Habrahabr
A Habrahabr egy 2006 júniusban alapított orosz, együttműködő blog, a közösségi háló elemeivel az IT-ról, Számítástechnika Tudományról, és bármi másról, ami az Internethez kapcsolódik. Oroszország 25. legnépszerűbb weboldala.
A látogatók írhatnak a kollektív, és a személyes hub-okba egyaránt, közzétehetnek személyes hangfelvételt, vagy videót, olvashatnak blogbejegyzéseket, kereshetnek cégeket új állásért, és természetesen kommunikálhatnak más emberekkel, egyesülve közös elképzelésekben, és célokban.
Egy megoldandó probléma
A kiváltó ok, amiért a Habrahabr hügyfélszolgálati szoftver után kezdett érdeklődni, a bejövő emailek növekvő száma volt. Ahogy bármilyen vállalkozás tenné, információt kezdtek gyűjteni 2012 elején, és nem sokkal később rájöttek, hogy a LiveAgent volt a tökéletes megoldás. Rendkívül kényelmesnek találták, ahogy a LiveAgent a bejövő email kommunikációt kezeli.
“Az, hogy képesek lettünk minden projektünkből begyűjteni az emaileket, teljesen megváltoztatta az életünket.”
A célünk, hogy mindenre Válaszoljunk
“Számunkra a tökéletes ügyfél elégedettség titka az, hogy minden bejövő üzenetre válaszoljunk. A közös üzenet fiókok nem rendelkeztek a szükséges jellemzőkkel, hogy ezt biztosítsák, de a LiveAgent igen. Azáltal, hogy minden projektünkből a LiveAgentbe gyűjtjük az emaileket, 100% kontrollal rendelkezünk az összes ügyfél kérdés megválaszolására, illetve, hogy egy email se vesszen el.”
A 3 legjobb választott alkalmazás
Íme a LiveAgent 3 alkalmazása, amit a Habrahabr a legkényelmesebbnek talált:
- Auto-címkézés (és más szabályok)
- Konzervált üzenetek
- Jegyek átküldése és megjegyzések
“Hála a LiveAgentnek, a két ügyfélszolgálati ügynökünk könnyedén meg tud oldani több, mint 150 jegyet naponta.”