L&L Europe
Az L&L Europe egy olyan társaság, amely online kaszinókat épít és működtet.
Helló, a nevem Susan és én vagyok az ügyfélszolgálati menedzser az L&L Europe-nál. Az L&L Europe egy olyan társaság, amely online kaszinókat épít és működtet. Jelenleg 13 brandünk van világszerte és erősen hisszük, hogy a minden egyes kaszinó lokalizálása nagyszerű módja annak, hogy megkülönböztessük magunkat a játékiparban. Hisszük, hogy ha egy nagyszerű terméket és egy nagyszerű kaszinót szeretnénk nyújtani, nagyon jó ügyfél támogatást kell nyújtanunk.
Amikor elkezdtük és egy segédpultot kerestünk, amely segíthet elérni ezt a célt, gyorsan belebotlottunk a LiveAgent-be, ami azóta is a tökéletes eszközünk, mert ténylegesen segít minden ügyfél információt és kérelmet összegyűjteni egyetlen rendszerben. Jelenleg megadjuk azt a lehetőséget az ügyfeleinknek, hogy a LiveAgent által lépjenek velünk kapcsolatba három különböző módon, amelyek a kontakt űrlapok, az email rendszer és az élő chat.
Mivel egy több brandes társaság vagyunk, különböző részlegeket állítottunk be a LiveAgent-ben minden egyes brandünk számára és ez lehetővé teszi számunkra, hogy szeparálva tartsuk a brandjeinket, de ezzel egyidejűleg nagyon tiszta összegzést biztosít bármilyen jegyről, amelyre figyelni kell.
A részlegek lehetővé teszik, hogy elhelyezzünk bizonyos ügynököket bizonyos részlegekre. Mivel néhány ügynöknek más nyelvi képessége lehet a többiekétől, ami más brandekhez illeszkedhet. Ahhoz, hogy optimalizáljuk a válaszidőnket, számos különböző funkciókat használunk.
Az első például a valós idejű gépelési nézet, mert az ügynökeink így láthatják, hogy az ügyfelek mit fognak kérdezni, amikor elkezdenek írni, ezáltal előre beállíthatják a válaszukat. Egy másik funkció, amely nagyon segít ezekben, az például az előre elkészített válaszok és üzenetek, a gyakran kérdezett kérdések másodpercek alatt megválaszolhatóak ezekkel a funkciókkal.
Számos jelentő opciót is használunk a LiveAgent-ben, amikor az ügynökeink jegyeken dolgoznak, a szögelés rendszert használják, hogy kiszögeljék, melyik típusú osztályozott ügyfél lép velünk kapcsolatba. A szögelő jelentések készítésével egyszerűen követhetjük, hogy mivel kapcsolatban lépnek velünk kapcsolatba az ügyfelek legtöbbször és egyből észre tudjuk venni, hogy ha tüske van bármilyen bizonyos területen.
Az ügynök teljesítmény jelentést, illetve a minden vélemény rangsorolását is használjuk, hogy lássuk, melyik ügynökünk teljesít a legjobban, és hogy van-e bármilyen extra tréningre szükség. Az előző két évben nyolcszáz százalékos növekedést vettünk észre a chatek mennyiségében, amelyeket az ügynökeink havi szinten tudnak kezelni.
A LiveAgent rugalmassága sokat segített ebben a növekedésben, mert bármilyen funkciót tudtunk állítani ha szükség volt rá, és ez lehetővé teszi számunkra, hogy folytathassuk a LiveAgent használatát továbbra is.