Atomer
Az Atomer lehetőséget nyújt vásárlóinak egy teljes web-alapú rendszer bérbeadására, amelyben könnyen létrehozhatnak online áruházakat vagy weboldalakat. A csapat tisztában van azzal, hogy a kiváló osztályú rendszer nem nélkülözheti magas színvonalú technikai támogatást. Számos ügyfélszolgálati szoftver és jegyrendszer tesztelése után arra a következtetésre jutottak, hogy a LiveAgent az egyetlen, amely megfelel nekik és kielégíti minden igényüket.
Martin Drugaj, az Atomer munkatársa szerint: A LiveAgent segít nekünk napi szinten megoldani az ügyfelek kéréseit. A help desk szoftver használata a helyes választás volt, és a vásárlók 95%-os elégedettsége ezt bizonyítja.
Munka a LiveAgent-tel
Martin hozzátette: “A munkatársaink hamar hozzászoktak a LiveAgent használatához. A munka a LiveAgent-tel könnyű és intuitív. Segítünk ügyfeleinknek megoldani a mindennapi megkereséseket és nagyon boldogok vagyunk, hogy mindezt a LiveAgent segítségével tehetjük meg. Ez tökéletes átláthatóságot biztosít a kommunikációban köztünk és ügyfeleink között.”
“Ez tökéletesen átlátható kommunikációt teremt köztünk és ügyfeleink között.”
Hála az élő chatnek, ami része a LiveAgent-nek, az ügyfeleink kapcsolatba léphetnek technikai támogatásunkkal valós időben, és azonnal választ kaphatnak kérdéseikre. Jelenleg nagyjából 380 chat beszélgetésünk van, amely a LiveAgent segítségével kerül megválaszolásra.
Az All4net, a cég az Atomer mögött további projekteket is futtatnak. “Hála a osztályoknak a LiveAgent-ben könnyedén újra hozzárendelhetünk jegyeket ha szükséges. Így könnyedén hozzárendelhető egy másik osztály kollégája”, mondja Martin.
Mit gondolnak a kollégái a LiveAgent használatáról?
“Dicsérik az olyan funkciók átláthatóságát és egyszerűségét, mint: élő chat, osztályok, a jegyek és jegyzetek késleltetése/újbóli kiosztása, amelyeket elég gyakran használnak.
“A vásárlói elégedettség gyorsan növekedett.”