E-ville
Az E-ville jelenleg 4 ügyfélszolgálati képviselőt alkalmaz teljes munkaidőben. Ők több mint 100.000 ügyfél számára nyújtanak támogatást két országban. Ez már valami, nem? Az E-ville lenyűgöző csapata minden hónapban 4000 (!) jegyet kezel. Igen, még mindig 4 képviselőről beszélünk, ahogy az előbb említettük. A fő kommunikációs csatornájuk a jól bevált e-mail, a Thunderbird megosztott postafiókja pedig már nem felelt meg számukra.
Az ügyfélszolgálati szoftver használatának legfőbb célja az ügyfélélmény javítása. A LiveAgent pont ezt adta az E-ville.com. e-boltnak. Dobálózhatunk olyan kifejezésekkel, mint “felülmúlhatatlan hatékonyság” vagy “vevői elégedettség”, de nincs értelme ilyeneket mondani, ha nem támaszthatóak alá tényekkel és számokkal. Nos, nézzük meg, mit találunk.
” 2016 tavasza óta használjuk a LiveAgent-et, és nagyon szeretjük, hogy mindenhez hozzáférhetünk bármilyen számítógépről, és hogy ügyfeleink ugyanattól a képviselőtől kapnak támogatást” – mondja Ville Majanen vezérigazgató.
Mi teszi ügyfélszolgálatukat jobbá vagy különbözővé, amikor összehasonlítjuk a versenytársakkal?
“Úgy gondolom, hogy személyesebbek, korrektebbek és barátságosabbak vagyunk, és ez sokat számít.”
Ügyfélszolgálati megoldásunk segít az E-ville-nek elérni végső céljukat: “Ügyfeleinknek gyorsabb válaszokra és jobb szolgáltatásra van szükségük.” mondja Ville Majanen.
“Sikerünk a teljeskörű élmény biztosítására épül. Mindent megteszünk azért, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek. Ez nem valósítható meg egy olyan ragyogó ügyfélszolgálati megoldás nélkül, mint a mi szeretett LiveAgent-ünk.”
Mi változott, miután elkezdtétek a LiveAgent-et használni?
Nos, ki lenne alkalmasabb válaszolni erre a kérdésre, mint maga az E-ville.com ügyfélszolgálati vezetője? “Mindent, amire szükséged van, egy helyen találsz! Korábban vagy több alkalmazást kellett használnunk, vagy többet fizetnünk az integrációért. A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy kiváló ügyfélszolgálatot nyújthassuk anélkül, hogy bankot kellene rabolnunk, vagy fel kellene áldoznunk a legfontosabb eszközöket.”
A csapatunk a LiveAgent-nél mindennél többre értékeli a vásárlói visszajelzéseket. Kiállunk amellett, amit mondunk, ezért bátran teszünk fel nehéz kérdéseket, például arra vonatkozóan, hogy milyen a visszajelzés az ügyfélszolgálati csapattól. El sem tudjuk mondani, mennyire büszkék vagyunk, ha ügyfeleink, mint például az E-ville így válaszolnak: “Semmilyen panasz nincs!”