FrëschKëscht
  • Használjon eset forgatókönyveket
  • FrëschKëscht

FrëschKëscht

A FrëschKëscht iskolai projektként indult, és a minivállalatként elért sikereinknek köszönhetően most igazi vállalattá vált. A FrëschKëscht, ami angolul a „FreshBox” szót jelenti, kizárólag helyi és szezonális élelmiszertermékeket lát el hétről hétre változó doboz formájában.

“Nincs siker jó ügyfélszolgálat nélkül.”

A FrëschKëscht 2020 végén kezdte el használni a LiveAgentet. Előtte egy normál e-mail postafiókot használtunk, ahova naponta több, mint 100 e-mail érkezett. Nagyon nehéz volt egy postafiókban csapatként dolgozni, mert egyáltalán nem volt áttekinthető, nem lehetett hozzárendelni e-maileket, stb. Ügyfeleinknek jó ügyfélszolgálatot akartunk nyújtani, amit nem tudtunk megtenni egy normál postafiókkal. Ezen okokból a LiveAgent mellett döntöttünk, és nagyon büszkék vagyunk rá.

Mi változott a LiveAgent használata óta?

Sok változás történt számunkra azóta, hogy elkezdtük használni a LiveAgentet. Belső szervezetünk sokkal jobbá vált azáltal, hogy egyszerűen kiosztottuk az e-maileket, a csapat belső megjegyzéseit hozzáadtuk az e-mailekhez, és világos áttekintést látunk arról, hogy ki dolgozott eddig egy e-mailen. A LiveAgent sok időt takarít meg nekünk a napi e-mailjeink feldolgozásában. A LiveAgent számos szolgáltatásának köszönhetően kétszer gyorsabban dolgozunk fel jegyeket, és így gyorsabban adhatunk választ ügyfeleinknek. Értékesítésünk jelentősen megnőtt a továbbfejlesztett vevőszolgálatunknak köszönhetően, amely többek között a LiveAgentnek köszönhető.

Mit gondolnak alkalmazottaink a LiveAgentről?

A help desk alkalmazás király, innovatív és hasznos eszköz, de az alkalmazottaknak képeseknek kell lenniük arra, hogy együtt tudjanak dolgozni és elégedettek legyenek. Ügynökeink a FrëschKëscht-nél imádnak a LiveAgenttel dolgozni. Eddig egyetlen negatív megjegyzést sem kaptunk a szoftverrel kapcsolatban. Ez egy olyan szoftver, amely nagyon könnyen megtanulható sok más help desk szoftverhez képest. Véleményünk szerint ez egy nagyon fontos szempont, hogy a vele dolgozó ügynökök igényeit is kielégítse. Munkatársaink minden nap szívesen dolgoznak fel e-maileket a LiveAgent szolgáltatással ahelyett, hogy a szokásos strukturálatlan és időigényes postafiókkal foglalkoznának.

Gilles HEINESCH- Társalapító @FrëschKëscht

Nézze meg a többi történetet

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x