat legtöbbször támaszkodik.
Nem hagyják azonban figyelmen kívül azokat az előnyöket sem, amelyeket az élő csevegésen keresztüli valós idejű kommunikáció biztosít. A képviselők több mint 100 csevegést bonyolítanak le a kivételes e-mailes támogatás mellett. A LiveAgent nem az első ügyfélszolgálati szoftver, amelyet az AquaSprouts valaha használt. A platformunkra való áttérés előtt a vállalat a jelenleg piacvezető ZenDesk-et használta. Ez az apró tény még izgalmasabbá teszi végső döntésüket, hogy a LiveAgent-et fogják használni.
Nagyon büszkék vagyunk, amikor a fenntartható energia területén dolgozó vállalatok választják megoldásunkat. Bolygónk és következésképp az egész emberi faj segítése nemes ügy, amelyért megalkuvás nélkül kell harcolni.
Gyakran a kis dolgok azok, amik számítanak. Az AquaSprouts megmutatja a világnak, hogy egy olyan egyszerű dolog, mint az akvárium és a halak gondozása fontos szerepet játszik ebben a világban. Legyen az akvárium otthon, az irodában vagy akár egy tanteremben, az AquaSprouts egyedülálló perspektívát mutat be.
“Sikerünk a teljeskörű élmény biztosítására épül. Mindent megteszünk azért, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek. Ez nem valósítható meg egy olyan ragyogó ügyfélszolgálati megoldás nélkül, mint a mi szeretett LiveAgent-ünk.”
Mi változott, miután elkezdtétek a LiveAgent-et használni?
Nos, ki lenne alkalmasabb válaszolni erre a kérdésre, mint maga az AquaSprout ügyfélszolgálati vezetője? „Mindent, amire szükséged van, egy helyen találsz! Korábban vagy több alkalmazást kellett használnunk, vagy többet fizetnünk az integrációért. A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy kiváló ügyfélszolgálatot nyújthassuk anélkül, hogy bankot kellene rabolnunk, vagy fel kellene áldoznunk a legfontosabb eszközöket.”
“Hajlamosabbak vagyunk az értékesítési képviselőinknek és más alkalmazottaknak Live Agent-fiókokat nyitni, mert az új felhasználók felvétele nagyon megfizethető. A csapat belső jegyeket is használ a távol dolgozó kollégákkal történő jobb együttműködés céljából.”
Mely funkciókat élvezitek a legjobban?
Sok mindent szeretek a LiveAgent-ben, de hogy csak néhány leggyakrabban használtat említsek:
- Korlátlan e-mail kezelés/maszkolás
- Teljesen egyedi CSS-alapú tudásbázis
- Élő chat, illetve egyedi csevegőmezők és -gombok
- Videó- és hangalapú csevegés közvetlenül a weboldalról
- Felhasználói fórumok – közösségi média kezelése
- Kiemelkedő ügyfélszolgálat
“Könnyedén kezelhetünk minden kommunikációs csatornát egy képernyőn. Mindenhol ott vagyunk, ahol ügyfeleink vannak!” – mutatott rá Jack Ikard.
Az ügyfélszolgálat vezetője szerint a LiveAgent létfontosságú eszköz lett. “Nem tudok elképzelni jobb ügyfélszolgálati szoftvert, amely ILYEN SOK MINDENNEL rendelkezik ennyire átlátható áron”.
Mi a helyzet a tanulási görbével? Mennyire volt nehéz megszokni a LiveAgent-et?
“Könnyű volt! Nem volt tanulási görbe, minden nagyon logikusan van elhelyezve.”
Végül, de nem utolsósorban: Miért kezdtétek el használni a LiveAgent-et?
“Mert a Zendesk-nél lejárt az ingyenes első éves csomagunk, és eltökéltek voltunk, hogy megtaláljuk azt a szoftvert, amellyel a leghatékonyabbak lehetünk. A LiveAgent minden elvárásunknak megfelelt.”
A pragmatikus, költséghatékony és szakértő megoldást választottuk. Zárásként hadd mondjak egy elgondolkodtató dolgot. Az ismert márkák minden piaci ereje ellenére az ügyfélszolgálat területén az alternatíva választása lehet a legjobb, amit teszel.
Ez nem azt jelenti, hogy meg kell elégedned egy rosszabb termékkel. Valójában fordítva van – a legjobb választás az a rejtett kincs lehet, amelyet a Google találati listájának nem az első, hanem a harmadik linkjére kattintva találsz.